Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комплексного утримання міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Устилуг-Зосін»
Очікувана вартість
5 850 127,69 UAH
UA-2025-03-12-001041-a 0cde2410dac4404caa0b16214894d926
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 info.vl@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
info.vl@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2025 09:26
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 5 850 127,69 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 501,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 8 додатку 1 до тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 175503.83 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного утримання міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Устилуг-Зосін»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025  —  30 квітня 2026
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 березня 2025 09:26

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 8 додатку 1 до тендерної документації.

Сума забезпечення: 175503.83 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів
Форма забезпечення
Як вид забезпечення виконання договору застосовувати безумовну, безвідкличну банківську гарантію
12 березня 2025 09:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 09:26
ТД _на утримання_.doc
12 березня 2025 09:26
Проект договору утримання.docx
12 березня 2025 09:26
Додаток 1.1..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-31-000071 ● f628ca21fe484800b811e8464f3cd905
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2025 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
31.03.2025 №25-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 28 березня 2025року №003100-18/3940-2025,

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 31.03.2025 №25-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2025-03-12-001041-a 12.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-31 18:03:41

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з комплексного утримання міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Устилуг-Зосін» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-12-001041-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-02 11:31:58

Послуги з комплексного утримання міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Устилуг-Зосін»

1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з комплексного утримання міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Устилуг-Зосін» здійснено у відповідності до Методики визначення вартості послуг з утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення М 42.1-37641918-789:2024 та на підставі проведеного моніторингу – аналізу ринку цін на матеріальні ресурси, що надається разом з підтверджуючими матеріалами.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснювалось відповідно до калькуляції кошторисної вартості об’єкта, затвердженої наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області від 11.02.2025 р. № 3.3-1 ПКД.
2. URL-адреса розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://vl.restoration.gov.ua/diialnist/7702/73025.html з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та датою публікації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 11 квітня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" 5 508 906,24
UAH з ПДВ
5 508 906,24
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 березня 2025 13:11
Електронний підпис
27 березня 2025 13:09
1.2_Розрахунок.xlsx
27 березня 2025 13:09
1.1_Розрахунок.pdf
25 березня 2025 23:06
Електронний підпис
25 березня 2025 23:06
4_Розрахунок.pdf
25 березня 2025 23:06
2.2_МВС_25.03.2025.rar
25 березня 2025 23:06
2.1_МВС_11.03.2025.rar
25 березня 2025 23:06
1.7_ІПН.pdf
25 березня 2025 23:06
1.6_Паспорт.pdf
25 березня 2025 23:06
1.5_Витяг ПДВ.pdf
25 березня 2025 23:06
1.4_Виписка_20.01.2022.pdf
25 березня 2025 23:06
1.3_Витяг_12.01.2024.pdf
25 березня 2025 23:05
1.2_Рішення від 28.11.2022 р..pdf
25 березня 2025 23:05
1.1_Статут+Опис.pdf
25 березня 2025 08:30
Електронний підпис
22 березня 2025 22:43
Електронний підпис
22 березня 2025 22:43
Електронний підпис
22 березня 2025 22:43
12.6_ЦПХ_Платонов Г.Є..pdf
22 березня 2025 22:43
4_ТЗ від свого імені.pdf
22 березня 2025 22:43
0_БГ.zip
22 березня 2025 22:43
1.1_Статут+Опис.pdf
22 березня 2025 22:43
12.1_ЦПХ_Золотарьов А.М..pdf
22 березня 2025 22:43
12.10_Наказ_Перестюк В.А..pdf
22 березня 2025 22:43
1.7_ІПН.pdf
22 березня 2025 22:43
3_ТЗ.pdf
22 березня 2025 22:43
12.9_Наказ_Кулик Н.О..pdf
22 березня 2025 22:43
6_Довідка_особливості.pdf
22 березня 2025 22:43
1.4_Виписка_20.01.2022.pdf
22 березня 2025 22:43
12.11_ЦПХ_Сперкач П.М..pdf
22 березня 2025 22:43
9_Довідка_МТБ.pdf
22 березня 2025 22:43
1.3_Витяг_12.01.2024.pdf
22 березня 2025 22:43
12.4_Наказ_Ліпінський В.І.pdf
22 березня 2025 22:43
1.6_Паспорт.pdf
22 березня 2025 22:43
11_Довідка_працівники.pdf
22 березня 2025 22:43
1.2_Рішення від 28.11.2022 р..pdf
22 березня 2025 22:43
5_Розрахунок.pdf
22 березня 2025 22:43
12.3_Наказ_Храмцов Ю.С..pdf
22 березня 2025 22:43
12.8_Наказ_Осадча Л.В..pdf
22 березня 2025 22:43
12.2_Наказ_Ткачов А.В..pdf
22 березня 2025 22:43
2_Фін.звітність_2024.pdf
22 березня 2025 22:43
7_Відомості про учасника.pdf
22 березня 2025 22:43
1.5_Витяг ПДВ.pdf
22 березня 2025 22:43
12.5_ЦПХ_Хомяк Ю.Л..pdf
22 березня 2025 22:43
12.7_Наказ Клименко М.Г..pdf
22 березня 2025 22:43
9_Довідка_МТБ.pdf
22 березня 2025 22:43
11_Довідка_працівники.pdf
22 березня 2025 22:43
2_Фін.звітність_2024.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»

Підтверджую

9_Довідка_МТБ.pdf

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»

Наявність фінансової спроможності

Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю»

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Переможець 5 508 906,24
UAH з ПДВ
25 березня 2025 11:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2025 11:06

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт за №07 від 22.03.2025 року. Згідно вказаної у Довідці інформації, майстра Золотарьова А.М.(Договір про надання послуг №07/10-120 від 23.12.2024 року), електриків Хомяка Ю.Л. (Договір про надання послуг №07/10-82 від 23.12.2024 року) та Платонова Г.Є. (Договір про надання послуг №07/10-83 від 19.12.2024 року), водія Сперкача П.М. (Договір надання послуг №07/10-106 від 23.12.2024 року) буде залучено до 31.12.2025 року (строк виконання договору про закупівлю - 31.03.2026 року). У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні Гарантійні листи щодо пролонгації договорів із даними працівниками, що не відповідає вимогам пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів) за №08 від 22.03.2025 року, однак не надав документи на підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці, що не відповідає вимогам пункту 3. Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2. Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у довідці (Таблиця 2), надає на кожного працівника, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності), строкових контрактів), цивільно-правові угоди (за наявності), тощо (далі –Документи). Зазначені Документи мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. У разі якщо строк дії Документу менший строку виконання договору про закупівлю, Учасником надається Гарантійний лист довільної форми про пролонгацію Документу, у випадку оголошення його Переможцем закупівлі. 2.2. Відповідно до вимог пункту 3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 3. Довідка має містити інформацію про не менш ніж один вказаний аналогічний договір за предметом закупівлі із зазначенням контрагента (замовника) за договором та його реквізитів, дати укладання та номеру договору, предмета договору, термін дії договору, згідно Таблиці 3. Учасник, для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці, надає наступні документи: - Копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. - Копії довідок про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3), тощо). - Копії акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (форма КБ-2в), тощо. Примітка: Учасник надає усі копії довідок «Акт приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма КБ-2в) та «Довідка про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг та витрати» (форма КБ-3), що підтверджують суму виконання відповідного аналогічного договору, вказані у пункті 2 колонки 4 Таблиці 3. Форми КБ-2 та КБ-3 надаються учасниками, окремими файлами, по місяцях та роках виконання відповідного аналогічного договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати Гарантійний лист довільної форми про пролонгацію Договорів по вказаним працівникам, у випадку оголошення його Переможцем закупівлі, відповідно до вимог пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має підтвердити інформацію щодо наявності у нього досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог пункту 3. Додатку 1 до тендерної документації.

Документи

25 березня 2025 11:43
Довідка НАЗК
25 березня 2025 11:42
Електронний підпис
25 березня 2025 11:42
Протокол 8.pdf
23 березня 2025 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2025 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
5 508 906,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2025 11:43
Довідка НАЗК
25 березня 2025 11:42
Електронний підпис
25 березня 2025 11:42
Протокол 8.pdf
23 березня 2025 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2025 16:47
Додаткова угода №43-25.pdf зміни до договору
15 квітня 2025 16:47
Електронний підпис укладений
08 квітня 2025 09:28
Договір №07-10-25.pdf укладений
08 квітня 2025 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 4 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 07/10/25
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML