Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове (Львівська обл.)
Очікувана вартість
10 650 000,00 UAH
UA-2025-03-11-014050-a ● cb67e84287014699a6ab6bee66af3b28
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 3078 Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 25574423 |
Вебсайт: | http://ngu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Камінська Ірина Вячеславівна 380444624862 smarttender3078@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2025 20:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 15:02 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 15:02 |
Очікувана вартість: | 10 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 319500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кілограм
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2025
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника на відповідній видатковій накладній. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2025 20:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2025 20:55 |
5. Перелік змін, що вносяться до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc | |
13 березня 2025 20:55 |
4. Перелік змін, що вносяться до Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc | |
13 березня 2025 20:55 |
3. Перелік змін, що вносяться до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc | |
13 березня 2025 20:55 |
1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Масло вершкове (Львівська обл.), зі змінами.docx | |
13 березня 2025 20:55 |
2. Додаток 3 до Оголошення - Проєкт договору, Масло вершкове (Львівська обл.), зі змінами.docx |
13 березня 2025 20:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 березня 2025 20:55 |
5. Перелік змін, що вносяться до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
|
|||
13 березня 2025 20:55 |
4. Перелік змін, що вносяться до Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
|
|||
13 березня 2025 20:55 |
3. Перелік змін, що вносяться до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
|
|||
13 березня 2025 20:55 |
1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Масло вершкове (Львівська обл.), зі змінами.docx
|
|||
13 березня 2025 20:55 |
2. Додаток 3 до Оголошення - Проєкт договору, Масло вершкове (Львівська обл.), зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-11-014050-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ, Код ЄДРПОУ:42585405
Дата подання: 03 квітня 2025 14:55
Вимога
Шановний Замовник. З метою захисту прав передбачених законодавством про закупівлі для нашого підприємства просимо Вас, дотримуючись принципів здійснення закупівель «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», «максимальна економія та ефективність» докладно розглянути питання щодо наявності законодавчо обґрунтованих підстав для відхилення нашої пропозиції поданої для конкурентної участі в закупівлі за ідентифікатором UA-2025-03-11-014021-a.
Для участі в цій закупівлі нашим підприємством було подано пропозицію яка містить всі необхідні документи та інформацію передбачену вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
В протоколі відхилення нашого підприємства Замовник визначає що підставами для відхилення є наступні підстави:
1. В наданому експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови відсутні дослідження на вміст гормональних препаратів у запропонованому товарі (п. 5.2.9 ДСТУ 4399:2005).
2. В наданому експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови відсутнє дослідження запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005).
Застосування чи незастосування складових повинно бути доведено у лабораторному порядку.
Стосовно першої підстави зазначеної в протоколі відхилення нашого підприємства повідомляємо наступне.
Зміною №2 до ДСТУ 4399:2005 п. 5.2.9 на вимоги якого посилається Замовник встановлено наступні вимоги «вміст мікотоксинів, антибіотиків, гормональних препаратів та пестицидів у маслі не повинен перевищувати рівнів, встановлених у МБТ и СН №5061-89 та ДСанПіН 8.8.1.1.2.3.4-000».
Щодо вимог встановлених в МБТ и СН №5061-89 «Медико-биологические требования и санитарные нормы качества продовольственного сырья и пищевых продуктов», повідомляємо.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 р. №94-р з 01.01.2017 року втратили чинність та не застосовуються на території України акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР та УРСР, у тому числі нормативні акти, що встановлювали параметри безпечності продовольчої сировини та харчових продуктів.
Тобто, вимоги цього нормативного документу в тому числі щодо нормування вмісту гормональних препаратів не застосовуються на території України.
А отже випробування за показниками норми для яких встановлені МБТ и СН №5061-89 не є вимогою ДСТУ 4399:2005.
Щодо вимог встановлених в ДСанПіН 8.8.1.1.2.3.4-000 повідомляємо, цей нормативний документ не встановлює вимог до вмісту гормональних препаратів.
З огляду на викладене вище повідомляємо.
Замовник не має законодавчо обґрунтованих підстав для відхилення нашої пропозиції з приводу відсутності в експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови результатів досліджень на вміст гормональних препаратів у запропонованому товарі (п. 5.2.9 ДСТУ 4399:2005).
Всі вимоги щодо надання експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 нашим підприємством як Учасником виконано.
Вимагаємо скасувати необґрунтоване рішення про відхилення пропозиції нашого підприємства з цієї підстави.
Стосовно другої підстави зазначеної в протоколі відхилення нашого підприємства повідомляємо наступне.
Вимогами п. 5.2.3 ДСТУ 4399:2005 визначено, що у разі застосування при виробництві наступних компонентів вітаміну А - масова частка його повинна бути не більша ніж 10 мг/кг (у перерахунку на суху речовину); бета-каротину - масова частка його - не більша ніж 3 мг/кг (у перерахунку на суху речовину); екстракту аннато - масова частка його - не більша ніж 10 мг/кг.
Вимогами цього пункту не встановлено норм щодо підтвердження наявності або відсутності зазначених компонентів.
Жодними вимогами ДСТУ 4399:2005 не передбачено підтвердження наявності або відсутності зазначених компонентів а прямо передбачено що якщо вони застосовуються при виробництві то вони не повинні перевищувати встановлених в п.5.2.3 норм.
А отже твердження Замовника що підставою для відхилення є «відсутність дослідження запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005)» не містить під собою законодавчого обґрунтування, так як вимог до підтвердження наявності або відсутності цих компонентів не встановлено в ДСТУ 4399:2005 та оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
З огляду на викладене вище повідомляємо.
Замовник не має законодавчо обґрунтованих підстав для відхилення нашої пропозиції з приводу відсутності в експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови досліджень запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005) з огляду на те, що таких вимог в п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005 не міститься.
Крім того, Замовником в рамках проведення цієї процедури закупівлі визначено переможцем ТОВ «Максілайн».
Але ж при оцінці його пропозиції Замовником не було застосовано принципу рівного ставлення до Учасників.
Пропозицію нашого підприємства було відхилено з підстави відсутності дослідження запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005).
По-перше, в пропозиції ТОВ «Максілайн» відсутні експертні висновки або протоколи які підтверджують наявність/відсутність бета-каротину та вітаміну А, але Замовником не відхилено пропозицію цього Учасника а визначено його переможцем.
По- друге, протокол щодо вмісту екстракту аннато (харчова добавка Е160b) наданий в складі пропозиції ТОВ «Максілайн» не може бути підставою для твердження що запропонований товар відповідає вимогам п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005 щодо вмісту цього компоненту з огляду на наступне.
В складі пропозиції ТОВ «Максілайн» надано протоколи №№0418,0419,0420,0421,0422 від 20.03.2025 р. які містять результати випробувань за показником екстракт аннато, але не містять інформації про його відповідність вимогам ДСТУ 4399:2005.
Також зазначені протоколи містять інформацію що для визначення вмісту екстракту аннато лабораторією було застосовано метод випробувань визначений вимогами ДСТУ 5051:2008.
Відповідно до вимог Розділу 1 ДСТУ 5051:2008 цей стандарт поширюється на харчові продукти, а саме:
- напої (безалкогольні, соковмісні, алкогольні);
- продукти перероблення фруктів і овочів (соки,соки концентровані, джеми, желе, пюре, пасти та кетчупи томатні);
- молочні продукти (морозиво, йогурти, молочні десерти, сири);
- кондитерські вироби (шоколадні та карамельні цукерки, мармелад, тістечка, здобні хлібо¬булочні вироби, бісквіти, печиво);
- сухі сніданки, жувальні гумки;
і встановлює метод високоефективної рідинної хроматографії для визначання вмісту синтетичних харчових барвників, а саме:
- тартразину (Е102), жовтого хінолінового (Е104), жовтого «сонячного заходу» FCF(Е110), помаранчу GGN(Е111), азорубіну (Е122), амаранту (Е123), понсо 4R (Е124), еритрозину (Е127), червоного спеціального АС(Е129), синього патентованого V(Е131), індигокарміну (Е132), діамантового синього FCF(Е133), зеленого S(Е142).
Діапазон визначання масової частки (масової концентрації) барвників становить від 0,5мг/кг (мг/дм3) до 250мг/кг (мг/дм3) продукції.
Тобто, цей метод випробувань не використовується відповідно до нормативної документації та діючого законодавства для визначення вмісту екстракту аннато (харчова добавка Е160b), та результати досліджень отримані за цим методом випробувань не є підтвердженням відповідності продукції за цим показником вимогам ДСТУ 4399:2005.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Замовником при проведенні оцінки нашої пропозиції не враховано всі законодавчі вимоги чим порушено принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі.
Вимагаємо, докладно розглянути питання щодо наявності законодавчо обґрунтованих підстав для відхилення нашої пропозиції поданої для конкурентної участі в закупівлі та вважаємо, що Замовник повинен, дотримуючись принципів здійснення закупівель щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі та максимальної економії і ефективності при здійсненні закупівель, скасувати рішення про відхилення нашого підприємства та відхилити пропозицію ТОВ «Максілайн» з огляду на те, що ним зазначено що при виробництві використовується компонент екстракт аннато але не надано протоколів з результатами випробувань отриманих у відповідності до вимог нормативної документації, щодо відповідності вмісту цього компоненту вимогам ДСТУ 4399:2005.
В іншому разі наше підприємство буде змушено звернутися за проведенням юридичної експертизи щодо відповідності нашої пропозиції вимогам встановленим в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та до відповідних органів і скаргою щодо безпідставного відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Для участі в цій закупівлі нашим підприємством було подано пропозицію яка містить всі необхідні документи та інформацію передбачену вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
В протоколі відхилення нашого підприємства Замовник визначає що підставами для відхилення є наступні підстави:
1. В наданому експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови відсутні дослідження на вміст гормональних препаратів у запропонованому товарі (п. 5.2.9 ДСТУ 4399:2005).
2. В наданому експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови відсутнє дослідження запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005).
Застосування чи незастосування складових повинно бути доведено у лабораторному порядку.
Стосовно першої підстави зазначеної в протоколі відхилення нашого підприємства повідомляємо наступне.
Зміною №2 до ДСТУ 4399:2005 п. 5.2.9 на вимоги якого посилається Замовник встановлено наступні вимоги «вміст мікотоксинів, антибіотиків, гормональних препаратів та пестицидів у маслі не повинен перевищувати рівнів, встановлених у МБТ и СН №5061-89 та ДСанПіН 8.8.1.1.2.3.4-000».
Щодо вимог встановлених в МБТ и СН №5061-89 «Медико-биологические требования и санитарные нормы качества продовольственного сырья и пищевых продуктов», повідомляємо.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 р. №94-р з 01.01.2017 року втратили чинність та не застосовуються на території України акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР та УРСР, у тому числі нормативні акти, що встановлювали параметри безпечності продовольчої сировини та харчових продуктів.
Тобто, вимоги цього нормативного документу в тому числі щодо нормування вмісту гормональних препаратів не застосовуються на території України.
А отже випробування за показниками норми для яких встановлені МБТ и СН №5061-89 не є вимогою ДСТУ 4399:2005.
Щодо вимог встановлених в ДСанПіН 8.8.1.1.2.3.4-000 повідомляємо, цей нормативний документ не встановлює вимог до вмісту гормональних препаратів.
З огляду на викладене вище повідомляємо.
Замовник не має законодавчо обґрунтованих підстав для відхилення нашої пропозиції з приводу відсутності в експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови результатів досліджень на вміст гормональних препаратів у запропонованому товарі (п. 5.2.9 ДСТУ 4399:2005).
Всі вимоги щодо надання експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 нашим підприємством як Учасником виконано.
Вимагаємо скасувати необґрунтоване рішення про відхилення пропозиції нашого підприємства з цієї підстави.
Стосовно другої підстави зазначеної в протоколі відхилення нашого підприємства повідомляємо наступне.
Вимогами п. 5.2.3 ДСТУ 4399:2005 визначено, що у разі застосування при виробництві наступних компонентів вітаміну А - масова частка його повинна бути не більша ніж 10 мг/кг (у перерахунку на суху речовину); бета-каротину - масова частка його - не більша ніж 3 мг/кг (у перерахунку на суху речовину); екстракту аннато - масова частка його - не більша ніж 10 мг/кг.
Вимогами цього пункту не встановлено норм щодо підтвердження наявності або відсутності зазначених компонентів.
Жодними вимогами ДСТУ 4399:2005 не передбачено підтвердження наявності або відсутності зазначених компонентів а прямо передбачено що якщо вони застосовуються при виробництві то вони не повинні перевищувати встановлених в п.5.2.3 норм.
А отже твердження Замовника що підставою для відхилення є «відсутність дослідження запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005)» не містить під собою законодавчого обґрунтування, так як вимог до підтвердження наявності або відсутності цих компонентів не встановлено в ДСТУ 4399:2005 та оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
З огляду на викладене вище повідомляємо.
Замовник не має законодавчо обґрунтованих підстав для відхилення нашої пропозиції з приводу відсутності в експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови досліджень запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005) з огляду на те, що таких вимог в п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005 не міститься.
Крім того, Замовником в рамках проведення цієї процедури закупівлі визначено переможцем ТОВ «Максілайн».
Але ж при оцінці його пропозиції Замовником не було застосовано принципу рівного ставлення до Учасників.
Пропозицію нашого підприємства було відхилено з підстави відсутності дослідження запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005).
По-перше, в пропозиції ТОВ «Максілайн» відсутні експертні висновки або протоколи які підтверджують наявність/відсутність бета-каротину та вітаміну А, але Замовником не відхилено пропозицію цього Учасника а визначено його переможцем.
По- друге, протокол щодо вмісту екстракту аннато (харчова добавка Е160b) наданий в складі пропозиції ТОВ «Максілайн» не може бути підставою для твердження що запропонований товар відповідає вимогам п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005 щодо вмісту цього компоненту з огляду на наступне.
В складі пропозиції ТОВ «Максілайн» надано протоколи №№0418,0419,0420,0421,0422 від 20.03.2025 р. які містять результати випробувань за показником екстракт аннато, але не містять інформації про його відповідність вимогам ДСТУ 4399:2005.
Також зазначені протоколи містять інформацію що для визначення вмісту екстракту аннато лабораторією було застосовано метод випробувань визначений вимогами ДСТУ 5051:2008.
Відповідно до вимог Розділу 1 ДСТУ 5051:2008 цей стандарт поширюється на харчові продукти, а саме:
- напої (безалкогольні, соковмісні, алкогольні);
- продукти перероблення фруктів і овочів (соки,соки концентровані, джеми, желе, пюре, пасти та кетчупи томатні);
- молочні продукти (морозиво, йогурти, молочні десерти, сири);
- кондитерські вироби (шоколадні та карамельні цукерки, мармелад, тістечка, здобні хлібо¬булочні вироби, бісквіти, печиво);
- сухі сніданки, жувальні гумки;
і встановлює метод високоефективної рідинної хроматографії для визначання вмісту синтетичних харчових барвників, а саме:
- тартразину (Е102), жовтого хінолінового (Е104), жовтого «сонячного заходу» FCF(Е110), помаранчу GGN(Е111), азорубіну (Е122), амаранту (Е123), понсо 4R (Е124), еритрозину (Е127), червоного спеціального АС(Е129), синього патентованого V(Е131), індигокарміну (Е132), діамантового синього FCF(Е133), зеленого S(Е142).
Діапазон визначання масової частки (масової концентрації) барвників становить від 0,5мг/кг (мг/дм3) до 250мг/кг (мг/дм3) продукції.
Тобто, цей метод випробувань не використовується відповідно до нормативної документації та діючого законодавства для визначення вмісту екстракту аннато (харчова добавка Е160b), та результати досліджень отримані за цим методом випробувань не є підтвердженням відповідності продукції за цим показником вимогам ДСТУ 4399:2005.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Замовником при проведенні оцінки нашої пропозиції не враховано всі законодавчі вимоги чим порушено принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі.
Вимагаємо, докладно розглянути питання щодо наявності законодавчо обґрунтованих підстав для відхилення нашої пропозиції поданої для конкурентної участі в закупівлі та вважаємо, що Замовник повинен, дотримуючись принципів здійснення закупівель щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі та максимальної економії і ефективності при здійсненні закупівель, скасувати рішення про відхилення нашого підприємства та відхилити пропозицію ТОВ «Максілайн» з огляду на те, що ним зазначено що при виробництві використовується компонент екстракт аннато але не надано протоколів з результатами випробувань отриманих у відповідності до вимог нормативної документації, щодо відповідності вмісту цього компоненту вимогам ДСТУ 4399:2005.
В іншому разі наше підприємство буде змушено звернутися за проведенням юридичної експертизи щодо відповідності нашої пропозиції вимогам встановленим в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та до відповідних органів і скаргою щодо безпідставного відхилення нашої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2025 07:38
Відповідь надається у вкладенні
Номер вимоги: UA-2025-03-11-014050-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ, Код ЄДРПОУ:42585405
Дата подання: 03 квітня 2025 15:26
Вимога
Шановний Замовник. З метою захисту прав передбачених законодавством про закупівлі для нашого підприємства просимо Вас, дотримуючись принципів здійснення закупівель «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», «максимальна економія та ефективність» докладно розглянути питання щодо наявності законодавчо обґрунтованих підстав для відхилення нашої пропозиції поданої для конкурентної участі в закупівлі за ідентифікатором UA-2025-03-11-014050-a.
Для участі в цій закупівлі нашим підприємством було подано пропозицію яка містить всі необхідні документи та інформацію передбачену вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
В протоколі відхилення нашого підприємства Замовник визначає що підставами для відхилення є наступні підстави:
1. В наданому експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови відсутні дослідження на вміст гормональних препаратів у запропонованому товарі (п. 5.2.9 ДСТУ 4399:2005).
2. В наданому експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови відсутнє дослідження запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005).
Застосування чи незастосування складових повинно бути доведено у лабораторному порядку.
Стосовно першої підстави зазначеної в протоколі відхилення нашого підприємства повідомляємо наступне.
Зміною №2 до ДСТУ 4399:2005 п. 5.2.9 на вимоги якого посилається Замовник встановлено наступні вимоги «вміст мікотоксинів, антибіотиків, гормональних препаратів та пестицидів у маслі не повинен перевищувати рівнів, встановлених у МБТ и СН №5061-89 та ДСанПіН 8.8.1.1.2.3.4-000».
Щодо вимог встановлених в МБТ и СН №5061-89 «Медико-биологические требования и санитарные нормы качества продовольственного сырья и пищевых продуктов», повідомляємо.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 р. №94-р з 01.01.2017 року втратили чинність та не застосовуються на території України акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР та УРСР, у тому числі нормативні акти, що встановлювали параметри безпечності продовольчої сировини та харчових продуктів.
Тобто, вимоги цього нормативного документу в тому числі щодо нормування вмісту гормональних препаратів не застосовуються на території України.
А отже випробування за показниками норми для яких встановлені МБТ и СН №5061-89 не є вимогою ДСТУ 4399:2005.
Щодо вимог встановлених в ДСанПіН 8.8.1.1.2.3.4-000 повідомляємо, цей нормативний документ не встановлює вимог до вмісту гормональних препаратів.
З огляду на викладене вище повідомляємо.
Замовник не має законодавчо обґрунтованих підстав для відхилення нашої пропозиції з приводу відсутності в експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови результатів досліджень на вміст гормональних препаратів у запропонованому товарі (п. 5.2.9 ДСТУ 4399:2005).
Всі вимоги щодо надання експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 нашим підприємством як Учасником виконано.
Вимагаємо скасувати необґрунтоване рішення про відхилення пропозиції нашого підприємства з цієї підстави.
Стосовно другої підстави зазначеної в протоколі відхилення нашого підприємства повідомляємо наступне.
Вимогами п. 5.2.3 ДСТУ 4399:2005 визначено, що у разі застосування при виробництві наступних компонентів вітаміну А - масова частка його повинна бути не більша ніж 10 мг/кг (у перерахунку на суху речовину); бета-каротину - масова частка його - не більша ніж 3 мг/кг (у перерахунку на суху речовину); екстракту аннато - масова частка його - не більша ніж 10 мг/кг.
Вимогами цього пункту не встановлено норм щодо підтвердження наявності або відсутності зазначених компонентів.
Жодними вимогами ДСТУ 4399:2005 не передбачено підтвердження наявності або відсутності зазначених компонентів а прямо передбачено що якщо вони застосовуються при виробництві то вони не повинні перевищувати встановлених в п.5.2.3 норм.
А отже твердження Замовника що підставою для відхилення є «відсутність дослідження запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005)» не містить під собою законодавчого обґрунтування, так як вимог до підтвердження наявності або відсутності цих компонентів не встановлено в ДСТУ 4399:2005 та оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
З огляду на викладене вище повідомляємо.
Замовник не має законодавчо обґрунтованих підстав для відхилення нашої пропозиції з приводу відсутності в експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови досліджень запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005) з огляду на те, що таких вимог в п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005 не міститься.
Крім того, Замовником в рамках проведення цієї процедури закупівлі визначено переможцем ТОВ «Максілайн».
Але ж при оцінці його пропозиції Замовником не було застосовано принципу рівного ставлення до Учасників.
Пропозицію нашого підприємства було відхилено з підстави відсутності дослідження запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005).
По-перше, в пропозиції ТОВ «Максілайн» відсутні експертні висновки або протоколи які підтверджують наявність/відсутність бета-каротину та вітаміну А, але Замовником не відхилено пропозицію цього Учасника а визначено його переможцем.
По- друге, протокол щодо вмісту екстракту аннато (харчова добавка Е160b) наданий в складі пропозиції ТОВ «Максілайн» не може бути підставою для твердження що запропонований товар відповідає вимогам п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005 щодо вмісту цього компоненту з огляду на наступне.
В складі пропозиції ТОВ «Максілайн» надано протоколи №№0418,0419,0420,0421,0422 від 20.03.2025 р. які містять результати випробувань за показником екстракт аннато, але не містять інформації про його відповідність вимогам ДСТУ 4399:2005.
Також зазначені протоколи містять інформацію що для визначення вмісту екстракту аннато лабораторією було застосовано метод випробувань визначений вимогами ДСТУ 5051:2008.
Відповідно до вимог Розділу 1 ДСТУ 5051:2008 цей стандарт поширюється на харчові продукти, а саме:
- напої (безалкогольні, соковмісні, алкогольні);
- продукти перероблення фруктів і овочів (соки,соки концентровані, джеми, желе, пюре, пасти та кетчупи томатні);
- молочні продукти (морозиво, йогурти, молочні десерти, сири);
- кондитерські вироби (шоколадні та карамельні цукерки, мармелад, тістечка, здобні хлібо¬булочні вироби, бісквіти, печиво);
- сухі сніданки, жувальні гумки;
і встановлює метод високоефективної рідинної хроматографії для визначання вмісту синтетичних харчових барвників, а саме:
- тартразину (Е102), жовтого хінолінового (Е104), жовтого «сонячного заходу» FCF(Е110), помаранчу GGN(Е111), азорубіну (Е122), амаранту (Е123), понсо 4R (Е124), еритрозину (Е127), червоного спеціального АС(Е129), синього патентованого V(Е131), індигокарміну (Е132), діамантового синього FCF(Е133), зеленого S(Е142).
Діапазон визначання масової частки (масової концентрації) барвників становить від 0,5мг/кг (мг/дм3) до 250мг/кг (мг/дм3) продукції.
Тобто, цей метод випробувань не використовується відповідно до нормативної документації та діючого законодавства для визначення вмісту екстракту аннато (харчова добавка Е160b), та результати досліджень отримані за цим методом випробувань не є підтвердженням відповідності продукції за цим показником вимогам ДСТУ 4399:2005.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Замовником при проведенні оцінки нашої пропозиції не враховано всі законодавчі вимоги чим порушено принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі.
Вимагаємо, докладно розглянути питання щодо наявності законодавчо обґрунтованих підстав для відхилення нашої пропозиції поданої для конкурентної участі в закупівлі та вважаємо, що Замовник повинен, дотримуючись принципів здійснення закупівель щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі та максимальної економії і ефективності при здійсненні закупівель, скасувати рішення про відхилення нашого підприємства та відхилити пропозицію ТОВ «Максілайн» з огляду на те, що ним зазначено що при виробництві використовується компонент екстракт аннато але не надано протоколів з результатами випробувань отриманих у відповідності до вимог нормативної документації, щодо відповідності вмісту цього компоненту вимогам ДСТУ 4399:2005.
В іншому разі наше підприємство буде змушено звернутися за проведенням юридичної експертизи щодо відповідності нашої пропозиції вимогам встановленим в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та до відповідних органів і скаргою щодо безпідставного відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Для участі в цій закупівлі нашим підприємством було подано пропозицію яка містить всі необхідні документи та інформацію передбачену вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
В протоколі відхилення нашого підприємства Замовник визначає що підставами для відхилення є наступні підстави:
1. В наданому експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови відсутні дослідження на вміст гормональних препаратів у запропонованому товарі (п. 5.2.9 ДСТУ 4399:2005).
2. В наданому експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови відсутнє дослідження запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005).
Застосування чи незастосування складових повинно бути доведено у лабораторному порядку.
Стосовно першої підстави зазначеної в протоколі відхилення нашого підприємства повідомляємо наступне.
Зміною №2 до ДСТУ 4399:2005 п. 5.2.9 на вимоги якого посилається Замовник встановлено наступні вимоги «вміст мікотоксинів, антибіотиків, гормональних препаратів та пестицидів у маслі не повинен перевищувати рівнів, встановлених у МБТ и СН №5061-89 та ДСанПіН 8.8.1.1.2.3.4-000».
Щодо вимог встановлених в МБТ и СН №5061-89 «Медико-биологические требования и санитарные нормы качества продовольственного сырья и пищевых продуктов», повідомляємо.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 р. №94-р з 01.01.2017 року втратили чинність та не застосовуються на території України акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР та УРСР, у тому числі нормативні акти, що встановлювали параметри безпечності продовольчої сировини та харчових продуктів.
Тобто, вимоги цього нормативного документу в тому числі щодо нормування вмісту гормональних препаратів не застосовуються на території України.
А отже випробування за показниками норми для яких встановлені МБТ и СН №5061-89 не є вимогою ДСТУ 4399:2005.
Щодо вимог встановлених в ДСанПіН 8.8.1.1.2.3.4-000 повідомляємо, цей нормативний документ не встановлює вимог до вмісту гормональних препаратів.
З огляду на викладене вище повідомляємо.
Замовник не має законодавчо обґрунтованих підстав для відхилення нашої пропозиції з приводу відсутності в експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови результатів досліджень на вміст гормональних препаратів у запропонованому товарі (п. 5.2.9 ДСТУ 4399:2005).
Всі вимоги щодо надання експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 нашим підприємством як Учасником виконано.
Вимагаємо скасувати необґрунтоване рішення про відхилення пропозиції нашого підприємства з цієї підстави.
Стосовно другої підстави зазначеної в протоколі відхилення нашого підприємства повідомляємо наступне.
Вимогами п. 5.2.3 ДСТУ 4399:2005 визначено, що у разі застосування при виробництві наступних компонентів вітаміну А - масова частка його повинна бути не більша ніж 10 мг/кг (у перерахунку на суху речовину); бета-каротину - масова частка його - не більша ніж 3 мг/кг (у перерахунку на суху речовину); екстракту аннато - масова частка його - не більша ніж 10 мг/кг.
Вимогами цього пункту не встановлено норм щодо підтвердження наявності або відсутності зазначених компонентів.
Жодними вимогами ДСТУ 4399:2005 не передбачено підтвердження наявності або відсутності зазначених компонентів а прямо передбачено що якщо вони застосовуються при виробництві то вони не повинні перевищувати встановлених в п.5.2.3 норм.
А отже твердження Замовника що підставою для відхилення є «відсутність дослідження запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005)» не містить під собою законодавчого обґрунтування, так як вимог до підтвердження наявності або відсутності цих компонентів не встановлено в ДСТУ 4399:2005 та оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
З огляду на викладене вище повідомляємо.
Замовник не має законодавчо обґрунтованих підстав для відхилення нашої пропозиції з приводу відсутності в експертному висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови досліджень запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005) з огляду на те, що таких вимог в п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005 не міститься.
Крім того, Замовником в рамках проведення цієї процедури закупівлі визначено переможцем ТОВ «Максілайн».
Але ж при оцінці його пропозиції Замовником не було застосовано принципу рівного ставлення до Учасників.
Пропозицію нашого підприємства було відхилено з підстави відсутності дослідження запропонованого товару на наявність/відсутність екстракту аннато, бета-каротину та вітаміну А (Таблиця 2 – Фізико-хімічні показники п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005).
По-перше, в пропозиції ТОВ «Максілайн» відсутні експертні висновки або протоколи які підтверджують наявність/відсутність бета-каротину та вітаміну А, але Замовником не відхилено пропозицію цього Учасника а визначено його переможцем.
По- друге, протокол щодо вмісту екстракту аннато (харчова добавка Е160b) наданий в складі пропозиції ТОВ «Максілайн» не може бути підставою для твердження що запропонований товар відповідає вимогам п.5.2.3 ДСТУ 4399:2005 щодо вмісту цього компоненту з огляду на наступне.
В складі пропозиції ТОВ «Максілайн» надано протоколи №№0418,0419,0420,0421,0422 від 20.03.2025 р. які містять результати випробувань за показником екстракт аннато, але не містять інформації про його відповідність вимогам ДСТУ 4399:2005.
Також зазначені протоколи містять інформацію що для визначення вмісту екстракту аннато лабораторією було застосовано метод випробувань визначений вимогами ДСТУ 5051:2008.
Відповідно до вимог Розділу 1 ДСТУ 5051:2008 цей стандарт поширюється на харчові продукти, а саме:
- напої (безалкогольні, соковмісні, алкогольні);
- продукти перероблення фруктів і овочів (соки,соки концентровані, джеми, желе, пюре, пасти та кетчупи томатні);
- молочні продукти (морозиво, йогурти, молочні десерти, сири);
- кондитерські вироби (шоколадні та карамельні цукерки, мармелад, тістечка, здобні хлібо¬булочні вироби, бісквіти, печиво);
- сухі сніданки, жувальні гумки;
і встановлює метод високоефективної рідинної хроматографії для визначання вмісту синтетичних харчових барвників, а саме:
- тартразину (Е102), жовтого хінолінового (Е104), жовтого «сонячного заходу» FCF(Е110), помаранчу GGN(Е111), азорубіну (Е122), амаранту (Е123), понсо 4R (Е124), еритрозину (Е127), червоного спеціального АС(Е129), синього патентованого V(Е131), індигокарміну (Е132), діамантового синього FCF(Е133), зеленого S(Е142).
Діапазон визначання масової частки (масової концентрації) барвників становить від 0,5мг/кг (мг/дм3) до 250мг/кг (мг/дм3) продукції.
Тобто, цей метод випробувань не використовується відповідно до нормативної документації та діючого законодавства для визначення вмісту екстракту аннато (харчова добавка Е160b), та результати досліджень отримані за цим методом випробувань не є підтвердженням відповідності продукції за цим показником вимогам ДСТУ 4399:2005.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Замовником при проведенні оцінки нашої пропозиції не враховано всі законодавчі вимоги чим порушено принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі.
Вимагаємо, докладно розглянути питання щодо наявності законодавчо обґрунтованих підстав для відхилення нашої пропозиції поданої для конкурентної участі в закупівлі та вважаємо, що Замовник повинен, дотримуючись принципів здійснення закупівель щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі та максимальної економії і ефективності при здійсненні закупівель, скасувати рішення про відхилення нашого підприємства та відхилити пропозицію ТОВ «Максілайн» з огляду на те, що ним зазначено що при виробництві використовується компонент екстракт аннато але не надано протоколів з результатами випробувань отриманих у відповідності до вимог нормативної документації, щодо відповідності вмісту цього компоненту вимогам ДСТУ 4399:2005.
В іншому разі наше підприємство буде змушено звернутися за проведенням юридичної експертизи щодо відповідності нашої пропозиції вимогам встановленим в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та до відповідних органів і скаргою щодо безпідставного відхилення нашої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2025 07:39
Відповідь надається у вкладенні
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" |
8 280 000,00
UAH з ПДВ
|
7 960 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП" |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
8 036 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУРИНСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" |
9 149 400,00
UAH з ПДВ
|
8 037 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ |
8 700 000,00
UAH з ПДВ
|
8 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІЛАЙН" |
10 324 800,00
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" #00445676 |
Відхилено |
7 960 500,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 18:41
|
ТОВ "ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП" #39925482 |
Відхилено |
8 036 999,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 18:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУРИНСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" #39580318 |
Відхилено |
8 037 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 18:43
|
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ #42585405 |
Відхилено |
8 700 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 18:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІЛАЙН" #45221291 |
Переможець |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 19:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2025 18:31
|
112-ВОЗ-2025.pdf | укладений |
15 квітня 2025 18:31
|