Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання, відповідний код ДК 021:2015: 35113000-9 — Захисне обладнання (Універсальний комплекс масової деконтамінації в комплекті)
Очікувана вартість
2 240 000,00 UAH
UA-2025-03-11-013746-a ● f7a7b7b490ab4be38904d874a884ae0f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01994391 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Наталія Коханюк +380950004378 natakoh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2025 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Універсальний комплекс масової деконтамінації в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 35113000-9 — Захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2025 18:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2025 18:25 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
11 березня 2025 18:25 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
11 березня 2025 18:25 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
11 березня 2025 18:25 |
Додаток 5 до ТД.doc | |
11 березня 2025 18:25 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
11 березня 2025 18:25 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Лоти
Дата подання: 13 березня 2025 15:00
Дата відповіді: 14 березня 2025 15:43
Шановний Замовнику!
Визначений Вами предмет закупівлі складається з одинадцяти позицій, які умовно можна поділити на три групи:
1. Деконтамінаційне обладнання (код за ДК 021:2015: 35110000-8 — протипожежне, рятувальне та захисне обладнання).
2. Дозиметричне обладнання (код за ДК 021:2015: 38340000-0 — прилади для вимірювання величин або 38341200-9 — дозиметри).
3. Розчини для санітарної та спеціальної обробки від хімічного, біологічного та радіаційного забруднення (код за ДК 021:2015: 24950000-8 — спеціалізована хімічна продукція).
Просимо пояснити, чому закупівля даних товарів здійснюється в межах єдиної процедури закупівлі, а не в межах трьох окремих процедур або декількома лотами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення Уповноважена особа повідомляє наступне.
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-03-11-013746-a (далі – Оголошення) предмет закупівлі «Універсальний комплекс масової деконтамінації в комплекті» (далі – Комплекс) складається з 1 комплекту. Для належної роботи Комплексу всі його складові повинні бути сумісні між собою. Деконтамінація передбачає зменшення (видалення) з поверхні тіла і запобігання розповсюдженню хімічних, радіаційних та біологічних агентів від контамінованих осіб і предметів. Відповідно, дозиметри та розчини для обробки від забруднення є складовими цілісного комплекту - універсального комплексу масової деконтамінації.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення процедури закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами) (далі – Закон) регламентовано Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі– Наказ), згідно до якого предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому Наказом визначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
На підставі зазначеного вище, Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно із врахуванням вимог Закону та Наказу, а не за погодженням з окремими учасниками процедури закупівлі. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-03-11-013746-a (далі – Оголошення) предмет закупівлі «Універсальний комплекс масової деконтамінації в комплекті» (далі – Комплекс) складається з 1 комплекту. Для належної роботи Комплексу всі його складові повинні бути сумісні між собою. Деконтамінація передбачає зменшення (видалення) з поверхні тіла і запобігання розповсюдженню хімічних, радіаційних та біологічних агентів від контамінованих осіб і предметів. Відповідно, дозиметри та розчини для обробки від забруднення є складовими цілісного комплекту - універсального комплексу масової деконтамінації.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення процедури закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами) (далі – Закон) регламентовано Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі– Наказ), згідно до якого предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому Наказом визначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
На підставі зазначеного вище, Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно із врахуванням вимог Закону та Наказу, а не за погодженням з окремими учасниками процедури закупівлі. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 березня 2025 11:19
Дата відповіді: 17 березня 2025 10:53
Шановний Замовнику!
Виробництво товарів, що входять до предмету закупівлі, здійснюється підприємствами машинобудівної та хімічної промисловості, а також підприємствами галузі радіаційного приладобудування. Закупівля цих товарів одним лотом та в межах єдиної процедури призводить до дискримінації виробників.
Наприклад, виробники дозиметричного обладнання можуть запропонувати найкращі дозиметри за найнижчою ціною, але не мають можливості запропонувати інші товари на таких же вигідних умовах.
Проведення закупівлі декількома лотами або в межах окремих процедур дозволить:
1. Збільшити конкуренцію серед учасників за рахунок залучення вузькоспеціалізованих виробників.
2. Зекономити бюджетні кошти, оскільки кожна спеціалізована організація зможе подати найкращу пропозицію саме у своїй ніші.
З метою забезпечення максимальної економії коштів та недопущення дискримінації виробників, просимо Вас розділити предмет закупівлі на три частини (лоти) та провести "мультилотову закупівлю" або здійснити закупівлю цих товарів в межах трьох окремих процедур закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Участнику! На Ваше звернення Уповноважена особа повідомляє наступне.
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-03-11-013746-a (далі – Оголошення) предмет закупівлі «Універсальний комплекс масової деконтамінації в комплекті» (далі – Комплекс) складається з 1 комплекту. Для належної роботи Комплексу всі його складові повинні бути сумісні між собою. Деконтамінація передбачає зменшення (видалення) з поверхні тіла і запобігання розповсюдженню хімічних, радіаційних та біологічних агентів від контамінованих осіб і предметів. Відповідно, дозиметри та розчини для обробки від забруднення є складовими цілісного комплекту - універсального комплексу масової деконтамінації.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення процедури закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами) (далі – Закон) регламентовано Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі– Наказ), згідно до якого предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому Наказом визначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
На підставі зазначеного вище, Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно із врахуванням вимог Закону та Наказу, а не за погодженням з окремими учасниками процедури закупівлі. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-03-11-013746-a (далі – Оголошення) предмет закупівлі «Універсальний комплекс масової деконтамінації в комплекті» (далі – Комплекс) складається з 1 комплекту. Для належної роботи Комплексу всі його складові повинні бути сумісні між собою. Деконтамінація передбачає зменшення (видалення) з поверхні тіла і запобігання розповсюдженню хімічних, радіаційних та біологічних агентів від контамінованих осіб і предметів. Відповідно, дозиметри та розчини для обробки від забруднення є складовими цілісного комплекту - універсального комплексу масової деконтамінації.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення процедури закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами) (далі – Закон) регламентовано Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі– Наказ), згідно до якого предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому Наказом визначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
На підставі зазначеного вище, Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно із врахуванням вимог Закону та Наказу, а не за погодженням з окремими учасниками процедури закупівлі. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Вимога
Дата подання: 14 березня 2025 15:03
Дата відповіді: 17 березня 2025 15:02
Добрий день! В пункті 3.6 додатку 2 до оголошення про проведення тендерної документації через систему електронних закупівель UA-2025-03-11-013746-a міститься вимога, що лінза Протигазу фільтрувального має відповідати балістичному тесту стандарту MIL-STD-662F) - V50BL(P) = 244.5 m/s для броні.
Абзац 2 ч. 3 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає право Замовника включити в технічні специфікації посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
MIL-STD-662F) - V50BL(P) = 244.5 m/s для броні розроблено Міністерством оборони США (US Department of Defense – DoD) . Він належить до серії MIL-STD (Military Standards) , яка встановлює вимоги до матеріалів, продукції та технологій, що використовуються в оборонній промисловості США.
Цей стандарт визначає методику випробувань для вимірювання V₅₀ (Velocity 50) – швидкість, для якої 50% випробувальних снарядів (або куль) виробляють матеріал броні, а 50% – ні . Значення V50BL(P) вказує на швидкість уламкових або кульових снарядів, при якій броня забезпечує певний рівень захисту.
Цей стандарт не є частиною цивільних або міжнародних стандартів, як-от ISO чи EN. Він не має автоматичної юридичної сили в Україні, так як цей стандарт не бу прийняті через міжнародні угоди або законодавчі акти. Тобто MIL-STD-662F не є офіційним стандартом для України, не має офіційного підтвердження в Україні, більше того, навіть не стосується потреб цивільного використання.
Ця вимога дискредитує інших потенційних учасників закупівлі та порушує їх права.
Просимо видалити вдану вимогу з технічних характеристик лінзи до Протигазу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! На ваше звернення уповноважена особа повідомляє наступне.
Абзац 2 ч. 3 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає право Замовника включити в технічні специфікації посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Стандарти MIL хоч і були розроблені в інтересах Міністерства оборони США, але застосовуються і в інших, в тому числі європейських країнах, і не тільки у військових, але і в цивільних галузях. Отже, ці стандарти є технічними еталонними системами для застосування в певних сферах діяльності. З огляду на завдання, які виконує персонал лікарні, вимога щодо балістичного захисту масок є обґрунтованою, та має мету забезпечити персонал закладу всіма можливими додатковими засобами захисту в умовах дії воєнного стану в Україні. Як потенційний учасник, ви можете запропоновати еквівалентну маску, що відповідає аналогічним стандартам іншої країни та має відповідні показники захисту.
Абзац 2 ч. 3 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає право Замовника включити в технічні специфікації посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Стандарти MIL хоч і були розроблені в інтересах Міністерства оборони США, але застосовуються і в інших, в тому числі європейських країнах, і не тільки у військових, але і в цивільних галузях. Отже, ці стандарти є технічними еталонними системами для застосування в певних сферах діяльності. З огляду на завдання, які виконує персонал лікарні, вимога щодо балістичного захисту масок є обґрунтованою, та має мету забезпечити персонал закладу всіма можливими додатковими засобами захисту в умовах дії воєнного стану в Україні. Як потенційний учасник, ви можете запропоновати еквівалентну маску, що відповідає аналогічним стандартам іншої країни та має відповідні показники захисту.
Звернення
Дата подання: 14 березня 2025 15:04
Дата відповіді: 17 березня 2025 15:04
Добрий день! В пунктах 3.9, 3.10, 3.11 додатку 2 до оголошення про проведення тендерної документації через систему електронних закупівель UA-2025-03-11-013746-a містяться вимоги, що Розчини для санітарної обробки особового складу мають відповідати вимогам НАТО STANAG 4653/AEP-58 "Характеристики комбінованих операцій, технічні характеристики і процедури випробувань і критерії оцінки обладнання для дезактивації РХБ" та STANAG 2352/ATP-84 "Хімічні, біологічні, радіологічне і ядерне (ХБРЯ) захисне обладнання - Керівництво по експлуатації".
А також, у п. 4.5. додатку 2 до оголошення про проведення тендерної документації через систему електронних закупівель UA-2025-03-11-013746-a міститься вимога, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію документу виробника Універсального комплексу масової деконтамінації на підтвердження відповідності виробництва STANAG 2352:2013.
Абзац 2 ч. 3 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає право Замовника включити в технічні специфікації посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Отже, дані вимоги щодо відповідності виробництва STANAG 2352:2013 є необґрунтованими для даного типу закупівлі і створюють умови, що обмежують рівність учасників тендеру, а також звужують коло потенційних постачальників. Вказівка на застосування специфічних військових стандартів НАТО (STANAG) є порушенням принципів публічних закупівель, таких як:
1. Монополізація ринку: Встановлення вимоги відповідності лише стандартам НАТО STANAG без належного обґрунтування веде до обмеження участі в тендері більшості постачальників, які не мають сертифікацій за цими стандартами. Це створює нерівні умови для учасників ринку та фактично монополізує закупівлю.
2. Обмеження конкуренції: Прописуючи вимоги, що відповідають тільки військовим стандартам, лікарня виключає можливість участі компаній, що можуть запропонувати технічні рішення, які відповідають стандартам цивільної безпеки та здоров'я, а також міжнародним стандартам, таким як ISO або EN.
3. Недотримання принципу доцільності і пропорційності: Вказівка на стандарт НАТО STANAG не відповідає специфіці закупівлі, оскільки лікарня, як цивільна установа, не є військовою організацією і не має необхідності у використанні стандартів, що характерні для оборонного сектору.
4. Перешкоди для малих та середніх підприємств: Така вимога значно обмежує можливості малих та середніх підприємств, які часто не мають ресурсів для відповідності вимогам військових стандартів, але можуть запропонувати продукцію, що відповідає вимогам цивільної безпеки та ефективності.
Згідно з вимогами Закону України про публічні закупівлі, тендери повинні забезпечувати рівність усіх учасників, конкурентоспроможність та прозорість процедур. Встановлення необґрунтованих вимог, таких як відповідність стандартам НАТО STANAG, порушує ці принципи та обмежує можливості для широкого кола потенційних учасників.
Тому ми звертаємося до вас з проханням переглянути технічні вимоги до оголошеної закупівлі та замінити вимогу щодо стандартів НАТО на більш універсальні та відповідні для цивільного використання стандарти, що не обмежують конкуренцію.
Сподіваємося на ваше розуміння та відповідальне ставлення до організації публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! На ваше звернення повідомляємо наступне.
Абзац 2 ч. 3 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає право Замовника включити в технічні специфікації посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. STANAG 4653/AEP-58 і STANAG 2352/ATP-84 є стандартами НАТО, які запроваджені в тому числі і в Україні. Вимоги щодо відповідності розчинів для санітарної обробки вказаним стандартам, та підтвердження відповідності виробництва STANAG 2352:2013 – є обґрунтованими в умовах дії воєнного стану в Україні, та має мету забезпечити додатковий захист персоналу лікарні. Як потенційний учасник, ви можете запропоновати еквівалентні розчини, що відповідають аналогічним стандартам.
Абзац 2 ч. 3 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає право Замовника включити в технічні специфікації посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. STANAG 4653/AEP-58 і STANAG 2352/ATP-84 є стандартами НАТО, які запроваджені в тому числі і в Україні. Вимоги щодо відповідності розчинів для санітарної обробки вказаним стандартам, та підтвердження відповідності виробництва STANAG 2352:2013 – є обґрунтованими в умовах дії воєнного стану в Україні, та має мету забезпечити додатковий захист персоналу лікарні. Як потенційний учасник, ви можете запропоновати еквівалентні розчини, що відповідають аналогічним стандартам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕР.ВІ.АЙ.ГРУП" |
2 238 480,00
UAH з ПДВ
|
2 238 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕР.ВІ.АЙ.ГРУП" #43311608 |
Переможець |
2 238 480,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2025 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2025 10:22
|
Дог_106_ТОВ ЕР.ВІ.АЙ.ГРУП.pdf | укладений |
26 березня 2025 10:21
|