Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги заправки та відновлення картриджів (для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Львівській області)
Очікувана вартість
1 164 070,00 UAH
UA-2025-03-11-013431-a 5c143fb0fde24d29a50f6076cd1a3e2f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кордас Ольга

380312617624 olha.zk.just@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43316386
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11
Контактна особа: Кордас Ольга
380312617624
olha.zk.just@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2025 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 31 березня 2025 12:29
Початок аукціону: 31 березня 2025 12:29
Очікувана вартість: 1 164 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 820,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 50313200-4 Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв.
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3291 послуга
Послуги заправки та відновлення картриджів (для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Львівській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 17:27

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

17 березня 2025 21:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 березня 2025 17:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 21:13
Перелік змін.docx
17 березня 2025 21:13
ТД - заправка картриджів -2025 – зі змінами.doc
11 березня 2025 17:26
ТД - заправка картриджів -2025.doc
17 березня 2025 21:12
Додаток_4_заправка картриджі_договір – зі змінами.doc
11 березня 2025 17:26
Додаток_4_заправка картриджі_договір.doc
17 березня 2025 21:12
Додаток_2_заправка картриджів - тех.вимоги – зі змінами.doc
11 березня 2025 17:26
Додаток_2_заправка картриджів - тех.вимоги.doc
17 березня 2025 21:12
Додаток_6_ документи Учасника – зі змінами.doc
11 березня 2025 17:26
Додаток_6_ документи Учасника.doc
11 березня 2025 17:26
Додаток_1 заправка картриджів - пропозиція.docx
11 березня 2025 17:26
Додаток_5_заправка картриджів- згода.docx
11 березня 2025 17:26
Додаток_7_ документи Переможця.doc
11 березня 2025 17:26
Додаток_3_ заправка картриджів - кваліфік.вимоги.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-11-013431-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:3109304482
Дата подання: 15 березня 2025 20:16
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
11.03.2025 року Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (далі –Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-03-11-013431-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: «Послуги заправки та відновлення картриджів (для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Львівській області)» (ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), що зазначено в оголошенні та тендерній документації. Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 19 березня 2025 00:00 (відповідно до Оголошення про проведення закупівлі). Я маю намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з Тендерною документацією (далі – ТД) щодо проведення закупівлі (затверджену протоколом уповноваженої особи Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 11 березня 2025 року №71-л), я, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА (далі - Скаржник), виявила в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають мені можливості прийняти участь у відповідній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 18 березня 2025 16:03
Рішення від 18.03.2025 №4129.pdf
Дата публікації: 18 березня 2025 16:02
Рішення від 25.03.2025 №4669.pdf
Дата публікації: 27 березня 2025 16:50

Документи подані скаржником

15 березня 2025 18:08
1_Скарга на умови.doc
15 березня 2025 18:08
2_Лист_ВМ.pdf
15 березня 2025 18:08
4_Nakaz_DRAZS_27-02-25.pdf
15 березня 2025 18:08
1_Скарга на умови.pdf
15 березня 2025 18:08
1_Скарга на умови.pdf.asice
15 березня 2025 18:09
Електронний підпис

Документи подані замовником

17 березня 2025 22:02
Перелік змін.docx
19 березня 2025 17:23
Пояснення з додатками.PDF
19 березня 2025 17:24
Пояснення.docx

Документи Органу Оскарження

18 березня 2025 16:02
Рішення від 18.03.2025 №4129.pdf
27 березня 2025 16:50
Рішення від 25.03.2025 №4669.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-15-000023 ● 72658aea725d4ef4bf7ec4f4bab295d6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2025 11:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2025 №33-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.04.2025 № 33-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-03-11-013431-a 11.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-16 16:28:07

Запит замовнику про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги заправки та відновлення картриджів (для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Львівській області)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-11-013431-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-18 11:55:43

На Ваш запит про надання пояснень від 16.04.2025 повідомляємо наступне.

Щодо документів, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закупівля послуг заправки та відновлення картриджів (для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Львівській області) передбачена кошторисними призначеннями. Відповідно до затвердженого кошторису на 2025 рік по Західному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції видатки на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки складали 6 538 150,00 грн.
Очікувану вартість послуг заправки та відновлення картриджів (для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Львівській області) визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, а саме: методом порівняння ринкових цін.
Замовником було надіслано запити цінових пропозицій та отримано 3 комерційні/цінові пропозиції:
1) ФОП Павлова Т. Д. – на загальну суму 1290180,00 грн.,
2) ФОП Ярема В. І. – на загальну суму 1199930,00 грн.,
3) ФОП Невестюк М. Д. – на загальну суму 1002100,00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості як середньоарифметичного значення склав:
(1290180,00 + 1199930,00 + 1002100,00) / 3 = 1 164 070,00 грн.
Таким чином, Замовником методом вищенаведеного розрахунку визначено очікувану вартість предмета закупівлі у розмірі 1 164 070,00 грн.

Кількісні показники визначено відповідно до орієнтовної потреби Замовника, в тому числі з врахуванням обсягів спожитих послуг минулого періоду, з врахуванням наявних у Замовника пристроїв друкування та копіювання для забезпечення діяльності до кінця 2025 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника як такі, що задовольняють його потреби у здійсненні діяльності та з урахуванням вимог законодавства.
Зокрема, для забезпечення безперебійної роботи структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції у Львівській області, швидкого та якісного отримання послуг, послуги заправки та відновлення картриджів повинні надаватися безпосередньо за місцезнаходженням таких структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції.
Послуги надаються за заявками Замовника (телефонний дзвінок). Час прибуття інженера на місце надання Послуг за викликом – не більше 48 годин (не враховуючи вихідні, святкові і неробочі дні) з моменту отримання виклику від Замовника.
Послуги повинні надаватися щомісячно за місцезнаходженням техніки. Термін надання Послуг визначається залежно від складності і наявності запасних частин, проте після визначення причини несправності цей термін не повинен перевищувати п’яти робочих днів, в разі неможливості надання Послуг в терміни зазначені вище, виконавець повинен письмово повідомити замовника та погодити з ним терміни надання Послуг. На складі виконавця повинен знаходитися певний резерв ресурсних запасних частин і витратних матеріалів для планової заміни.
Всі запчастини повинні бути новими та оригінальними або аналогічними, не гірше, ніж оригінальні та у працездатному стані.
Всі витратні матеріали обов`язково повинні мати оригінальну фабричну упаковку, яка не може бути ушкодженою або заміненою на іншу аналогічну. Картридж повинен бути опломбований та упакований у герметичний світлонепроникний пакет із тестовою сторінкою, мати на корпусі фірмову наклейку з відмітками про проведені роботи із підписом інженера. Після здійснення заправки або відновлювання повинна проводитись технічна експертиза картриджа і тестування на друкуючому пристрої.
Якість витратних матеріалів визначається шляхом друку пробної сторінки, яка не повинна мати дефектів друку (сірий фон, регулярні сторонні сліди, різну інтенсивність кольору шрифту і т.п.). При роздруковуванні тестової сторінки, яка містить 100% заливку чорним кольором, не повинно спостерігатися нерівномірної щільності друку, смуг і повторюваних дефектів. Ресурс друку і кількість тонера в картриджах після заправки повинен бути не менше, ніж в новому оригінальному картриджі, встановленому виробником.
Замовник має право на самостійну діагностику обладнання в офіційних сервісних центрах.
Гарантійний строк становить не менше 6 (шість) місяців з моменту підписання акту наданих послуг та передачі техніки.
Надання послуг проводиться відповідно до вимог чинних нормативних документів. Витратні матеріали мають відповідати вимогам щодо радіаційної безпеки, безпеки на токсичність.

Щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - Послуги заправки та відновлення картриджів (для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Львівській області) розміщене на офіційному вебсайті Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції.
Надаємо посилання на сторінку вебсайту Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції де розміщене зазначене вище обґрунтування - Публічні закупівлі 2025 рік , а також власне на саме обґрунтування - obh_Lviv_12-03-2025.docx .


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2025 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА 740 000,00
UAH з ПДВ
580 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ІЛЬКІВ ІВАН ІВАНОВИЧ" 636 000,00
UAH з ПДВ
636 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Ярема Володимир Іванович 1 162 000,00
UAH з ПДВ
1 162 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 березня 2025 16:58
Електронний підпис
20 березня 2025 16:58
Електронний підпис
20 березня 2025 16:58
ISO 14001.PDF
20 березня 2025 16:58
ISO 9001.PDF
20 березня 2025 16:58
Сертифікат ДСТУ ISO 45001 2019.PDF
20 березня 2025 16:54
Електронний підпис
20 березня 2025 16:54
Електронний підпис
17 березня 2025 16:20
Електронний підпис
17 березня 2025 16:20
Електронний підпис
17 березня 2025 16:19
Аналогічний договір 2024.pdf
17 березня 2025 16:19
Витяг з ЄДР Триняк К.В..pdf
17 березня 2025 16:19
10 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 березня 2025 16:19
Паспорт Триняк.pdf
17 березня 2025 16:19
Виписка з ЄДР Триняк К.В..pdf
17 березня 2025 16:19
Аналогічний договір 2024.pdf

Публічні документи

21 березня 2025 17:33
Електронний підпис
21 березня 2025 17:33
Електронний підпис
21 березня 2025 17:29
Додаток 4_договір.pdf
21 березня 2025 17:29
Ільків _ІПН_додаток3.pdf
21 березня 2025 17:29
Особливості_47_додаток 3.pdf
21 березня 2025 17:29
Не_обєднання учасників.pdf
21 березня 2025 17:29
Пропозиція_додаток 1.pdf
21 березня 2025 17:29
Право підпису.pdf
21 березня 2025 17:29
Загальна.pdf
21 березня 2025 17:29
Досвід_додаток 3.pdf
21 березня 2025 17:29
Абзац _14 _додаток 3.pdf
21 березня 2025 17:29
Досвід_додаток 3.pdf

Публічні документи

04 квітня 2025 12:18
Електронний підпис
04 квітня 2025 12:18
Довідка.pdf
04 квітня 2025 12:18
Довідка.pdf.p7s
04 квітня 2025 12:18
Довідка перем.pdf.p7s
04 квітня 2025 12:18
Витяг МВС.p7s
04 квітня 2025 12:18
Витяг МВС.pdf
04 квітня 2025 12:18
Довідка перем.pdf
21 березня 2025 20:36
Електронний підпис
21 березня 2025 20:36
Електронний підпис
21 березня 2025 18:15
Електронний підпис
21 березня 2025 18:15
Електронний підпис
21 березня 2025 13:02
Електронний підпис
21 березня 2025 13:02
Електронний підпис
20 березня 2025 14:57
Електронний підпис
20 березня 2025 14:56
Електронний підпис
20 березня 2025 14:56
Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2025 14:56
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
20 березня 2025 14:56
Довідки.pdf
20 березня 2025 14:56
Довідки.pdf.p7s
20 березня 2025 14:56
Договір, акт, відгук.pdf
20 березня 2025 14:56
Договір, акт, відгук.pdf.p7s
20 березня 2025 14:56
ISO 45001 2019 (2018).pdf
20 березня 2025 14:56
ISO 9001 2015.pdf
20 березня 2025 14:56
ISO 45001 2019 (2018).pdf.p7s
20 березня 2025 14:56
ISO 9001 2015.pdf.p7s
20 березня 2025 14:56
ISO 9001 2018 (2015).pdf.p7s
20 березня 2025 14:56
ISO 9001 2018 (2015).pdf
20 березня 2025 14:56
ISO 14001 2015.pdf
20 березня 2025 14:56
ISO 14001 2015.pdf.p7s
20 березня 2025 14:56
Технічна специфікація.pdf
20 березня 2025 14:56
Договір, акт, відгук.pdf.p7s
20 березня 2025 14:56
Договір, акт, відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

ФОП "ІЛЬКІВ ІВАН ІВАНОВИЧ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ФОП Ярема Володимир Іванович

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Довідки.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Витяг МВС.pdf

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРИНЯК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА
#3136711901
Відхилено 580 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2025 16:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 16:34
ФОП "ІЛЬКІВ ІВАН ІВАНОВИЧ"
#3017321077
Відхилено
636 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2025 14:39
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 квітня 2025 00:00
ФОП Ярема Володимир Іванович
#3077807779
Переможець 1 162 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2025 15:54

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У Додатку 6 до Тендерної документації міститься перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до підпунктів 4.2, 4.3 пункту 4 Додатку 6 до Тендерної документації учасник має подати гарантійний лист, що тонер, яким буде проводитися заправка картриджів Замовника відповідає вимогам радіаційної безпеки; гарантійний лист, що тонер, яким буде проводитися заправка картриджів Замовника відповідає вимогам безпеки на токсичність. Зазначені документи учасником не надані. Також, відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 Додатку 6 до Тендерної документації Учасник має подати чинні сертифікати на систему управління якості ISO 9001:2015/ ISO 9001:2018, екологічного управління ISO 14001:2015, управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001 видані Учаснику органом, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. Учасником надано сертифікати на систему управління якості ISO 9001:2015/ ISO 9001:2018, екологічного управління ISO 14001:2015, строк чинності яких сплив 01.12.2024. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи відповідно до вимог Тендерної документації, про що зазначено вище.

Документи

01 квітня 2025 16:46
Електронний підпис
31 березня 2025 12:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

03 квітня 2025 14:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2025 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ярема Володимир Іванович
#3077807779
1 162 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2025 12:32
Договір.pdf укладений
09 квітня 2025 12:31