Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки; послуги з заправки та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2025-03-11-013095-a e56a1cefac6844e9a8d53348129b7023
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вестя

+380487054442 mcgdigz@dpsp.omr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення"
Код ЄДРПОУ: 26343192
Місцезнаходження: 65023, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Льва Толстого, 7
Контактна особа: Вікторія Вестя
+380487054442
mcgdigz@dpsp.omr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2025 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2025 00:01
Початок аукціону: 20 березня 2025 12:25
Початок аукціону: 20 березня 2025 12:25
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 місяць
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки; послуги з заправки та відновлення картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Замовником Виконавцю щомісячної вартості наданих Послуг здійснюється в національній валюті України (гривня) в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником Виконавцю вартості наданих Послуг, зазначеної у відповідному(-их) Акті(-ах) наданих послуг Виконавця, визначеного (-их) п. 4.12. цього Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту(-ів) наданих послуг, на поточний рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2025 16:57

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

11 березня 2025 16:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 березня 2025 16:57
Додаток 4 до ТД.docx
11 березня 2025 16:57
Додаток 3 до ТД.docx
11 березня 2025 16:57
Додаток 2 до ТД.docx
11 березня 2025 16:57
Додаток 1 до ТД.docx
11 березня 2025 16:57
Тендерна документація.docx
11 березня 2025 16:57
Додаток 5 до ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-14-000035 ● 06b887d0cf9e4d77bd094099200b933b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 квітня 2025 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2025 Одеса № 77

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.04.2025.



Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.04.2025 № 77

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
18 UA-2025-03-11-013095-a 11.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.



Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-21 11:41:16

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):

1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-24 16:22:43

Відповідь КУ «МЦГДІГЗ» на запит Південного офісу Держаудитслужби від 21.04.2025 р. до моніторингу: UA-M-2025-04-14-000035 ● 06b887d0cf9e4d77bd094099200b933b

Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення становить 2,1 млн гривень (з ПДВ) в межах доведених асигнувань на 2025 рік за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» КПКВК 0813241«Надання комплексу послуг особам/сім'ям у сфері соціального захисту та соціального забезпечення іншими надавачами соціальних послуг», затверджених Кошторисом на 2025 рік від 06 січня 2025 року, та КПКВК 0813242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення», затверджених Кошторисом на 2025 рік від 16 січня 2025 року комунальної установи «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення» (далі – Замовник, КУ «МЦГДІГЗ»).

Видатки здійснюються в межах реалізації Міської цільової програми надання соціальних послуг та інших видів допомоги вразливим верствам населення міста Одеси на 2024-2026 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 29.11.2023 р. № 1622-VIІІ (із змінами), яка опублікована у формі відкритих даних на офіційному сайті міста Одеса у розділі «Нормативні акти» за посиланням: https://omr.gov.ua/ua/acts/council/201016/.

Щодо обґрунтування визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснено на підставі: аналізу фактичного використання послуг для забезпечення діяльності Замовника у попередніх періодах, запланованих поточних завдань Замовника на 2025 рік, фінансових можливостей Замовника та результатів вивчення ринку.

Очікувану вартість предмета закупівлі у розмірі 2,1 млн гривень (з ПДВ) визначено Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Джерело фінансування: Місцевий бюджет, КПКВК 0813241 «Надання комплексу послуг особам/сім'ям у сфері соціального захисту та соціального забезпечення іншими надавачами соціальних послуг», КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»: 1 600 000,00 UAH; Місцевий бюджет, КПКВК 0813242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення», КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»: 500 000,00 UAH, в межах призначених кошторисних асигнувань на 2025 рік.

Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо), опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, визначення вимог до умов надання послуг, технічні умови, здійснено на підставі збору інформації та даних, наданих відділом технічної підтримки Замовника, які відповідають за подальше використання послуг, що будуть закуплені. Підтверджуючий документ (службова записка №25 від 06.03.2025 р. начальника відділу технічної підтримки комунальної установи «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення» із зазначенням технічних вимог (технічна специфікація) додається.

Закупівлю проведено на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням потреби Замовника у вищезазначених послугах протягом 2025 року та виходячи з наявної кількості техніки (картриджів) на балансі установи та департаменту, з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі – Методика), а саме: згідно з пунктом 1 розділу III. Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: метод порівняння ринкових цін. Для цього проведено моніторинг відкритих джерел (електронної системи закупівель "Prozorro": https://prozorro.gov.ua/); направлено не менше 3-х запитів на отримання комерційних пропозицій від надавачів послуг, з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок очікуваної вартості Замовником здійснено як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Підтверджуючі документи (розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі (моніторинг (аналіз) цін), запити, комерційні пропозиції) додаються.

Вартість послуг включає всі витрати Виконавця, пов’язані з наданням послуг, включаючи всі податки, мито, збори та інші обов’язкові платежі, вартість деталей, змінних (запасних) частин та матеріалів для поточного ремонту та технічного обслуговування техніки, заправки та відновлення картриджів Замовника, витрати на їх завантаження, розвантаження, встановлення, транспортування, підйом, виїзд фахівця Виконавця за адресами Замовника. Вимоги до умов поставки і оплати встановлено з урахуванням періоду запланованого використання послуг протягом строку, визначеного Замовником, а також з урахуванням фінансових можливостей Замовника.

Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено з урахуванням специфіки діяльності комунальної установи «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення» відповідно до Р.2 Статуту (сканкопія статуту оприлюднено на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України установчих документів юридичної особи за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/freesearch, код доступу: 449650001282).

Закупівля послуг здійснена на виконання окремого заходу Міської цільової програми надання соціальних послуг та інших видів допомоги вразливим верствам населення міста Одеси на 2024-2026 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 29.11.2023 р. № 1622-VIІІ(із змінами), яка опублікована у формі відкритих даних на офіційному сайті міста Одеса у розділі «Нормативні акти» за посиланням: https://omr.gov.ua/ua/acts/council/201016/.
Необхідність технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зумовлена потребою забезпечення
безперебійної роботи інформаційно-телекомунікаційної системи уповноваженого органу - департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради, його структурних підрозділів, з метою запобігання соціальній напрузі серед цивільного населення в умовах воєнного стану.

Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі здійснено відповідно до: вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості); пункту 1 Розділу ІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.

Технічна специфікація (технічні вимоги до предмета закупівлі) із інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розроблена відділом технічної підтримки Замовника на підставі службової записки №25 від 06.03.2025 р. начальника відділу технічної підтримки комунальної установи «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення» та є складовою тендерної документації (затверджено протоколом уповноваженої особи від 11.03.2025 р. №25 додається, ТД https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-11-013095-a).

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: відповідають загальноприйнятим технічним стандартам та потребам Замовника; враховують чинне законодавство із захисту довкілля, пожежної безпеки, охорони праці, санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища, управління відходами (ЗУ «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX); передбачають гарантійне обслуговування, маркування згідно з вимогами ДСТУ та відповідні сертифікації.

Щодо посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
Комунальна установа «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення» (код ЄДРПОУ 26343192) надає посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, де протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на вебсторінку:
https://omr.gov.ua/ua/city/departments/dpsp/byudjet/publichnie-zakupki/.
Пряме посилання на обґрунтування (у форматі відкритих даних): https://omr.gov.ua/Files/2025/ZAKUPIVLI/SOC_ZAHIST/tech_13_03.pdf
Дата розміщення: 13.03.2025
Розділ: Департамент праці та соціальної політики/Бюджет/Публічні закупівлі

Водночас, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, не забороняється розміщення в поясненнях Замовника посилань на інші офіційні вебресурси, де оприлюднено загальнодоступну інформацію, яка стосується предмета закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2025 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВСЬКИЙ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ 2 070 000,00
UAH з ПДВ
2 070 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Тимофеєв Д.О. 2 075 850,00
UAH з ПДВ
2 075 850,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 березня 2025 12:32
Електронний підпис
25 березня 2025 12:31
Довідка.pdf.p7s
25 березня 2025 12:31
Довідка.pdf
25 березня 2025 12:31
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-03-25.pdf
25 березня 2025 12:31
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-03-25.p7s
21 березня 2025 14:45
Електронний підпис
21 березня 2025 14:44
Довідка.pdf
21 березня 2025 14:44
inform.pdf (3).p7s
21 березня 2025 14:44
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-03-10.pdf
21 березня 2025 14:44
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-03-10.p7s
21 березня 2025 14:44
Довідка.pdf.p7s
21 березня 2025 14:44
inform (3).pdf
18 березня 2025 12:26
Електронний підпис
18 березня 2025 12:26
Електронний підпис
18 березня 2025 12:26
10. Відповідність (1).pdf
18 березня 2025 12:26
6. Паспорт Петровский (1).pdf
18 березня 2025 12:26
10. Відповідність (1).pdf.p7s
18 березня 2025 12:26
5. Код Петровський (1).pdf
18 березня 2025 12:26
5. Код Петровський (1).pdf.p7s

Публічні документи

18 березня 2025 16:16
Електронний підпис
18 березня 2025 16:16
Електронний підпис
18 березня 2025 16:12
Пропозиція.pdf
18 березня 2025 16:12
Пропозиція.pdf.p7s
18 березня 2025 16:12
Пропозиція.pdf
18 березня 2025 15:25
Електронний підпис
18 березня 2025 15:25
Електронний підпис
18 березня 2025 15:25
Пропозиція.pdf.p7s
18 березня 2025 15:25
Пропозиція.pdf
18 березня 2025 15:25
Довідка.pdf
18 березня 2025 15:25
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-01-23.p7s
18 березня 2025 15:25
Довідка.pdf.p7s
18 березня 2025 15:25
inform (1).pdf
18 березня 2025 15:25
inform.pdf (1).p7s
18 березня 2025 15:25
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-01-23.pdf
18 березня 2025 15:25
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВСЬКИЙ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

inform (3).pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Надання документів та інформації щодо наявності необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для належного виконання послуг

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Надання документів та інформації про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних Договорів за предметом закупівлі

ФОП Тимофеєв Д.О.

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Надання документів та інформації щодо наявності необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для належного виконання послуг

Підтверджую

Пропозиція.pdf

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Надання документів та інформації про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних Договорів за предметом закупівлі

Підтверджую

Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВСЬКИЙ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ
#3087710715
Переможець 2 070 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2025 13:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2025 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВСЬКИЙ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ
#3087710715
2 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2025 15:08
Договір № 19 від 28.03.2025р..pdf укладений
31 березня 2025 15:04