Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров'яче пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко сухе, 26%; Код ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки
Очікувана вартість
659 880,00 UAH
UA-2025-03-11-003974-a fb2e897653a34c7cafa25155b3568981
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Василівна Жемчужникова

+380486860200 ibb-economist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982212
Вебсайт: https://chml.lic.org.ua
Місцезнаходження: 68004, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Контактна особа: Ніна Василівна Жемчужникова
+380486860200
ibb-economist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Місце поставки Товару – заклад за адресою: м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума,4.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4625 кілограм
Молоко коров'яче пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1200 кілограм
Молоко сухе, 26%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (видатковими накладними) в розмірі 100% упродовж 30 календарних днів з дати постачання товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 березня 2025 11:09
Проект договору запит ціни молоко.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Безлактозне Ні
Упаковка Можливі значення:
  • плівка поліетиленова
  • Наявність кришки (закрутка або клапан) Ні
    Характеристики не суперечать ДСТУ 2661 Можливі значення:
  • так
  • Вид Можливі значення:
  • пастеризоване
  • Масова частка жиру від 2.6 до 2.6 %
    Маса нетто від 1000 до 1000 г
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 4273 Так
    Вміст жиру 26 %
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю 5 відсоток
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 7 день
    Форма забезпечення Можливі значення:
  • Гарантія фінансової установи
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 14 березня 2025 15:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 654 000,00
    UAH з ПДВ
    654 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    12 березня 2025 16:23
    Електронний підпис
    12 березня 2025 16:23
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид пастеризоване
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Характеристики не суперечать ДСТУ 2661 так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Наявність кришки (закрутка або клапан)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Упаковка плівка поліетиленова
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Безлактозне
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Маса нетто 1000 г
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Масова частка жиру 2.6 %
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 4273 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вміст жиру 26 %
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю 5 відсоток
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 7 день
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Форма забезпечення Гарантія фінансової установи

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
    #32521649
    Переможець 654 000,00
    UAH з ПДВ
    14 березня 2025 15:04

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 14 березня 2025 15:04

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
    #32521649
    654 000,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис зміни до договору
    23 квітня 2025 11:06
    ДУ 1 до дог 7009 від 18.03.2025.pdf зміни до договору
    23 квітня 2025 11:05
    Електронний підпис укладений
    20 березня 2025 08:25
    Договір 7009 від 18.03.2025 р..pdf укладений
    20 березня 2025 08:24

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    21 квітня 2025
    Дата публікації змін до договору:
    23 квітня 2025
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зробити перерозподіл між джередамі фінансування та викласти п. 2.3 та додаток 1 до договору у новій редакції: Загальна ціна договору становить 654000,00 грн. (Шістсот п'ятдесят чотири тисячі грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 109000,00 грн. КЕКВ 2610 (2230) Кошти місцевого бюджету КПКВ 0212010: 65616,00 грн., у тч. ПДВ 10936 грн; Кошти НСЗУ: 588384,00 грн., у т.ч. ПДВ 98064,00 грн.
    Номер договору про закупівлю: 7009
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Ціни за одиницю:

    Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
    Молоко коров'яче ЛАВІТА, пастеризоване, 2,6%, 1000г 4625 кілограм 40,00
    UAH
    Молоко сухе, 26%, ДСТУ 4273, 1 кг 1200 кілограм 300,00
    UAH