Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт внутрішньодворової території КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ Кіровоградської області
Очікувана вартість
4 068 998,00 UAH
UA-2025-03-10-007971-a ● dac417abf29741f683265a55d9581f56
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01995137 |
Місцезнаходження: | 26500, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район, селище Голованівськ (колишнє смт. Голованівськ), ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 2 |
Контактна особа: |
Олександр Марчик +380525221603 golov.crl.uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2025 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2025 11:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2025 12:57 |
Очікувана вартість: | 4 068 998,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 689,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому :
- офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням перекладу цих документів українською мовою та з урахуванням пунктів 11 та 12 статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”;
- неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені не українською мовою, повинні бути перекладені українською мовою.
Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту..
Розгорнути
Згорнути
- офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням перекладу цих документів українською мовою та з урахуванням пунктів 11 та 12 статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”;
- неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені не українською мовою, повинні бути перекладені українською мовою.
Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту..
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт внутрішньодворової території КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, селище Голованівськ, вул.Незалежності, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо акту огляду
Дата подання: 18 березня 2025 09:51
Дата відповіді: 21 березня 2025 15:05
Добрий день!
Відповідно до абзацу 5 Додатку 2 до тендерної документації:
Учаснику ПРОПОНУЄТЬСЯ відвідати об’єкт предмету закупівлі з метою розуміння обсягів робіт та матеріалів згідно предмету закупівлі. Дана можливість дозволяє Учаснику максимально точно скласти свою договірну ціну і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також допоможе учаснику реально оцінити свої можливості. За необхідності, під час перебування на об’єктах учасники можуть отримати всю необхідну для нього інформацію, яка буде потрібна.
Проте, вже пункт 14 Додатку 3 до тендерної документації містить вимогу імперативного характеру, щодо ОБОВ’ЯЗКОВОГО надання:
14.) сканкопія з оригіналу акту відвідування та огляду об'єкта (або іншого документа у довільній формі), який повинен містити назву предмета закупівлі, номер оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, посаду, ініціали, прізвище та підпис посадової (уповноваженої) особи Учасника та представника Замовника, в присутності якого проведено огляд.
Повідомляємо замовнику, що за принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дана вимога, на нашу думку, є дискримінаційною і тому, спираючись на абсолютно однозначну позицію Постійно діючої адміністративної колегії щодо визначення таких оскаржуваних вимог дискримінаційними, просимо замовника прибрати різночтіння пунктів тендерної документації та прибрати вимогу, щодо обов’язкового надання акту відвідування та огляду об'єкта.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо попереднього відвідування та огляду об'єкта є першочерговим кроком перед виконанням розрахунків вартості робіт та подання тендерної пропозиції.
Дана вимога спрямована на ознайомлення з об’ємом, умовами, документацією виконання робіт, що в свою чергу дасть потенційному Учаснику максимальне розуміння можливості реалізації проєкту. Огляд дає можливість огляду місця де планується виконувати роботи, дає можливість оглянути наявні будівлі чи споруди навкруги, оцінити їх розташування, тощо, а також дозволяє учаснику на місці скласти об’єктивну кваліфіковану оцінку об’єму робіт. Дана можливість дозволяє Учаснику максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». За необхідності, під час перебування на об’єктах учасники можуть отримати всю необхідну для нього інформацію, яка буде потрібна.
Всі потенційні Учасники мають рівні можливості для відвідуванні об’єкта оскільки положення тендерної документації ніяким чином не має критеріїв, визначеного часу, умови тощо. Відвідування фізичною особою (представником Учасника) об’єкту взагалі не має ніякої інформації, оскільки вимогою щодо відвідування не передбачено що потенційний Учасник повинен зазначати свій ідентифікаційний код, паспортні дані чи код ЄДРПОУ підприємства, чи назву установи чи організації чи будь яку іншу інформацію, крім ПІБ та посади.
Таким чином, дана вимога не порушує права учасників.
Дана вимога спрямована на ознайомлення з об’ємом, умовами, документацією виконання робіт, що в свою чергу дасть потенційному Учаснику максимальне розуміння можливості реалізації проєкту. Огляд дає можливість огляду місця де планується виконувати роботи, дає можливість оглянути наявні будівлі чи споруди навкруги, оцінити їх розташування, тощо, а також дозволяє учаснику на місці скласти об’єктивну кваліфіковану оцінку об’єму робіт. Дана можливість дозволяє Учаснику максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». За необхідності, під час перебування на об’єктах учасники можуть отримати всю необхідну для нього інформацію, яка буде потрібна.
Всі потенційні Учасники мають рівні можливості для відвідуванні об’єкта оскільки положення тендерної документації ніяким чином не має критеріїв, визначеного часу, умови тощо. Відвідування фізичною особою (представником Учасника) об’єкту взагалі не має ніякої інформації, оскільки вимогою щодо відвідування не передбачено що потенційний Учасник повинен зазначати свій ідентифікаційний код, паспортні дані чи код ЄДРПОУ підприємства, чи назву установи чи організації чи будь яку іншу інформацію, крім ПІБ та посади.
Таким чином, дана вимога не порушує права учасників.
технічне завдання
Дата подання: 26 березня 2025 13:15
Дата відповіді: 29 березня 2025 14:53
Технічне завдання передбачає зокрема такі види робіт : 29 Монтаж готового виробу поста охорони вагою до 0,5 т з дверима та вікном, 31 Монтаж шлагбауму автоматичного підлогового типу з шириною проїзду 3,5м з дистанційним управлінням 32 Шлагбаум автоматичний підлогового типу шириною проїзду 3,5м з дистанційним управлінням на 6 ключів
Технічне завдання вимагає від учасника надати у складі пропозиції 19.4. локальний (-і) кошторис (-и) на пусконалагоджувальні роботи за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва (якщо передбачаються пусконалагоджувальні роботи);
Відповідно до технічного завдання тендерної документації відсутня інформація про пусконалагоджувальні роботи, розрахунок яких проводиться на підставі КНУ РЕКНпн https://e-construction.gov.ua/laws_detail/2984426563715467013?doc_type=6
Наявні лише роботи з монтажу, розрахунок яких здійснюється відповідно до КНУ РЕКНму https://e-construction.gov.ua/laws_detail/3032851188010714356?doc_type=6
Просимо роз'яснити: чи є в інвесторській кошторисній документації замовника локальний (-і) кошторис (-и) на пусконалагоджувальні роботи?
Просимо роз'яснити – які з передбачених технічним завданням робіт відносяться до пусконалагоджувальних згідно з інвесторською кошторисно документацією?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В проектно-кошторисній документації замовника окремий локальний (-і) кошторис (-и) на пусконалагоджувальні роботи відсутній.
Водночас, згідно положень розділу І додатку 2 до тендерної документації Учаснику пропонується відвідати об’єкт предмету закупівлі з метою розуміння обсягів робіт та матеріалів згідно предмету закупівлі. Дана можливість дозволяє Учаснику максимально точно скласти свою договірну ціну і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також допоможе учаснику реально оцінити свої можливості. ЗА НЕОБХІДНОСТІ, ПІД ЧАС ПЕРЕБУВАННЯ НА ОБ’ЄКТАХ УЧАСНИКИ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ ВСЮ НЕОБХІДНУ ДЛЯ НЬОГО ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА БУДЕ ПОТРІБНА, в тому числі і проектно-кошторисну документацію.
Звертаємось до потенційних учасників з проханням не нехтувати даною можливістю!
Водночас, згідно положень розділу І додатку 2 до тендерної документації Учаснику пропонується відвідати об’єкт предмету закупівлі з метою розуміння обсягів робіт та матеріалів згідно предмету закупівлі. Дана можливість дозволяє Учаснику максимально точно скласти свою договірну ціну і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також допоможе учаснику реально оцінити свої можливості. ЗА НЕОБХІДНОСТІ, ПІД ЧАС ПЕРЕБУВАННЯ НА ОБ’ЄКТАХ УЧАСНИКИ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ ВСЮ НЕОБХІДНУ ДЛЯ НЬОГО ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА БУДЕ ПОТРІБНА, в тому числі і проектно-кошторисну документацію.
Звертаємось до потенційних учасників з проханням не нехтувати даною можливістю!
локальний кошторис на придбання устаткування
Дата подання: 26 березня 2025 14:18
Дата відповіді: 29 березня 2025 14:54
Технічне завдання передбачає зокрема такі види робіт : 29 Монтаж готового виробу поста охорони вагою до 0,5 т з дверима та вікном, 30 Пост охорони з дверима та вікном; 31 Монтаж шлагбауму автоматичного підлогового типу з шириною проїзду 3,5м з дистанційним управлінням; 32 Шлагбаум автоматичний підлогового типу шириною проїзду 3,5м з дистанційним управлінням на 6 ключів
Технічне завдання вимагає від учасника надати у складі пропозиції 19.3. локальний (-і) кошторис (-и) на придбання устаткування, меблів та інвентарю за формою, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва (якщо передбачається придбання устаткування, меблів та інвентарю).
Відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" пункт 3.11.Локальні кошториси складаються в поточному рівні цін на трудові і матеріально-технічні ресурси за формами, наведеними в додатках 1, 2 та 3 цієї Настанови.
Згідно пункту 3.14. Настанови - Кошторисна вартість устаткування визначається як сума усіх витрат на придбання і доставку цього устаткування на приоб’єктний склад або місце його передачі до монтажу. Складовими кошторисної вартості устаткування є: 1)відпускні ціни; 2)транспортні витрати; 3)заготівельно-складські витрати. В окремих випадках до складових кошторисної вартості устаткування можуть включатись витрати на комплектацію, які визначаються на основі обґрунтовувальних розрахунків. Поточні ціни на устаткування в інвесторській кошторисній документації приймаються за даними замовника або, за його дорученням, з інших джерел. Транспортні та заготівельно-складські витрати на устаткування враховуються в локальних кошторисах калькуляційним методом або за показниками, що становлять: 1)транспортні витрати —3 % від відпускної ціни; 2)заготівельно-складські витрати —0,9 % від суми відпускної ціни та транспортних витрат. Якщо за технічними вимогами на виготовлення та спеціальними умовами на монтаж устаткування при йогомонтажі необхідно здійснювати шефмонтаж, кошти на це визначаються кошторисними розрахунками згідно з положеннями вказівок щодо застосування КНУ РЕКНму з урахуванням витрат, пов’язаних з організацією і наданням таких послуг. Кошти на придбання господарського інвентарю (включаючи меблі) для промислового будівництва визначаються локальним кошторисом з подальшим урахуванням цих коштів в об’єктному кошторисі.
Відповідно до пункту 5.1. Настанови, Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, або затверджену проектну документацію.
Замовником обрано надати відомість обсягів робіт, та не завантажено проектно-кошторисну документацію.
Надана Замовником відомість обсягів робіт не містить інформації про придбання устаткування, меблів та інвентарю за окремим локальним кошторисом.
У зв'язку з цим ми як учасник закупівлі просимо повідомити – чи містить інвесторська кошторисна документація локальний (-і) кошторис (-и) на придбання устаткування, меблів та інвентарю за формою Додатку 2 Настанови з визначення вартості будівництва?
Якщо так – то які саме устаткування, меблі та інвентар з відомості обсягів робіт належить розрахувати згідно з Додатком 2 Настанови з визначення вартості будівництва?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В проектно-кошторисній документації замовника окремий локальний (-і) кошторис (-и) на придбання устаткування, меблів та інвентарю відсутній.
Водночас, згідно положень розділу І додатку 2 до тендерної документації Учаснику пропонується відвідати об’єкт предмету закупівлі з метою розуміння обсягів робіт та матеріалів згідно предмету закупівлі. Дана можливість дозволяє Учаснику максимально точно скласти свою договірну ціну і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також допоможе учаснику реально оцінити свої можливості. ЗА НЕОБХІДНОСТІ, ПІД ЧАС ПЕРЕБУВАННЯ НА ОБ’ЄКТАХ УЧАСНИКИ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ ВСЮ НЕОБХІДНУ ДЛЯ НЬОГО ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА БУДЕ ПОТРІБНА, в тому числі і проектно-кошторисну документацію.
Звертаємось до потенційних учасників з проханням не нехтувати даною можливістю!
Водночас, згідно положень розділу І додатку 2 до тендерної документації Учаснику пропонується відвідати об’єкт предмету закупівлі з метою розуміння обсягів робіт та матеріалів згідно предмету закупівлі. Дана можливість дозволяє Учаснику максимально точно скласти свою договірну ціну і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також допоможе учаснику реально оцінити свої можливості. ЗА НЕОБХІДНОСТІ, ПІД ЧАС ПЕРЕБУВАННЯ НА ОБ’ЄКТАХ УЧАСНИКИ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ ВСЮ НЕОБХІДНУ ДЛЯ НЬОГО ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА БУДЕ ПОТРІБНА, в тому числі і проектно-кошторисну документацію.
Звертаємось до потенційних учасників з проханням не нехтувати даною можливістю!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-10-007971-a.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 26 березня 2025 16:18
Дата подання: 26 березня 2025 16:18
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 березня 2025 15:03
рішення від 28.03.2025 № 4870.pdf
Дата публікації: 28 березня 2025 15:02
інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2025 № 5353.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2025 11:10
рішення від 04.04.2025 № 5353.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2025 18:18
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро