Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Турчина Вікторія Анатоліївна 380500508234 turchyna-va@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2025 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2025 20:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 11:15 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 11:15 |
Очікувана вартість: | 27 321 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136 608,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма банківської гарантії наведена у розділі ІХ тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн. (двісті тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення пропозиції, банківські реквізити Замовника детально визначені в пунктах 2 та 3 розділу ІІI цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63520000-0: Послуги транспортних агентств
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту, Замовник перераховує суму, яка визначена для перерахування Актом за звітний період, Виконавцю на його поточний рахунок, що вказаний у Договорі. Первинні документи крім обов`язкових реквізитів, передбачених чинним законодавством, повинні містити код УКТ ЗЕД (ДКПП), а також посилання на номер та дату Договору та відповідний номер та дату Заявки, згідно якої надані Послуги. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Дата подання заявки | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Звітним періодом за Договором Сторони визначили календарну декаду, а саме: 1-10 календарні дні, 11-20 календарні дні та 21- останній календарні дні кожного календарного місяця, протягом якого надавались Послуги. Виконавець надає автомобільні транспортні засоби та забезпечує перевезення згідно наданої Замовником письмової Заявки. Заявка подається Замовником не пізніше ніж за 6 годин до початку виконання маршруту. Разом із Заявкою на виконання маршруту Замовник направляє Виконавцю Форми у вигляді електронних таблиць (далі – Форми, Додаток 5 та Додаток 6 до Договору) для внесення даних по транспортним засобам та водіям, які залучатимуться до виконання маршрутів. Виконавець протягом трьох годин з моменту отримання Заявки, заповнює Заявку в частині підтвердження виконання маршруту та Форми, з вказанням переліку автомобільних транспортних засобів та переліку водіїв, що будуть залучені до виконання маршруту, вказаного в Заявці та направляє Замовнику у спосіб, визначений Договором. В разі потреби змін будь-яких даних в зазначених переліках Виконавець повідомляє Замовника зазначеними в цьому пункті способами не пізніше ніж за три години до початку (прибуття в перший Пункт обміну Замовника) виконання маршруту. Автомобільні транспортні засоби подаються Виконавцем для завантаження у початковому (кінцевому) Пункті обміну Замовника не пізніше як за 40 хв. до часу відправлення. Заповнені Форми Виконавець надсилає на електронну пошту Замовника. У разі залучення до виконання маршруту транспортних засобів та/або водіїв, інформація по яким не подавалась раніше, Виконавець надсилає на електронну пошту Замовника Форми з оновленою інформацією не пізніше ніж за три години до початку (прибуття в перший Пункт обміну Замовника) виконання маршруту. | Повторювана поставка | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2025 18:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2025 18:00 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. Перевезення.docx | |
07 березня 2025 18:00 |
Додаток 2 до ТД. Перелік документів та або інформації для учасника.docx | |
07 березня 2025 18:00 |
Додаток 3 до ТД. Перелік документів та або інформації для переможця.docx.p7s | |
07 березня 2025 18:00 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. Перевезення.docx.p7s | |
07 березня 2025 18:00 |
Додаток 3 до ТД. Перелік документів та або інформації для переможця.docx | |
07 березня 2025 18:00 |
ТД ВТ з Особливостями_перевезення.docx.p7s | |
07 березня 2025 18:00 |
Додаток 2 до ТД. Перелік документів та або інформації для учасника.docx.p7s | |
07 березня 2025 18:00 |
ТД ВТ з Особливостями_перевезення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000130 ● e53ba7eb62f64b14ba28cc2413bd63f2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 18:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2025-03-07-009532-a 07.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 15:49:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг транспортного експедирування «ДК 021:2015:63520000-0: Послуги транспортних агентств (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-07-009532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 10:33:36
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (надалі Особливості), та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію публічних закупівель», враховуючи норми примірної методики розрахунку очікуваної вартості, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме: на основі не менше трьох отриманих пропозицій від потенційних постачальників щодо товарів/послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій.
За результатом вивчення ринку та передтендерної роботи, проведеної структурним підрозділом Замовника та ініціатором закупівлі (відділом звітності і обліку роботи транспорту), отримано 5 комерційних пропозицій потенційних учасників (додаються): ТОВ «ХЕЙБАС», ТОВ«АМА-ТРАНС», ТОВ «ПЕЛІКАН-ПРО», ФОП Шаповалова І.І. та ТОВ «ТРАНС СТАР».
Для розрахунку очікуваної вартості Замовником визначено ціну за одиницю послуг, яка розрахована як середнє значення ціни одиниці послуги між трьома найменшими комерційними пропозиціями в перерахунку на весь обсяг послуг: ТОВ «ХЕЙБАС», ТОВ«АМА-ТРАНС» та ТОВ «ПЕЛІКАН-ПРО» (розрахунок додається).
Таким чином очікувана вартість на весь обсяг закупівлі становить 27 321 660,00 грн. з ПДВ
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2025 рік, сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні послуги, а саме на підставі отриманих комерційних пропозицій щодо якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, та не перевищує розмір виділеного бюджету.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Витрати на перевезення пошти – одна з найбільш значущих груп статей операційних витрат АТ «Укрпошта». Недостатня кількість власних кур’єрів та водіїв на внутрішньо регіональних та міських маршрутах, негативно впливає на якість надання послуг для кінцевих споживачів. Зокрема, збільшуються терміни доставки пошти отримувачам, що погано впливає на імідж АТ «Укрпошта» та сприяє відтоку клієнтів. З метою покращання якості надання послуг, забезпечення своєчасної доставки у період сезонного пікового навантаження, та формування позитивного іміджу компанії, і, як наслідок збільшення клієнтів, АТ «Укрпошта» планує частково передавати внутрішньо регіональні та міські маршрути у проблемних регіонах на аутсорсинг.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі наявної потреби в закупівлі та діючих в Україні стандартів, нормативних актів, каталогів з урахуванням технологічних процесів АТ «Укрпошта», технічної сумісності з наявним обладнанням, машинами, механізмами, устаткуванням та забезпечення конкурентного середовища для учасників закупівель.
Визначені у Розділі VII тендерної документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників. Безпосередньо якісні характеристики послугу визначені у Технічній специфікації (Розділ VІІ тендерної документації).
3. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей одного з електронних майданчиків, розміщення на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі закупівлі, де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2025-03-07-009532-a, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli у віджеті від майданчику «smarttender»).
Додатки:
1. Комерційні пропозиції
2. Розрахунок
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2025 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОЯЛ ТРАНС КОМПАНІ" |
24 888 888,00
UAH з ПДВ
|
14 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМА-ТРАНС" |
25 770 000,00
UAH з ПДВ
|
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ПРОВІАНТ СЕРВІС |
25 990 000,00
UAH з ПДВ
|
24 887 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРАНС СТАР" |
26 900 000,00
UAH з ПДВ
|
26 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮНАЙТЕД ТРАНСПОРТ СЕРВІС" |
26 880 000,00
UAH з ПДВ
|
26 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "РОЯЛ ТРАНС КОМПАНІ" #38990359 |
Відхилено |
14 999 999,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2025 10:00
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 березня 2025 00:00
|
ТОВ "АМА-ТРАНС" #45345644 |
Відхилено |
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2025 15:39
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 березня 2025 00:00
|
ПП ПРОВІАНТ СЕРВІС #43179154 |
Відхилено |
24 887 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2025 16:14
|
|
ТОВ "ТРАНС СТАР" #41731840 |
Переможець |
26 500 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 17:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2025 14:34
|
TOV TRANS STAR Dohovir 080425-04E.zip | укладений |
08 квітня 2025 14:27
|