Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пітерська будинок 12 |
Контактна особа: |
Самойленко Євгенія Юріівна 380442423706 solomruo2423706@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2025 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 950 384,39 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 751,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 4. Порядок здійснення оплати 4.1. Розрахунки за надані послуги за цим Договором здійснюються Замовником на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в), відповідно до фактично виконаних обсягів робіт з урахуванням фактичної вартості матеріалів і шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Виконавця в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. 4.2. Підписані з боку Виконавця акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) мають містити підпис та печатку уповноваженого спеціаліста з технічного нагляду. 4.3. У випадку затримки оплати замовлення Замовником, як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату виконаних Виконавцем робіт на протязі 30 днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. 4.4. У разі, якщо предмет Договору не буде профінансовано у повному обсязі, Замовник залишає за собою право скоригувати перелік на обсяги послуг, що надаються в односторонньому порядку. 4.5. Виконавець безумовно повертає кошти у сумі виявленого, за результатами внутрішнього аудиту та перевірок контролюючими органами, завищення обсягів та вартості виконаних робіт на визначений рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 07 березня 2025 14:00 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
07 березня 2025 14:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2025 14:05 |
ТД ремонт харчоблоку ЗДО 460.doc |
07 березня 2025 14:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
07 березня 2025 14:05 |
ТД ремонт харчоблоку ЗДО 460.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
947 606,95
UAH з ПДВ
|
947 606,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
1.1. Довідку про наявність матеріально-технічної бази (наявність обладнання, складу /офісу (власного чи орендованого) необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні) з наданням підтверджуючих документів, відповідно до форми: № Найменування обладнання, машин та механізмів Опис технічних характеристик обладнання, машин та механізмів, які будуть задіяні у виконанні договору Місцезнаходження бази /офісу Примітка: з обов’язковим зазначенням інструменту, що буде використовуватися під виконання робіт 1.2. На підтвердження власного офісу, складу, обладнання, матеріально-технічної бази/технологій, Учасник надає свідоцтво про реєстрацію обладнання, матеріально-технічної бази/технологій на кожну зазначену в переліку одиницю, документи про придбання або оборотно-сальдову відомість, підписану уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства Учасника. 1.3. Оригінал або завірену копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісне приміщення, зареєстровану відповідно до чинного законодавства в Державній службі України з надзвичайних ситуацій. 1.4. Надати документальне підтвердження експлуатаційної безпеки електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання предмету закупівлі (чинний протокол/технічний звіт про проходження випробування електроінструменту, що проведений акредитованою електротехнічною лабораторією (надати чинний сертифікат про відповідність електротехнічної лабораторії зі сферою вимірювання). 1.5. Копію ліцензії на програмний комплекс для розробки проектно-кошторисної документації, з наданням копії договору та акту виконаних робіт.
Підтверджую
2 Довідка про наявність МТБ.pdf 2-1 докмуенти про власне обладнання.pdf 2-2 Договір №275 оренди нерухомого майна від 01.12.20243 р. (офіс).pdf 2-3 Договір №1 оренди нерухомого майна від 01.12.2023 р. (склад).pdf 2-4 ДОГОВІР ОРЕНДИ МАШИН ТА ОБЛАДНАННЯ.pdf 3 Декларація ДСНС.pdf 4 підтвердження експлуатаційної безпеки електроінструменту.pdf 5 документи по авк.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
2.1. Довідка про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до наступних форм 1,2 з підтвердженням трудових відносин). Форма 1 «Наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід*» № з/п Посада П.І.Б. Штатний/найманий працівник Досвід роботи на займаній посаді (років) у даному підприємстві Форма 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Штатний/найманий працівник 1 2 3 4 2.2 Сертифікований інженер-проектувальник (інженер-кошторисник) в частині кошторисної документації з кваліфікаційним сертифікатом та свідоцтвом про підвищення кваліфікації. 2.3. Обов’язкова наявність у штаті Учасника інженерно-технічного персоналу у складі: - головний інженер; - інженер з охорони праці; (кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції: 1) посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки (група допуску електробезпеки не нижче ІV). - виконавець робіт; - сертифікований фахівець з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) з наданням відповідного сертифікату. Наявність в штаті Учасника інспектувальної особи з ПБЕЕС та ПЕЕС. з групою електробезпеки не менше IV (надати протоколи, посвідчення). Загальна кількість працівників має становити не менше 10 осіб: 2.4. Копії документів (наказ про призначення на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками. 2.5. Копії дипломів про освіту для інженерно-технічних працівників, для робітників робочих професій копії посвідчень/протоколів про здобуту професію з вказаним розрядом. 2.6. Копія договору страхування цивільної відповідальності та страхового полісу інженера-проектувальника. 2.7. Документи про проходження ІТП (окрім інженера-проектувальника) навчань з охорони праці (копії посвідчень, протоколу(-ів)/витягу з протоколу), (обов’язкова наявність у головного інженера та виконроба навчань з наступних НПАОП: НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 45.2-1.02-90 та група допуску з електробезпеки не нижче IV. Обов’язкова наявність у керівника підприємства навчань по наступних НПАОП: Загальний курс з охорони праці, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-6.03-93). 2.8. Документ про проходження відповідальною особою навчань з пожежної безпеки, та наказ про призначення відповідальної особи за пожежну безпеку. 2.9. Копія наказу та посадової інструкції відповідального за контроль якості будівельних робіт.
Підтверджую
6 довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf 7-1 Страхування кошторисника 2024.pdf 7-2 Сертифікат інженера проектно- кошторисних робіт.pdf 8-1 Сертифікат Інженер з ох.праці+посвідчення.pdf 8-2 навчання ОП виконроб , інженер ОП, інспектувальна особа.pdf 9-1 Сертифікат НК візуально-оптичний+посвідчення.pdf 9-2 Сертифікат НК ультразвук+посвідчення.pdf 9-3 Атестат акредитації органу сертифікації фахівців буд.галузі.pdf 9-4 Атестат акредитації органу сертифікації фахівців буд.галузі додаток.pdf 9-5 Наказ 5-кс фахівець з неруйнівного контролю Лихіцький.pdf 10 накази працевлаштування_.pdf 11-1 дипломи ітр.pdf 11-2 Кваліфікація Протоколи+Посвідчення.pdf 13 навчання ОП ІТР (директор, головний інж, виконроб, інженер ОП).rar 14-1 наказ відповідального за пожбезпеку_.pdf 14-2 навчання відповідального за пож безпека.pdf 15-1 Контроль якості інструкція.pdf 15-2 Наказ 7-кя Лящук -контроль якості.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
3.1. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (від 1-ого договору, аналогічним слід вважати договір з виконання аналогічних робіт до дефектного акту), в якій повинна бути зазначена наступна інформація: замовник, дата на номер договору, терміни виконання. 3.2. Для документального підтвердження інформації, викладеної у довідці необхідне додавання скан/копій оригіналів договорів, актів виконаних робіт та звірене фінансовою установою платіжне доручення про отримання оплати за виконані роботи. Аналогічним договором вважається договір: на виконання Капітального ремонту або реконструкції з урахуванням видів робіт, зазначених в дефектному акті.
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Переможець |
947 606,95
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 16:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 10:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасника міститься скан-копія довідки про наявність матеріально-технічної бази (наявність обладнання, складу /офісу (власного чи орендованого) необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні) з наданням підтверджуючих документів, в якій п. 4, 8 та 12 зазначено назви обладнання не у відповідності до наданих підтверджуючих документів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 1.1. п. 1 частини 1 «Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати скан-копію довідки про наявність матеріально-технічної бази (наявність обладнання, складу /офісу (власного чи орендованого) необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні) з наданням підтверджуючих документів, з вірним зазначенням обладнання п. 4, 8 та 12. 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасником надано Довідку про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з підтвердженням трудових відносин та копії посвідчень/протоколів про здобуту професію з вказаним розрядом з некоректним зазначенням посад працівників, а саме: 1) Гордійчук Руслан Миколайович – згідно наказу та довідки монтажник санітарно-технічних систем і устаткування, в посвідченні та витягу з протоколу зазначено – монтажник санітарно-технічного устаткування; 2) Хоцевич Іван Адамович – згідно наказу та посвідчення/витягу з протоколу – монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій, проте в довідці зазначено монтажник сталевих та залізобетонних конструкцій. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 2 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з підтвердженням трудових відносин та копії посвідчень/протоколів про здобуту професію з вказаним розрядом з коректним зазначенням посад працівників, а саме: 1) Гордійчук Руслан Миколайович; 2) Хоцевич Іван Адамович. 3. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасником не надано свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера з проектно-кошторисних робіт. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 2.2. п. 2 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера з проектно-кошторисних робіт або пояснювальну довідку щодо не надання такого свідоцтва з посиланням на чинне законодавство. 4. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасником надано Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, в якій не вірно зазначено термін виконання аналогічного договору з КП «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 3.1. п. 3 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, з вірним зазначенням терміну виконання аналогічного договору з КП «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва». 5. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасника відсутні Листи – згоди на обробку персональних даних на кожного окремого працівника, зазначеного у довідці згідно Додаток № 2 до Умов тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 7. п. 2.1. частини 2 Додатку № 2 та Додаток № 5 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Листи – згоди на обробку персональних даних на кожного окремого працівника, зазначеного у довідці згідно Додаток № 2 до Умов тендерної документації. 6. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасником надано Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку без обґрунтування ціни. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 4 Додатку № 3 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням ціни. Просимо виправити невідповідності шляхом надання оновлених та/або підтверджуючих документів в строки визначені чинним законодавством.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 02 квітня 2025 16:25
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
947 606,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2025 10:24
|
Договір № 88.pdf | укладений |
11 квітня 2025 10:24
|