Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40327746 |
Місцезнаходження: | 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів, пров. Лікарняний, 3 Б |
Контактна особа: |
Юлія Зінченко +380575832332 gospodar.bogodukhiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2025 09:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 681 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 406,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за партію Товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 20 (двадцять) календарних днів з дати підписання видаткової накладної на відповідну партію Товару та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2025 09:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2025 09:43 |
Додаток 2.docx | |
07 березня 2025 09:43 |
Додаток 6.rtf | |
07 березня 2025 09:43 |
Додаток 3.docx | |
07 березня 2025 09:43 |
Додаток 4.docx | |
07 березня 2025 09:43 |
Додаток 7.rtf | |
07 березня 2025 09:43 |
Додаток 5.docx | |
07 березня 2025 09:43 |
ТД – від 07.03.2025.rtf | |
07 березня 2025 09:43 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-31-000072 ● 2e33be0888c841dd81a19024ef80aa94
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 18:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.03.2025 № 93
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 28.03.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 28.03.2025 № 93
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2025-03-07-001242-a 07.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-31 19:07:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Асфальтобетонна суміш, бітумна емульсія» ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-07-001242-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно п. 4 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати паспорта якості та сертифікати відповідності на складові товару, для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам.
Учасник ТОВ "ШЛЯХБУД ПОЛТАВА" надав Паспорт якості на мінеральний порошок з датою виготовлення червень 2023р.
Надав сертифікат відповідності на мінеральний порошок з терміном дії до 10 травня 2024р.
Надав паспорт на пісок виданий 16.06.2023р ВП «Крюківський кар’єр» де зазначено сертифікат відповідності № ИА.056.П.00098-21 з терміном дії до 29.06.2023р. Однак, надано інший сертифікат відповідності на пісок №UA.P.000772-24 з іншим виробником продукції ТОВ «Мало-Кохнівський кар’єр».
Яким чином учасник підтвердив відповідність товару технічним, якісним та кількісним характеристикам та виконав вимоги п. 4 Додатку 2 до тендерної документації. Надати пояснення щодо причин вищезазначених невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-03 09:03:21
Відповідь на запит щодо закупівлі : Асфальтобетонна суміш, бітумна емульсія Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-07-001242-a
Відповідь на запит щодо закупівлі : Асфальтобетонна суміш, бітумна емульсія
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-07-001242-a
Закупівля UA-2025-03-07-001242-a проведена із застосуванням норм Закону України "Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року No922 з усіма внесеними змінами та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року N° 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі"', на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Предмет закупівлі: «Асфальтобетонна суміш, бітумна емульсія» ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
1. Враховуючи технологічні особливості виробничого (господарського) процесу КП «ГОСПОДАР» Богодухівської міської ради , зокрема – виконання робіт з ремонту асфальтного покриття доріг на території населених пунктів Богодухівської міської ради, відповідно до рішення БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ № 7926-VIII від 06.12.2024 (LIX позачергової сесії VIII скликання) « Про затвердження Програми благоустрою території населених пунктів Богодухівської міської територіальної громади на 2025 рік» ( посилання на інформацію https://bogoduhivska-gromada.gov.ua/programi-16-25-45-06-04-2021/; ), та на підставі доповідних та інших документів, які підтверджують ці видатки, станом на поточну дату необхідно придбати наступні товари, роботи та послуги : Асфальтобетонна суміш, бітумна емульсія, (Код ДК 021:2015 (CPV): : 44110000-4 Конструкційні матеріали, на суму: 1681300,00 грн. (Один мільйон шістсот вісімдесят одна тисяча триста гривень 00 копiйок) з ПДВ. Джерело фінансування: місцевий бюджет.
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro»:
https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-01-24-011652-a/lot-7faeb467986149108438c9be80c812a9;
https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-01-22-014107-a/lot-87a56f60177845fca23ae948b03354f5;
https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2024-10-01-008979-a ;
https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-01-28-010060-a/lot-3edc0dbe84c2440a8489cb09c687e137;
Джерела пошуку та моніторингу цін:
https://flagma.ua/uk/products/q=%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%8F%D1%87%D0%B8%D0%B9+%D0%B0%D1%81%D1%84%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%82/
https://bud-kiev.com.ua/ua/hariachyi-asfalt/;
https://asfaltprom.kharkov.ua/kupyty-asphalt-kharkiv-sumishi-tsina-vartist/
Також, Замовником було зроблено комерційний запит на отримання інформації про ціни на Асфальтобетонну суміш і отримано відповідь (Комерційну пропозицію від ТОВ «Шляхбуд Тростянець») на електрону пошту Комунального підприємства «ГОСПОДАР» адреса : (gospodar.bogodukhiv@gmail.com). Файл під назвою «Комерційна пропозиція» додається.
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обгрунтування розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://bogoduhivska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-11-49-12-07-07-2023/
3. На дану закупівлю відповідно до Додатку 2 тендерної документації технічні характеристики Товару повинні відповідати вимогам діючих Державних стандартів України, а саме відповідати ДСТУ Б В.2.7-119-2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» та ДСТУ В.2.7- 129:2013 «Будівельні матеріали. Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови».
ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» не містить конкретних вказівок щодо строку дії сертифікатів на складові матеріали. Наприклад, мінеральний порошок, що використовується для виготовлення асфальтобетонних сумішей, виготовляється з подрібнених гірських порід (вапняк, доломіт, тощо) і зазвичай не має обмеженого терміну придатності, тому якщо мінеральний порошок не має терміну придатності і правильно зберігався, сертифікат якості 2023 року може бути дійсним.
Вимоги тендерної документації не містили будь яких окремих вимог щодо строку дії сертифікатів, або їх чинності. Також, відсутні вимоги, що сертифікат відповідності має збігатися з паспортом на пісок.
Учасником надано усі документи згідно вимог тендерної документації, та пропозиція не має підстав для відхилення.
Також, при виготовленні Асфальтобетонної суміші, виробником можуть бути використані складові частини матеріалів із різних партій, проте це не впливає на якісні показники товару та не впливає на якість кінцевого продукту, який в подальшому перевірятиметься ДП «Сумський облавтодор» відкритого акціонерного товариства « Державна акціонерна компанія « Автомобільні дороги України» за допомогою лабораторних досліджень і якість якого Учасник ТОВ «Шляхбут Полтава» гарантує наданням гарантійних листів, інформації та довідок, передбачених вимогами Тендерної документації.
На підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасник ТОВ «Шляхбуд Полтава» у складі тендерної пропозиції надав файл під назвою «5. Дод.2- Дов. щодо лаб., договір.pdf» в якому міститься інформація про те що, між виробником асфальтобетонної суміші (TOB « Шляхбуд Тростянець») та ДП «Сумський облавтодор» відкритого акціонерного товариства « Державна акціонерна компанія « Автомобільні дороги України» заключено договір на проведення лабораторних випробувань для контролю якості відпущеної готової асфальтобетонної суміші на виконання вимог п.7.1,7.4,7.10,7.11, п.8.17ДСТУ Б.В.2.7.119:2011 приймально -здавального контролю відпущеної готової суміші.
Файл під назвою «1. Тенд.проп.(Дод.1), Техн. спец. (Дод.2).PDF» в якому міститься підписаний Додаток 2 до тендерної документації « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі»
Фактом подання якої учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставити товар відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
Файл під назвою «4.3 Дод.2- Складові АБС-Паспорта якості, сертифікати відповід., протоколи на абс та випробування абс.PDF»
Файл під назвою «3.1 до Дод.2-Гаран. листи, Дов. щодо строків поставки, якості товару.PDF» який містить гарантійний лист та інформацію щодо якості.
Файл під назвою «4. до Дод.2- Дог.поставки асфал.бет.сум..pdf», «4.2 Дод.2- Дов. щодо АБЗ, Атестат, техн.регл.pdf», «3. до Дод.2 -Довідка щодо підпр.-виробника товару (Дод.2).PDF» тощо. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Шляхбут Полтава» було підтверджено відповідність всім вимогам, які були оприлюднені Замовником.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо виконання зобов'язань за висновком по моніторингу
2025-04-22 15:41:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов'язань, а саме розірвав договір про закупівлю товарів № 12-КП/1803-2025 від 24 березня 2025 року року за згодою сторін з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ШЛЯХБУД ПОЛТАВА», на підставі додаткової угоди № 1 від 22.04.2025 року.
2025-04-28 12:24:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУД ПОЛТАВА" |
1 679 601,25
UAH з ПДВ
|
1 679 601,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУД ПОЛТАВА" #45569763 |
Переможець |
1 679 601,25
UAH з ПДВ
|
17 березня 2025 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2025 15:48
|
ДУ №1 від 22.04.2025.pdf | укладений |
22 квітня 2025 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2025 09:41
|
Договір №12-КП1803-2025 від 24.03.2025.pdf | укладений |
24 березня 2025 09:40
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 березня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
100 700,08
UAH (в тому числі ПДВ 16 783,35 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати договір |