Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 44810000-1-Фарби (фарба інтер’єрна, фарба фасадна, фарби алкідні, фарби 3 в 1)
Очікувана вартість
177 400,00 UAH
UA-2025-03-06-012094-a ● 28df7c125abe4eeab220675aa49b5d3b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича |
Код ЄДРПОУ: | 02071240 |
Вебсайт: | http://www.chnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 58012, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул.Коцюбинського, 2 |
Контактна особа: |
Дмитро Федорцов +380372584812 d.fedortsov@chnu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2025 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 11:20 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 11:20 |
Очікувана вартість: | 177 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1913.4 кілограм
Код ДК 021:2015 44810000-1-Фарби (фарба інтер’єрна, фарба фасадна, фарби алкідні, фарби 3 в 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58002, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Університетська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7-ми банківських днів з моменту поставки Товару. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2025 16:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2025 16:06 |
оголошення.pdf | |
06 березня 2025 16:06 |
ТД фарби.docx | |
06 березня 2025 16:06 |
Проєкт договору.docx | |
06 березня 2025 16:06 |
Технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 07 березня 2025 13:10
Дата відповіді: 07 березня 2025 15:32
У п.4.1 зазначено, що Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам та правилам, технічним умовам даного виду товару.
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Лакофарбова продукція не підлягає обов’язковій сертифікації. Таким чином, коректним формулюванням переліку документів на підтвердження якості товару є невичерпний перелік документів (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Просимо звести наступні зміни до пункту 4.1.:
4.1. зазначено, що Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству та/або стандартам та/або правилам та/або технічним умовам даного виду товару.
Аналогічні зміни просимо внести до пункту 5.3 проєкту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до закупівлі. У відповідь на Вашу пропозицію повідомляємо.
Вимога щодо документу про якість товару передбачена Технічним завданням до Тендерної документації. Документ про якість буде перевірятись при опрацюванні документів переможця закупівлі. Тому більш конкретизувати в Договорі не вбачаємо за потрібне.
Вимога щодо документу про якість товару передбачена Технічним завданням до Тендерної документації. Документ про якість буде перевірятись при опрацюванні документів переможця закупівлі. Тому більш конкретизувати в Договорі не вбачаємо за потрібне.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 07 березня 2025 13:11
Дата відповіді: 07 березня 2025 15:33
У п.4.2 зазначено, що Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар протягом 2 (двох) банківських днів.
У разі дійсної потреби заміни неякісного товару строк заміни 2 банківські/робочі дні може бути недостатнім (відсутність необхідної кількості товару на складі, проблеми з логістикою тощо). Просимо збільшити строк заміни до 5 робочих днів.
Аналогічні зміни просимо внести до пункту 6.2 проєкту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до закупівлі. У відповідь на Вашу пропозицію повідомляємо, що строки зазначені в 4.2 та 6.2 передбачені для захисту від недобросовісних постачальників.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 07 березня 2025 13:11
Дата відповіді: 07 березня 2025 15:34
У п.8.3. зазначено, що В разі затримки поставки Товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Замовником, Постачальник сплачує пеню у розмірі однієї облікової ставки НБУ від вартості недопоставленого товару за кожен день затримки.
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пункті 8.3 є надмірно великим, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником.
Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що:
- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Просимо внести зміни:
8.3. В разі затримки поставки Товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Замовником, Постачальник сплачує пеню 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до закупівлі. У відповідь на Вашу пропозицію повідомляємо, що не вбачаємо за необхідне вносити запропоновані зміни в Договір.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 07 березня 2025 13:12
Дата відповіді: 07 березня 2025 15:35
У п.9.3. зазначено, що Сторона, для якої виникла неможливість виконання зобов'язань за цим Договором, повинна протягом 3-х днів сповістити іншу сторону про початок і припинення форс-мажорних обставин.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 3 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту п.9.3. проєкту договору:
9.3. Сторона, для якої виникла неможливість виконання зобов'язань за цим Договором, повинна протягом 10-х днів сповістити іншу сторону про початок і припинення форс-мажорних обставин.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до закупівлі. У відповідь на Вашу пропозицію повідомляємо.
Пункт 9.3 Договору не визначає форму сповіщення. Сповіщення може бути в формі електронного листа, повідомлення у меседжері, тощо. Тому не вбачаємо за необхідне вносити запропоновані зміни в Договір.
Пункт 9.3 Договору не визначає форму сповіщення. Сповіщення може бути в формі електронного листа, повідомлення у меседжері, тощо. Тому не вбачаємо за необхідне вносити запропоновані зміни в Договір.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 07 березня 2025 13:14
Дата відповіді: 07 березня 2025 15:38
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Як Замовники, так і постачальники наразі функціонують в умовах підвищеної небезпеки. Розуміємо, що недобросовісні постачальники можуть маніпулювати та зловживати вищезазначеними обставинами та затримувати відвантаження Товару/ не відвантажувати Товар, але нехтувати безпекою працівників не можна.
У зв’язку із вищенаведеним пропонуємо деталізувати обставини непереборної сили та додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до закупівлі. У відповідь на Вашу пропозицію повідомляємо.
При укладанні договору з переможцем торгів додатковою угодою за потреби будуть внесені необхідні зміни (конкретизування умов форс-мажору) .
При укладанні договору з переможцем торгів додатковою угодою за потреби будуть внесені необхідні зміни (конкретизування умов форс-мажору) .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2025 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ДМИТРУК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
119 785,00
UAH з ПДВ
|
104 846,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПП "ЗІП" |
121 545,54
UAH з ПДВ
|
104 847,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" |
128 335,20
UAH з ПДВ
|
126 076,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
126 191,40
UAH з ПДВ
|
126 191,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
149 992,32
UAH з ПДВ
|
149 992,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ДМИТРУК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2929308671 |
Переможець |
104 846,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2025 12:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2025 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2025 15:57
|
Дог 103 від 24.03.2025.pdf | укладений |
24 березня 2025 15:56
|