Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм спортивний (кофта та штани)
Очікувана вартість
125 020,00 UAH
UA-2025-03-06-012058-a 36efe4fb86524550a09cdb7e39f222b6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драгочинська Діана Олександрівна

380500507641 DODrahochynska@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Код ЄДРПОУ: 14321481
Місцезнаходження: 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький,
Контактна особа: Драгочинська Діана Олександрівна
380500507641
DODrahochynska@dpsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2025 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2025 17:00
Очікувана вартість: 125 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 625,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18410000-6: Спеціальний одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплект
Спортивний костюм (кофта та штани), виконаний в світло-зеленій, чорній та білій кольоровій гамі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29007, Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2025
ДК 021:2015: 18412100-1 — Спортивні костюми
35 комплект
Спортивний костюм (кофта та штани), виконаний в жовтій, блакитній, темно-синій кольоровій гамі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29007, Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2025
ДК 021:2015: 18412100-1 — Спортивні костюми

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 16:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-24-000177 ● bd4ec5f91bc64b09b04b4a71f28d0d1c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2025 10:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
24.03.2025 № 23-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 24.03.2025 № 23-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-03-06-012058-a 06.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-25 14:27:54

Про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Костюм спортивний (кофта та штани)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-06-012058-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до вимог пункту 2 розділу 1 «Інші документи» Додатку 2 до тендерної документації учасником надаються документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам, а саме: Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014 року), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія). *Для не платників податку на додану вартість – лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків або копія відповідного документу, щодо статусу.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП КОВАЛЬЧУК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ відсутні будь-які документи, що підтверджують або спростовують статус платника податку на додану вартість.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП КОВАЛЬЧУК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ як таку, що не відповідає не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-27 15:29:30

Пояснення на запит Держаудитслужби України від 25.03.2025 року

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20.04.2022 № 158, згідно наказу Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 24.03.2025 №23-з, розпочато моніторинг процедури закупівлі № UA-2025-03-06-012058-a за предметом «Костюм спортивний (кофта та штани)» за кодом ДК 021:2015: 18410000-6 «Спеціальний одяг» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 18412100-1 «Спортивні костюми»).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Костюм спортивний (кофта та штани)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-06-012058-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), щодо наступних питань:

1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до відомчих наказів та розпоряджень Адміністрації Держприкордонслужби, потребу в предметі закупівлі, його кількості, технічних та якісних характеристиках та очікувану вартість здійснюють особи відповідальні за укладення та виконання договору структурного підрозділу, за номенклатурою якого здійснюється закупівля або на який покладено обов’язок щодо забезпечення відповідними товарами, роботами чи послугами.
Закупівля спортивного одягу, а саме «Костюм спортивний (кофта та штани)» за кодом ДК 021:2015: 18410000-6 «Спеціальний одяг» за номером ID: UA-2025-03-06-012058-a – здійснювалась за номенклатурою відділення речового забезпечення відповідальною особою - начальником відділення, для забезпечення розрахованої потреби у закупівлі спортивного одягу, а також з метою виконання вимог наказу Міністерства внутрішніх справ України від 19.12.2024 № 847 «Про затвердження Календарного плану спортивних заходів Міністерства внутрішніх справ України, Національної Гвардії України і центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ України, на 2025 рік», наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.11.2005 № 832 «Про затвердження та введення в дію Норм постачання спортивного майна у Державній прикордонній службі України» для повного та якісного забезпечення особового складу, який буде залучений до спортивних змагань в системі Міністерства внутрішніх справ (файл додається у форматі pdf).
Враховуючи Регламент проведення чемпіонату з гирьового спорту серед курсантів закладів вищої освіти, що належать до сфери управління Міністерства внутрішніх справ України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, та вищих військових навчальних закладів, що належать до сфери управління Державної прикордонної служби України, Національної гвардії, а саме пункт 2 IV Розділ, форма одягу для учасників чемпіонату на церемонії відкриття та закриття – спортивна, єдиного зразка із символікою закладу військової освіти/вищого військового навчального закладу системи Міністерства внутрішніх справ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось у відповідності до вимог Закону; очікувана вартість предмету закупівлі визначена із врахуванням положень Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом проведення моніторингу цін, визначеного відомчими наказами, на підставі звіту про стан цін від 28.02.2025 (витяг додається) із погодженням центрального органу відомства від 05.03.2025 № 2509-25-Вх (витяг додається). В тому числі, було здійснено погодження внесення змін до річного графіка проведення процедур закупівель органами Державної прикордонної служби України на 2025 (файли додаються у форматі pdf).
(06.02.2025 року до центрального органу відомства відправлено лист № 06.1.4/1168-25-Вих від 06.02.2025 про збільшення кошторисних призначень та фінансування (файл «Річний графік проведення процедур закупівель НАДПСУ на 2025 рік» додається у форматі pdf), яким погоджено внесення вищевказаних змін).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснювалось у відповідності до розміру бюджетного призначення згідно кошторису на 2025 рік за КПКВ 1002030, враховуючи кількість та очікувану вартість за одиницю товару, та складає 125 020,00 грн з урах. ПДВ за КЕКВ 2210.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, відповідають вимогам статті 23 Закону з урахуванням положень Особливостей та вимог чинних стандартів якості до предмету закупівлі.
Також враховувались мета придбання товару для подальшого забезпечення участі замовника у спортивних змагань в системі Міністерства внутрішніх справ та забезпечення особового складу та персоналу належним спортивним одягом, що визначений відповідними керівними документами (Додаток 3 «Технічна специфікація» додається у форматі pdf).

2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – обґрунтування) здійснено у терміни передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Посилання на сторінку веб-сайту - https://nadpsu.edu.ua/wp-content/uploads/2025/03/kostyum.pdf (файл додається у форматі pdf), розміщено начальником відділення речового забезпечення відділу тилового забезпечення (відповідального за предмет закупівлі).

3. Відповідно до вимог пункту 2 розділу 1 «Інші документи» Додатку 2 до тендерної документації учасником надаються документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам, а саме: Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014 року), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія). *Для не платників податку на додану вартість – лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків або копія відповідного документу, щодо статусу. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП КОВАЛЬЧУК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ відсутні будь-які документи, що підтверджують або спростовують статус платника податку на додану вартість.
Відповідно до підпункту 7 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника завантажуються:
- документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація, плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі тощо. Подаються документи, що передбачені Додатком 3 тендерної документації;
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Документи подаються, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації;
- заповнена форма «Цінова пропозиція». Форма заповнюється згідно з Додатком 1 до тендерної документації, в т.ч. щодо конкретної назви (найменування) кожної номенклатурної позиції то/або окремої частини закупівлі (у разі застосування), а також інформації про виробника товару (країну походження) у разі закупівлі товарів;
- витяг із судового або торгового, або банківського реєстрів (для учасників - нерезидентів України);
- інформація про субпідрядника (субпідрядників) (в разі їх залучення у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю);
- інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Згідно із пунктом 2 «Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності)» розділу І «Інші документи» додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги» - учасник надає копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014 року), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія). Для не платників податку на додану вартість – лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків або копія відповідного документу, щодо статусу.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Відповідно, Додатком 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» також визначено, що учасник надає копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014 року) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія). Для не платників податку на додану вартість – лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків або копія відповідного документу, щодо статусу.
Таким чином, змістом тендерної документації та додатків до неї встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником-не платником податку на додану вартість надається або лист про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків або копія відповідного документу, щодо статусу. Тобто, одного (будь-якого, на розсуд учасника) із цих двох документів достатньо для підтвердження відповідності умовам тендерної документації.
Також, умовами тендерної документації та Додатками 2 та 5 до тендерної документації визначається, що саме відповідними документами щодо статусу платника єдиного податку є такі документи, як копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та/або витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ковальчук Дмитро Анатолійович, ідентифікаційний код - 3252518673 надано витяг з реєстру платників єдиного податку № 9455 (файл «file Діма», додається у форматі pdf).
Згідно із інформацією, що міститься у витязі з реєстру платників єдиного податку № 9455 - ФОП Ковальчук Дмитро Анатолійович перебуває на 3-й групі єдиного податку зі ставкою 5% із відміткою «без реєстрації ПДВ».
Цей документ підтверджує, що фізична особа-підприємець застосовує спрощену систему оподаткування та є платником єдиного податку.
Відповідно до пункту 291.2. статті 291 Податкового кодексу України, спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.
Відповідно до пункту 293.3 статті 293 Податкового кодексу України, для платників єдиного податку третьої групи встановлено такі відсоткові ставки:
1. 3% доходу — у разі сплати податку на додану вартість (ПДВ) згідно з Податковим кодексом;
2. 5% доходу — у разі включення ПДВ до складу єдиного податку.
Це означає, що фізична особа-підприємець (ФОП) третьої групи може обрати одну з двох моделей оподаткування:
- Ставка 3%: ФОП реєструється платником ПДВ і сплачує єдиний податок за ставкою 3% від доходу, окремо сплачуючи ПДВ;
- Ставка 5%: ФОП не є платником ПДВ, а сума ПДВ включається до складу єдиного податку, який сплачується за ставкою 5% від доходу.
ФОП Ковальчук Дмитро Анатолійович, перебуваючи на 3-й групі єдиного податку зі ставкою 5%, відповідно до пункту 293.3 статті 293 Податкового кодексу України, не є платником ПДВ, оскільки у разі застосування цієї ставки сума ПДВ включається до складу єдиного податку.
Таким чином, витяг з реєстру платників єдиного податку, в якому зазначено ставку 5%, містить інформацію, що підтверджує статус суб’єкта як неплатника ПДВ. Це дозволяє розглядати зазначений документ, як підтвердження відсутності реєстрації платником ПДВ, що відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ФОП Ковальчука Дмитра Анатолійовича повністю відповідає вимогам та умовам тендерної документації в т.ч. Додатку 2 та Додатку 5.
Отже, в замовника були відсутні підстави, передбачені пунктом 44 Особливостей, для відхилення тендерної пропозиції учасника. В свою чергу, відхилення тендерної пропозиції без належних правових підстав - суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону та є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 15 квітня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2025 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП КОВАЛЬЧУК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ 124 550,00
UAH з ПДВ
124 550,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 березня 2025 16:36
Електронний підпис
19 березня 2025 16:32
паспорт.pdf.p7s
19 березня 2025 16:32
Довідка.pdf.p7s
19 березня 2025 16:29
паспорт.pdf
19 березня 2025 16:29
Довідка.pdf
11 березня 2025 11:58
Електронний підпис
11 березня 2025 10:12
SCAN0001.PDF.p7s
11 березня 2025 10:12
SCAN0001.PDF
11 березня 2025 10:12
паспорт (4).jpg
11 березня 2025 10:12
file Діма.pdf.p7s
11 березня 2025 10:12
паспорт (4).jpg.p7s
11 березня 2025 10:12
Торгова марка.pdf.p7s
11 березня 2025 10:12
Торгова марка.pdf
11 березня 2025 10:12
паспорт (1).jpg
11 березня 2025 10:12
паспорт (3).jpg.p7s
11 березня 2025 10:12
паспорт (2).jpg
11 березня 2025 10:12
паспорт (1).jpg.p7s
11 березня 2025 10:12
паспорт (3).jpg
11 березня 2025 10:12
file Діма.pdf
11 березня 2025 10:12
паспорт (2).jpg.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОВАЛЬЧУК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОВАЛЬЧУК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3252518673
Переможець 124 550,00
UAH з ПДВ
17 березня 2025 12:43

Документи

17 березня 2025 12:43
Довідка НАЗК
17 березня 2025 12:43
Електронний підпис
14 березня 2025 17:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2025 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОВАЛЬЧУК ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3252518673
124 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2025 12:43
Довідка НАЗК
17 березня 2025 12:43
Електронний підпис
14 березня 2025 17:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2025 10:40
Договір № 141-25 від 24.03.2025 року.pdf укладений
24 березня 2025 10:31