Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів на 2025 рік у Чернігівській області
Очікувана вартість
356 650,00 UAH
UA-2025-03-06-011775-a ● 7f0c5555b3d74b4f8e55a1f1d06aded5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43316700 |
Місцезнаходження: | 40003, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28 |
Контактна особа: |
Ірина Паєта +542780464 paietaira@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2025 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 12:02 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 12:02 |
Очікувана вартість: | 356 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 783,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів на 2025 рік у Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Чернігівська область, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, відповідно до Додатку 2 до тендерної документаціїза адресами розташування структурних підрозділів Східного міжрегіонального управління юстиції у Чернігівській області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг «Виконавця» за цим Договором здійснюється «Замовником» в національній валюті України, щомісячно, протягом 10 робочих днів, з дати підписання актів прийому-здачі виконаних робіт/послуг та надання рахунку-фактури «Виконавця» шляхом перерахування визначеної Дислокацією-розрахунком та рахунком-фактурою суми грошових коштів на поточний розрахунковий рахунок «Виконавця». | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 13:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 13:47 |
охорона 2025 у Чернігівській області зі змінами.docx | |
01 квітня 2025 13:47 |
охорона 2025 у Чернігівській області зі змінами.docx | |
01 квітня 2025 13:41 |
Перелік змін Чернігівська область.docx | |
01 квітня 2025 13:41 |
Перелік змін Чернігівська область.docx | |
01 квітня 2025 13:41 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
01 квітня 2025 13:41 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
06 березня 2025 15:56 |
охорона 2025 у Чернігівській області.docx | |
06 березня 2025 15:56 |
охорона 2025 у Чернігівській області.docx |
01 квітня 2025 13:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 квітня 2025 13:47 |
охорона 2025 у Чернігівській області зі змінами.docx
|
|||||||||
01 квітня 2025 13:47 |
охорона 2025 у Чернігівській області зі змінами.docx
|
|||||||||
01 квітня 2025 13:41 |
Перелік змін Чернігівська область.docx
|
|||||||||
01 квітня 2025 13:41 |
Перелік змін Чернігівська область.docx
|
|||||||||
01 квітня 2025 13:41 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||||||||
01 квітня 2025 13:41 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||||||||
06 березня 2025 15:56 |
охорона 2025 у Чернігівській області.docx
|
|||||||||
06 березня 2025 15:56 |
охорона 2025 у Чернігівській області.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 березня 2025 09:38
Дата відповіді: 10 березня 2025 15:23
Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: «сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019, виданий органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України у відповідності до Сфери акредитації органів з сертифікації. В якості підтвердження у складі пропозиції до сертифікату надати атестат про акредитацію».
Дана вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує коло потенційних учасників. Дана закупівля прописана виключно під одного учасника, а саме під Управління поліції охорони.
Просимо надати посилання на норми чинного законодавства, якими передбачена наявність зазначеного Вами сертифікату, а також надати перелік органів даної сертифікації.
Наперед за Вас надамо відповідь – що є лише один орган сертифікації, який акредитований – і це Департамент поліції, який видає даний сертифікат виключно Управлінням поліції охорони.
Якщо Ви уважно проаналізуєте закупівлі в яких наявна дана вимога, ви неодмінно побачите, що там виключно один учасник, який і стає переможцем, і це – Управління поліції охорони.
Наголошуємо на тому, що неоднаразово рішеннями Колегії АМКУ, дані вимоги були визнані дискримінаційними.
Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавста та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників.
У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: періоду їх надання від надійного постачальника. Враховуючи, що однією з основних умов для забезпечення охоронних послуг є наявність пункту централізованого спостереження, що відповідає встановленим до цього підрозділу суб'єкта охоронної діяльності вимогам, Замовник зазначив вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ EN 50518:2019 «Пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження об’єктів Замовника». Замовник зазначає, що ним встановлена вимога щодо надання учасником сертифіката, який підтверджує відповідність ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень» (EN 50518:2019, IDT) задля підтвердження відповідності охоронних послуг, які закуповуються, вимогам щодо якості. На думку Замовника, послуги, які надаються із використанням несертифікованого обладнання, можуть поступатися сертифікованим за якістю та характеристиками. Державні стандарти України (далі - ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. В свою чергу, дія ДСТУ ЕN 50518:2019 поширюється на всі підприємства, незалежно від форми власності, які займаються охоронною діяльністю. Замовник вважає, що невпровадження державних стандартів України Скаржником може свідчити про його неспроможність та/або небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості охоронних послуг на ринку за допомогою сертифікованого обладнання. Замовник повідомляє, що виконання вимог щодо відповідності пункту централізованого спостереження ДСТУ EN 50518:2019 повинно бути документально підтверджено. Замовник зазначає, що ця вимога відповідає чинному законодавству України в сфері стандартизації, зокрема Закону України «Про стандартизацію», розпорядженню Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163 «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації» та наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації і якості» від 18.12.2019 № 440 «Про прийняття та скасування національних стандартів». Замовник повідомляє, що враховуючи вищенаведене, вимога щодо надання учасником сертифіката, який підтверджує відповідність пункту централізованого спостереження ДСТУ EN 50518:2019, узгоджується з вимогами чинного законодавства України, може бути отриманий будь-яким підприємством, незалежно від форми власності, яке займається охоронною діяльністю, тож ця вимога, на думку Замовника, не може вважатися дискримінаційною. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 березня 2025 09:39
Дата відповіді: 10 березня 2025 15:23
Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: «У зв’язку із необхідністю проведення технічного обслуговування системи охоронно- тривожної сигналізації, надати сертифікат відповідності послуг з технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, який відповідає вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, виданий органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України у відповідності до Сфери акредитації органів з сертифікації. В якості підтвердження у складі пропозиції до сертифікату надати атестат про акредитацію.».
Дана вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує коло потенційних учасників. Дана закупівля прописана виключно під одного учасника, а саме під Управління поліції охорони.
Просимо надати посилання на норми чинного законодавства, якими передбачена наявність зазначеного Вами сертифікату, а також надати перелік органів даної сертифікації.
Наперед за Вас надамо відповідь – що є лише один орган сертифікації, який акредитований – і це Департамент поліції, який видає даний сертифікат виключно Управлінням поліції охорони.
Якщо Ви уважно проаналізуєте закупівлі в яких наявна дана вимога, ви неодмінно побачите, що там виключно один учасник, який і стає переможцем, і це – Управління поліції охорони.
Наголошуємо на тому, що неоднаразово рішеннями Колегії АМКУ, дані вимоги були визнані дискримінаційними.
Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавста та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників.
У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення щодо тендерної документації та вимоги про надання сертифіката відповідності послуг з технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, повідомляємо наступне.
Вимога щодо надання сертифіката відповідності ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 була встановлена з метою забезпечення належного рівня якості послуг та дотримання стандартів безпеки. Водночас, ми визнаємо важливість забезпечення відкритої конкуренції та рівних можливостей для всіх учасників торгів.
У відповідь на Ваше звернення щодо тендерної документації та вимоги про надання сертифіката відповідності послуг з технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, повідомляємо наступне.
Вимога щодо надання сертифіката відповідності ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 була встановлена з метою забезпечення належного рівня якості послуг та дотримання стандартів безпеки. Водночас, ми визнаємо важливість забезпечення відкритої конкуренції та рівних можливостей для всіх учасників торгів.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 10:02
Дата відповіді: 12 березня 2025 16:27
Шановний Замовнику, у п. 1.1.6 Додатку 1 до ТД встановлено вимогу щодо підтвердження наявності в транспортних засобах реагування абонентського обладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв'язку з потужністю передавача 10 Вт.
Згідно п. 5 ст. 6 ЗУ "Про охоронну діяльність" транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності обладнується засобами радіотехнічного радіозв'язку. При цьому Закон не передбачає, які конкретно засоби радіозв'язку повинні бути встановлені на транспорті реагування. Чому ви вказуєте саме засоби радіозв'язку з потужністю передавача 10 Вт, звужуючи при цьому коло потенційних учасників закупівлі, які мають транспорт реагування, обладнаний засобами радіозв'язку з іншою потужністю передавачів. Крім того в п. 1.1.5. Додатку 1 до ТД ви вимагаєте наявність в учасника радіостанцій потужністю не менше 2 Вт. Враховуючи, що згідно п. 4 Додатку 2 до ТД термін прибуття груп швидкого реагування на об'єкт Замовника при спрацюванні сигналізації має бути до 5 хвилин, радіус дії груп швидкого реагування повинен бути не великий, тобто ці групи мають бути у кожному населеному пункті, де знаходяться об'єкти Замовника і відповідно для транспорту реагування цілком достатньо менш потужних радіостанцій ніж 10 Вт.
Враховуючи викладене вимагаємо прибрати з тендерної документації зазначену в п. 1.1.6. неконкурентну та дискримінаційну вимогу щодо наявності в транспортних засобах реагування обладнання радіозв'язку саме з потужністю передавача 10 Вт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Встановлення вимоги щодо наявності в транспортних засобах реагування абонентського обладнання безпосереднього ультракороткохвильового (УКХ) радіозв’язку з потужністю передавача 10 Вт є обґрунтованим та необхідним для забезпечення ефективності оперативного реагування та координації дій Учасника.
УКХ-радіозв’язок є надійним засобом комунікації, що не залежить від комерційних операторів мобільного зв’язку, які можуть зазнавати перевантаження або збоїв під час надзвичайних ситуацій. Потужність передавача 10 Вт забезпечує: стійкий зв’язок у міських умовах, де можливі перешкоди через забудову та електромагнітні завади; дальність зв’язку, що відповідає потребам оперативних підрозділів.
На відміну від мобільного зв’язку, УКХ-радіозв’язок дозволяє моментально виходити на зв’язок без набору номера або очікування відповіді. Це критично важливо для служб швидкого реагування.
УКХ-радіостанції з потужністю 10 Вт працюють стабільніше в умовах складного рельєфу, на великих відкритих просторах та у щільній забудові. Це особливо важливо для забезпечення безперервного зв’язку під час пересування транспортних засобів реагування.
Вимога щодо наявності радіозв’язку певної потужності може відповідати чинним нормативним документам та стандартам, що регламентують функціонування служб екстреного реагування та охоронних структур.
Таким чином, вимога щодо встановлення в транспортних засобах реагування УКХ-обладнання з потужністю передавача 10 Вт є обґрунтованою та спрямованою на підвищення оперативності, надійності та ефективності комунікації.
Встановлення потужності передавача ультракороткохвильового (УКХ) радіозв’язку на рівні 10 Вт є обґрунтованим з технічної, оперативної та нормативної точок зору.
Потужність 10 Вт є оптимальною для забезпечення якісного радіозв’язку в різних умовах: у містах, де високий рівень радіоперешкод від будівель, техніки та інших джерел електромагнітного випромінювання; за межами населених пунктів, де зв’язок повинен працювати на більші відстані без ретрансляторів.
Радіостанції з потужністю 10 Вт зазвичай забезпечують дальність зв’язку: до 10-15 км у відкритій місцевості (за відсутності суттєвих перешкод); до 3-5 км у міських умовах (залежно від забудови та висоти антен). Цього достатньо для ефективної роботи мобільних груп реагування без необхідності встановлення додаткових ретрансляторів.
Передавачі потужністю менше 10 Вт (наприклад, 5 Вт) можуть мати недостатню дальність зв’язку, особливо в складних умовах.
Потужність 10 Вт часто є рекомендованою або допустимою для використання без спеціального дозволу на вищі рівні потужності.
Встановлення потужності УКХ-радіозв’язку на рівні 10 Вт є оптимальним компромісом між стабільністю зв’язку, дальністю дії, енергоефективністю та відповідністю нормативним вимогам. Це дозволяє оперативним підрозділам ефективно працювати в будь-яких умовах, забезпечуючи надійний та безперебійний зв’язок.
Встановлення вимоги щодо наявності в транспортних засобах реагування абонентського обладнання безпосереднього ультракороткохвильового (УКХ) радіозв’язку з потужністю передавача 10 Вт є обґрунтованим та необхідним для забезпечення ефективності оперативного реагування та координації дій Учасника.
УКХ-радіозв’язок є надійним засобом комунікації, що не залежить від комерційних операторів мобільного зв’язку, які можуть зазнавати перевантаження або збоїв під час надзвичайних ситуацій. Потужність передавача 10 Вт забезпечує: стійкий зв’язок у міських умовах, де можливі перешкоди через забудову та електромагнітні завади; дальність зв’язку, що відповідає потребам оперативних підрозділів.
На відміну від мобільного зв’язку, УКХ-радіозв’язок дозволяє моментально виходити на зв’язок без набору номера або очікування відповіді. Це критично важливо для служб швидкого реагування.
УКХ-радіостанції з потужністю 10 Вт працюють стабільніше в умовах складного рельєфу, на великих відкритих просторах та у щільній забудові. Це особливо важливо для забезпечення безперервного зв’язку під час пересування транспортних засобів реагування.
Вимога щодо наявності радіозв’язку певної потужності може відповідати чинним нормативним документам та стандартам, що регламентують функціонування служб екстреного реагування та охоронних структур.
Таким чином, вимога щодо встановлення в транспортних засобах реагування УКХ-обладнання з потужністю передавача 10 Вт є обґрунтованою та спрямованою на підвищення оперативності, надійності та ефективності комунікації.
Встановлення потужності передавача ультракороткохвильового (УКХ) радіозв’язку на рівні 10 Вт є обґрунтованим з технічної, оперативної та нормативної точок зору.
Потужність 10 Вт є оптимальною для забезпечення якісного радіозв’язку в різних умовах: у містах, де високий рівень радіоперешкод від будівель, техніки та інших джерел електромагнітного випромінювання; за межами населених пунктів, де зв’язок повинен працювати на більші відстані без ретрансляторів.
Радіостанції з потужністю 10 Вт зазвичай забезпечують дальність зв’язку: до 10-15 км у відкритій місцевості (за відсутності суттєвих перешкод); до 3-5 км у міських умовах (залежно від забудови та висоти антен). Цього достатньо для ефективної роботи мобільних груп реагування без необхідності встановлення додаткових ретрансляторів.
Передавачі потужністю менше 10 Вт (наприклад, 5 Вт) можуть мати недостатню дальність зв’язку, особливо в складних умовах.
Потужність 10 Вт часто є рекомендованою або допустимою для використання без спеціального дозволу на вищі рівні потужності.
Встановлення потужності УКХ-радіозв’язку на рівні 10 Вт є оптимальним компромісом між стабільністю зв’язку, дальністю дії, енергоефективністю та відповідністю нормативним вимогам. Це дозволяє оперативним підрозділам ефективно працювати в будь-яких умовах, забезпечуючи надійний та безперебійний зв’язок.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 11:40
Дата відповіді: 12 березня 2025 16:28
Шановний Замовнику, відповідно до п. 1.1.4. Додатку 1 до ТД ви вимагаєте від учасників надання довідок про перебування транспорту реагування на військовому обліку. Не зрозуміло для чого вимагаються ці довідки, якщо в цьому ж пункті міститься вимога щодо надання копій технічних паспортів транспорту реагування. Транспортні засоби юридичних осіб не можуть бути зареєстровані згідно відповідних нормативних документів щодо порядку державної реєстрації транспортних засобів без надання власником цих довідок, оригінали яких залишаються в сервісних центрах МВС. Щоб виконати вашу вимогу необхідно повторно надавати письмовий запит на отримання зазначених довідок в підрозділи в ТЦК та СП. При цьому слід зазначити, що граничні терміни отримання цих довідок значно перевищують терміни подання тендерної пропозиції.
Складається враження, що ви прописали цю вимогу під конкретного учасника, який має заздалегідь підготовлені довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку. Не створюйте штучних проблем для потенційних учасників закупівлі та не обмежуйте коло учасників. Приберіть з Тендерної документації зазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Надання довідки про перебування транспорту реагування на військовому обліку є важливим елементом забезпечення законності, безпеки та ефективності проведення торгів, особливо коли вони стосуються державних закупівель.
Надання Учасником торгів довідки підтверджує, що його транспортні засоби перебувають (або не перебувають) на військовому обліку, що дозволяє Замовнику враховувати потенційні ризики або обмеження у використанні транспорту.
Обов’язкове надання такої довідки гарантує, що Учасник торгів діє в рамках правового поля та не приховує інформацію, яка може вплинути на виконання договору.
Разом з цим зазначаємо, що якщо транспорт Учасника торгів може бути вилучений або мобілізований під час воєнного стану чи надзвичайної ситуації, це ставить під загрозу виконання зобов’язань за укладеним договором.
Довідка дозволяє Замовнику оцінити ризики та вжити необхідних заходів, наприклад, вимагати альтернативне забезпечення транспортом.
Надання учасником торгів довідки про перебування транспорту реагування на військовому обліку є необхідним для: дотримання законодавчих норм; запобігання порушенням та шахрайству;підвищення прозорості та відповідальності учасників; мінімізації ризиків невиконання договорів.
Таким чином, вимога щодо надання такої довідки є виправданою та доцільною.
Надання довідки про перебування транспорту реагування на військовому обліку є важливим елементом забезпечення законності, безпеки та ефективності проведення торгів, особливо коли вони стосуються державних закупівель.
Надання Учасником торгів довідки підтверджує, що його транспортні засоби перебувають (або не перебувають) на військовому обліку, що дозволяє Замовнику враховувати потенційні ризики або обмеження у використанні транспорту.
Обов’язкове надання такої довідки гарантує, що Учасник торгів діє в рамках правового поля та не приховує інформацію, яка може вплинути на виконання договору.
Разом з цим зазначаємо, що якщо транспорт Учасника торгів може бути вилучений або мобілізований під час воєнного стану чи надзвичайної ситуації, це ставить під загрозу виконання зобов’язань за укладеним договором.
Довідка дозволяє Замовнику оцінити ризики та вжити необхідних заходів, наприклад, вимагати альтернативне забезпечення транспортом.
Надання учасником торгів довідки про перебування транспорту реагування на військовому обліку є необхідним для: дотримання законодавчих норм; запобігання порушенням та шахрайству;підвищення прозорості та відповідальності учасників; мінімізації ризиків невиконання договорів.
Таким чином, вимога щодо надання такої довідки є виправданою та доцільною.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 11:53
Дата відповіді: 12 березня 2025 16:29
Шановний Замовнику, у п. 3.5 Додатку 1 до ТД вимагається надання учасником: "Чинний на момент подання сертифікат відповідності надання послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами головним пунктом централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001: 2015, IDT) Системи управління якістю." Не зрозуміло, що це за вузькопрофільний сертифікат і чому ви зазначаєте надання послуг з централізованого спостереження саме "головним пунктом централізованого спостереження" . Поясніть, до якого виду діяльності за ДК ПП відноситься запропонований вами для підтвердження учасниками сертифікат? І чому послуги з централізованого спостереження повинні надаватися лише головним пунктом централізованого спостереження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
ДСТУ ISO 9001:2015 (ідентичний міжнародному стандарту ISO 9001:2015) встановлює вимоги до системи управління якістю, яка спрямована на забезпечення стабільної та високої якості послуг.
Наявність сертифікованої системи управління якістю гарантує, що Учасник дотримується міжнародно визнаних стандартів у сфері централізованого спостереження та приймання тривожних сповіщень.
Головний пункт централізованого спостереження виконує критичні функції, пов’язані з моніторингом сигналів тривоги та оперативним реагуванням на загрози. Сертифікація за ISO 9001:2015 гарантує, що процеси моніторингу, обробки та реагування відповідають встановленим вимогам і регламентам, що знижує ризики недбалого або неефективного реагування.
В Україні стандартизація в сфері безпеки передбачає зокрема дотримання вимог міжнародних стандартів. Вимога щодо наявності сертифікації дозволяє забезпечити відповідність чинним законодавчим актам і вимогам до сертифікації послуг у сфері охорони.
Сертифікація відповідно до ISO 9001:2015 передбачає впровадження ефективної системи управління, що включає: документовані процедури та інструкції; систему контролю за виконанням послуг; управління ризиками та постійне вдосконалення.
Це сприяє ефективнішій роботі пункту централізованого спостереження, зменшенню людського фактору та підвищенню надійності системи централізованого спостереження.
Вимога щодо наявності сертифіката відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 / ДСТУ EN ISO 9001:2018 у сфері централізованого спостереження є обґрунтованою, оскільки вона забезпечує високу якість послуг, підвищує безпеку охоронюваних об’єктів, сприяє відповідності законодавчим вимогам, оптимізує управлінські процеси.
ДСТУ ISO 9001:2015 (ідентичний міжнародному стандарту ISO 9001:2015) встановлює вимоги до системи управління якістю, яка спрямована на забезпечення стабільної та високої якості послуг.
Наявність сертифікованої системи управління якістю гарантує, що Учасник дотримується міжнародно визнаних стандартів у сфері централізованого спостереження та приймання тривожних сповіщень.
Головний пункт централізованого спостереження виконує критичні функції, пов’язані з моніторингом сигналів тривоги та оперативним реагуванням на загрози. Сертифікація за ISO 9001:2015 гарантує, що процеси моніторингу, обробки та реагування відповідають встановленим вимогам і регламентам, що знижує ризики недбалого або неефективного реагування.
В Україні стандартизація в сфері безпеки передбачає зокрема дотримання вимог міжнародних стандартів. Вимога щодо наявності сертифікації дозволяє забезпечити відповідність чинним законодавчим актам і вимогам до сертифікації послуг у сфері охорони.
Сертифікація відповідно до ISO 9001:2015 передбачає впровадження ефективної системи управління, що включає: документовані процедури та інструкції; систему контролю за виконанням послуг; управління ризиками та постійне вдосконалення.
Це сприяє ефективнішій роботі пункту централізованого спостереження, зменшенню людського фактору та підвищенню надійності системи централізованого спостереження.
Вимога щодо наявності сертифіката відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 / ДСТУ EN ISO 9001:2018 у сфері централізованого спостереження є обґрунтованою, оскільки вона забезпечує високу якість послуг, підвищує безпеку охоронюваних об’єктів, сприяє відповідності законодавчим вимогам, оптимізує управлінські процеси.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 13:50
Дата відповіді: 12 березня 2025 16:29
Шановний Замовнику, у ТД вами встановлені вимоги щодо надання учасником у складі Тендерної пропозиції сертифікатів, що відповідають вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (п. 1.1.3 Додатку 1 до ТД) та вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 (п. 3.3. Додатку 1 до ТД), виданих органом з сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України у відповідності до Сфери акредитації органів з сертифікації.
Наявність зазначених сертифікатів у суб'єкта охоронної діяльності не передбачена вимогами законодавства, що регламентує охоронну діяльність, а саме ЗУ "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 р. № 4616-VI змінами та доповненнями та Ліцензійними умовами провадження діяльності, затвердженими постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960.
Внесенням зазначених вимог у Тендерну документацію ви порушуєте ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", згідно якої Тендерна документація може містити інформацію , вимоги щодо наявності якої передбаченні законодавством. Крім того слід зазначити, що з 01 січня 2018 р. відповідно до Постанови КМУ "Про стандартизацію та сертифікацію" відмінена обов'язкова сертифікація продукції (послуг).
Зазначені вище сертифікати видає лише один орган сертифікації, акредитований Національним агентством з акредитації України у сфері охоронних послуг, а саме: Центр сертифікації засобів охоронного призначення, що діє у структурі Департаменту поліції охорони. Зазначені сертифікати видані лише управлінням поліції охорони в областях України. Таким чином зазначеними вимогами у ТД ви свідомо обмежуєте потенційне коло учасників процедури закупівлі, що призведе до безальтернативного визначення майбутнього переможця закупівлі.
Вимагаємо виключити з ТД антиконкурентні та дискримінаційні зазначені вище вимоги!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вимога щодо наявності сертифікатів, що відповідають вимогам ДСТУ EN 50518:2019 та ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, виданих органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) відповідно до Сфери акредитації, є обґрунтованою з таких причин.
ДСТУ EN 50518:2019 встановлює вимоги до центрів моніторингу сигналів тривоги, що гарантує надійність та безперебійність роботи охоронних систем. ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 визначає рекомендації щодо проектування, встановлення та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, забезпечуючи ефективність їх роботи. Виконання цих стандартів забезпечує високу якість і надійність систем безпеки.
Вимога щодо акредитації органу сертифікації НААУ у відповідності до його сфери акредитації гарантує, що сертифікаційна діяльність здійснюється відповідно до вимог міжнародних стандартів. Це забезпечує об'єктивність, достовірність та відповідність вимогам законодавства України.
Сертифікація за зазначеними стандартами дозволяє гарантувати, що охоронні системи та їх елементи відповідають найкращим практикам безпеки. Це сприяє підвищенню рівня захисту об'єктів, мінімізації ризиків несанкціонованого доступу та забезпеченню ефективного реагування на тривожні виклики.
Відповідно до нормативно-правових актів України, застосування технічних засобів охорони повинно відповідати національним стандартам. Сертифікація відповідно до ДСТУ EN 50518:2019 та ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 є обов’язковою умовою для забезпечення відповідності охоронних послуг законодавчим вимогам та стандартам якості.
В Україні використання сертифікатів, що відповідають вимогам ДСТУ EN 50518:2019 та ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, регулюється низкою нормативно-правових актів, які встановлюють обов'язковість дотримання національних стандартів у сфері безпеки та охорони. Основними законами, що передбачають застосування таких сертифікатів, є:
Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»: Цей закон визначає загальні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і процедур оцінки відповідності продукції, процесів та послуг встановленим вимогам. Він встановлює обов'язковість дотримання національних стандартів, до яких належать і ДСТУ EN 50518:2019 та ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014
Закон України «Про охоронну діяльність»: Цей закон регулює відносини у сфері надання охоронних послуг, включаючи вимоги до технічних засобів охорони. Він вимагає, щоб обладнання та системи безпеки відповідали встановленим національним стандартам, що забезпечує їхню ефективність та надійність.
Крім того, відповідно до Наказу «Про прийняття та скасування національних стандартів» від 18.12.2019 № 440, ДСТУ EN 50518:2019 було прийнято як національний стандарт України з 1 січня 2020 року, що підкреслює його обов'язковість у відповідних сферах діяльності.
Таким чином, встановлення вимоги щодо наявності сертифікатів відповідно до ДСТУ EN 50518:2019 та ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, виданих акредитованим НААУ органом з сертифікації, є виправданим заходом, що сприяє підвищенню якості охоронних послуг, забезпеченню високих стандартів безпеки та дотриманню чинного законодавства України.
Вимога щодо наявності сертифікатів, що відповідають вимогам ДСТУ EN 50518:2019 та ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, виданих органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) відповідно до Сфери акредитації, є обґрунтованою з таких причин.
ДСТУ EN 50518:2019 встановлює вимоги до центрів моніторингу сигналів тривоги, що гарантує надійність та безперебійність роботи охоронних систем. ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 визначає рекомендації щодо проектування, встановлення та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, забезпечуючи ефективність їх роботи. Виконання цих стандартів забезпечує високу якість і надійність систем безпеки.
Вимога щодо акредитації органу сертифікації НААУ у відповідності до його сфери акредитації гарантує, що сертифікаційна діяльність здійснюється відповідно до вимог міжнародних стандартів. Це забезпечує об'єктивність, достовірність та відповідність вимогам законодавства України.
Сертифікація за зазначеними стандартами дозволяє гарантувати, що охоронні системи та їх елементи відповідають найкращим практикам безпеки. Це сприяє підвищенню рівня захисту об'єктів, мінімізації ризиків несанкціонованого доступу та забезпеченню ефективного реагування на тривожні виклики.
Відповідно до нормативно-правових актів України, застосування технічних засобів охорони повинно відповідати національним стандартам. Сертифікація відповідно до ДСТУ EN 50518:2019 та ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 є обов’язковою умовою для забезпечення відповідності охоронних послуг законодавчим вимогам та стандартам якості.
В Україні використання сертифікатів, що відповідають вимогам ДСТУ EN 50518:2019 та ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, регулюється низкою нормативно-правових актів, які встановлюють обов'язковість дотримання національних стандартів у сфері безпеки та охорони. Основними законами, що передбачають застосування таких сертифікатів, є:
Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»: Цей закон визначає загальні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і процедур оцінки відповідності продукції, процесів та послуг встановленим вимогам. Він встановлює обов'язковість дотримання національних стандартів, до яких належать і ДСТУ EN 50518:2019 та ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014
Закон України «Про охоронну діяльність»: Цей закон регулює відносини у сфері надання охоронних послуг, включаючи вимоги до технічних засобів охорони. Він вимагає, щоб обладнання та системи безпеки відповідали встановленим національним стандартам, що забезпечує їхню ефективність та надійність.
Крім того, відповідно до Наказу «Про прийняття та скасування національних стандартів» від 18.12.2019 № 440, ДСТУ EN 50518:2019 було прийнято як національний стандарт України з 1 січня 2020 року, що підкреслює його обов'язковість у відповідних сферах діяльності.
Таким чином, встановлення вимоги щодо наявності сертифікатів відповідно до ДСТУ EN 50518:2019 та ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, виданих акредитованим НААУ органом з сертифікації, є виправданим заходом, що сприяє підвищенню якості охоронних послуг, забезпеченню високих стандартів безпеки та дотриманню чинного законодавства України.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 16:53
Дата відповіді: 12 березня 2025 16:30
Шановний Замовнику, відповідно до п.1.1.4. Додатку 1 до ТД учасник закупівлі повинен підтвердити документально наявність не менше 5 одиниць траспортну реагування. В п. 4 Додатку 2 до ТД міститься вимога щодо прибуття підрозділу швидкого реагування на об'єкт не пізніше 5 хв з моменту спрацювання засобів сигналізації. Об'єкти Замовника згідно їх переліку в Додатку 2 до ТД розташовані в 18 населених пунктах Чернігівської області. Поясніть будь ласка, як при наявності в учасника мінімальної кількості транспорту реагування 5 одиниць можливо забезпечити термін реагування на спрацювання сигналізації - до 5 хв.?
Просимо внести зміни в Тендерну документацію, щоб була якась логіка у ваших вимогах!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вимога щодо підтвердження наявності не менше 5 одиниць транспорту для реагування обґрунтована наступним.
Наявність достатньої кількості транспортних засобів гарантує своєчасне реагування на виклики та виконання зобов’язань у встановлені строки. Така вимога забезпечує участь компаній, які мають реальні ресурси для надання якісних послуг.
Замовником встановлено мінімальні вимоги щодо наявного в Учасника транспорту реагування.
У разі наявності 5 і більше одиниць транспортну реагування Учасник зазначаємо таку інформацію та надає в складі тендерної пропозиції відповідні документи.
Вимога щодо підтвердження наявності не менше 5 одиниць транспорту для реагування обґрунтована наступним.
Наявність достатньої кількості транспортних засобів гарантує своєчасне реагування на виклики та виконання зобов’язань у встановлені строки. Така вимога забезпечує участь компаній, які мають реальні ресурси для надання якісних послуг.
Замовником встановлено мінімальні вимоги щодо наявного в Учасника транспорту реагування.
У разі наявності 5 і більше одиниць транспортну реагування Учасник зазначаємо таку інформацію та надає в складі тендерної пропозиції відповідні документи.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-06-011775-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Код ЄДРПОУ:43160866
Дата подання: 10 березня 2025 17:30
Дата подання: 10 березня 2025 17:30
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі:
«Послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції на 2025 рік у Чернігівській області
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2025 17:21
рішення від 12.03.2025 № 3811.pdf
Дата публікації: 12 березня 2025 17:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2025 № 4258.pdf
Дата публікації: 20 березня 2025 11:50
рішення від 19.03.2025 № 4258.pdf
Дата публікації: 24 березня 2025 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2025 13:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Чернігівській області |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
130 899,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Явір-2000" |
214 616,16
UAH з ПДВ
|
130 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" |
316 356,48
UAH з ПДВ
|
316 356,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Чернігівській області #40109021 |
Переможець |
130 899,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 15:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 17:38
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 квітня 2025 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2025 11:03
|
ду 1 до дог 567.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2025 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2025 10:58
|
Договір 567.pdf | укладений |
25 квітня 2025 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 567 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |