Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дорожнього покриття для благоустрою населеного пункту с. Ямпіль Львівського району Львівської області».
Очікувана вартість
21 099 477,60 UAH
UA-2025-03-06-006673-a 4fa9a848002a4198b855d55bbbc9304f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КОРЕЦЬКА Іванна

380630619788 Tender.murovanska.otg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04369707
Місцезнаходження: 81120, Україна , Львівська обл., Львівський р-н, село Сороки-Львівські, вул.Польова, будинок 65
Контактна особа: КОРЕЦЬКА Іванна
380630619788
Tender.murovanska.otg@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2025 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 21 березня 2025 13:55
Початок аукціону: 21 березня 2025 13:55
Очікувана вартість: 21 099 477,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105 497,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт дорожнього покриття для благоустрою населеного пункту с. Ямпіль Львівського району Львівської області».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81122, Україна, Львівська область, Львівський р-н, с. Ямпіль, с. Ямпіль
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2025 12:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо правіильності визначення одиниці виміру
Дата подання: 13 березня 2025 13:31
Дата відповіді: 14 березня 2025 12:33
Дефектним актом, пункт 8 передбачено: " Нарізання швів за допомогою ручного нарізувача, при площі покриття, що ремонтується 3,0 м2". Одиниця виміру м2. Згідно кошторисних норм нарізування швів передбачається в метрах. Відтак, виникає запитання : Чи вірно вказана одиниця виміру в дефектному акті?
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт та відомостей ресурсів, які є частиною проектно документації, яка розроблена ліцензованою проектною організацією, що має відповідні знання та компетенцію, та пройшла експертизу в сертифікованому експертному центрі. Відтак, всі відомості щодо переліку робіт, їх об’ємів та одиниць виміру чітко відповідають тій інформації, яка міститься в проектній документації.
Щодо усунення порушень законодавства про публічні запуківлі та виключення з т/д дискримінаційних умов.
Дата подання: 17 березня 2025 15:09
Дата відповіді: 17 березня 2025 18:01
Відповідно до вимог тендерної документації "учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозицій довідку довільної форми, видану Замовником відкритих торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області". Така умова т/д є не лише дивною, оскільки Замовник володіє інформацією про співпрацю з учасником, але і має дискримінаційний характер, ставить учасників в нерівні умови, оскільки участь у закупівлі зможуть прийняти участь лише ті учасники, які отримали від Замовника довідку зазначеного змісту. Такої ж думки притримується і Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства про публічні закупівлі (справа №18835-р/пк-пз від 17.08.2021 у закупівлі UA-2021-07-20-006296-b). У зв'язку з цим, просимо внести зміни у т/д та виключити умову, що носить дискримінаційний характер.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до умов тендерної документації «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі».
Відтак, вимога про надання довідки довільної форми, виданої Замовником відкритих торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області, жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не дискримінує їх, а лише підтверджує факт відсутності будь-якого негативного досвіду співпраці, що в подальшому лише спростить проведення кваліфікації тендерної пропозиції такого учасника на етапі розгляду. Замовник має бути впевненим у тому, що учасник якісно виконав свої попередні зобов’язання, якщо такі були, або що негативного досвіду нема, оскільки не було у минулому жодної співпраці, а Замовник ефективно та відмінно задовольнив свою потребу у закупівлі. Якщо при попередній співпраці із учасником були ті чи інші проблеми у співпраці, як можна бути впевненим у тому, що і при проведенні цієї закупівлі не виникне аналогічна ситуація.
Уповноважена особа Замовника (відповідальна за проведення закупівель) ніяким чином не приймає і не буде приймати участь у наданні відповідної довідки, оскільки це статистичні дані, які ведуться окремими особами, відповідальними за виконання договорів. Відтак, кожному без виключення потенційному Учаснику ми як Замовник торгів гарантуємо надання відповідної довідки. Актуальна електронна адреса для направлення запиту щодо отримання даної довідки - tender.murovanska.otg@gmail.com.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 березня 2025 19:57
Дата відповіді: 18 березня 2025 17:36
Відповідно до п.1.3.1. Додатку 1 Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній) з капітального ремонту дороги/вулиці, основним видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього полотна. Вартість виконання робіт по запропонованому аналогічному договору має становити не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі. Таке визначення аналогічного договору має дискримінаційний характер, позаяк штучно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь в закупівлі. Вартість виконання робіт жодним чином не підтверджує досвід виконання того чи іншого виду робіт. За таких умов, участь в закупівлі зможуть взяти лише ті учасники які мають договір, сума виконання якого становить не менше 40% очікуваної вартості закупівлі. В цей же час, не зможуть взяти участь в закупівлі учасники, вартість виконання договорів яких становить менше 40% очікуваної вартості закупівлі, і це при тому, що обсяги виконання тих чи інших робіт, зокрема з влаштування ФЕМ та поребриків, є більшими ніж передбачено технічним завданням за цією процедурою закупівлі. Тож прошу роз'яснити на підставі чого і задля досягнення якої мети замовник встановив таку дискримінаційну вимогу ??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику у відповідь на Вашу звернення повідомляємо наступне:
Згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до абз. 1 п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абз. 6 п. 28 зазначено наступне: У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, ч. 2 ст. 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Зауважимо, що ні Законом, ні Особливостями не регламентовано, яке саме документальне підтвердження Замовник повинен вимагати на підтвердження наявності виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, Замовник, встановлюючи саме таку вимогу щодо документального підтвердження наявності виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, керується в першу чергу тим, щоб Учасник, який в майбутньому стане підрядником, мав достатній досвід виконання саме таких аналогічних робіт, що є предметом даної процедури закупівлі, а також з метою забезпечення якісного виконання робіт та ефективного використання бюджетних коштів.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 березня 2025 20:00
Дата відповіді: 18 березня 2025 17:42
Відповідно до п.1.3.1. Додатку 1 Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній) з капітального ремонту дороги/вулиці, основним видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього полотна. Вартість виконання робіт по запропонованому аналогічному договору має становити не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі. Прошу роз'яснити чи може бути підтверджена така дискримінаційна вимога щодо вартості аналогічних договорів замовника сумарно кількома аналогічними договорами ?? Якщо ні то чому ??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Згідно вимог тендерної документації Учасник повинен надати аналогічний договір, який повністю виконаний, з капітального ремонту дороги/вулиці, основним видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього полотна. Вартість виконання робіт по запропонованому аналогічному договору має становити не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі. Відтак, Учасник повинен надати аналогічний в розумінні тендерної документації договір, вартість виконання якого становить не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 березня 2025 20:03
Дата відповіді: 18 березня 2025 17:52
Відповідно до п.1.3.1. Додатку №1 учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору, у кількості не менше одного, який повністю виконаний. Прошу роз'яснити, що в розумінні замовника є повністю виконаним договором ??
Відповідь: Шановний Учаснику у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Договір вважається виконаним, якщо усі сторони договору про закупівлю належно виконали всі взяті зобов’язання — учасник виконав роботи, а замовник здійснив оплату.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 березня 2025 20:06
Дата відповіді: 18 березня 2025 17:54
Відповідно до п.1.3.1. Додатку №1 учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору, у кількості не менше одного, який повністю виконаний. Договір може бути частково виконаним, і з тих чи інших обставин розірваний з ініціативи замовника через відсутність фінансування, відсутність подальшої потреби у виконанні робіт, тощо. Чи вважатиметься такий договір виконаним повністю ?? Якщо ні то чому ??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Згідно вимог тендерної документації, договір, що поданий в якості аналогічного, повинен бути повністю виконаний, відтак договір, який є частково виконаним не буде вважатися аналогічним в розумінні даної процедури закупівлі.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 березня 2025 20:10
Дата відповіді: 18 березня 2025 18:02
Відповідно до п.1.3.1. Додатку №1 учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору, у кількості не менше одного, який повністю виконаний. Така вимога є дискримінаційною, оскільки штучно обмежує коло учасників. Так, учасники які мають діючі договори, незважаючи на їх відповідність усім іншим критеріям, які встановлює замовник до аналогічного договору, не зможуть взяти участь в цій закупівлі. Прошу виключити таку дискримінаційну умову з тендерної документації, або ж роз'яснити правомірність встановлення такої вимоги !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до абз. 1 п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абз. 6 п. 28 зазначено наступне: У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, ч. 2 ст. 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Окрім цього, зауважимо, що ні Законом, ні Особливостями не регламентовано, яке саме документальне підтвердження Замовник повинен вимагати на підтвердження наявності виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відтак, в кожному конкретному випадку замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, з метою забезпечення якісного виконання робіт та ефективного використання бюджетних коштів, Замовник торгів зацікавлений як ніхто інший, аби потенційний підрядник мав достатню кваліфікацію щодо виконання у минулому аналогічних робіт, відтак, не вбачаємо необхідності у внесенні зазначених Вами змін.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-08-000035 ● 4c0d0208b0734d74855a84a8f303ab4b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2025 18:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ


08.04.2025 № 105

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.04.2025 № 105.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-06-006673-a, 06.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-11 11:26:16

Про надання інформації

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-03-06-006673-a, яка проводилася Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML).
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір №186 від 02.04.2025 та додатки до нього лише у форматі PDF.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Пояснити причини не оприлюднення договору №186 від 02.04.2025 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-16 22:34:03

У відповідь на запит Замовнику про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:

1. Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:

1.) Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії № 2256 від 06.03.2025 року.

2.) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб територіальної громади у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту ««Капітальний ремонт дорожнього покриття для благоустрою населеного пункту с. Ямпіль Львівського району Львівської області».» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом № 1448/25 від 11 лютого 2025 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.

3.) Обґрунтування очікуваної вартості:

Згідно п. 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 р. № 275 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Так, відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати Главу 10 кошторису та Главу 12. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі кошторисної документації, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ.

2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Замовника за посиланням https://murovanska-gromada.gov.ua/news/1744787354/

3. Щодо інформації (з долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178:

Згідно Розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію/документи про право підписання договору про закупівлю:
Для юридичних осіб:
- виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників або
- наказ про призначення або
- довіреність або доручення (оформлене у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи, що підписала вказану довіреність) або
- інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи переможця на підписання договору про закупівлю.
Даний перелік не є вичерпним, переможцем під час укладення договору про закупівлю може бути надана інша інформація про право підписання договору про закупівлю.
Так, на виконання зазначеної вимоги Учасником надано наказ №1 від 11.04.2027 р. про призначення Біласа Олега Ігоровича директором ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" (наказ про призначення директора додається).

4. Щодо причини не оприлюднення договору №186 від 02.04.2025 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі:

Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), що вносить необхідні зміни для забезпечення прозорості будівництва, додає вимогу оприлюднення у машинозчитувальному форматі, однак сам по собі не містить визначення, що це таке.

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (надалі – Постанова № 835), на яку посилається в запиті ДАСУ не містить визначення саме поняття «машинозчитувальний формат».

Пунктом 2 Постанови № 835 визначено поняття «машиночитаний формат» — формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Деякі формати машиночитанного формату передбачені Постановою № 835, але неможливо визначити, чи відповідають вони саме вимозі «машинозчитувальний формат», чи ні.

Тобто, на сьогоднішній день у зв’язку із відсутністю законодавчого визначення поняття «машинозчитувальний формат» не має підстав вважати, що машинозчитувальний формат є тотожним поняттям до машиночитанного формату.

З огляду на викладене, вбачається, що остаточного законодавчо визначеного поняття та технічного механізму щодо реалізації вимоги оприлюднення додатків до договору у машинозчитувальному форматі діючим законодавством не встановлено.

Пунктом 15 чинного Наказу МЕРТУ № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затверджено оприлюднення договору про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.

Підсумовуючи вищенаведене, наразі в українському законодавстві не існує чітких правил для оприлюднення договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю та змін до договору про закупівлю, окрім встановлених Наказу МЕРТУ № 1082.

Отже, замовник не порушив порядок оприлюднення договору про закупівлю та всі додатки до у зв’язку з відсутністю у законодавстві України чітких визначень та правил щодо застосування машинозчитувального формату для договорів про закупівлю.

Однак, задля забезпечення максимальної відкритості та прозорості інформації про використання публічних фінансів на закупівлю робіт з капітального ремонту Замовником торгів було прийнято рішення шляхом укладення додаткової угоди до договору оприлюднити договір у форматі Word, та додатки до нього у форматі Word та xls.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-17 12:31:40

Про надання інформації

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-03-06-006673-a, яка проводилася Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що згідно розділу 3 Додатку №2 до тендерної документації учасник-переможець під час укладення договору про закупівлю повинен надати Замовнику торгів зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів та розрахунок загальновиробничих витрат.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням) про виконання переможцем тендеру вимог розділу 3 Додатку №2 до тендерної документації.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-21 21:55:28

У відповідь на запит Замовнику про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:

На виконання розділу 3 Додатку №2 до тендерної документації Учасник-переможець під час укладення договору про закупівлю надав Замовнику торгів зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат (додаються до даної відповіді на запит).

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі ««Капітальний ремонт дорожнього покриття для благоустрою населеного пункту с. Ямпіль Львівського району Львівської області».» Замовник торгів повідомляє наступне: Щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель Замовником Договору від 02.04.2025 №186 у машинозчитувальному форматі слід зазначити, що під час моніторингу Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель договір від 02.04.2025 №186 та додатки до нього у машинозчитувальному форматі (docx, rtf та xls) у єдино доступний спосіб, а саме через функціонал внесення змін. На підставі рішення, прийнятого за результатами моніторингу, керівником було проведено роз’яснювальну роботу, яка стосувалася інформації зазначеної у висновку за результатами моніторингу та недопущення порушень у майбутньому. Також, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу та з нею проведено роз’яснювальну роботу, зокрема, в частині щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178. Крім цього, Уповноважена особа пройшла навчання та опрацювала нормативну базу та узагальнення з практики розгляду справ АМКУ, роз’яснення Мінекономіки № 3323-04/76642-07 від 28.10.2024 р. та №3323-04/84579-06 від 27.11.2024 р. Варто зазначити, що Уповноважена особа планує відвідати також наступні онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства. Відповідно Замовником було повністю виконано всі зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно положень ч.9 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Просимо прийняти до уваги надану відповідь. З повагою!

2025-04-28 13:22:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 10 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2025 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" 18 800 000,00
UAH з ПДВ
17 998 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА 19 223 079,14
UAH з ПДВ
17 999 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 березня 2025 19:27
Електронний підпис
26 березня 2025 19:15
Витяг МВС.rar
20 березня 2025 22:39
Електронний підпис
20 березня 2025 22:39
Електронний підпис
20 березня 2025 21:09
45_Опис.PDF
20 березня 2025 21:09
72_Дозволи.pdf
20 березня 2025 21:09
43_Рішення.PDF
20 березня 2025 21:09
53_Виписка з банку.pdf
20 березня 2025 21:09
46_Витяг ЄДР.pdf
20 березня 2025 21:09
47_Відомості ЄДРПОУ.pdf
20 березня 2025 21:09
63_Проєкт договору.pdf
20 березня 2025 21:09
44_Статут.pdf
20 березня 2025 21:09
71_Ліцезія.pdf
20 березня 2025 21:09
14_Штатний розпис.pdf
20 березня 2025 21:09
9_Довідка про робітників.pdf
20 березня 2025 21:09
5_Лист від орендодавця.pdf
20 березня 2025 21:09
17_Договір Викоти.pdf
20 березня 2025 21:09
2_Техпаспорти.pdf
20 березня 2025 21:09
19_Лист відгук.pdf
20 березня 2025 21:09
76_Технічна специфікація.pdf
20 березня 2025 21:09
14_Штатний розпис.pdf
20 березня 2025 21:09
9_Довідка про робітників.pdf
20 березня 2025 21:09
5_Лист від орендодавця.pdf
20 березня 2025 21:09
17_Договір Викоти.pdf
20 березня 2025 21:09
2_Техпаспорти.pdf
20 березня 2025 21:09
19_Лист відгук.pdf

Публічні документи

20 березня 2025 22:17
Електронний підпис
20 березня 2025 22:15
Договірна ціна.pdf
20 березня 2025 22:14
Документи керівника ЮО.pdf
20 березня 2025 22:14
Витяг з ЄДР ПДБ.pdf
20 березня 2025 22:14
Установчі.pdf
20 березня 2025 22:14
Довідка про підписанта.pdf
20 березня 2025 22:14
Таблиця техніка.pdf
20 березня 2025 22:14
Фінансова спроможність.pdf
20 березня 2025 22:14
Пояснення легалізація.pdf
20 березня 2025 22:14
Ліцензія.pdf
20 березня 2025 22:14
Довідка досвід.pdf
20 березня 2025 22:14
Дефектний акт.pdf
20 березня 2025 22:14
Технічна специфікація-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

1.1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинними на момент їх подання, та належно оформлені. А також учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Окрім цього, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо). Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо).

Наявність працівників відповідної кваліфікації

1.2.1. Для підтвердження інформації про наявність інженерних працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій. Також вимагається наявність в Учасника, на умовах трудового договору, не менше 10 (десяти) працівників робітничих професій та не менше 5 (п’яти) основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників). 1.2.2. Наявність працівників робітничих спеціальностей та інженерних працівників відповідної кваліфікації підтверджується: -сканованою копією оригіналу Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період. В разі прийняття працівників після останнього звітного періоду, подається сканована копія оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу. - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. - копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Для підтвердження зазначеної в довідці згідно Таблиці Г інформації учасник повинен надати: 1.3.1. Скановану з оригіналу копію аналогічного договору, у кількості не менше одного, який повністю виконаний, інформація щодо якого вказано у довідці згідно форми Таблиця «Г». Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній) з капітального ремонту дороги/вулиці, основним видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього полотна. Вартість виконання робіт по запропонованому аналогічному договору має становити не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі. * Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 1.3.2. Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г». Відгуки повинні мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 1.3.3. Учасник повинен надати документи, що засвідчують факт виконаних робіт (акти форми КБ-2 та довідки КБ-3), документ, що дає право на виконання будівельних робіт, та документ, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації, які видані уповноваженим органом відповідно до чинного законодавства. Дані документи надаються щодо договору, який поданий в якості аналогічного, та інформацію про якого вказано у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (Таблиця «Г»). 1.3.4. Учасник повинен завантажити акти виконаних робіт (акти форми КБ-2 та довідки КБ-3) відповідно до укладеного договору, вказаного у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (згідно Таблицф «Г»), з підтвердженням виконання робіт: - улаштування покриттів з ФЕМ (бруківки) – не менше 2500 м2; - установлення каменів бортових (бордюр/поребрик) – не менше 1400 м.

Наявність фінансової спроможності

1.4.1. Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. 1.4.2. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період. Оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік.

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі є нерезидентом

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

1.1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинними на момент їх подання, та належно оформлені. А також учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Окрім цього, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо). Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо).

Наявність працівників відповідної кваліфікації

1.2.1. Для підтвердження інформації про наявність інженерних працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій. Також вимагається наявність в Учасника, на умовах трудового договору, не менше 10 (десяти) працівників робітничих професій та не менше 5 (п’яти) основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників). 1.2.2. Наявність працівників робітничих спеціальностей та інженерних працівників відповідної кваліфікації підтверджується: -сканованою копією оригіналу Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період. В разі прийняття працівників після останнього звітного періоду, подається сканована копія оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу. - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. - копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Для підтвердження зазначеної в довідці згідно Таблиці Г інформації учасник повинен надати: 1.3.1. Скановану з оригіналу копію аналогічного договору, у кількості не менше одного, який повністю виконаний, інформація щодо якого вказано у довідці згідно форми Таблиця «Г». Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній) з капітального ремонту дороги/вулиці, основним видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього полотна. Вартість виконання робіт по запропонованому аналогічному договору має становити не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі. * Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 1.3.2. Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г». Відгуки повинні мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 1.3.3. Учасник повинен надати документи, що засвідчують факт виконаних робіт (акти форми КБ-2 та довідки КБ-3), документ, що дає право на виконання будівельних робіт, та документ, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації, які видані уповноваженим органом відповідно до чинного законодавства. Дані документи надаються щодо договору, який поданий в якості аналогічного, та інформацію про якого вказано у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (Таблиця «Г»). 1.3.4. Учасник повинен завантажити акти виконаних робіт (акти форми КБ-2 та довідки КБ-3) відповідно до укладеного договору, вказаного у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (згідно Таблицф «Г»), з підтвердженням виконання робіт: - улаштування покриттів з ФЕМ (бруківки) – не менше 2500 м2; - установлення каменів бортових (бордюр/поребрик) – не менше 1400 м.

Підтверджую

Довідка досвід.pdf

Наявність фінансової спроможності

1.4.1. Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. 1.4.2. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період. Оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"
#41275610
Переможець 17 998 999,00
UAH з ПДВ
25 березня 2025 11:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2025 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"
#41275610
17 998 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2025 19:14
Додаток 1 Договірна ціна.rtf зміни до договору
07 травня 2025 19:13
Додаток 2 Графік виконання робіт.xls зміни до договору
07 травня 2025 19:13
Додаток 3 Графік фінансування.docx зміни до договору
07 травня 2025 19:13
ДУ №2.docx зміни до договору
07 травня 2025 19:13
ДУ №2 від 07.05.2025.pdf зміни до договору
07 травня 2025 11:44
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2025 22:27
ДУ №1.pdf зміни до договору
16 квітня 2025 22:27
ДУ №1.docx зміни до договору
16 квітня 2025 22:26
Додаток №1 (2025-2026).rtf зміни до договору
16 квітня 2025 22:26
Додаток №2.xls зміни до договору
16 квітня 2025 22:26
Додаток №4.xls зміни до договору
16 квітня 2025 22:26
Додаток №1 (2025).rtf зміни до договору
16 квітня 2025 22:26
Додаток №3.docx зміни до договору
16 квітня 2025 22:26
Договір.docx зміни до договору
16 квітня 2025 22:26
Електронний підпис укладений
02 квітня 2025 14:35
Договір №186.pdf укладений
02 квітня 2025 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення Договору №186 файлами у машинозчитувальному форматі
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2025
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в частині фінансування робіт на 2025 р.
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML