Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04369707 |
Місцезнаходження: | 81120, Україна , Львівська обл., Львівський р-н, село Сороки-Львівські, вул.Польова, будинок 65 |
Контактна особа: |
КОРЕЦЬКА Іванна 380630619788 Tender.murovanska.otg@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2025 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2025 13:55 |
Початок аукціону: | 21 березня 2025 13:55 |
Очікувана вартість: | 21 099 477,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105 497,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2025 12:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2025 12:53 |
Додаток №2 Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
06 березня 2025 12:53 |
Додаток №1 Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
06 березня 2025 12:53 |
Тендерна документація.docx | |
06 березня 2025 12:53 |
Додаток №3 Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до умов тендерної документації «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі».
Відтак, вимога про надання довідки довільної форми, виданої Замовником відкритих торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області, жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не дискримінує їх, а лише підтверджує факт відсутності будь-якого негативного досвіду співпраці, що в подальшому лише спростить проведення кваліфікації тендерної пропозиції такого учасника на етапі розгляду. Замовник має бути впевненим у тому, що учасник якісно виконав свої попередні зобов’язання, якщо такі були, або що негативного досвіду нема, оскільки не було у минулому жодної співпраці, а Замовник ефективно та відмінно задовольнив свою потребу у закупівлі. Якщо при попередній співпраці із учасником були ті чи інші проблеми у співпраці, як можна бути впевненим у тому, що і при проведенні цієї закупівлі не виникне аналогічна ситуація.
Уповноважена особа Замовника (відповідальна за проведення закупівель) ніяким чином не приймає і не буде приймати участь у наданні відповідної довідки, оскільки це статистичні дані, які ведуться окремими особами, відповідальними за виконання договорів. Відтак, кожному без виключення потенційному Учаснику ми як Замовник торгів гарантуємо надання відповідної довідки. Актуальна електронна адреса для направлення запиту щодо отримання даної довідки - tender.murovanska.otg@gmail.com.
Згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до абз. 1 п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абз. 6 п. 28 зазначено наступне: У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, ч. 2 ст. 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Зауважимо, що ні Законом, ні Особливостями не регламентовано, яке саме документальне підтвердження Замовник повинен вимагати на підтвердження наявності виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, Замовник, встановлюючи саме таку вимогу щодо документального підтвердження наявності виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, керується в першу чергу тим, щоб Учасник, який в майбутньому стане підрядником, мав достатній досвід виконання саме таких аналогічних робіт, що є предметом даної процедури закупівлі, а також з метою забезпечення якісного виконання робіт та ефективного використання бюджетних коштів.
Згідно вимог тендерної документації Учасник повинен надати аналогічний договір, який повністю виконаний, з капітального ремонту дороги/вулиці, основним видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього полотна. Вартість виконання робіт по запропонованому аналогічному договору має становити не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі. Відтак, Учасник повинен надати аналогічний в розумінні тендерної документації договір, вартість виконання якого становить не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Договір вважається виконаним, якщо усі сторони договору про закупівлю належно виконали всі взяті зобов’язання — учасник виконав роботи, а замовник здійснив оплату.
Згідно вимог тендерної документації, договір, що поданий в якості аналогічного, повинен бути повністю виконаний, відтак договір, який є частково виконаним не буде вважатися аналогічним в розумінні даної процедури закупівлі.
Згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до абз. 1 п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абз. 6 п. 28 зазначено наступне: У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, ч. 2 ст. 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Окрім цього, зауважимо, що ні Законом, ні Особливостями не регламентовано, яке саме документальне підтвердження Замовник повинен вимагати на підтвердження наявності виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відтак, в кожному конкретному випадку замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, з метою забезпечення якісного виконання робіт та ефективного використання бюджетних коштів, Замовник торгів зацікавлений як ніхто інший, аби потенційний підрядник мав достатню кваліфікацію щодо виконання у минулому аналогічних робіт, відтак, не вбачаємо необхідності у внесенні зазначених Вами змін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-08-000035 ● 4c0d0208b0734d74855a84a8f303ab4b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2025 18:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2025 № 105
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.04.2025 № 105.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-06-006673-a, 06.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-11 11:26:16
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-03-06-006673-a, яка проводилася Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML).
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір №186 від 02.04.2025 та додатки до нього лише у форматі PDF.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Пояснити причини не оприлюднення договору №186 від 02.04.2025 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-16 22:34:03
У відповідь на запит Замовнику про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
1. Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
1.) Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії № 2256 від 06.03.2025 року.
2.) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб територіальної громади у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту ««Капітальний ремонт дорожнього покриття для благоустрою населеного пункту с. Ямпіль Львівського району Львівської області».» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом № 1448/25 від 11 лютого 2025 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
3.) Обґрунтування очікуваної вартості:
Згідно п. 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 р. № 275 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Так, відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати Главу 10 кошторису та Главу 12. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі кошторисної документації, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Замовника за посиланням https://murovanska-gromada.gov.ua/news/1744787354/
3. Щодо інформації (з долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178:
Згідно Розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію/документи про право підписання договору про закупівлю:
Для юридичних осіб:
- виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників або
- наказ про призначення або
- довіреність або доручення (оформлене у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи, що підписала вказану довіреність) або
- інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи переможця на підписання договору про закупівлю.
Даний перелік не є вичерпним, переможцем під час укладення договору про закупівлю може бути надана інша інформація про право підписання договору про закупівлю.
Так, на виконання зазначеної вимоги Учасником надано наказ №1 від 11.04.2027 р. про призначення Біласа Олега Ігоровича директором ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" (наказ про призначення директора додається).
4. Щодо причини не оприлюднення договору №186 від 02.04.2025 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі:
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), що вносить необхідні зміни для забезпечення прозорості будівництва, додає вимогу оприлюднення у машинозчитувальному форматі, однак сам по собі не містить визначення, що це таке.
Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (надалі – Постанова № 835), на яку посилається в запиті ДАСУ не містить визначення саме поняття «машинозчитувальний формат».
Пунктом 2 Постанови № 835 визначено поняття «машиночитаний формат» — формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Деякі формати машиночитанного формату передбачені Постановою № 835, але неможливо визначити, чи відповідають вони саме вимозі «машинозчитувальний формат», чи ні.
Тобто, на сьогоднішній день у зв’язку із відсутністю законодавчого визначення поняття «машинозчитувальний формат» не має підстав вважати, що машинозчитувальний формат є тотожним поняттям до машиночитанного формату.
З огляду на викладене, вбачається, що остаточного законодавчо визначеного поняття та технічного механізму щодо реалізації вимоги оприлюднення додатків до договору у машинозчитувальному форматі діючим законодавством не встановлено.
Пунктом 15 чинного Наказу МЕРТУ № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затверджено оприлюднення договору про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Підсумовуючи вищенаведене, наразі в українському законодавстві не існує чітких правил для оприлюднення договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю та змін до договору про закупівлю, окрім встановлених Наказу МЕРТУ № 1082.
Отже, замовник не порушив порядок оприлюднення договору про закупівлю та всі додатки до у зв’язку з відсутністю у законодавстві України чітких визначень та правил щодо застосування машинозчитувального формату для договорів про закупівлю.
Однак, задля забезпечення максимальної відкритості та прозорості інформації про використання публічних фінансів на закупівлю робіт з капітального ремонту Замовником торгів було прийнято рішення шляхом укладення додаткової угоди до договору оприлюднити договір у форматі Word, та додатки до нього у форматі Word та xls.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-17 12:31:40
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-03-06-006673-a, яка проводилася Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що згідно розділу 3 Додатку №2 до тендерної документації учасник-переможець під час укладення договору про закупівлю повинен надати Замовнику торгів зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів та розрахунок загальновиробничих витрат.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням) про виконання переможцем тендеру вимог розділу 3 Додатку №2 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-21 21:55:28
У відповідь на запит Замовнику про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
На виконання розділу 3 Додатку №2 до тендерної документації Учасник-переможець під час укладення договору про закупівлю надав Замовнику торгів зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат (додаються до даної відповіді на запит).
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі ««Капітальний ремонт дорожнього покриття для благоустрою населеного пункту с. Ямпіль Львівського району Львівської області».» Замовник торгів повідомляє наступне: Щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель Замовником Договору від 02.04.2025 №186 у машинозчитувальному форматі слід зазначити, що під час моніторингу Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель договір від 02.04.2025 №186 та додатки до нього у машинозчитувальному форматі (docx, rtf та xls) у єдино доступний спосіб, а саме через функціонал внесення змін. На підставі рішення, прийнятого за результатами моніторингу, керівником було проведено роз’яснювальну роботу, яка стосувалася інформації зазначеної у висновку за результатами моніторингу та недопущення порушень у майбутньому. Також, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу та з нею проведено роз’яснювальну роботу, зокрема, в частині щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178. Крім цього, Уповноважена особа пройшла навчання та опрацювала нормативну базу та узагальнення з практики розгляду справ АМКУ, роз’яснення Мінекономіки № 3323-04/76642-07 від 28.10.2024 р. та №3323-04/84579-06 від 27.11.2024 р. Варто зазначити, що Уповноважена особа планує відвідати також наступні онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства. Відповідно Замовником було повністю виконано всі зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно положень ч.9 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Просимо прийняти до уваги надану відповідь. З повагою!
2025-04-28 13:22:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2025 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" |
18 800 000,00
UAH з ПДВ
|
17 998 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА |
19 223 079,14
UAH з ПДВ
|
17 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" #41275610 |
Переможець |
17 998 999,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2025 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2025 19:14
|
Додаток 1 Договірна ціна.rtf | зміни до договору |
07 травня 2025 19:13
|
Додаток 2 Графік виконання робіт.xls | зміни до договору |
07 травня 2025 19:13
|
Додаток 3 Графік фінансування.docx | зміни до договору |
07 травня 2025 19:13
|
ДУ №2.docx | зміни до договору |
07 травня 2025 19:13
|
ДУ №2 від 07.05.2025.pdf | зміни до договору |
07 травня 2025 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2025 22:27
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2025 22:27
|
ДУ №1.docx | зміни до договору |
16 квітня 2025 22:26
|
Додаток №1 (2025-2026).rtf | зміни до договору |
16 квітня 2025 22:26
|
Додаток №2.xls | зміни до договору |
16 квітня 2025 22:26
|
Додаток №4.xls | зміни до договору |
16 квітня 2025 22:26
|
Додаток №1 (2025).rtf | зміни до договору |
16 квітня 2025 22:26
|
Додаток №3.docx | зміни до договору |
16 квітня 2025 22:26
|
Договір.docx | зміни до договору |
16 квітня 2025 22:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2025 14:35
|
Договір №186.pdf | укладений |
02 квітня 2025 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення Договору №186 файлами у машинозчитувальному форматі |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в частині фінансування робіт на 2025 р. |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |