Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Лінкіна Ірина Віталіївна 380676829422 Irina.Linkina@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2025 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 278 778,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 787,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично надані Виконавцем Послуги здійснюється Замовником на підставі підписаного(-них) Сторонами акту(-ів) наданих послуг протягом 15 робочих днів з моменту підписання Сторонами акту(-ів) наданих послуг, за наявності рахунку Виконавця на оплату наданих Послуг. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 04 березня 2025 16:43 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
04 березня 2025 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2025 16:42 |
Додаток 5 перелік документів для переможця.docx | |
04 березня 2025 16:42 |
ТД Послуги ТО систем відеоспостереження.docx | |
04 березня 2025 16:42 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
04 березня 2025 16:42 |
Додаток 4 проєкт договору (ТО відеоспостереження).doc | |
04 березня 2025 16:42 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
04 березня 2025 16:42 |
Додаток 3 до ТД.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
260 010,00
UAH
|
260 010,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
5.2. Довідка щодо пп.2 п.45 Особливостей.pdfВчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник повинен надати документи про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації замовника (3.1.Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям - п. п. 1.1)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник повинен надати документи про підтвердження наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації замовника (3.1.Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям - п. п. 2.1)
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Відхилено |
260 010,00
UAH
|
17 березня 2025 11:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2025 17:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» (Код ЄДРПОУ 43193268) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності в інформації/документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Згідно з п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі) (надалі – Додаток № 1) відповідно до п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію, передбачені тендерною документацією. Пунктом 2 Додатку 1, крім іншого, передбачено надання переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Зазначений перелік оформляються як окремий додаток до тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вказаний перелік. Відповідно до п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, що передбачено в п.п. 3.1. Додатку № 1, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, мав надати довідку, складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: наявності не менше 1 працівника - інженера-електроніка, (вказується прізвище, ім’я по батькові), який має допуск на проведення робіт на висоті, з досвідом роботи не менше 1 року. На підтвердження інформації Учасник повинен надати Протокол перевірки знань НПАОП 0.00–4.12.05. (виконання робіт на висоті) працівника(-ів), зазначеного(-них) Учасником у довідці (п.п. 1 таблиці п. 3.1. Додатку № 1). Вказані вимоги замовника Учасником не виконано. Підтверджуючі документи у складі тендерної документації відсутні. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.03.2025 за вих. №11/03/25-03, витяг з протоколу № 81/24 засідання комісії з перевірки знань з охорони праці від 13.08.2024 ТОВ «Учбовий центр «КАСКОН», але вказані документи не містять підтвердження наявності в Учасника саме працівника - інженера-електроніка (вказується прізвище, ім’я по батькові), який має допуск на проведення робіт на висоті, з досвідом роботи не менше 1 року, та підтвердження проходження цим працівником перевірки знань НПАОП 0.00–4.12.05. (виконання робіт на висоті). Пунктом 8 (п.п.8.1) Додатку № 1 передбачено виконання Учасником певних вимог замовника та надання у складі тендерної пропозиції документів, зокрема, на підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції, зокрема для учасників юридичних осіб. Так, Учасник - юридична особа, згідно з п.п. 8.1.1.1 та п.п. 8.1.1.2. Додатку № 1 повинен надати -копію Статуту в останній чинній редакції (з відміткою державного реєстратора у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016.) У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) після 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник повинен додатково надати у складі тендерної пропозиції інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити перегляд чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції). У разі, якщо учасник створений та діє на підставі модельного статуту, учасник повинен додатково надати у складі тендерної пропозиції рішення засновників про створення такої юридичної особи; а у разі якщо Статутом передбачено відповідні обмеження щодо суми укладення договорів, учасник повинен надати документи, що підтверджує надання повноважень уповноваженій особі учасника на укладення такого договору. На виконання вказаних вимог Учасником надано модельний статут (скріплений печаткою товариства), інформацію стосовно коду доступу - 370552826971 та рішення засновника №1 від 21 серпня 2019 року про створення юридичної особи - Учасника. Однак, за наданим кодом доступу є можливість перегляду лише першої сторінки модельного статуту Учасника, а за таких обставин не можливо належним чином здійснити перегляд чинних установчих документів Учасника. Тим більше, що за оглядом наданого Учасником через електронну систему закупівель модельного статуту, останній містить застереження щодо укладення значних правочинів, так згідно з п. 40 розділу «Значні правочини та правочини, щодо вчинення яких є заінтересованість» модельного статуту Учасника «правочин, за яким вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу» вважається значним правочином. Зважаючи на п. 33 модельного Статуту Учасника рішення загальних зборів приймаються, зокрема, щодо ; Відповідно до п.п. 8.1.1.4 Додатку № 18.1.1.4. Учасник повинен надати копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю Учасник на виконання вищевказаних вимог надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 13.02.2025, що в свою чергу не відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією Замовника, де зазначалось про надання такого документу, виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Оголошення про закупівлю було оприлюднено 04.03.2025 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-04-013069-a). Будь-які пояснення стосовно не надання інформації/документів у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні. Виявлені невідповідності не впливають на зміну предмета закупівлі його назви, марки, моделі, технічних характеристик, їх можливо виправити шляхом надання Учаснику повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, інформація Учасника містить невідповідності, які можливо виправити. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.