Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проектування: Реконструкція ПС 330 кВ «Трихати» з влаштуванням фізичного захисту та заміною 3АТ, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Трихати, вул. Промислова, 1. 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
2 268 860,56 UAH
UA-2025-03-04-009050-a ● fff9572d75144026913c6c2c600ad404
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Приходько Наталія Євгеніївна 380 44 2383493 PRYKHODKO.NE@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2025 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 268 860,56 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 688,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, оформленої згідно Додатку 7 цієї тендерної документації, в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю або у вигляді грошових коштів (завдатку) в розмірі 3% від вартості договору про закупівлю. У разі подання забезпечення у вигляді банківської гарантії: Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. У разі подання забезпечення у вигляді завдатку: завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Проектування: Реконструкція ПС 330 кВ «Трихати» з влаштуванням фізичного захисту та заміною 3АТ, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Трихати, вул. Промислова, 1. 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник здійснює оплату на таких умовах: авансовий платіж, в розмірі до 20% від вартості проєктних робіт, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. | Аванс | 25 | Банківські | 20 |
Виконання робіт | подальша оплата здійснюється Замовником, після повного виконання Підрядником авансу на суму авансового платежу, протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами двох примірників Акта (ів) здачі-приймання виконаних робіт (за примірною формою згідно з Настанови з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво) та за наданим Підрядником (після підписання Замовником зазначених Актів) рахунком-фактурою. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2025 14:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2025 14:28 |
027-25-ХА ТД 01-219246-25_ПВР_Трихати.7z |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 12 березня 2025 10:55
Дата відповіді: 13 березня 2025 14:15
Шановний замовнику. Відповідно до умов Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі пропозиції має надати підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Наше підприємство має досвід виконання аналогічного договору, але Інформація викладена у договорі є з обмеженим доступом та відповідно до Постанови КМУ від 19.10.2016 № 736 має гриф «Для службового користування»(в т.ч. Інформація про предмет договору, додатки до Договору). Договір не може бути опублікований на загальний доступ, але може бути надано для ознайомлення Замовнику. Лист-відгук буде наданий в складі пропозиції. Чи може наш зазначений досвід бути врахований як аналогічний в цій закупівлі та не призведе подальшого відхилення пропозиції? Чи можете Ви запропонувати альтернативну форму надання інформації для підтвердження кваліфікації, для випадків, коли договір є з обмеженим доступом та має гриф «Для службового користування».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо. Пунктом 2 розділу I додатку 2 тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА», на підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасникам встановлено надання у складі тендерної пропозиції Договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатками**, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю), на який(і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін.
Пунктом 40 Особливостей визначено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, з метою додержання відкритості та прозорості, з урахуванням вимог Особливостей щодо неможливості встановлення статусу конфіденційна інформація на кваліфікаційні критерії, вважаємо неможливим існування альтернативних форм надання інформації для підтвердження кваліфікації учасника, окрім як розміщення всіх документів на в електронній системі закупівель.
Окремо зазначаємо, що на підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасник може надати у складі тендерної пропозиції аналогічний Договір(и) або витяг(и) з договору(ів) без конкретизації об’єкту в предметі закупівлі (дану інформацію приховати (зачорнити)).
Пунктом 40 Особливостей визначено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, з метою додержання відкритості та прозорості, з урахуванням вимог Особливостей щодо неможливості встановлення статусу конфіденційна інформація на кваліфікаційні критерії, вважаємо неможливим існування альтернативних форм надання інформації для підтвердження кваліфікації учасника, окрім як розміщення всіх документів на в електронній системі закупівель.
Окремо зазначаємо, що на підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасник може надати у складі тендерної пропозиції аналогічний Договір(и) або витяг(и) з договору(ів) без конкретизації об’єкту в предметі закупівлі (дану інформацію приховати (зачорнити)).
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 14 березня 2025 14:23
Дата відповіді: 17 березня 2025 13:32
Шановний замовнику, як було зазначено у попередньому запиті наше підприємство має досвід виконання аналогічного договору, але Інформація викладена у договорі є з обмеженим доступом та відповідно до Постанови КМУ від 19.10.2016 № 736 має гриф «Для службового користування»(в т.ч. Інформація про предмет договору, додатки до Договору) та відповідно до умов Додатку 2 до тендерної документації в складі своєї пропозиції має надати підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Тобто наше підприємство, як учасник хоче надати на підтвердження кваліфікації саме договір котрий має гриф «Для службового користування».
Відповідно до п. 40 Особливостей визначено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ. ТОБТО ВІДПОВІДНО ДО П. 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ, ПІДТВЕРДИТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ДОКУМЕНТОМ, КОТРИЙ МАЄ СТАТУС КОНФІДЕНЦІЙНОГО НЕ Є МОЖЛИВИМ, ПРО ЩО ПО СУТІ ВАМИ І БУЛО ЗАЗНАЧЕНО У ВІДПОВІДІ НА НАШ ЗАПИТ.
Разом з тим, ст. 9 Закону України "Про доступ до публічної інформації" встановлює вимоги до службової інформації. Відповідно до вимог частини другої статті 6 цього Закону до службової може належати така інформація:
1) що міститься в документах суб'єктів владних повноважень, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
2) зібрана в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної таємниці.
ДОКУМЕНТАМ, ЩО МІСТЯТЬ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА СТАНОВИТЬ СЛУЖБОВУ ІНФОРМАЦІЮ, ПРИСВОЮЄТЬСЯ ГРИФ "ДЛЯ СЛУЖБОВОГО КОРИСТУВАННЯ". Доступ до таких документів надається відповідно до частини другої статті 6 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації" інформацією з обмеженим доступом є: 1) конфіденційна інформація; 2) таємна інформація; 3) службова інформація.
Згідно ст. 7 Закону України "Про доступ до публічної інформації", «Конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Не може бути віднесена до конфіденційної інформація, зазначена в частині першій і другій статті 13 цього Закону».
На відміну від конфіденційної інформації, поняття «службова інформація» розкривається в ст. 9 Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Сам договір, котрий ми маємо намір надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору і має гриф «Для службового користування» Є СЛУЖБОВОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ А НЕ КОНФІДЕНЦІЙНОЮ, ХОЧА В СИЛУ СТ. 6 ЦИТОВАНОГО ЗАКОНУ ОБИДВА ВИДИ ІНФОРМАЦІЇ Є ІНФОРМАЦІЄЮ З ОБМЕЖЕНИМ ДОСТУПОМ. ТОБТО ПОНЯТТЯ «СЛУЖБОВА ІНФОРМАЦІЯ» ТА «КОНФІДЕНЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ» НЕ Є ТОТОЖНІМИ.
В п. 40, п. 44 Особливостей, ст. 28, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» мова йде про конфіденційну інформацію А НЕ ПРО СЛУЖБОВУ. А ні Закону України «Про публічні закупівлі», ні Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, не містять положень про те, що документи, котрі підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону не можуть бути службовою інформацією (тобто мають гриф «ДСК») на відміну від конфіденційних документів.
Відповідно до ч. 1 ст. 5. Закону України "Про доступ до публічної інформації" «Забезпечення доступу до інформації» «1. Доступ до інформації забезпечується шляхом: 1) систематичного та оперативного оприлюднення інформації: в офіційних друкованих виданнях; на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет; на єдиному державному веб-порталі відкритих даних; на інформаційних стендах; БУДЬ-ЯКИМ ІНШИМ СПОСОБОМ».
Як вже зазначалось вище, документам, що містять інформацію, яка становить службову інформацію, присвоюється гриф "для службового користування". Доступ до таких документів надається відповідно до частини другої статті 6 цього Закону "Про доступ до публічної інформації".
Враховуючи наведене, просимо Вас зазначити у який спосіб та у якій формі ми можемо надати Вам інформацію, що є службовою, тобто документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», для підтвердження кваліфікації, а саме договір котрий є документом з обмеженим доступом та має гриф «Для службового користування»?
Також звертаю Вашу увагу не те, що позбавлення можливості учасника здійснити підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» шляхом надання документів та інформації з обмеженим доступом, зокрема службової є дискримінацією учасників та обмеженням конкуренції в розумінні основоположних принципів встановлених Законом України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) на виконання вимог Закону.
Так, пунктом 3 статті 5 Закону встановлено один із принципів здійснення закупівлі такий як : - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначений принцип полягає у відкритому для ознайомлення доступі громадськості до інформації про дії замовників, що спрямовані на використання коштів державного або місцевого бюджетів чи інших видів фінансового забезпечення при здійсненні закупівель.
Відповідно до частини 6 статті 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформацію про закупівлю, визначену цим Законом, розміщують в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Інформацію про закупівлі, зазначену в частині першій цієї статті, оприлюднюють відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі у формі відкритих даних.
Відповідно до пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону.
Статтею 26 Закону встановлено що, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно ст.12 Закону, Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Тендерна пропозиція та її подача має відповідати умовам тендерної документації, Закону про закупівлі та Постанові № 1178.
Встановлення Замовником іншого способу та форми подання документів Учасниками торгів, ніж того що передбачено Законом або Особливостями, призведе до порушення принципів здійснення закупівлі, а саме відкритості та прозорості на всіх стадіях.
Таким чином, з метою додержання чинних норм Законодавства про здійснення закупівель, вважаємо неможливим визначення інших форм та способів надання інформації для підтвердження кваліфікації учасника, окрім як розміщення всіх документів в електронній системі закупівель.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) на виконання вимог Закону.
Так, пунктом 3 статті 5 Закону встановлено один із принципів здійснення закупівлі такий як : - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначений принцип полягає у відкритому для ознайомлення доступі громадськості до інформації про дії замовників, що спрямовані на використання коштів державного або місцевого бюджетів чи інших видів фінансового забезпечення при здійсненні закупівель.
Відповідно до частини 6 статті 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформацію про закупівлю, визначену цим Законом, розміщують в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Інформацію про закупівлі, зазначену в частині першій цієї статті, оприлюднюють відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі у формі відкритих даних.
Відповідно до пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону.
Статтею 26 Закону встановлено що, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно ст.12 Закону, Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Тендерна пропозиція та її подача має відповідати умовам тендерної документації, Закону про закупівлі та Постанові № 1178.
Встановлення Замовником іншого способу та форми подання документів Учасниками торгів, ніж того що передбачено Законом або Особливостями, призведе до порушення принципів здійснення закупівлі, а саме відкритості та прозорості на всіх стадіях.
Таким чином, з метою додержання чинних норм Законодавства про здійснення закупівель, вважаємо неможливим визначення інших форм та способів надання інформації для підтвердження кваліфікації учасника, окрім як розміщення всіх документів в електронній системі закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕНЕРДЖІ" |
2 268 860,56
UAH
|
2 268 860,56
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕНЕРДЖІ" #38129117 |
Переможець |
2 268 860,56
UAH
|
25 березня 2025 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2025 16:48
|
Договір №01-219246-25 від 31.03.2025_ПВР_Трихати.zip | укладений |
31 березня 2025 16:48
|