Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт покрівлі в дошкільному навчальному закладі № 146 за адресою: вулиця Святослава Хороброго, 9 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
49 163,00 UAH
UA-2025-03-04-008980-a 9849336b5bd346ba9a80da7ee5db8dfe
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михальченко Людмила Василівна

380442423706 solomruo2423706@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пітерська будинок 12
Контактна особа: Михальченко Людмила Василівна
380442423706
solomruo2423706@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2025 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 19 березня 2025 12:26
Початок аукціону: 19 березня 2025 12:26
Очікувана вартість: 49 163,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт покрівлі в дошкільному навчальному закладі № 146 за адресою: вулиця Святослава Хороброго, 9 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 червня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2025 14:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 березня 2025 14:26
!Умови ПКД покрівля ЗДО 146.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2025 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП ЖУПАНЕНКО ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ 44 500,00
UAH з ПДВ
44 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП ЯРЕМЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ 48 060,00
UAH з ПДВ
48 060,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 березня 2025 23:40
Електронний підпис
21 березня 2025 23:39
2.0_Довідка мат база_зм.pdf.p7s
21 березня 2025 23:38
2.0_Довідка мат база_зм.pdf
18 березня 2025 14:20
Електронний підпис
18 березня 2025 14:19
9. Паспорт_код_Жупаненко.pdf
18 березня 2025 14:19
2.4_Ліцензія ЛИРА.pdf
18 березня 2025 14:19
2.3_АВК5_49089 Лицензия_25_26.pdf
18 березня 2025 14:19
4.2_Сертиф_свид_Щебетюк.pdf
18 березня 2025 14:19
19_Довідка_корупція.pdf
18 березня 2025 14:19
13_Гарантійний лист_2.pdf
18 березня 2025 14:19
17_Цінова пропозиція.pdf
18 березня 2025 14:19
4.3_ЦПУ_Щебетюк.pdf
18 березня 2025 14:19
2.5_Довідка АВК.pdf
18 березня 2025 14:19
3_Гарантійний лист_ПКД.pdf
18 березня 2025 14:19
5_тех завдання.pdf
18 березня 2025 14:19
1. Гарантійний лист_Дод_1.pdf
18 березня 2025 14:19
14_Згода_сс2.pdf
18 березня 2025 14:19
10. Витяг_ЄДРПОУ.pdf
18 березня 2025 14:19
2.1.2_акт.pdf
18 березня 2025 14:17
4.0_Довідка_працівники.pdf
18 березня 2025 14:17
2.0_Довідка мат база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЖУПАНЕНКО ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) для виконання умов договору з наданням підтверджуючих документів.

Наявність працівників відповідної кваліфікації

В складі пропозиції Учасник повинен подати інформаційну довідку в довільній формі про наявність осіб, необхідних для виконання проектних робіт (які зазначені в Додатку 4 до Договору) Мінімально-необхідна кількість сертифікованих фахівців, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі: - інженер-проектувальник (головний архітектор проєкту та/або інженер-проектувальник (ГіП та/або ГаП)) (сертифікований фахівець, який має право виконувати роботи на об’єктах класу наслідків не нижче СС2) - 1 особа. Для підтвердження відповідної кваліфікації ГіПа або ГаПа, Учасник в складі пропозиції надає чинний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури за класом наслідків не нижче СС2; - інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) фахівець сертифікований за вказаним напрямком- 1 особа (на підтвердження в складі пропозиції надається чинний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації). В підтвердження наявності зазначених у довідці фахівців, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів (ЦПУ), що підтверджують наявність (залучення) фахівців, на кожну особу зазначену в довідці.

ФОП ЯРЕМЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ

Наявність працівників відповідної кваліфікації

В складі пропозиції Учасник повинен подати інформаційну довідку в довільній формі про наявність осіб, необхідних для виконання проектних робіт (які зазначені в Додатку 4 до Договору) Мінімально-необхідна кількість сертифікованих фахівців, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі: - інженер-проектувальник (головний архітектор проєкту та/або інженер-проектувальник (ГіП та/або ГаП)) (сертифікований фахівець, який має право виконувати роботи на об’єктах класу наслідків не нижче СС2) - 1 особа. Для підтвердження відповідної кваліфікації ГіПа або ГаПа, Учасник в складі пропозиції надає чинний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури за класом наслідків не нижче СС2; - інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) фахівець сертифікований за вказаним напрямком- 1 особа (на підтвердження в складі пропозиції надається чинний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації). В підтвердження наявності зазначених у довідці фахівців, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів (ЦПУ), що підтверджують наявність (залучення) фахівців, на кожну особу зазначену в довідці.

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) для виконання умов договору з наданням підтверджуючих документів.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ЖУПАНЕНКО ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3057114639
Відхилено 44 500,00
UAH з ПДВ
25 березня 2025 09:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2025 13:28
ФОП ЯРЕМЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3035721114
Переможець 48 060,00
UAH з ПДВ
26 березня 2025 09:48

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи на власне обладнання, зазначене у Довідці про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) необхідного для виконання умов договору, а саме: ноутбук 1, ноутбук 2, принтер, фотоапарат, вимірювач міцності, електронна рулетка, прилад вимірювання вологості, відліковий мікроскоп, індикатор годинниковий ИЧ-10, індикатор годинниковий ИЧ-50, штангенциркуль. Посилання на вимогу (вимоги) Умов проведення закупівлі, щодо яких виявлені невідповідності: п. 2 Додатку №2 Умов проведення закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документальне підтвердження наявності власного обладнання зазначеного у Довідці про наявність в учасника відповідного обладнання необхідного для виконання умов договору. Просимо виправити невідповідності шляхом надання підтверджуючих документів в строки визначені чинним законодавством.

Документи

25 березня 2025 09:54
Електронний підпис
25 березня 2025 09:54
відхил 146.pdf

Документи

26 березня 2025 09:48
Електронний підпис
26 березня 2025 09:47
перем 146.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2025 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЯРЕМЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3035721114
48 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2025 09:48
Електронний підпис
26 березня 2025 09:47
перем 146.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2025 14:45
76.pdf укладений
07 квітня 2025 14:45