Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту по заміні віконних та дверних блоків в будівлях, заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварії в бюджетній установі Комунального закладу освіти «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр №6» Дніпропетровської обласної ради» за адресою:м.Дніпро, вулиця 20-річчя Перемоги,30
Очікувана вартість
1 947 000,00 UAH
UA-2025-03-03-009853-a ● 5acb2f3fe56b4d808331e8a36cf2f7ae
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 6" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 24238634 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, буд. 30 |
Контактна особа: |
Людмила Попова +380567324298, +380675660231 nrc_6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2025 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 12:40 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 12:40 |
Очікувана вартість: | 1 947 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 735,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту по заміні віконних та дверних блоків в будівлях, заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварії в бюджетній установі Комунального закладу освіти «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр №6» Дніпропетровської обласної ради» за адресою:м.Дніпро, вулиця 20-річчя Перемоги,30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49127, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 20 річчя Перемоги 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2025 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2025 14:53 |
ДОДАТОК 2 .docx | |
12 березня 2025 14:53 |
ТД вікна та двері – 20.docx | |
12 березня 2025 14:53 |
20.pdf | |
12 березня 2025 14:53 |
Перелік змін.docx | |
10 березня 2025 13:25 |
Перелік змін.docx | |
10 березня 2025 13:22 |
18.pdf | |
03 березня 2025 15:47 |
ДОДАТОК 1.docx | |
03 березня 2025 15:47 |
ДОДАТОК 3.docx | |
03 березня 2025 15:47 |
ДОДАТОК 4 проект договору .docx |
12 березня 2025 14:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 березня 2025 14:53 |
ДОДАТОК 2 .docx
|
||||||
12 березня 2025 14:53 |
ТД вікна та двері – 20.docx
|
||||||
12 березня 2025 14:53 |
20.pdf
|
||||||
12 березня 2025 14:53 |
Перелік змін.docx
|
||||||
10 березня 2025 13:25 |
Перелік змін.docx
|
||||||
10 березня 2025 13:22 |
18.pdf
|
||||||
03 березня 2025 15:47 |
ДОДАТОК 1.docx
|
||||||
03 березня 2025 15:47 |
ДОДАТОК 3.docx
|
||||||
03 березня 2025 15:47 |
ДОДАТОК 4 проект договору .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 2 до тендерної документації (щодо документів на профіль)
Дата подання: 07 березня 2025 16:42
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:28
Додаток 2 до тендерної документації має вимогу:
«Профіль, який буде використовуватись для виготовлення віконних конструкцій відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7.-130:2007 та ДСТУ EN ISO 9001 : 2018 (EN ISO 9001 : 2015, IDT; ISO 9001 : 2015 , IDT) системи управління якістю (надається сертифікат, протокол випробувань).»
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001 : 2018 (EN ISO 9001 : 2015, IDT; ISO 9001 : 2015 , IDT) системи управління якістю НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ протокол випробувань.
Сертифікація 9001 — це процес, під час якого спеціалізовані органи перевіряють відповідність системи управління якістю вимогам міжнародного стандарту.
Протокол випробувань надається при отримані сертифікату відповідності на ПРОДУКЦІЮ.
Питання: Які саме сертифікати та протоколи випробувань вимагаються на профіль? Сертифікат відповідності + протокол випробувань на профіль та сертифікат системи управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001 : 2018 (EN ISO 9001 : 2015, IDT; ISO 9001 : 2015 , IDT))?
Внесіть відповідні зміни до вимог додатку 2 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені до ТД.
Щодо огляду об'єкту
Дата подання: 07 березня 2025 17:02
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:28
Вимога Замовника:
«Учасник процедури закупівлі в період уточнень задля об’єктивної оцінки об’ємів та складності надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі, передбачених технічним завданням даної закупівлі, повинен відвідати та оглянути об’єкт. За результатами відвідування та огляду об’єкту у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта. Витрати на відвідування об’єкту Замовника несе Учасник із власних коштів (надати в складі гарантійний лист).»
По-перше, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» визначення предмета закупівлі, складання та оприлюднення тендерної документації є обов’язком Замовника.
Так, згідно з ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Згідно з п. 3) ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» однією з невід’ємних частин тендерної документації є інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Отже, з норм Закону України «Про публічні закупівлі» напряму витікає, що обов’язок складати тендерну документацію, включаючи технічну специфікацію, оцінку обсягів та складності робіт, тощо, покладено на замовника. З урахуванням вимог п. 3) ч. 2 ст. 22, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право розмістити будь-яку інформацію (малюнки, креслення, фотоматеріали, заміри, акти огляду, тощо), необхідну для ознайомлення та об’єктивної оцінки учасником об’ємів та складності надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі.
По-друге, норми Закону України «Про публічні закупівлі» містять пряму заборону на пряме спілкування замовника та потенційного учасника, передбачають можливість спілкування замовника та учасника виключно в електронному вигляді та анонімно, тобто без ідентифікації особи, яка звернулась до замовника, а також містять заборону на доступ до даних тендерної пропозиції учасника з боку будь-яких осіб до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Згідно з п. 4) ч. 5 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна забезпечувати можливості здійснювати ідентифікацію учасників і точно визначати час і дату отримання тендерних пропозицій/пропозицій (їх частин) за умови відсутності доступу до таких даних з боку будь-яких осіб до встановленого кінцевого строку подання та часу і дати розкриття їх тендерних пропозицій/пропозицій. Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Підписання спільного між замовником та потенційним учасником документу (Акту огляду), який вимагається при поданні тендерної пропозиції, є прямим збиранням замовником інформації про учасників, про дані тендерних пропозицій, тощо, що є корупційними діями з боку замовника. Такий спільний акт може бути підписаний замовником виключно з переможцем процедури закупівлі.
Вимога замовника напряму з ним спілкуватись, відвідувати об’єкт, складати спільний документ з потенційними учасниками до моменту розкриття тендерних пропозицій є порушенням таких основних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону, як об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням п. 5), п. 6) ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене вимагаємо у замовника виконати ним самостійно обов’язок по визначенню предмета закупівлі, складанню тендерної документації та всіх відомостей, які вимагаються частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», включаючи інформацію про об’єми та складність надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. З метою дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі», запобігання зловживанням та корупційним діям з боку замовника, дотримання принципів публічних закупівель, видалити незаконну та корупційну вимогу про відвідання та огляд об’єкта потенційним учасником, підписання за результатами відвідування та огляду об’єкту акту, та надання акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта, у складі пропозиції учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені до ТД.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 09 березня 2025 22:08
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:29
Вимога надати Кошторисну документацію розроблену в останній версії програмного комплексу АВК не нижче версії 3.9.3 є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які використовують інший ліцензійний програмний комплекс. Зазначаємо, що чине законодавство України не встановлює вимоги щодо використання конкретного програмного комплексу та використання Учасником іншого ліцензійного програмного комплексу не впливає на якість предмету закупівлі. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, дана вимога Замовника грубо порушує вимоги частини четвертої статті 5 Закону України Про публічні закупівлі та частини четвертої статті 22 Закону України Про публічні закупівлі .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені до ТД.
Вимога!
Дата подання: 11 березня 2025 15:30
Дата відповіді: 12 березня 2025 14:27
в Додатку 2 до ТД є пункт 11- Надати довідку довільної форми, видану Замовником закупівлі не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником.
Можливо ми чогось не розуміємо, але на якій підставі ви вимагаєте від Учасника подібну довідку?
Тобто Учасник має звернутись до Замовника, дати запит на цю довідку, дочекатись її, і у разі вчасного отримання завантажити до системи. При цьому Замовник буде знати точну кількість учасників закупівлі, і їхні назви. Ми вважаємо дану вимогу такою, що порушує принципи рівноправності, недикримінації та відкритості у публічних закупівлях. Вимагаємо її прибрати!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Зміни внесені в ТД.
Щодо огляду об'єкту
Дата подання: 11 березня 2025 17:16
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:51
Замовнику, у додатку 2 до тендерної документації вказано, що «учаснику РЕКОМЕНДОВАНО відвідати та оглянути об’єкт». Тобто рекомендовано, а не є обов’язковим. Але також у додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «за результатами відвідування та огляду об’єкту надається акт огляду об’єкту за підписом сторони учасника та замовника .Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе із власних коштів.». Питання : тендерна документація замовника вимагає відвідати та оглянути об’єкт/надати акт огляду об’єкту за підписом сторони учасника та замовника? Також, зазначаємо, що По-перше, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» обов’язок складати тендерну документацію, включаючи технічну специфікацію, оцінку обсягів та складності робіт, тощо, покладено на замовника. З урахуванням вимог п. 3) ч. 2 ст. 22, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право розмістити будь-яку інформацію (малюнки, креслення, фотоматеріали, заміри, акти огляду, тощо), необхідну для ознайомлення та об’єктивної оцінки учасником об’ємів та складності надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі.
По-друге, норми Закону України «Про публічні закупівлі» містять пряму заборону на пряме спілкування замовника та потенційного учасника, передбачають можливість спілкування замовника та учасника виключно в електронному вигляді та анонімно, тобто без ідентифікації особи, яка звернулась до замовника, а також містять заборону на доступ до даних тендерної пропозиції учасника з боку будь-яких осіб до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Вимога замовника напряму з ним спілкуватись, відвідувати об’єкт, складати спільний документ з потенційними учасниками до моменту розкриття тендерних пропозицій є порушенням таких основних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону, як об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням п. 5), п. 6) ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене вимагаємо у замовника виконати ним самостійно обов’язок по визначенню предмета закупівлі, складанню тендерної документації та всіх відомостей, які вимагаються частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», включаючи інформацію про об’єми та складність надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. З метою дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі», запобігання зловживанням та корупційним діям з боку замовника, дотримання принципів публічних закупівель, видалити незаконну та корупційну вимогу про відвідання та огляд об’єкта потенційним учасником, підписання за результатами відвідування та огляду об’єкту акту, та надання акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта, у складі пропозиції учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що даний об’єкт є постраждалим від збройної агресії російської федерації , предмет закупівлі це – поточний ремонт з усунення аварії в бюджетній установі. У зв'язку з тим, що це не капітальний ремонт, замовник не має проектно-кошторисної документації з кресленнями та розрахунками. Також замовник не має в штаті інженера-проектувальника. У зв'язку з чим технічна специфікація (Додаток 2) може бути неповною. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про рекомендацію учасникам огляду об'єкту. Огляд об’єкту надає учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі, тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у технічній специфікації (Додаток 2), звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити свої можливості, отримати при необхідності інформацію для підготовки пропозиції та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що даний об’єкт є постраждалим від збройної агресії російської федерації , предмет закупівлі це – поточний ремонт з усунення аварії в бюджетній установі. У зв'язку з тим, що це не капітальний ремонт, замовник не має проектно-кошторисної документації з кресленнями та розрахунками. Також замовник не має в штаті інженера-проектувальника. У зв'язку з чим технічна специфікація (Додаток 2) може бути неповною. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про рекомендацію учасникам огляду об'єкту. Огляд об’єкту надає учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі, тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у технічній специфікації (Додаток 2), звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити свої можливості, отримати при необхідності інформацію для підготовки пропозиції та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права інших учасників.
Вимага щодо кількості та креслень конструкцій
Дата подання: 11 березня 2025 17:52
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:50
Учасникам для прорахунку своєї пропозиції необхідна додаткова інформація, а саме: кількість (шт) конструкцій та їх типові креслення (з урахуванням відкривання). Вимагаємо внести зміни в документацію.
Відповідь: Шановний Учаснику!
У технічній специфікації (Додаток 2) вказані загальні вимоги до предмету закупівлі. В відомості обсягів послуг вказані всі необхідні об’єми (шт., м., т. .м2 та інше). Якщо виникли додаткові питання до предмету закупівлі Ви маєте змогу відвідати та оглянути об’єкт і отримати додаткову інформацію.
У технічній специфікації (Додаток 2) вказані загальні вимоги до предмету закупівлі. В відомості обсягів послуг вказані всі необхідні об’єми (шт., м., т. .м2 та інше). Якщо виникли додаткові питання до предмету закупівлі Ви маєте змогу відвідати та оглянути об’єкт і отримати додаткову інформацію.
уточнення
Дата подання: 13 березня 2025 08:48
Дата відповіді: 13 березня 2025 10:04
Якщо відвідування об'єкту РЕКОМЕНДОВАНО а не обов'язково, то чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо він у складі тендерної пропозиції не надасть акт огляду підписаний Замовником
Відповідь: Шановний Учаснику! У разі відсутності акту огляду у складі тендерної пропозиції,пропозиція учасника не буде відхилена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2025 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ВКФ Конкорд" |
1 938 574,44
UAH з ПДВ
|
1 878 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" |
1 879 000,00
UAH з ПДВ
|
1 879 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВКФ Конкорд" #33873720 |
Переможець |
1 878 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2025 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2025 11:48
|
ДУ 1 КОНКОРД.pdf | зміни до договору |
02 травня 2025 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2025 09:58
|
Договір вікна.pdf | укладений |
31 березня 2025 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |