Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту по заміні віконних та дверних блоків в будівлях, заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварії в бюджетній установі Комунального закладу освіти «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр №6» Дніпропетровської обласної ради» за адресою:м.Дніпро, вулиця 20-річчя Перемоги,30
Очікувана вартість
1 947 000,00 UAH
UA-2025-03-03-009853-a 5acb2f3fe56b4d808331e8a36cf2f7ae
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Попова

+380567324298
+380675660231
nrc_6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 6" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24238634
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, буд. 30
Контактна особа: Людмила Попова
+380567324298, +380675660231
nrc_6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2025 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 17 березня 2025 12:40
Початок аукціону: 17 березня 2025 12:40
Очікувана вартість: 1 947 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 735,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту по заміні віконних та дверних блоків в будівлях, заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварії в бюджетній установі Комунального закладу освіти «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр №6» Дніпропетровської обласної ради» за адресою:м.Дніпро, вулиця 20-річчя Перемоги,30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 20 річчя Перемоги 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

12 березня 2025 14:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 14:53
ДОДАТОК 2 .docx
12 березня 2025 14:53
ТД вікна та двері – 20.docx
12 березня 2025 14:53
20.pdf
12 березня 2025 14:53
Перелік змін.docx
10 березня 2025 13:25
Перелік змін.docx
10 березня 2025 13:22
18.pdf
03 березня 2025 15:47
ДОДАТОК 1.docx
03 березня 2025 15:47
ДОДАТОК 3.docx
03 березня 2025 15:47
ДОДАТОК 4 проект договору .docx
12 березня 2025 14:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 березня 2025 13:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 березня 2025 16:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2025 14:53
ДОДАТОК 2 .docx
10 березня 2025 13:25
ДОДАТОК 2 .docx
10 березня 2025 13:22
ДОДАТОК 2 .docx
03 березня 2025 15:47
ДОДАТОК 2 .docx
12 березня 2025 14:53
ТД вікна та двері – 20.docx
10 березня 2025 13:22
ТД вікна та двері – 19.docx
03 березня 2025 15:54
ТД вікна та двері.docx
03 березня 2025 15:47
ТД вікна та двері.docx
12 березня 2025 14:53
20.pdf
12 березня 2025 14:53
Перелік змін.docx
10 березня 2025 13:25
Перелік змін.docx
10 березня 2025 13:22
Перелік змін.docx
10 березня 2025 13:22
18.pdf
03 березня 2025 15:47
ДОДАТОК 1.docx
03 березня 2025 15:47
ДОДАТОК 3.docx
03 березня 2025 15:47
ДОДАТОК 4 проект договору .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2 до тендерної документації (щодо документів на профіль)
Дата подання: 07 березня 2025 16:42
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:28
Додаток 2 до тендерної документації має вимогу: «Профіль, який буде використовуватись для виготовлення віконних конструкцій відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7.-130:2007 та ДСТУ EN ISO 9001 : 2018 (EN ISO 9001 : 2015, IDT; ISO 9001 : 2015 , IDT) системи управління якістю (надається сертифікат, протокол випробувань).» Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001 : 2018 (EN ISO 9001 : 2015, IDT; ISO 9001 : 2015 , IDT) системи управління якістю НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ протокол випробувань. Сертифікація 9001 — це процес, під час якого спеціалізовані органи перевіряють відповідність системи управління якістю вимогам міжнародного стандарту. Протокол випробувань надається при отримані сертифікату відповідності на ПРОДУКЦІЮ. Питання: Які саме сертифікати та протоколи випробувань вимагаються на профіль? Сертифікат відповідності + протокол випробувань на профіль та сертифікат системи управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001 : 2018 (EN ISO 9001 : 2015, IDT; ISO 9001 : 2015 , IDT))? Внесіть відповідні зміни до вимог додатку 2 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені до ТД.
Щодо огляду об'єкту
Дата подання: 07 березня 2025 17:02
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:28
Вимога Замовника: «Учасник процедури закупівлі в період уточнень задля об’єктивної оцінки об’ємів та складності надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі, передбачених технічним завданням даної закупівлі, повинен відвідати та оглянути об’єкт. За результатами відвідування та огляду об’єкту у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта. Витрати на відвідування об’єкту Замовника несе Учасник із власних коштів (надати в складі гарантійний лист).» По-перше, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» визначення предмета закупівлі, складання та оприлюднення тендерної документації є обов’язком Замовника. Так, згідно з ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Згідно з п. 3) ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» однією з невід’ємних частин тендерної документації є інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Отже, з норм Закону України «Про публічні закупівлі» напряму витікає, що обов’язок складати тендерну документацію, включаючи технічну специфікацію, оцінку обсягів та складності робіт, тощо, покладено на замовника. З урахуванням вимог п. 3) ч. 2 ст. 22, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право розмістити будь-яку інформацію (малюнки, креслення, фотоматеріали, заміри, акти огляду, тощо), необхідну для ознайомлення та об’єктивної оцінки учасником об’ємів та складності надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. По-друге, норми Закону України «Про публічні закупівлі» містять пряму заборону на пряме спілкування замовника та потенційного учасника, передбачають можливість спілкування замовника та учасника виключно в електронному вигляді та анонімно, тобто без ідентифікації особи, яка звернулась до замовника, а також містять заборону на доступ до даних тендерної пропозиції учасника з боку будь-яких осіб до моменту розкриття тендерних пропозицій. Згідно з п. 4) ч. 5 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна забезпечувати можливості здійснювати ідентифікацію учасників і точно визначати час і дату отримання тендерних пропозицій/пропозицій (їх частин) за умови відсутності доступу до таких даних з боку будь-яких осіб до встановленого кінцевого строку подання та часу і дати розкриття їх тендерних пропозицій/пропозицій. Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Підписання спільного між замовником та потенційним учасником документу (Акту огляду), який вимагається при поданні тендерної пропозиції, є прямим збиранням замовником інформації про учасників, про дані тендерних пропозицій, тощо, що є корупційними діями з боку замовника. Такий спільний акт може бути підписаний замовником виключно з переможцем процедури закупівлі. Вимога замовника напряму з ним спілкуватись, відвідувати об’єкт, складати спільний документ з потенційними учасниками до моменту розкриття тендерних пропозицій є порушенням таких основних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону, як об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням п. 5), п. 6) ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене вимагаємо у замовника виконати ним самостійно обов’язок по визначенню предмета закупівлі, складанню тендерної документації та всіх відомостей, які вимагаються частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», включаючи інформацію про об’єми та складність надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. З метою дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі», запобігання зловживанням та корупційним діям з боку замовника, дотримання принципів публічних закупівель, видалити незаконну та корупційну вимогу про відвідання та огляд об’єкта потенційним учасником, підписання за результатами відвідування та огляду об’єкту акту, та надання акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта, у складі пропозиції учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені до ТД.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 09 березня 2025 22:08
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:29
Вимога надати Кошторисну документацію розроблену в останній версії програмного комплексу АВК не нижче версії 3.9.3 є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які використовують інший ліцензійний програмний комплекс. Зазначаємо, що чине законодавство України не встановлює вимоги щодо використання конкретного програмного комплексу та використання Учасником іншого ліцензійного програмного комплексу не впливає на якість предмету закупівлі. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, дана вимога Замовника грубо порушує вимоги частини четвертої статті 5 Закону України Про публічні закупівлі та частини четвертої статті 22 Закону України Про публічні закупівлі . 
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені до ТД.
Вимога!
Дата подання: 11 березня 2025 15:30
Дата відповіді: 12 березня 2025 14:27
в Додатку 2 до ТД є пункт 11- Надати довідку довільної форми, видану Замовником закупівлі не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником. Можливо ми чогось не розуміємо, але на якій підставі ви вимагаєте від Учасника подібну довідку? Тобто Учасник має звернутись до Замовника, дати запит на цю довідку, дочекатись її, і у разі вчасного отримання завантажити до системи. При цьому Замовник буде знати точну кількість учасників закупівлі, і їхні назви. Ми вважаємо дану вимогу такою, що порушує принципи рівноправності, недикримінації та відкритості у публічних закупівлях. Вимагаємо її прибрати!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Зміни внесені в ТД.
Щодо огляду об'єкту
Дата подання: 11 березня 2025 17:16
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:51
Замовнику, у додатку 2 до тендерної документації вказано, що «учаснику РЕКОМЕНДОВАНО відвідати та оглянути об’єкт». Тобто рекомендовано, а не є обов’язковим. Але також у додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «за результатами відвідування та огляду об’єкту надається акт огляду об’єкту за підписом сторони учасника та замовника .Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе із власних коштів.». Питання : тендерна документація замовника вимагає відвідати та оглянути об’єкт/надати акт огляду об’єкту за підписом сторони учасника та замовника? Також, зазначаємо, що По-перше, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» обов’язок складати тендерну документацію, включаючи технічну специфікацію, оцінку обсягів та складності робіт, тощо, покладено на замовника. З урахуванням вимог п. 3) ч. 2 ст. 22, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право розмістити будь-яку інформацію (малюнки, креслення, фотоматеріали, заміри, акти огляду, тощо), необхідну для ознайомлення та об’єктивної оцінки учасником об’ємів та складності надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. По-друге, норми Закону України «Про публічні закупівлі» містять пряму заборону на пряме спілкування замовника та потенційного учасника, передбачають можливість спілкування замовника та учасника виключно в електронному вигляді та анонімно, тобто без ідентифікації особи, яка звернулась до замовника, а також містять заборону на доступ до даних тендерної пропозиції учасника з боку будь-яких осіб до моменту розкриття тендерних пропозицій. Вимога замовника напряму з ним спілкуватись, відвідувати об’єкт, складати спільний документ з потенційними учасниками до моменту розкриття тендерних пропозицій є порушенням таких основних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону, як об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням п. 5), п. 6) ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене вимагаємо у замовника виконати ним самостійно обов’язок по визначенню предмета закупівлі, складанню тендерної документації та всіх відомостей, які вимагаються частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», включаючи інформацію про об’єми та складність надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. З метою дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі», запобігання зловживанням та корупційним діям з боку замовника, дотримання принципів публічних закупівель, видалити незаконну та корупційну вимогу про відвідання та огляд об’єкта потенційним учасником, підписання за результатами відвідування та огляду об’єкту акту, та надання акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта, у складі пропозиції учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що даний об’єкт є постраждалим від збройної агресії російської федерації , предмет закупівлі це – поточний ремонт з усунення аварії в бюджетній установі. У зв'язку з тим, що це не капітальний ремонт, замовник не має проектно-кошторисної документації з кресленнями та розрахунками. Також замовник не має в штаті інженера-проектувальника. У зв'язку з чим технічна специфікація (Додаток 2) може бути неповною. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про рекомендацію учасникам огляду об'єкту. Огляд об’єкту надає учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі, тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у технічній специфікації (Додаток 2), звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити свої можливості, отримати при необхідності інформацію для підготовки пропозиції та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права інших учасників.
Вимага щодо кількості та креслень конструкцій
Дата подання: 11 березня 2025 17:52
Дата відповіді: 12 березня 2025 13:50
Учасникам для прорахунку своєї пропозиції необхідна додаткова інформація, а саме: кількість (шт) конструкцій та їх типові креслення (з урахуванням відкривання). Вимагаємо внести зміни в документацію.
Відповідь: Шановний Учаснику!
У технічній специфікації (Додаток 2) вказані загальні вимоги до предмету закупівлі. В відомості обсягів послуг вказані всі необхідні об’єми (шт., м., т. .м2 та інше). Якщо виникли додаткові питання до предмету закупівлі Ви маєте змогу відвідати та оглянути об’єкт і отримати додаткову інформацію.
уточнення
Дата подання: 13 березня 2025 08:48
Дата відповіді: 13 березня 2025 10:04
Якщо відвідування об'єкту РЕКОМЕНДОВАНО а не обов'язково, то чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо він у складі тендерної пропозиції не надасть акт огляду підписаний Замовником
Відповідь: Шановний Учаснику! У разі відсутності акту огляду у складі тендерної пропозиції,пропозиція учасника не буде відхилена.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2025 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ВКФ Конкорд" 1 938 574,44
UAH з ПДВ
1 878 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" 1 879 000,00
UAH з ПДВ
1 879 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 березня 2025 10:57
Електронний підпис
20 березня 2025 10:54
документи переможця.rar
14 березня 2025 15:26
Електронний підпис
14 березня 2025 15:24
2.12 кошторис.PDF
14 березня 2025 15:24
1 тендерна пропозиція.pdf
14 березня 2025 15:24
4 проект договору.pdf
14 березня 2025 15:24
2.5 Акт огляду.PDF
14 березня 2025 15:24
2.8 довідка ліцензія.pdf
14 березня 2025 15:24
3.13 витяг ЄДРПОУ.pdf
14 березня 2025 15:24
3.16 інн код Гуревський.pdf
14 березня 2025 15:24
3.17 Паспорт Гуревский.pdf
14 березня 2025 15:24
3.19 гарантія.pdf
14 березня 2025 15:24
3.21 довідка п47Ос..pdf
14 березня 2025 15:24
3 довідка мат.тех база.pdf
14 березня 2025 15:24
3.1 договір оренди 2025.PDF
14 березня 2025 15:24
3.3 довідка працівники.pdf
14 березня 2025 15:24
3.3.2 Ізотов монт..PDF
14 березня 2025 15:24
3.3.2 Дашук монт..PDF
14 березня 2025 15:24
3.3.2 Лоза монт..PDF
14 березня 2025 15:24
3.3.2 Онопрієнко монт..PDF
14 березня 2025 15:24
3.3.2 Тарасенко монт..PDF
14 березня 2025 15:24
3.5 квитанція _2 Борисов.PDF
14 березня 2025 15:24
3.5 квитанція_2 з додатком.pdf
14 березня 2025 15:24
1 тендерна пропозиція.pdf.p7s
14 березня 2025 15:24
2 погодження з Додатком 2.pdf
14 березня 2025 15:24
2.3 СЕРТИФІКАТ ISO2018.pdf
14 березня 2025 15:24
2.3 висновок сес виріб.pdf
14 березня 2025 15:24
2.3 протокол на виріб.pdf
14 березня 2025 15:24
2.3 сес AXOR.pdf
14 березня 2025 15:24
2.3 сес на склопакети.PDF
14 березня 2025 15:24
2.8 довідка ліцензія.pdf.p7s
14 березня 2025 15:24
2.9.2 Лист-згода Аксор.pdf
14 березня 2025 15:24
2.9.3 ПП Ловекс-К.pdf
14 березня 2025 15:24
2.9.4 опис виробу.pdf
14 березня 2025 15:24
2.9.4 опис виробу.pdf.p7s
14 березня 2025 15:24
3 довідка мат.тех база.pdf.p7s
14 березня 2025 15:24
3.19 гарантія.pdf.p7s
14 березня 2025 15:24
3.21 довідка п47Ос..pdf.p7s
14 березня 2025 15:24
3.3 довідка працівники.pdf.p7s
14 березня 2025 15:24
4 проект договору.pdf.p7s

Публічні документи

14 березня 2025 13:07
Електронний підпис
14 березня 2025 13:07
Електронний підпис
14 березня 2025 13:03
кошторис.pdf
14 березня 2025 13:03
Виписка 2024 (1).pdf
14 березня 2025 13:03
Договір ЦПХ Лучинська (1).pdf
14 березня 2025 13:03
Витяг Каріс.rar
14 березня 2025 13:03
Витяг_з ЄДР Віконда_02.12.24.pdf
14 березня 2025 13:03
Досвід Відділ освіти.rar
14 березня 2025 13:03
акт обстеження.pdf
14 березня 2025 13:03
Ліцензія АВК до 25р..pdf
14 березня 2025 13:03
Опис до Статуту .pdf
14 березня 2025 13:03
Витяг ПДВ (2).pdf
14 березня 2025 13:03
Договір ЦПХ Мазікіна (1).pdf
14 березня 2025 13:03
Досвід Відділ освіти.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВКФ Конкорд"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВКФ Конкорд"
#33873720
Переможець 1 878 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2025 11:52

Документи

19 березня 2025 11:52
Довідка НАЗК
19 березня 2025 11:52
Електронний підпис
19 березня 2025 11:51
22.pdf
17 березня 2025 13:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2025 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВКФ Конкорд"
#33873720
1 878 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2025 11:52
Довідка НАЗК
19 березня 2025 11:52
Електронний підпис
19 березня 2025 11:51
22.pdf
17 березня 2025 13:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2025 11:48
ДУ 1 КОНКОРД.pdf зміни до договору
02 травня 2025 11:44
Електронний підпис укладений
31 березня 2025 09:58
Договір вікна.pdf укладений
31 березня 2025 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 травня 2025
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML