Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЦЗВ-25Т_034_ВО: Колодка гальмівна секційна електровозів ЧС (кресл. №Lo82819) (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)
Очікувана вартість
3 228 888,00 UAH
UA-2025-02-26-009359-a ● 73fefe046bd44dcfa95f31369d985450
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна 380444650882 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2025 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 228 888,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 144,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32288.88 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа, у розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7800 штука
Колодка гальмівна секційна електровозів ЧС (кресл. №Lo82819)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2025 09:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2025 09:29 |
Зміни до тендеру_034_25_ВО від 06.03.2025.docx | |
06 березня 2025 09:29 |
034_25_ВО _Колодка гальмівна секційна електровозів ЧС_ нова ред. від 06.03.2025.docx |
06 березня 2025 09:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 березня 2025 09:29 |
Зміни до тендеру_034_25_ВО від 06.03.2025.docx
|
|||
06 березня 2025 09:29 |
034_25_ВО _Колодка гальмівна секційна електровозів ЧС_ нова ред. від 06.03.2025.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Бюджет
Дата подання: 28 лютого 2025 14:50
Дата відповіді: 03 березня 2025 16:48
Шановний Замовник, запропонований Вами бюджет закупівлі не відповідає рівню ринкових цін, тому просимо розглянути підвищення бюджету закупівлі. Звертаємо увагу що ТОВ «НДМЗ» не одноразово надавало комерційні пропозиції.
Відповідь: У філії «ЦЗВ» відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Гарантія виконання договору
Дата подання: 28 лютого 2025 14:51
Дата відповіді: 03 березня 2025 16:48
У зв’язку з тим що Укрзалізниця безпідставно витребувала забезпечення по гарантії за попереднім укладеним договором, ТОВ «НДМЗ» вимагає вилучити з тендерної документації всі вимоги з наданням банківської гарантії по забезпеченню виконання договору.
Рахуємо, що ця вимога безпідставна, так як Постачальник з початку проводить поставку товару, потім Покупець проводить приймання за кількісними та якісними характеристиками, також Постачальник надає податковий кредит Покупцю. При даних умовах поставки будь які ризики для Покупця відсутні, тому вимагаємо вилучити банківську гарантію забезпечення виконання договору.
При негативній відповіді щодо вилучення гарантії виконання вимагаємо в Додатку № 5 вимоги щодо гарантії виконання договору конкретно прописати трактування неналежного виконання договору/невиконання договору в тендерній документації для уникнення подальших маніпуляцій даною термінологією посадовими особами Укрзалізниці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Проект договору
Дата подання: 28 лютого 2025 14:51
Дата відповіді: 03 березня 2025 16:49
Шановний Замовник вимагаємо в проекті договору (Додаток 6) Розділі 11 проекту договору прописати, що саме являється невиконанням або неналежним виконанням договору для уникнення маніпулюванням тлумачення даного терміну або взагалі вилучити Розділ 11 з проекту договору так як на Постачальника по умовам договору накладена достатня кількість штрафних санкцій які максимально мінімізують ризики невиконання договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» буде внесено відповідні зміни.
проект договору
Дата подання: 28 лютого 2025 14:52
Дата відповіді: 03 березня 2025 16:49
Шановний Замовник вимагаємо вилучити з п. 2.2.2 (Додаток 6) вимогу щодо надання копії протоколів випробувань та/або звітів на які посилається сертифікат відповідності. Так як підприємство ТОВ «НДМЗ» має договір на виконання робіт з сертифікації продукції з ДП «УкрНДІВ» (атестований орган сертифікації залізничного транспорту) який містить заборону на розголошення інформації, а саме п. 7.5 даного Договору вказано: Сторони прийшли до згоди що за винятком випадків, передбачених ДСТУ EN ISO/IEC 17065 або законодавством, інформація, отримана у процесі сертифікації за цим Договором, яка стосується конкретної продукції або постачальника, може бути надана тільки представникам Національного агентства з акредитації (НААУ).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
проект договору
Дата подання: 28 лютого 2025 14:52
Дата відповіді: 03 березня 2025 16:49
Шановний Замовник просимо видалити п. 2.13 та 2.14 з проекту Договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів (Додаток 6), бо рахуємо їх не доречними та такими які суперечать інструкціям приймання П-6, П-7 вказані в розділі 5 Договору.
Відповідь: Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» буде внесено відповідні зміни в частині п. 2.12 та п. 2.13 Додатку 6.
проект договору
Дата подання: 28 лютого 2025 14:53
Дата відповіді: 03 березня 2025 16:49
Шановний Замовник просимо пункт 3.2.(Додаток 6) викласти в наступній редакції (згідно інструкції про порядок приймання П-6): У кожне тарне місце повинен бути вкладений пакувальний аркуш (пакувальний ярлик, кипні карта тощо), у якому вказується найменування, кількість ТОВАРУ, дата приймання, найменування виробника та ПОСТАЧАЛЬНИКА та інша інформація, що обов’язково зазначається для цього виду ТОВАРУ.
Шановний Замовник просимо пункт 3.3.(Додаток 6) видалити так як маркування вже передбачене в п. 3.2. Якщо Замовник вбачає щось інше, то вимагаємо розписати, що саме і яким чином повинно маркуватися на тарі або бирці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
проект договору
Дата подання: 28 лютого 2025 14:53
Дата відповіді: 03 березня 2025 16:49
Шановний Замовнику, вимагаємо виключити з Проекту договору про закупівлю матеріально - технічних ресурсів (Додаток 6) з пунктів 5.4 та 5.5 Розділу 5 «ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ - ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ» ,вимоги в яких передбачається разом з супроводжувальними документами з кожною партією товару, що поставляється, передавати завірені копії Технічних умов. Технічні умови, які є власністю підприємства – виробника і не підлягають тиражуванню, надаються Замовнику один раз при подачі документів учасником процедури закупівлі.
Шановний Замовник просимо викласти п. 5.4 та 5.5 в наступній редакції:
5.4. Приймання ТОВАРУ за кількістю та якістю здійснюється не більше 20 днів (згідно інструкції про порядок приймання П-6 та П-7 ) за наявності документів, що підтверджують якість ТОВАРУ згідно з п. 2.2 цього Договору, та таких товаросупровідних документів:
- підписаний ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунок-фактура;
- підписаний ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Акт прийому-передачі товару або підписана ПОСТАЧАЛЬНИКОМ видаткова накладна;
- підписана ПОСТАЧАЛЬНИКОМ товарно-транспортна накладна (у разі поставки ТОВАРУ автомобільним транспортом) або електронна залізнична накладна (у разі поставки ТОВАРУ залізничним транспортом), або відповідний документ, виданий оператором поштового зв’язку, або міжнародна транспортна накладна, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є нерезидентом України;
- підписані ПОСТАЧАЛЬНИКОМ пакувальні аркуші (при наявності);
5.5. Товаросупровідні документи повинні надаватися ПОКУПЦЮ в оригіналі одночасно з прийманням-передачею ТОВАРУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» буде внесено відповідні зміни в частині виключення з пунктів 5.4. та 5.5 надання при прийманні Товару технічних умов виробника та змін до них в належно завірених копіях.
проект договору
Дата подання: 28 лютого 2025 14:53
Дата відповіді: 03 березня 2025 16:50
Шановний Замовник просимо викласти пункт 9.3.2 в наступній редакції: 9.3.2 При поставці ТОВАРУ неналежної якості, комплектності або асортименту, ПОСТАЧАЛЬНИК протягом 10 робочих днів власними силами і засобами усуває недоліки або замінює неякісний, некомплектний ТОВАР та/або ТОВАР неналежного асортименту. При порушенні строків усунення недоліків або заміни неякісного, некомплектного товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20 (двадцять) % від вартості поставленого неякісного, некомплектного ТОВАРУ та/або ТОВАРУ неналежного асортименту. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань здійснити заміну дефектного та/або неякісного, некомплектного ТОВАРУ та/або ТОВАРУ неналежного асортименту, якщо про інше його не попередив письмово ПОКУПЕЦЬ. При порушенні строків усунення недоліків або заміни неякісного, некомплектного ТОВАРУ та/або ТОВАРУ неналежного асортименту, визначених п. 2.9 цього Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості незаміненого у строк дефектного та/або неякісного, некомплектного ТОВАРУ та/або ТОВАРУ неналежного асортименту, яка нараховується за кожен день прострочення до моменту виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ зобов’язання або до останнього дня строку дії цього Договору (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не виконав і не підтвердив намір виконати своє зобов’язання, визначене п. 2.9 цього Договору, яке виникло під час дії цього Договору). При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань здійснити заміну дефектного та/або неякісного, некомплектного ТОВАРУ та/або ТОВАРУ неналежного асортименту, якщо про інше його не попередив письмово ПОКУПЕЦЬ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» буде внесено відповідні зміни.
проект договору
Дата подання: 28 лютого 2025 14:54
Дата відповіді: 03 березня 2025 16:50
На підставі аналізу законодавства України, що регулює договірні відносини, а також Принципів європейського договірного права, в Цивільному та на даний час в Господарському кодексі на перше місце виноситься принцип свободи договору для учасників усіх зобов'язальних відносин. Визначено, що принцип свободи договору і принцип рівності сторін, визначають правове становище учасників договірних відносин, встановлюючи неможливість сторін примусити іншу сторону до укладання договору, що жодна із сторін не має переваг одна перед одною, незалежно від їх правового статусу. Обмеження принципу рівності сторін є недопустимим, задля запобіганню рівності сторін має підтримуватися пропорційний розумний баланс між публічним інтересом та правами і охоронюваними Законом інтересами споживачів. Аналізуючи договір в запропонованій Вами редакції вбачається, що деякі умови порушують рівність сторін, особливо що стосується відповідальності. Покладення штрафних санкцій на одну із сторін без збереження балансу порушує правове становище учасників договірних відносин. Встановлення Вами додаткової відповідальності поза межами визначених чинним законодавством в рамках договірних відносин в односторонньому порядку змушує нас шукати баланс інтересів та просити переглянути нашу відповідальність що визначена у П.9 ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН та встановити аналогічну відповідальність до Вас в підтриманні принципу рівності та свободи договору.
Шановний Замовник п. 9.2 просимо викласти в наступній редакції:
При порушенні строків оплати ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ штраф у розмірі 15 (п’ятнадцять) % від вартості поставленого в строк ТОВАРУ, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості поставленого в строк ТОВАРУ, яка нараховується за кожен день прострочення оплати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Філією «ЦЗВ» прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін, так як дана вимога є необґрунтованою та безпідставною. Одночасно, інформую вас, що відповідно до пункту 9.2. розділу 9 «Відповідальність Сторін» Додатку 6 ТД передбачено – «Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ПОКУПЦЯ за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) % річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.
технічні вимоги
Дата подання: 28 лютого 2025 14:54
Дата відповіді: 03 березня 2025 16:50
Шановний Замовник просимо внести зміни в Додаток А технічні вимоги, саме:
п. 3 Точність виливки повинна відповідати 11-11т-10-10 ДСТУ 8981:2020
п. 6 Твердість тіла колодки (поз. 2) повинна бути за Брінеллем – у межах від 197 до 255 НВW 10/3000.
п. 16 Перевірку якості лиття гальмівних колодок та оцінку конструкційної міцності проводити випробуванням на вигин гальмівної колодки під дією статичного навантаження до руйнування, при цьому сталева вставка повинна залишитися цілою. Руйнівне навантаження має бути не менше 127,5 кН (13 тс). Колодку встановлюють на стіл преса вушком догори. Для випробувань відбираються три колодки від партії, у якій більше 500 шт., при меншій партії – відбирається одна колодка. При незадовільних результатах проводять повторне випробування на подвійній кількості гальмівних колодок; якщо хоча б одна колодка покаже незадовільний результат, вся партія бракується.
п. 20 Вага в зборі: 8,5 кг (± 0,51 кг) для чавуну з щільністю 7,2 г/см3. Допуск маси згідно ДСТУ 8981:2020 для виливки точністю 11-11т-10-10.
Звертаємо увагу, що дані технічні вимоги викладені в Технічних умовах та креслениках затверджених АТ «Укрзалізниця».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Бюджет закупівлі
Дата подання: 28 лютого 2025 15:57
Дата відповіді: 03 березня 2025 16:51
Шановний Замовник, просимо підвищити бюджет закупівлі, так як ціна на колодку не відповідає рівню ринкових цін.
Відповідь: У філії «ЦЗВ» відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Бюджет
Дата подання: 06 березня 2025 11:10
Дата відповіді: 07 березня 2025 10:41
Шановний Замовник, запропонований Вами бюджет закупівлі не відповідає рівню ринкових цін, тому просимо розглянути підвищення бюджету закупівлі. Звертаємо увагу що ТОВ «НДМЗ» не одноразово надавало комерційні пропозиції.
Відповідь: У філії «ЦЗВ» АТ "Укрзалізниця" відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Додаток 2 та Додаток 6 ТД
Дата подання: 06 березня 2025 11:15
Дата відповіді: 07 березня 2025 10:42
Шановний Замовник вимагаємо вилучити з Додатку № 2 п. 1 та п. 2.2.2 (Додаток 6) вимогу щодо надання копії протоколів випробувань та/або звітів на які посилається сертифікат відповідності. Так як підприємство ТОВ «НДМЗ» має договір на виконання робіт з сертифікації продукції з ДП «УкрНДІВ» (атестований орган сертифікації залізничного транспорту) який містить заборону на розголошення інформації, а саме п. 7.5 даного Договору вказано: Сторони прийшли до згоди що за винятком випадків, передбачених ДСТУ EN ISO/IEC 17065 або законодавством, інформація, отримана у процесі сертифікації за цим Договором, яка стосується конкретної продукції або постачальника, може бути надана тільки представникам Національного агентства з акредитації (НААУ).
Звертаємо увагу, що Ви як Замовник маєте право самі звернутися на отримання даної інформації до органів сертифікації чи декларування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Вимоги щодо гарантії забезпечення
Дата подання: 06 березня 2025 11:25
Дата відповіді: 07 березня 2025 10:43
Отримавши негативну відповідь щодо вилучення гарантії виконання вимагаємо в Додатку № 5 вимоги щодо гарантії виконання договору конкретно прописати трактування неналежного виконання договору/невиконання договору в тендерній документації для уникнення подальших маніпуляцій даною термінологією посадовими особами Укрзалізниці та просимо Вас зменшити розмір забезпечення виконання договору про закупівлю згідно п. 6.7 до 0.5 % від вартості Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Філією «ЦЗВ» АТ "Цкрзалізниця" прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.
Технічні вимоги
Дата подання: 06 березня 2025 11:26
Дата відповіді: 07 березня 2025 10:44
Шановний Замовник просимо внести зміни в Додаток А технічні вимоги, саме: п. 3 Точність виливки повинна відповідати 11-11т-10-10 ДСТУ 8981:2020 п. 6 Твердість тіла колодки (поз. 2) повинна бути за Брінеллем – у межах від 197 до 255 НВW 10/3000. п. 16 Перевірку якості лиття гальмівних колодок та оцінку конструкційної міцності проводити випробуванням на вигин гальмівної колодки під дією статичного навантаження до руйнування, при цьому сталева вставка повинна залишитися цілою. Руйнівне навантаження має бути не менше 127,5 кН (13 тс). Колодку встановлюють на стіл преса вушком догори. Для випробувань відбираються три колодки від партії, у якій більше 500 шт., при меншій партії – відбирається одна колодка. При незадовільних результатах проводять повторне випробування на подвійній кількості гальмівних колодок; якщо хоча б одна колодка покаже незадовільний результат, вся партія бракується. п. 20 Вага в зборі: 8,5 кг (± 0,51 кг) для чавуну з щільністю 7,2 г/см3. Допуск маси згідно ДСТУ 8981:2020 для виливки точністю 11-11т-10-10. Звертаємо увагу, що дані технічні вимоги викладені в Технічних умовах та креслениках затверджених АТ «Укрзалізниця».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Додаток 6
Дата подання: 06 березня 2025 11:54
Дата відповіді: 07 березня 2025 10:45
Інформуємо вас, що по даний час за поставки продукції філія ЦЗВ не провела оплати за поставлений товар відповідно до умов Договору, тому шановний Замовник просимо п. 9.2 викласти в наступній редакції:
При порушенні строків оплати ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ штраф у розмірі 15 (п’ятнадцять) % від вартості поставленого в строк ТОВАРУ, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості поставленого в строк ТОВАРУ, яка нараховується за кожен день прострочення оплати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Філією «ЦЗВ» прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін, так як дана вимога є необґрунтованою та безпідставною. Одночасно, інформую вас, що відповідно до пункту 9.2. розділу 9 «Відповідальність Сторін» Додатку 6 ТД передбачено – «Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ПОКУПЦЯ за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) % річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій