Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт покрівлі радіологічного корпусу комунального підприємства «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12Б
Очікувана вартість
4 486 372,80 UAH
UA-2025-02-26-005943-a ● ebe0f81a3ed7419dae7b223da7fcb926
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000205 |
Місцезнаходження: | 33010, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Олександра Олеся, буд. 12 б |
Контактна особа: |
Роман Стельмах +380362633075 kpropc2@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2025 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 4 486 372,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 431,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897, та вимог Тендерної документації. Строк дії: 91 день із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, пунктом 5 розділу III. Тендерної документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі радіологічного корпусу комунального підприємства «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Олександра Олеся,12 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 45451000-3 — Декорувальні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконанi роботи проводяться на пiдставi документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в та їх вартiсть форми КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2025 15:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2025 14:30 |
2025 Додаток 4.doc | |
03 березня 2025 14:30 |
2025 Додаток 2.doc | |
03 березня 2025 14:30 |
2025 ТД.doc | |
03 березня 2025 14:30 |
2025 Додаток 1.doc | |
03 березня 2025 14:30 |
2025 Додаток 5.doc | |
03 березня 2025 14:30 |
2025 Додаток 3.doc | |
03 березня 2025 14:30 |
Зміни.doc |
03 березня 2025 15:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2025 14:30 |
2025 Додаток 4.doc
|
|||
03 березня 2025 14:30 |
2025 Додаток 2.doc
|
|||
03 березня 2025 14:30 |
2025 ТД.doc
|
|||
03 березня 2025 14:30 |
2025 Додаток 1.doc
|
|||
03 березня 2025 14:30 |
2025 Додаток 5.doc
|
|||
03 березня 2025 14:30 |
2025 Додаток 3.doc
|
|||
03 березня 2025 14:30 |
Зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Помилка в технічному завданні
Дата подання: 28 лютого 2025 11:54
Дата відповіді: 01 березня 2025 21:03
Шановний замовнику, для правильності прорахунку тендерної пропозиції та кошторисних розрахунків та уникнення подальшого оскарження процедури закупівлі в АМК та інших негативних наслідків, просимо вас забезпечити надання повної та достовірної інформації в тендерній документації:
1.Просимо надати детальний локальний кошторис у складі вашої тендерної пропозиції.
2.Форматі обміну даними спеціалізованих електронних систем (.ibs, .idc (ІБД-6.x), .bsdu, .bdcu (ІБД-5.х)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п. 28. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з п. 31 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; строки виконання робіт, надання послуг.
З урахуванням зазначених нормативно-правових актів, а також Настанов з визначення вартості будівництва, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі, в Додатку № 1 до Тендерної документації замовник надав інформацію про обсяги робіт (найменування робіт та витрат, одиницю виміру та кількість), а також найменування будівельних матеріалів, виробів і комплектів, їх одиницю виміру та кількість. Іншого не передбачено.
Відсутні підстави внесення змін до тендерної документації.
Згідно з п. 31 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; строки виконання робіт, надання послуг.
З урахуванням зазначених нормативно-правових актів, а також Настанов з визначення вартості будівництва, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі, в Додатку № 1 до Тендерної документації замовник надав інформацію про обсяги робіт (найменування робіт та витрат, одиницю виміру та кількість), а також найменування будівельних матеріалів, виробів і комплектів, їх одиницю виміру та кількість. Іншого не передбачено.
Відсутні підстави внесення змін до тендерної документації.
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Дата подання: 28 лютого 2025 12:11
Дата відповіді: 01 березня 2025 21:04
Замовником встановлено вимогу про наданняДіючі сертифікати на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи
управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT); на систему екологічного управління
ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо
застосування» (ISO 14001:2015, IDT); на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO
50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо
використання» (ISO 50001:2018, IDT); на систему управління охороною здоров’я та
безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та
безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT); на
систему інжиніринг пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної
безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2009, IDT); на систему управління щодо протидії
корупції ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та
настанови щодо застосування» (ISO 37001:2016, IDT); на систему управління
інформаційною безпекою ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи
захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» (ISO/IEC 27001:2013; Cor
1:2014, IDT); на систему соціальної відповідності ДСТУ ISO 26000:2019 «Настанови щодо
соціальної відповідності» (ISO 26000:2010, IDT); на оцінювання екологічної дієвості ДСТУ
ISO 14031:2016 «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» (ISO
14031:2013, IDT) на виконання покрівельних робіт, що видані Учаснику. Застосування такої кількості стандартів, які є НЕ ОБОВ"ЯЗКОВИМИ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ, є класичною дизкримінаційною вимогою, та безпрограшно оспорюються в АМК. Просимо скасувати незаконно встановлені дискримінаційні вимоги в документації замовника шляхом внесенняя відповідних змін. Зауважимо, що встановлюючи дану вимогу Замовник прямо порушує міжнародний стандарт соціальної відповідності ДСТУ ISO 26000:2019 «Настанови щодо
соціальної відповідності» . Вимагаємо внесення змін в цій частині щляхом скасування встановлених вимог, аюо приведення у відповідність до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п. 28. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з п. 31 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону).
Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує систем учасника державним або міжнародним стандартам. Наявність сертифікації є одним із способів підтвердження надійності, безперебійності, технічної компетенції та якості надання послуг/виконання робіт.
Сертифікати є затвердженими діючими Державними стандартами України, а система сертифікації є загальнодоступною для будь-яких суб’єктів господарювання. Кожен Учасник має рівні можливості отримати зазначені сертифікати в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендеру та підтвердити можливість надання послуг/виконання робіт на належному рівні.
З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного підрядника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства, замовник зазначає інші вимоги до учасників закупівлі згідно з абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, зокрема, щодо необхідності підтвердження впровадження ними та підтвердження їхньої відповідності системам управління.
Замовник має право включати до документації вимоги, що не заборонені чинним законодавством. Враховуючи відсутність нормативно-правової заборони на включення до документації вимог щодо надання у складі пропозицій учасників сертифікатів, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до документації.
Окрім цього, правомірність такого рішення підтверджена також практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішеннях № 13161-р/пк-пз від 10.06.2021 року, № 16218-р/пк-пзвід15.07.2021 року, № 5362-р/пк-пз від 09.08.2022 року, № 19485-р/пк-пз від 27.08.2021, № 3526-р/пк-пз від 21.03.2023 тощо.
Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Згідно з п. 31 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону).
Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує систем учасника державним або міжнародним стандартам. Наявність сертифікації є одним із способів підтвердження надійності, безперебійності, технічної компетенції та якості надання послуг/виконання робіт.
Сертифікати є затвердженими діючими Державними стандартами України, а система сертифікації є загальнодоступною для будь-яких суб’єктів господарювання. Кожен Учасник має рівні можливості отримати зазначені сертифікати в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендеру та підтвердити можливість надання послуг/виконання робіт на належному рівні.
З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного підрядника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства, замовник зазначає інші вимоги до учасників закупівлі згідно з абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, зокрема, щодо необхідності підтвердження впровадження ними та підтвердження їхньої відповідності системам управління.
Замовник має право включати до документації вимоги, що не заборонені чинним законодавством. Враховуючи відсутність нормативно-правової заборони на включення до документації вимог щодо надання у складі пропозицій учасників сертифікатів, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до документації.
Окрім цього, правомірність такого рішення підтверджена також практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішеннях № 13161-р/пк-пз від 10.06.2021 року, № 16218-р/пк-пзвід15.07.2021 року, № 5362-р/пк-пз від 09.08.2022 року, № 19485-р/пк-пз від 27.08.2021, № 3526-р/пк-пз від 21.03.2023 тощо.
Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ОЛЕНВІТ |
4 343 426,40
UAH з ПДВ
|
4 343 426,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ОЛЕНВІТ #42142186 |
Переможець |
4 343 426,40
UAH з ПДВ
|
10 березня 2025 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2025 14:17
|
ДОГОВІР Покрівля.doc | зміни до договору |
26 березня 2025 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2025 15:53
|
ДОГОВІР.PDF | укладений |
17 березня 2025 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатково розміщений текст договору №111-25 від 17.03.2025року |
Номер договору про закупівлю: | 111-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |