Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Павлушкова Ірина Віталіївна 380501602636 pavlushkova1-iv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2025 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2025 23:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2025 11:14 |
Початок аукціону: | 07 березня 2025 11:14 |
Очікувана вартість: | 293 610 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 468 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма банківської гарантії наведена у розділі ІХ тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 400 000.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення пропозиції, банківські реквізити Замовника детально визначені в пунктах 2 та 3 розділу ІІI цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 400000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60160000-7: Перевезення пошти автомобільним транспортом
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації оплата за надані Послуги здійснюється Замовником за фактично наданий обсяг Послуг впродовж 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг за формою, наведеною в Додатку 2 до Договору, відповідно до виставленого рахунку на оплату, який виписується на підставі належним чином оформлених документів: міжнародна товарно-транспортна накладна CMR та накладні CN 37/ CN 38/ CN 41, та за умови реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних до дати платежу належним чином оформленої податкової накладної і відсутності не усунених Виконавцем зауважень Замовника до змісту та форми зазначених у цьому пункті документів. Строк доставки вантажу не повинен перевищувати 96 годин з дати завантаження транспортного засобу вантажем Замовника, без урахування обставин непереборної сили (форс-мажору). Дата, час прибуття транспортного засобу за адресою розвантаження з урахуванням умов цього пункту Договору визначається Замовником у Заявці. Замовник в залежності від маршруту визначає орієнтовні строки доставки вантажу (без урахування документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажору), зокрема: за маршрутом з місцем розвантаження (пунктом призначення) Лондон – 45 годин з дати завантаження транспортного засобу вантажем Замовника; за маршрутом з місцем розвантаження (пунктом призначення) Гаага – 45 годин з дати завантаження транспортного засобу вантажем Замовника; за маршрутом з місцем розвантаження (пунктом призначення) Франкфурт – 35 годин з дати завантаження транспортного засобу вантажем Замовника; за маршрутом з місцем розвантаження (пунктом призначення) Рига – 32 години з дати завантаження транспортного засобу вантажем Замовника; за маршрутом з місцем розвантаження (пунктом призначення) Варшава – 24 години з дати завантаження транспортного засобу вантажем Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2025 12:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2025 12:07 |
Додаток 2 до ТД. Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx.p7s | |
26 лютого 2025 12:07 |
Додаток 3 до ТД. Перелік документів та або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx.p7s | |
26 лютого 2025 12:07 |
Додаток 3 до ТД. Перелік документів та або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
26 лютого 2025 12:07 |
Тендерна документація.docx | |
26 лютого 2025 12:07 |
Тендерна документація.docx.p7s | |
26 лютого 2025 12:07 |
Додаток 2 до ТД. Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
26 лютого 2025 12:07 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору.docx.p7s | |
26 лютого 2025 12:07 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-02-000022 ● 903e6024dfd94d6e962bab9d2ef6e258
- Статус: завершено ● Дата: 22 квітня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2025 11:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-02-26-005299-a 26.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-04 12:58:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з міжнародного перевезення вантажу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-26-005299-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-08 09:55:26
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію публічних закупівель». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки 1 (однієї) комерційної пропозиції потенційного учасника та діючих, раніше укладених за результатами процедур закупівель, договорів №130324-05Е від 13.03.2024 (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-19-013657-a) та №080224-27Е від 08.02.2024 (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-15-014666-a), щодо послуг, які відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Вивчення ринку та передтендерна робота, в тому числі для розрахунку очікуваної вартості закупівлі, здійснювалась структурним підрозділом Замовника та ініціатором закупівлі (відділом забезпечення транспортної діяльності та логістики) шляхом направлення запитів до потенційних учасників послуг з міжнародного перевезення вантажу з проханням надати комерційні пропозиції. У відповідь на запити отримано одну комерційну пропозицію від ТОВ «НОРДІ» загальною вартістю 293 610 000,00 (Комерційна пропозиція додається).
Водночас, Замовником для розрахунку очікуваної вартості закупівлі прийнято вартість маршрутів міжнародного перевезення вантажів за аналогічними договорами, уладеними за результатами процедур закупівель №130324-05Е від 13.03.2024 (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-19-013657-a) та №080224-27Е від 08.02.2024 (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-15-014666-a) з коригуванням збільшення вартості маршрутів на 3 % (в межах індексу інфляції в Україні за 2024 рік, оприлюдненої на сайті Міністерства фінансів України за посиленням https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/2024/ . Розрахункова вартість склала 293 722 100,00 грн.
Вищезазначене збільшення обумовлено коливаннями (у бік збільшення) цін на дизельне паливо за період з з 08.02.2024 до 12.02.2025 на 7,8% (з 50,90 до 55,25 грн. за литр) за результатами інформації, оприлюдненої на сайті Міністерства фінансів України за посиленням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ та коливаннями (у бік збільшення) курсу валют (євро/гривня) за аналогічний період на 5.8% (з 40,5035 до 43,0114) за результатами інформації, оприлюдненої на сайті Національного банку України за посиленням https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates .
Дані коливання були застосовані з урахуванням кост-моделі міжнародних перевезень враховуючи, що середня питома вага вартості палива в ціні маршруту складає орієнтовно 25%, а сума валютних складових ціни маршруту (мастила, шини, оформлення документів, паромні переправи, парковки, проїзд по території країн, страхування) складає орієнтовно 20% (розрахунки додаються).
Отже, згідно отриманих цін на аналогічні послуги в комерційній пропозиції та скоригованих у бік збільшення на 3% цін на послуги міжнародного перевезення вантажів за визначеними у раніше укладених за результатами процедур закупівель договорів маршрутами (№130324-05Е від 13.03.2024 та №080224-27Е від 08.02.2024) вирішено очікувану вартість закупівлі встановити у розмірі 293 610 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає виділеному фінансуванню.
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2025 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні послуги.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі наявної потреби в закупівлі та діючих в Україні стандартів, нормативних актів з урахуванням технологічних процесів АТ «Укрпошта» та забезпечення конкурентного середовища для учасників закупівель. Визначені у технічній специфікації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку. Безпосередньо якісні характеристики послугу визначені у Технічній специфікації (Розділ VІІ тендерної документації).
2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей одного з електронних майданчиків, розміщення на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі закупівлі, де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2025-02-26-005299-a, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli у віджеті від майданчику «smarttender»).
Додатки:
- Комерційна пропозиція від ТОВ «НОРДІ»;
- Договір №130324-05Е від 13.03.2024»;
- Договір №080224-27Е від 08.02.2024;
- Розрахунки
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2025 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНАЙТЕД ТРАНСПОРТ СЕРВІС" |
274 440 000,00
UAH з ПДВ
|
274 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДІ" |
291 200 000,00
UAH з ПДВ
|
291 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНАЙТЕД ТРАНСПОРТ СЕРВІС" #44186230 |
Відхилено |
274 440 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2025 12:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2025 10:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДІ" #44965236 |
Переможець |
291 200 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2025 13:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2025 12:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2025 21:44
|
TOV NORDI DOHOVIR 250325-03E.zip | укладений |
25 березня 2025 21:44
|