Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
За кодом CPV за ДК 021:2015 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В)
Очікувана вартість
491 400,00 UAH
UA-2025-02-26-003952-a ● 7c45b1594d674c10be342eee4c3acc03
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05493846 |
Місцезнаходження: | 25004, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Салганні піски, буд.14 |
Контактна особа: |
Васильєва Інна Анатоліївна 380669896563 vasylieva_inna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2025 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2025 14:31 |
Початок аукціону: | 07 березня 2025 14:31 |
Очікувана вартість: | 491 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 457,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації.
Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кілограм
Послуги у сфері управління клінічними та подібними їм відходами категорії В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; вул. Святослава Хороброго, буд. 3-А; вул. Кропивницького, буд. 22; вул. Шевченка, буд. 36;
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату за надані Виконавцем послуги, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця в національній валюті України – гривні протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня виставлення Виконавцем рахунку. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2025 09:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2025 09:51 |
перелік змін до ТД 28.02.2025.docx | |
28 лютого 2025 09:50 |
Тендерна документація 28.02.2025.docx | |
28 лютого 2025 09:50 |
додаток №3 проект договору 28.02.2025.docx | |
28 лютого 2025 09:50 |
Додаток 5 28.02.2025.docx | |
28 лютого 2025 09:50 |
Додаток 4 28.02.2025.docx | |
28 лютого 2025 09:49 |
Додаток 2 28.02.2025.docx | |
28 лютого 2025 09:49 |
Додаток 1 28.02.2025.docx | |
26 лютого 2025 11:17 |
Оголошення 25.02.2025.docx |
28 лютого 2025 09:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2025 09:51 |
перелік змін до ТД 28.02.2025.docx
|
|||
28 лютого 2025 09:50 |
Тендерна документація 28.02.2025.docx
|
|||
28 лютого 2025 09:50 |
додаток №3 проект договору 28.02.2025.docx
|
|||
28 лютого 2025 09:50 |
Додаток 5 28.02.2025.docx
|
|||
28 лютого 2025 09:50 |
Додаток 4 28.02.2025.docx
|
|||
28 лютого 2025 09:49 |
Додаток 2 28.02.2025.docx
|
|||
28 лютого 2025 09:49 |
Додаток 1 28.02.2025.docx
|
|||
26 лютого 2025 11:17 |
Оголошення 25.02.2025.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 26 лютого 2025 15:07
Дата відповіді: 28 лютого 2025 10:04
Доброго дня! Щодо вимоги: - свідоцтво (сертифікат) про проходження навчання на вантажника/-ів за програмою курсів «Спеціальне навчання осіб обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами».
Шановний замовник, це щось нове, які цистерни ? яке воно має відношення до управління відходами. Яким документом це передбачено ?
По-друге для вантажників є окреме спеціальне навчання, за яким вони отримують: свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом для вантажника. Просимо включити дане навчання через або.
По-третє практика оскарження в АМКУ з приводу вимог щодо проходження навчання є досить однозначною, зокрема якщо воно передбачено Законом. Відповідно свідоцтво про професійну підготовку щодо управління небезпечними відходами є достатнім, відповідно до вимог ЗУ «Про управління відходами». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, та не наражати на оскарження умов закупівлі в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Ваші зауваження враховані. До тендерної документації внесені відповідні зміни
Вимога
Дата подання: 27 лютого 2025 12:09
Дата відповіді: 28 лютого 2025 10:04
1. Законодавче регулювання. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Питання отримання ліцензій на поводження з небезпечними відходами врегульоване Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) та постановою Кабінету Міністрів України від 5.12.2023 № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (далі – Ліцензійні умови). Відповідно до пункту 6 Ліцензійних умов, до заяви про отримання ліцензії додаються, зокрема, відомості про наявність документів дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. Згідно вказаного додатку, суб’єкт господарювання має мати, зокрема: висновок з оцінки впливу на довкілля, у випадках визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон про ОВД); дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. 2. Щодо висновоку з оцінки впливу на довкілля. Пунктом 8 частини першої статті 3 Закону про ОВД встановлено, що здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності з управління відходами (об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше). Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Окремо варто зазначити, відповідно до частини третьої статті 17 Закону про ОВД висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію Закону про ОВД, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Разом з тим, логічним є те, що при отриманні ліцензії, діяльність оцінена в рамках державної екологічної експертизи повинна співпадати з діяльністю, яка мала б бути оцінена в рамках оцінки впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності з управління відходами. Такої ж позиції дотримується Державна регуляторна служба України в листі від 21.11.2024 № 4497/20-24, в якому зазначено, що діяльність яка оцінена висновком державної екологічної експертизи повинна відповідати вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операція з управління відходами та інше). 3. Щодо дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Відповідно до статей 41, 42 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання, які мають намір здійснювати або здійснюють діяльність у сфері оброблення відходів, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Разом з тим, Кабінет Міністрів України постановою від 18.03.2022 року № 314 установив, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2 до вказаної постанови. Так, згідно з додатком 2 (у редакції від 18.03.2022) декларативний принцип не застосовується до господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Змінами внесеними постановою Кабміну від 31.10.2023 № 1137 в додаток 2, декларативний принцип не застосовується до господарської діяльності управління небезпечними відходами та з 9.01.2024 здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того, пунктом 2 вказаної постанови установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. При цьому постановою Кабінету Міністрів України не передбачено, що подані декларації мають силу або прирівнюються до дозволу або ліцензії (документів дозвільного характеру), вона лише надає право на провадження певних видів господарської діяльності за декларативним принципом на період дії військового стану. 4. Колізія норм законодавства. 4.1. Законодавче регулювання, а саме надання права суб’єктам господарювання на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності підставі подання на безоплатній основі до відповідних дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання документів дозвільного характеру, крім тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, а також надання повноважень Кабінету Міністрів України, щодо затвердження відповідного порядку, відбулося з прийняттям та набранням чинності Законом України № 3869-IX від 17.07.2024 «Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов провадження господарської діяльності в період дії воєнного стану в Україні» (02.09.2024). Крім того, частиною другою прикінцевих та перехідних положень Закону України № 3869-IX від 17.07.2024 врегульовано, що декларації про провадження господарської діяльності за своїм правовим статусом прирівнюються до документа дозвільного характеру, ліцензії та інших результатів надання публічних (електронних публічних) послуг. Таким чином, декларація до 02.09.24 не могла вважатись та використовуватись у статусі документа дозвільного характеру. Кабінет Міністрів України фактично не мав повноважень на прийняття постанови від 18.03.2022 року № 314. 4.2. Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності затверджений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Відповідно до статті 1 вказаного закону встановлення інших видів документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності може здійснюватися шляхом внесення відповідних змін до цього Закону. Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» не передбачено такого виду документу дозвільного характеру, як декларація про провадження господарської діяльності здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того він не містить посилання на прирівнювання декларації до документа дозвільного характеру. Законом України № 3869-IX від 17.07.2024 не внесено відповідних змін до Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». 4.3. Частиною 3 прикінцевих та перехідних положень Закону України № 3869-IX від 17.07.2024 встановлено, що декларації про провадження господарської діяльності, подані відповідно до законодавства до набрання чинності цим Законом, продовжують діяти відповідно до цього Закону. Тобто декларація про провадження господарської діяльності є чинною у період дії воєнного стану та до кінця календарного року, в якому припинено або скасовано воєнний стан, але не менше трьох місяців з дня його припинення чи скасування. Крім того, застосування декларацій не можливо і вони втрачають чинність з моменту внесення їх до переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження господарської діяльності. Разом з тим, Кабінет Міністрів України в супереч закону, постановою від 31 жовтня 2023 р. № 1137 встановлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. Цією ж постановою вносить зміни у перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів з 9.01.2024. 5. Виявлені порушення. 5.1. Мінприроди за період з 2023 по 02.09.2024 (дата набрання чинності Законом України № 3869-IX від 17.07.2024) видано 30 ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами за відсутності необхідних дозвільних документів (дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів). Суб’єктами господарювання, у цей період, в відомостях про наявність документів дозвільного характеру зазначалися декларації про провадження господарської діяльності, які не мали статусу документа дозвільного характеру. Крім того не враховано, що ліцензія є безстроковим документом, в той час як декларації діють протягом певного строку. Для прикладу у період з 9.10.2024 по 13.12.2024 декларації про провадження господарської діяльності здійснення операцій з оброблення відходів не діяли, оскільки відповідні постанови Кабміну ще не були прийняті. З 09.01.2024 року 2024 декларації про провадження господарської діяльності здійснення операцій не можуть бути фактично застосовані, оскілки така діяльність не може провадитися на підставі подання декларації у зв’язку з внесенням змін постановою Кабміну від 31 жовтня 2023 р. № 1137. 5.2. Частина виданих ліцензій видана на підставі висновків державної екологічної експертизи. При цьому Мінприроди не врахована (проігноровано) необхідність співставлення матеріально технічної-бази та переліку відходів на дату отримання ліцензії та матеріально технічної-бази і переліку відходів, яка подавалась для отримання висновку державної екологічної експертизи. Враховуючи, що зміни законодавства у сфері управління відходами включають у себе розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності саме у сфері управління відходами – Замовник має право вимагати Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Враховуючи зазначене, вважаємо за доціьлне додати до вимог тендерної документації надання копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі, або копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Ваші зауваження враховані. До тендерної документації внесені відповідні зміни
Вимога щодо Дозволу
Дата подання: 27 лютого 2025 12:11
Дата відповіді: 28 лютого 2025 10:03
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до п. 9 ч.2 ст. 17 та п.1 ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами», суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Більш того, відповідно до ч. 2 ст. 41 вказаного Закону суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Згідно з п. 3 Постанови Кабінету міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів. Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2023 року № 1137 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314» з наступними змінами, установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними протягом дев’яти місяців з дня набрання чинності такими змінами. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку, строки та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”. Вказана постанова Кабінету Міністрів України набрала чинності 09.01.2024 р. Отже, у зв’язку зі спливом дев’ятимісячного строку, встановленого вищенаведеною постановою, наявність дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів є обов’язковою умовою для провадження господарської діяльності з управління відходами вже з 10.10.2024 року. Враховуючи вищевикладене, вважаємо за доцільне внести зміни до тендерної документації, та додати до тендерної документації вимогу щодо наявності Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», або іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Ваші зауваження враховані. До тендерної документації внесені відповідні зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2025 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС |
312 000,00
UAH з ПДВ
|
279 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
279 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" |
440 400,00
UAH з ПДВ
|
302 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
376 000,00
UAH з ПДВ
|
376 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
417 000,00
UAH з ПДВ
|
417 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС #38234621 |
Відхилено |
279 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2025 15:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2025 16:50
|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Переможець |
279 600,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2025 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2025 09:51
|
договір 107.pdf | укладений |
25 березня 2025 09:50
|