Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ц_25Т-134_42960000-3 Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації (Система контролю доступу)
Очікувана вартість
489 999,50 UAH
UA-2025-02-25-008818-a ● 0662f816c5b6494b847fe4d3eb38543c
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Андрій Загоруйко +380532515841 andrii.zahoruiko@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2025 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 489 999,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,45% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система контролю доступу з супутніми послугами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 42961100-1 — Системи контролю доступу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару або видаткової накладної та акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2025 10:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2025 10:40 |
ТД_Нова ред_Ц_25Т-134_Система контролю доступу_07.03.2025.docx | |
07 березня 2025 10:40 |
Перелік змін №1_від 07.03.2025.docx | |
25 лютого 2025 14:24 |
Додаток №6. Опитувальник контрагента - фізичної особи.xlsx | |
25 лютого 2025 14:24 |
Додаток №5. Опитувальник контрагента - юридичної особи.xlsx | |
25 лютого 2025 14:24 |
Додаток №7. Розрахунок приведеної вартості_товари.xlsx | |
25 лютого 2025 14:24 |
Додаток №4. Проєкт договору.docx |
07 березня 2025 10:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2025 10:40 |
ТД_Нова ред_Ц_25Т-134_Система контролю доступу_07.03.2025.docx
|
|||
07 березня 2025 10:40 |
Перелік змін №1_від 07.03.2025.docx
|
|||
25 лютого 2025 14:24 |
Додаток №6. Опитувальник контрагента - фізичної особи.xlsx
|
|||
25 лютого 2025 14:24 |
Додаток №5. Опитувальник контрагента - юридичної особи.xlsx
|
|||
25 лютого 2025 14:24 |
Додаток №7. Розрахунок приведеної вартості_товари.xlsx
|
|||
25 лютого 2025 14:24 |
Додаток №4. Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Подовження строків виконання договору.
Дата подання: 28 лютого 2025 08:42
Дата відповіді: 03 березня 2025 08:21
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із тендерною документацією та технічними вимогами згідно додатку №3 просимо Вас подовжити строки виконання договору на 60 календарних днів від 30.06.2025р. так, як виготовлення турнікету для системи контролю доступу складає від 30 календарних днів.
Дякую!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
Повідомляємо, що тендерна документація не містить строків виконання договору, які Ви просите продовжити.
В тендерній документації є лише:
- строк поставки товарів: Протягом 30 календарних днів з моменту отримання рознарядки Покупця.
та
- строк надання супутніх послуг, пов’язаних з постачанням товарів: Протягом 30 робочих днів з дати поставки товару, якщо довший строк не буде вказано Покупцем письмово.
Також дата, «30.06.2025» згідно примітки «**» тендерної документації є орієнтовною, визначена розрахунковим методом, несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Ця дата може не зазначатися в договорі про закупівлю. У зв’язку із цим, Вам не потрібно прив’язуватись до цієї дати.
Просимо чіткіше сформулювати Ваші побажання для того, щоб Замовник міг розуміти, що конкретно Ви просите подовжити (строк поставки товару чи строк надання послуг) і на скільки календарних/робочих днів.
Повідомляємо, що тендерна документація не містить строків виконання договору, які Ви просите продовжити.
В тендерній документації є лише:
- строк поставки товарів: Протягом 30 календарних днів з моменту отримання рознарядки Покупця.
та
- строк надання супутніх послуг, пов’язаних з постачанням товарів: Протягом 30 робочих днів з дати поставки товару, якщо довший строк не буде вказано Покупцем письмово.
Також дата, «30.06.2025» згідно примітки «**» тендерної документації є орієнтовною, визначена розрахунковим методом, несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Ця дата може не зазначатися в договорі про закупівлю. У зв’язку із цим, Вам не потрібно прив’язуватись до цієї дати.
Просимо чіткіше сформулювати Ваші побажання для того, щоб Замовник міг розуміти, що конкретно Ви просите подовжити (строк поставки товару чи строк надання послуг) і на скільки календарних/робочих днів.
Подовження строку поставки товару !
Дата подання: 06 березня 2025 07:18
Дата відповіді: 07 березня 2025 09:39
Шановний Замовнику!
В тендерній документації вказано строк поставки товарів: Протягом 30 календарних днів з моменту отримання рознарядки Покупця. Просимо Вас подовжити терміни поставки товарів на 60 календарних днів так, як виготовлення турнікету для системи контролю доступу займає від 30 календарних днів.
Дякую!
та
- строк надання супутніх послуг, пов’язаних з постачанням товарів: Протягом 30 робочих днів з дати поставки товару, якщо довший строк не буде вказано Покупцем письмово.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
Повідомляємо, що замовник не проти продовження терміну постачання до 90 календарних днів.
Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію найближчім часом.
Повідомляємо, що замовник не проти продовження терміну постачання до 90 календарних днів.
Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію найближчім часом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Відеосервіс 2020 |
489 000,00
UAH з ПДВ
|
489 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Відеосервіс 2020 #43438270 |
Відхилено |
489 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2025 08:31
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій