Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з охорони об’єктів (філії «Слобожанський лісовий офіс»)
Очікувана вартість
26 235 000,00 UAH
UA-2025-02-24-005434-a 7f0e9bd3400f4770bfd1cc6ef5cd8fb4
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галушка Олег Анатолійович

oleg.les79@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 44768034
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А
Контактна особа: Галушка Олег Анатолійович
oleg.les79@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2025 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 26 235 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 131 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
198000 година
послуги з охорони об’єктів (філії «Слобожанський лісовий офіс»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані Послуги Виконавця здійснюється Замовником в гривнях, щомісячно протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок Виконавця, вказаний в цьому Договорі, або на рахунок, зазначений Виконавцем у листі, підписаному уповноваженою особою. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 лютого 2025 12:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

27 лютого 2025 11:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2025 08:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2025 12:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2025 11:17
Таблиця внесення змін 2.docx
27 лютого 2025 11:17
Т Д ОХОРОНА Слобожанський_ЛО зі змінами 2.docx
27 лютого 2025 08:55
Таблиця внесення змін.docx
27 лютого 2025 08:55
Т Д ОХОРОНА Слобожанський_ЛО зі змінами.docx
24 лютого 2025 12:07
Оголошення.docx
24 лютого 2025 12:07
Т Д ОХОРОНА Слобожанський_ЛО.docx
24 лютого 2025 12:07
Додаток-5-проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 24 лютого 2025 15:20
Дата відповіді: 24 лютого 2025 15:52
Щановний Замовнику, згідно п.3 Додатку 2 тендерної документації чи може учасник пітвердити наявність майна видатковими накладними ?
Відповідь: Шановний Учаснику згідно п.3 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог, за наведеною нижче формою, яка містить інформацію: - про наявність форменого одягу (у достатній кількості для забезпечення охорони 39 постів охорони); спеціальних засобів (бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії - не менше 1 одиниці кожного виду спеціального засобу для кожного поста охорони, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії - не менше 8 одиниць, а також ліхтарів, мобільних телефонів та радіостанцій не менше 2 Вт із розрахунку оснащення всіх постів охорони на об’єктах Замовника.
На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати скановану/-і копію/-ї документів, які підтверджують наявність в Учасника майна згідно інформації вказаної довідці, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази можуть бути:
- свідоцтво права власності на техніку, чи нерухоме майно;
- витяги з відповідних реєстрів, або договори купівлі-продажу та акти приймання-передавання майна (наданий учасником договір без акту передачі майна, не є доказом отримання такого майна);
- інвентаризаційні картки або оборотно-сальдова відомість, або договори оренди (найму), лізингу, позики, позички, або інші договори, предметом яких є передача майна у тимчасове користування учаснику та акти приймання-передавання майна в оренду.
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 лютого 2025 15:41
Дата відповіді: 27 лютого 2025 10:42
Шановний Замовнику, згідно вимог тендерної документації: "Учасник, протягом місяця з моменту укладення договору на охорону, за власні кошти повинен встановити системи охоронної сигналізації, підключити їх та кнопку тривожного виклику на постах охорони до власного централізованого пульта охорони (моніторингової станції), здійснювати технічне обслуговування; встановити засоби відеоспостереження на кожному з постів, зазначених у п.3 цього Додатку, на підтвердження Учасник повинен надати: - гарантійний лист щодо зобов’язання встановлення систем охоронної сигналізації (за необхідності), підключення їх та кнопки тривожного виклику на постах охорони до власного централізованого пульта охорони (моніторингової станції), здійснення технічного обслуговування, встановлення засобів відеоспостереження (за необхідності) на кожному з постів, зазначених у п.3 цього Додатку, з можливістю забезпечення передачі відеопотоку до апаратно-програмного комплексу, що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постами охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет, безперервного запису та зберігання відеоматеріалів на електронні носії даних та реагування на тривожні виклики мобільними групами; - посвідчення електромонтера 4 групи з електробезпеки на працівника (працівників) учасника, який/які буде виконувати встановлення та технічне обслуговування кнопки тривожного виклику. Працівник повинен бутив штаті Учасника (надати копії повідомлень про прийняття на роботу з квитанціями про прийняття ДПС України) або бути залученим на умовах договору ЦПХ з наданням його копії або бути в штаті підприємства, з яким укладений договір субпідряду на встановлення та технічне обслуговування систем охоронної сигналізації, та мати посвідчення щодо проходження ним навчання та перевірки знань з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98, з правил експлуатації електрозахисних засобів НПАОП 40.1-1.07-01, з правил будови електроустановок НПАОП 40.1-1.32-01". Згідно технічного завдання тендеру предметом надання послуг є код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги, послуги з охорони об’єктів (філії «Слобожанський лісовий офіс»), саме послуги фізичної охорони, а не фізичної та технічної охорони або послуги с установлення охоронної сигналізації. Тобто, ви встановлюєте вимоги щодо наявності електромонтера всупереч положенням тендерної документації. Вимога щодо надання посвідчення електромонтера 4 групи з електробезпеки не містить обґрунтування щодо необхідності наявності посвідчення електромонтера, саме 4 групи. Для виконання робіт з встановлення системи охоронної сигналізації, підключення її та кнопки тривожного виклику на постах охорони до власного централізованого пульта охорони (моніторингової станції), здійснення технічного обслуговування; встановлення засобів відеоспостереження достатньо наявності електромонтера 3 групи з електробезпеки, що відповідає вимогам чинного законодавства. У технічному завданні тендерної документації взагалі нічого не зазначено про кількість електромонтерів. Тому прохання прибрати або внести зміни щодо вимоги про наявність електромонтерів. У іншому випадку будемо звертатися до АМКУ для відстоювання своїх прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Код товару ДК, визначений за чотирма цифрами класифікатора 021:2015, а саме: 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги, включає в себе Послуги з охорони, а також Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації.
Також, повідомляємо, що пунктом 2 Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлено необхідність встановлення за рахунок учасника охоронної бездротової сигналізації на об’єктах замовника з подальшим наданням обладнання в оренду (за вимогою замовника).
Щодо надання посвідчення електромонтера 4 групи повідомляємо наступне.
Кваліфікаційні розряди встановлюються відповідно до складності робіт. Кваліфікаційні вимоги до 4 розряду за професією «Електромонтер з ремонту і обслуговування електроустаткування» передбачають здійснення монтажу, ремонту електроустаткування будь-якого призначення усіх типів і габаритів, регулювання і перевірку електроприладів після ремонту, виявлення та ліквідування несправностей електроустаткування зі схемами вмикання середньої складності, виконання робіт за кресленнями та схемами, а також стаж роботи за професією Електромонтер 3 розряду не менше 1 року.
Попередній освітньо-кваліфікаційний рівень «Електромонтер з ремонту і обслуговування електроустаткування» 3 розряду має визначати ознаки пошкоджень або відхилень від начального стану пристроїв, способів ліквідації неполадок, будову і призначення всіх пристроїв, що обслуговуються, допустимі навантаження на проводи, способи стикування та кріплення проводів, основи знань з електротехніки, правила утримання і ремонту контактної мережі в обсязі своїх обов’язків, правила безпечного виконання робіт.
Отже, кваліфікаційний рівень електромонтера 4 розряду передбачає самостійну роботу з монтажу та обслуговування охоронної сигналізації на відміну від електромонтера 3 розряду, який в залежності від типу та габаритів електроустаткування повинен працювати під керівництвом електромонтера вищої кваліфікації.
дискримінаційна вимога щодо надання учасником сертифікату 9001
Дата подання: 25 лютого 2025 22:35
Дата відповіді: 27 лютого 2025 11:04
Шановний Замовнику, умовами закупівлі, а саме в Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги послуги з охорони об’єктів (філії «Слобожанський лісовий офіс»)» передбачено: Учасник повинен мати дієву систему управління та контролю якості надання послуг охорони, зокрема: 1.1 Учасник повинен надати такі сертифікати: Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги»; Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема: "1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. 3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам. 4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріальнотехнічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами". Слід зазначити, що Ліцензійними умовами не передбачено надання Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги»; Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовник порушив зазначені вище вимоги діючого законодавства. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати: Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги». Просимо уповноважену особу ознайомитися з рішенням АМКУ № 75-р/пк-пз від 02.01.2025 закупівлі UA-2024-12-18-010072-a, в якому висвітлена позиція органу оскарження щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, та зобов’язано Замовника усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації. Просимо не затягувати процедуру закупівлі та виключити дискримінаційну вимогу щодо надання учасником: «Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги»; Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
дискримінаційна вимогу щодо надання учасником документу про власність на приміщення
Дата подання: 25 лютого 2025 23:26
Дата відповіді: 27 лютого 2025 11:12
Шановний Замовнику, умовами закупівлі, а саме в Додатку № 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ТОРГІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВІДПОВІДНО ДО АБЗАЦУ ПЕРШОГО ЧАСТИНИ ТРЕТЬОЇ СТАТТІ 22 ЗАКОНУ (які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено, окрім іншого, надання «Документ, що підтверджує право власності на приміщення пункту централізованого спостереження…» Згідно ст.1. ЗУ «Про охоронну діяльність» пункт централізованого спостереження - центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень. Згідно ст.6. Забезпечення охоронної діяльності Ч.1. Охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів: 1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак; Ч.4. Вимоги щодо будівельного, конструктивного та технічного забезпечення пунктів централізованого спостереження визначаються у ліцензійних умовах. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема: "1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. 3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам. 4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріальнотехнічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами. 6. До заяви про отримання ліцензії додаються: 1) копія паспорта керівника здобувача ліцензії (або його уповноваженого представника) з відміткою контролюючого органу про повідомлення про відмову через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (подається тільки фізичними особами - підприємцями, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу); 2) копії документів, що підтверджують відповідність установленим умовам прийняття на роботу та відсутність обмежень стосовно фахівця (фахівців) з організації заходів охорони здобувача ліцензії, а саме: - копія документа, який підтверджує його (їх) відповідність кваліфікаційним вимогам, визначеним пунктом 14 цих Ліцензійних умов; - копії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; - копія документа, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; - копія паспорта громадянина України; - копія трудового договору або витяг з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання; щодо персоналу охорони (за наявності): - відомості про персонал охорони (додаток 2), підписані керівником здобувача ліцензії або його уповноваженим представником; відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації; 2-1) відомості про засоби провадження охоронної діяльності: відомості про наявність спеціальних засобів (додаток 2-1); відомості про наявність транспорту реагування (додаток 2-2); 2-2) відомості про доступність місць провадження господарської діяльності для маломобільних груп населення (додаток 4); 3) опис документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії, у двох примірниках (додаток 3). 19. У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: цілодобовий режим чергування операторів такого пункту; наявність транспорту реагування; ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб; наявність резервної персональної електронної обчислюваної машини; наявність джерела безперебійного резервного живлення. 20. Пункт централізованого спостереження повинен розташовуватися у нежилому приміщенні і бути обладнаним: системою цілодобової аудіореєстрації звукового фону операційного залу такого пункту і телефонних розмов у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб; системою відеоспостереження за операційним залом з цілодобовою реєстрацією відеоінформації у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб; аудіовідеопереговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які унеможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб.». Тобто, Ліцензійними умовами не передбачено зобов’язання суб’єкта охоронної діяльності мати документ, що підтверджує саме право власності на приміщення пункту централізованого спостереження. Тому, суб’єкт охоронної діяльності не позбавлений права використовувати приміщення для пункту централізованого спостереження, що є центром з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень, на праві оренди/суборенди/лізингу тощо. Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати Документ, що підтверджує право власності на приміщення пункту централізованого спостереження, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі і нашої фірми, як учасника закупівлі. Просимо внести зміни у зазначену вимогу та надати право участі в закупівлі іншим учасникам, що використовують пункт централізованого спостереження у приміщенні, яке належить їм на праві оренди/суборенди. Дякуємо за порозуміння. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Документи на право власності
Дата подання: 26 лютого 2025 13:23
Дата відповіді: 27 лютого 2025 11:12
Доброго дня. Стосовно попереднього запитання щодо вимоги в ТД про підтвердження наявності приміщення пункту централізованого спостереження та персоналу для здійснення цілодобового режиму чергування та надання документів на право власності цього приміщення просимо внести зміни до тендерної документації, тому що це створює дискримінаційні умови для учасників закупівлі. Адже, ніякі нормативні акти не передбачають вимог щодо права власності на приміщення диспетчерського центру. Охоронні компанії мають право використовувати в своїй діяльності приміщення та будівлі для забезпечення своєї оперативно-господарської діяльності, в тому числі і для розміщення пункту централізованого спостереження, диспетчерського центру, чергової частини, які можуть знаходитися як у власності, так і використовуватися на правах оренди чи із залученням субпідрядників/співвиконавців тощо. Крім того, зазначаємо, що вимоги замовників щодо встановлення такого критерію як наявність матеріально-технічної бази саме у власності учасників (транспорт, приміщення, обладнання тощо) неодноразово визнавались АМКУ дикримінаційними. Останнє таке рішення АМКУ було прийняте 23.01.2025 року № 1051.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Кількість постів
Дата подання: 26 лютого 2025 13:25
Дата відповіді: 27 лютого 2025 08:50
Доброго дня. Яка кількість постів охорони? В кваліфікаційних вимогах (додаток 2) вказано 39 постів, а технічних вимогах (додаток 4) зазначено 38. Приведіть у відповідність дану інформацію в тендерній документації.
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши ваше звернення замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Стосовно кваліфікації операторів пульту
Дата подання: 26 лютого 2025 16:34
Дата відповіді: 27 лютого 2025 10:58
Згідно вимог тендерної документації на підтвердження кваліфікації чергових пульту потрібно надати свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації за професією ,,4222 Черговий пульта”, тощо. Відповідно до п.16 Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено: " 16. Працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов. Освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти. Професійна підготовка персоналу пункту централізованого спостереження забезпечується суб’єктом охоронної діяльності». Тобто з вищевказаного положення зрозуміло, що воно не містить імперативної норми для проходження професійної підготовки черговим пульта суб’єкта охоронної діяльності. Забезпечення проходження такої підготовки для чергового пульта з боку суб’єкта охоронної діяльності є правом, а не обов'язком. Враховуючи вищевикладене, Замовник усуньте наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 27 лютого 2025 11:36
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 27.02.2025 рокууповноваженою особою отримано службову записку головного інженера, в якій зазначено, що при плануванні закупівлі послуг: послуги з охорони об’єктів (філії «Слобожанський лісовий офіс») (код ДК 021-2015:79710000 – 4 Охоронні послуги) очікуваною вартістю 26 235 000, 00 грн з ПДВ виникла необхідність виключити з переліку об’єктів охорони пост за адресою: 62203, Харківська область, Богодухівський район, смт Золочів, вул. Разіна, 11 (комплекс будівель і споруд, територія садиби Золочівського лісництва) через постійні обстріли з боку країни-агресора.Згідно з вимогами п.14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) (далі – Особливості) закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Законодавством не передбачено внесення змін до річного плану закупівель по оголошеній закупівлі. Відповідно до п. 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. При внесенні змін до тендерної документації та/або оголошенні про проведення відкритих торгів замовником буде допущено порушення, оскільки очікувана вартість закупівлі не буде відповідати очікуваній вартості вже включеній до річного плану закупівель по оголошеній закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Виконано
Дата оприлюднення: 27 лютого 2025 12:30
Кінець періоду оскарження: 10 березня 2025 00:00
Дата відміни: 10 березня 2025 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 27.02.2025 року уповноваженою особою отримано службову записку головного інженера відповідно до якої виникла необхідність відмінити закупівлю: послуги з охорони об’єктів (філії «Слобожанський лісовий офіс») (код ДК 021-2015:79710000 – 4 Охоронні послуги) очікуваною вартістю 26 235 000, 00 грн з ПДВ в зв’язку з виключенням з переліку об’єктів охорони пост за адресою: 62203, Харківська область, Богодухівський район, смт Золочів, вул. Разіна, 11 (комплекс будівель і споруд, територія садиби Золочівського лісництва) через постійні обстріли з боку країни-агресора. Згідно з вимогами п.14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) (далі – Особливості) закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Законодавством не передбачено внесення змін до річного плану закупівель по оголошеній закупівлі. Відповідно до п. 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. При внесенні змін до тендерної документації та/або оголошенні про проведення відкритих торгів замовником буде допущено порушення, оскільки очікувана вартість закупівлі не буде відповідати очікуваній вартості вже включеній до річного плану закупівель по оголошеній закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Документи:
27 лютого 2025 12:30
Електронний підпис
27 лютого 2025 12:29
Протокол_відміни_відкритих_торгів.pdf