Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Сервісний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 33313609 |
Місцезнаходження: | 65045, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52 |
Контактна особа: |
Мнацаканян Артавазд Місакович 380487054380 kpsc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
22 лютого 2025 11:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-10-000006 ● a49c1a4013c347c59691b2f97760da3f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2025 12:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.03.2025 Одеса № 48
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 10.03.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.03.2025 № 48
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2025-02-22-000215-a 22.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-11 15:01:40
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проєктно – кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти з урахуванням коригувань (за наявності), тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином Замовник під час виконання основного договору підряду від 10.07.2024 № 54/24к, укладеного за результатами процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями за номером ID: UA-2024-06-11-001543-a, виявив необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт.
Крім того, надайте інформацію, які саме додаткові роботи до основного договору передбачено виконати відповідно до договору підряду від 20.02.2025 № 15к/25.
3. Як замовник може пояснити здійснення закупівлі робіт з капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, просп. Адміральський, 11-А (коригування) (ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) без використання електронної системи закупівель з підстави, зазначеної у підпункті 8 пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), а саме: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, тоді як загальна вартість додаткових аналогічних робіт перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера (вартість додаткових аналогічних робіт складає 2 278 850,80 грн., ціна основного договору про закупівлю з урахуванням змін складає 3 551 306,03 грн).
4. Надайте інформацію про стан виконання договору підряду від 20.02.2025 № 15к/25 із зазначенням обсягів виконаних робіт та сум оплати.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-13 14:24:09
Пояснення
По першому питанню зазначаємо, що згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту капітального ремонту генеральним проектувальником відкориговано проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів. Щодо виготовленої та відкоригованої проектної документації на капітальний ремонт виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт № ЕК-6041/12-24 від 19 грудня 2024 (додається).
У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом міститься підсумкова відомість ресурсів, що визначає перелік врахованих у кошторисній вартості капітального ремонту матеріалів, виробів та комплектів, що мають бути використані при виконанні робіт, а так само локальні кошториси на будівельні роботи та на придбання устаткування, меблів та інвентарю, які відповідно визначають перелік та обсяги робіт згідно об’єкту.
Згідно абз. 3 п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином, при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локальних кошторисів щодо обсягів робіт та витрат згідно об’єкту капітального ремонту.
Також прийнято до уваги, що коригована проєктна документація містить нові найменування робіт та обсяги робіт, витрат, тощо, які не були враховані та не увійшли у предмет закупівлі до договору № 54/24к від 10.07.2024 по закупівлі: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, просп. Адміральський, 11-А», ID закупівлі: UA-2024-06-11-001543-a.
В той же час, для визначення вартості об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, просп. Адміральський, 11-А» (коригування), в якості очікуваної вартості прийнято суму, отриману шляхом використання даних кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локальних кошторисів щодо обсягів робіт, витрат тощо, згідно об’єкту капітального ремонту, які не були враховані та не увійшли у предмет закупівлі до Договору № 54/24к від 10.07.2024 по закупівлі ID №: UA-2024-06-11-001543-a.
По другому питанню зазначаємо, що під час виконання робіт за договором № 54/24к від 10.07.2024, нашим підприємством було отримано лист від ТОВ «СТРОЙ-ІНВЕСТ-ГРУП-7» з питанням щодо необхідності проведення коригування проєктної документації (копія листа додається). Після отримання даного листа, КП «Сервісний центр» проведено робочу нараду з питань виниклих у ході виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, просп. Адміральський, 11-А». За результатами наради прийнято рішення щодо проведення коригування проєктної документації по об’єкту.
Також додаємо програмний файл АВК що містить інформацію щодо кошторисної документації отриманої після коригування проєктної документації (64.ims) та програмний файл (307.imd) що містить кошторисну документацію та інформацію щодо робіт, які будуть виконані по договору № 15к/25 від 20.02.2025.
По третьому питанню зазначаємо, що Замовник під час укладання договору № 15к/25 від 20.02.2025 діяв виключно в межах підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). Закупівля додаткових робіт здійснювалась у того самого підрядника оскільки договірна ціна договору № 15к/25 від 20.02.2025 (2 278 850,80 грн. з ПДВ) не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю № 54/24к від 10.07.2024 (4 689 091,5 грн з ПДВ), укладеного за результатами проведення закупівлі ID: UA-2024-06-11-001543-a. Окрім того, звертаємо увагу що потреба в додатковій закупівлі виникла до повного виконання основного договору про закупівлю.
По четвертому питанню зазначаємо, що по договору
№ 15к/25 від 20.02.2025 всього виконано обсягів робіт на 52% та сплачено коштів на загальну суму 1 204 191,30 грн.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-03-13 15:09:36
додатковы пояснення
Під час завантаження програмного файла (307.imd) помилково було завантажено не вірний файл. У зв'язку із цим, додаємо вірний програмний файл 307.imd який відповідає договору № 15к/25 від 20.02.2025
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель встановлено порушення вимог підпункту 8 пункту 13 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не згоден із позицією Південного офісу Держаудитслужби та у зв’язку із цим зазначає, що Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, найближчим часом буде оскаржено у суді. Інформація, яка підтверджує подачу позову буде опублікована пізніше. |
Дата публікації: | 24 березня 2025 |
Номер відкриття провадження: | 420/9213/25 |
Дата відкриття провадження: | 02 квітня 2025 |
Документи:
08 квітня 2025 17:56
|
Електронний підпис |
08 квітня 2025 17:55
|
420_9213_25_2025_04_02_1_1570_44982340_0FAF_11F0_A5AD_D5E0936F8D82.zip |
08 квітня 2025 17:56
|
Електронний підпис |
24 березня 2025 15:16
|
Електронний підпис |
08 квітня 2025 17:55
|
420_9213_25_2025_04_02_1_1570_44982340_0FAF_11F0_A5AD_D5E0936F8D82.zip |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Строй-Інвест-Груп-7» #41985045 |
Переможець |
2 278 850,80
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2025 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаток № 4 до дог..xls | укладений |
22 лютого 2025 11:45
|
Обгрунтування п. 13.pdf | укладений |
22 лютого 2025 11:43
|
Договір підряду Адміральск. 11 (коригування).docx | укладений |
22 лютого 2025 11:43
|
Додаток № 4 до дог..pdf | укладений |
22 лютого 2025 11:43
|
Договір 15к-25 від 20.02.2025.pdf | укладений |
22 лютого 2025 11:43
|
Додаток № 1 до дог. ДЦ.rtf | укладений |
22 лютого 2025 11:43
|