Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21710384 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Академіка Глушкова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Андрій Баран +380673437626 prozorro@vdng.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник здійснює предоплату протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати підписання Договору у розмірі 40% від загальної ціни, на підставі рахунку Підрядника | Аванс | 5 | Календарні | 40 |
Надання послуг | у розмірі 43,3% здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня підписання акту приймання наданих Послуг. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 43.3 |
Iнша подія | в розмірі 16,7% протягом 5 (п’яти) календарних днів після реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (виконання умов зазначених в п.4.3. Договору). | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 16.7 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2025 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 16:13 |
Тендерна документація.docx | |
21 лютого 2025 16:13 |
Додаток 6 Перелік документів для Учасника.docx | |
21 лютого 2025 16:13 |
Додаток 4 форма пропозиції.docx | |
21 лютого 2025 16:13 |
Додаток 7 Перелік документів для переможця.docx | |
21 лютого 2025 16:13 |
Додаток 5 згода на обробку персональних данних.docx | |
21 лютого 2025 16:13 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
21 лютого 2025 16:13 |
Додаток 1 кваліфікаційні_критерії.docx | |
21 лютого 2025 16:13 |
Додаток 2 технічні характеристики предмету закупівлії..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-03-000029 ● fc21cf432fc8410aafbf4bce82adb7be
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2025 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2025 № 136
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-02-21-010240-a 21.02.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-07 15:18:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги поточного ремонту підлогового покриття у павільйоні №28 (оранжерея) за адресою: м. Київ, проспект Академіка Глушкова, 1 за кодом CPV, код ДК 021:2015: 45432120-1 — Монтаж фальшпідлоги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-010240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КИЇВ-ІНДУСТРІАЛ» (далі – Учасник) , з огляду на не надання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178.
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено виконання Учасником вимоги щодо усунення невідповідностей, зокрема відповідно до пункту 4.1 Додатку 6 тенденорної документації, а саме довідки у довільній формі або лист-гарантію відсутність підстави, визначеної в підпункті 2 пункту 45 Особливостей № 1178?
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам зазначеним у підпункті 6.2.2 пункту 6.2. Додатку 6 до тендерної документації, зокрема щодо надання інформаційного листа/довідки про розміщення, або не розміщення редакції Статуту на веб-сайті Міністерства юстиції України. У разі розміщення редакції Статуту на веб-сайті Міністерства юстиції України, учасник закупівлі вказує відповідний код доступу в інформаційному листі/довідці (для юридичних осіб)?
5. Відповідно до додатка 2 до тендерної документа в Залі 1 площа монтажу підлогового покриття – 70 м2 та у Залі 2 (лимонаріум) площа монтажу підлогового покриття – 134 м2, тобто загальна площа складає 204 м2.
Яким чином замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника з огляду на зазначену інформацію у документі «форма пропозиції на закупівлю» (файл: «Форма пропозиції на закупівлю.pdf») згідно якого, для кожної позиції: «демонтаж старої підлоги», «монтаж дошки підлоги з використанням кріплення твін» та «тонування та лакування покриття підлоги» визначена кількість/обсяг 230 м2?
6. Надати обґрунтовані пояснення щодо причин не оприлюднення невід’ємних додатків до договору підряду від 12.03.2025 № 918/4753, зокрема, Додатку № 3 «Договірна ціна» та Додатку № 4 – «Локальний кошторис».
7. Відповідно до умов оголошення про проведення відкритих торгів, а також пункту 1.4. договору підряду від 12.03.2025 № 918/4753, установлено, що термін надання послуги до 31 березня 2025 року.
Враховуючи зазначене, прошу надати інформацію щодо стану виконання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КИЇВ-ІНДУСТРІАЛ» зазначених вище умов, а також виконання Замовником умов пункту 1.4. договору підряду від 12.03.2025 № 918/4753.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-10 16:27:27
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Після підписання договору від 12.03.2025 №918/4753 Замовником було виявлено ряд помилок як в технічному завданні так і під час розгляду пропозицій.
Задля усунення порушень було проведено перемовини з Виконавцем, щодо можливості розірвання вищезазначеного договору так як умовами договору не передбачено розірвання договору в односторонньому порядку.
Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 12.03.2025 №918/4753 уклавши Угоду про розірвання Договору № 918/4753 від 12.03.2025 року від 09.04.2025 року №б\н
.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПРОТОКОЛ наради щодо розгляду висновку моніторингу від 23.04.2025 р. (ID моніторингу: UA-M-2025-04-03-000029) по закупівлі за предметом: Послуги поточного ремонту підлогового покриття у павільйоні №28 (оранжерея) за адресою: м. Київ, проспект Академіка Глушкова, 1 за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45432120-1 Монтаж фальшпідлоги ( ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-21-010240-a), розгляд виявлених порушень та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому. 29.04.2025 р. м. Київ Головував: Шиндін Олексій Володимирович – т.в.о. генерального директора. Присутні: Восколупова Людмила Сергіївна – заступник головного бухгалтера. Парцей Наталія Станіславівна – провідний фахівець з управління проєктами. Баран Андрій Вікторович – провідний фахівець з публічних закупівель. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд висновку моніторингу від 23.04.2025 р. (ID моніторингу: UA-M-2025-04-03-000029) по закупівлі за предметом: Послуги поточного ремонту підлогового покриття у павільйоні №28 (оранжерея) за адресою: м. Київ, проспект Академіка Глушкова, 1 за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45432120-1 Монтаж фальшпідлоги ( ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-21-010240-a), розгляд виявлених порушень та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому. Щодо питання 1 порядку денного слухали: Провідного фахівця з публічних закупівель – Барана Андрія Вікторовича, який ознайомив присутніх з висновком за результатами проведення моніторингу від 23.04.2025 р. (ID моніторингу: UA-M-2025-04-03-000029) по закупівлі за предметом: Послуги поточного ремонту підлогового покриття у павільйоні №28 (оранжерея) за адресою: м. Київ, проспект Академіка Глушкова, 1 за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45432120-1 Монтаж фальшпідлоги ( ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-21-010240-a) (надалі – висновок) та методами усунення порушення: - висновок моніторингу: «Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2025 № 23 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.03.2025, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КИЇВ-ІНДУСТРІАЛ» (далі – Переможець, ТОВ «БК «КИЇВ-ІНДУСТРІАЛ»), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «БК «КИЇВ-ІНДУСТРІАЛ», протокол про прийняття рішень уповноваженою особою щодо визначення переможця від 06.03.2025 № 33 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.03.2025, договір підряду від 12.03.2025 № 918/4753, додаткову угоду від 09.04.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 10.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю та звіт про виконання договору про закупівлю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що переможцем процедури закупівлі визначено єдиного учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КИЇВ-ІНДУСТРІАЛ» з ціновою пропозицією 450 000,00 гривень. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Так, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Разом з тим, Замовником у підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 7 до ТД встановлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Аналізом інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу установлено, що Замовником 06.03.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «БК «КИЇВ-ІНДУСТРІАЛ». Однак, ТОВ «БК «КИЇВ-ІНДУСТРІАЛ», у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, чим порушено вимоги підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 7, а також вимоги пункту 47 Особливостей № 1178. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Враховуючи викладене, Замовником, на порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БК «КИЇВ-ІНДУСТРІАЛ», як таку, коли переможцем закупівлі не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, а, натомість, укладено з Переможцем договір підряду від 12.03.2025 № 918/4753 на суму 450 000,00 гривень з ПДВ. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби звернувся 07.04.2025 через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/ інформації щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником надано наступні пояснення: «..Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 12.03.2025 №918/4753 уклавши Угоду про розірвання Договору № 918/4753 від 12.03.2025 року від 09.04.2025 року №б\н» та до пояснень долучено угоду від 09.04.2025 б/н про розірвання Договору № 918/4753. Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Так, відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Поруч з тим, відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) Замовник самостійно та безоплатно оприлюднює в електронній системі закупівель - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник під час публікації договору повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Поруч з тим, аналізом інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником під час оприлюднення підряду від 12.03.2025 № 918/4753 не оприлюднено всіх додатків до нього (Додаток №3 – Договірна ціна; Додаток №4 – Локальний кошторис у форматі PDF), а також документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. Разом з тим, Замовником 10.04.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено УГОДУ від 09.04.2025 б/н про розірвання Договору № 918/4753 від 12.03.2025 року та звіт про виконання договору про закупівлю із описом підстав розірвання: «Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 12.03.2025 №918/4753 уклавши Угоду про розірвання Договору № 918/4753 від 12.03.2025 року від 09.04.2025 року №б\н». Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу, установлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено. ПІСЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ВИРІШИЛИ: 1. Прийняти до уваги висновок Північного офісу Держаудитслужби за результатами проведення моніторингу від 23.04.2025 р. (ID моніторингу: UA-M-2025-04-03-000029) по закупівлі за предметом: Послуги поточного ремонту підлогового покриття у павільйоні №28 (оранжерея) за адресою: м. Київ, проспект Академіка Глушкова, 1 за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45432120-1 Монтаж фальшпідлоги ( ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-21-010240-a) та вжити заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: провести роз’яснювальну роботу зі співробітниками, що беруть участь у підготовці та проведенні публічних закупівель.
2025-04-29 12:54:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВ-ІНДУСТРІАЛ" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВ-ІНДУСТРІАЛ" #40199217 |
Переможець |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2025 14:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2025 11:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 16:31
|
UHODA pro rozirvannia Dohovoru 918-4753 vid 12.03.2025 roku z 28 bereznia 2025 r..pdf | укладений |
10 квітня 2025 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2025 15:39
|
DOHOVORU PIDRIaDU Posluhy potochnoho remontu pidlohovoho pokryttia u pavilioni 28 oranzhereia.pdf | укладений |
17 березня 2025 15:38
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 березня 2025 — 28 березня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 12.03.2025 №918/4753 уклавши Угоду про розірвання Договору № 918/4753 від 12.03.2025 року від 09.04.2025 року №б\н |