Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 44069150 |
Вебсайт: | https://vin.tax.gov.ua |
Місцезнаходження: | 21028, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 |
Контактна особа: |
Віштак Анастасія Олегівна +380432592310 anastasia530davydiuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 411 925,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 059,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 лютого 2025 16:00 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
21 лютого 2025 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 16:00 |
ТД ліфти 2025.doc | |
21 лютого 2025 16:00 |
Додаток _ 4 Проєкт договору 25.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Марусич Богдан Олексійович |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП Марусич Богдан Олексійович
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази
Підтверджую
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Підтверджую
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність досвіду виконання аналогічних договорів
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Марусич Богдан Олексійович #2970119011 |
Переможець |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2025 14:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2025 09:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливостей), замовник вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ФОП Марусич Богдан Олексійович (код ЄДРПОУ/РНОКПП 2970119011) за предметом закупівлі: Послуги з технічного обслуговування та ремонту ліфтів за адресою: м. Вінниця, вул. Костянтина Василенка, 21 (код за ДК 021:2015 – 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів») (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-21-009979-a). Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Відповідно до пп. 2.7 рядка 2 «Інформація про учасника» таблиці № 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються учасниками процедури закупівлі» учасник має надати: «2.7. Копію ліцензії та/або дозволу на право здійснення учасником діяльності, передбаченою цією закупівлею, у разі, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України». «*Примітка: у разі відсутності аналогів зазначених документів учасник повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності не наданого документа». Учасник у складі тендерної пропозиції не надав жодного документу до цього підпункту. 1.2.Відповідно до пп. 3.5 рядка 3 «Інша інформація» таблиці № 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються учасниками процедури закупівлі» учасник має надати: «3.5. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про надання такій особі повноважень щодо підписання договору про закупівлю». Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію (довідку в довільній формі) до цього підпункту. 1.3.Відповідно до пп. 3.7 рядка 3 «Інша інформація» таблиці № 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються учасниками процедури закупівлі» учасник має надати: «3.7. Учасник самостійно несе всі витрати пов’язані з одержанням всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції. При розрахунку ціни, за яку учасник згоден надати послуги, враховується ціна предмету закупівлі та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України, про що надається гарантійний лист. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися)». Учасник у складі тендерної пропозиції не надав відповідний гарантійний лист до цього підпункту. 1.4.Відповідно до пп. 3.8 рядка 3 «Інша інформація» таблиці № 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються учасниками процедури закупівлі» учасник має надати: «3.8. Гарантійний лист, що учасник ознайомився з умовами та вимогами, які визначені в Інформації про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) замовника (Додаток № 5 до тендерної документації) та гарантує, що має змогу надати вказані послуги, у разі перемоги». Учасник у складі тендерної пропозиції не надав відповідний гарантійний лист до цього підпункту. Отже, керуючись вимогами пункту 43 Особливостей, замовнику необхідно в електронній системі закупівель розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених у тендерній пропозиції ФОП Марусич Богдан Олексійович (код ЄДРПОУ/РНОКПП 2970119011). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: – Копію ліцензії та/або дозволу на право здійснення учасником діяльності, передбаченою цією закупівлею, у разі, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України або у разі відсутності аналогів зазначеного документу учасник повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності не наданого документа; – інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про надання такій особі повноважень щодо підписання договору про закупівлю; – гарантійний лист, що учасник самостійно несе всі витрати пов’язані з одержанням всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції. При розрахунку ціни, за яку учасник згоден надати послуги, враховується ціна предмету закупівлі та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України; – гарантійний лист, що учасник ознайомився з умовами та вимогами, які визначені в Інформації про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) замовника (Додаток № 5 до тендерної документації) та гарантує, що має змогу надати вказані послуги, у разі перемоги.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 06 березня 2025 14:19
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ФОП Марусич Богдан Олексійович #2970119011 |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2025 15:42
|
Договір № 43 | укладений |
17 березня 2025 15:25
|