Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби особистої гігієни
Очікувана вартість
1 032 000,00 UAH
UA-2025-02-19-014124-a 9f4f9ac3f6d846c082aa11716dd61ad7
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Рябінчук

+380674047226 phcszpi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 22201756
Місцезнаходження: 08400, Україна , Київська обл., місто Переяслав, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2
Контактна особа: Вікторія Рябінчук
+380674047226
phcszpi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2025 20:49
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2025 00:00
Очікувана вартість: 1 032 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9540 штука
Підгузки для дорослих, розмір М (середнє поглинання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
630 штука
Підгузки поясний для дорослих, розмір М (високе поглинання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
2880 штука
Підгузки для дорослих, розмір М (максимальне поглинання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
7680 штука
Підгузки для дорослих, розмір L (середнє поглинання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
600 штука
Підгузник для дорослих поясний L (середнє поглинання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
2232 штука
Підгузки для дорослих, розмір L (максимальне поглинання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
1080 штука
Підгузки для дорослих, розмір ХL (середнє поглинання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
252 штука
Підгузник для дорослих, поясний ХL (максимальне поглинання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
4500 штука
Підгузки-труси для дорослих, розмір М (середнє поглинання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
4500 штука
Підгузки-труси для дорослих, розмір L (середнє поглинання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
1320 штука
Пелюшки сечопоглинальні 60х90 см (велике поглинання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
1008 штука
Урологічні прокладки для жінок, поглинання від 345 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
3120 штука
Урологічні прокладки для жінок, поглинання від 550 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
1152 штука
Урологічні прокладки для жінок, поглинання від 910 мл (нічні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
432 штука
Урологічні прокладки (вкладки) для жінок, поглинання від 2200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
720 штука
Урологічні прокладки для жінок, поглинання від 930 мл( збільшені)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
104 штука
Підгузки-трусики для дітей (19-30 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
60 штука
Підгузки-трусики для дітей (22-37 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
50 штука
Трусики сітчасті, розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
120 штука
Підгузки розмір ХХL (високе поглинання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
2160 штука
Прокладки для критичних днів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, Шевченка, 2 складські приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 лютого 2025 20:49

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-17-000099 ● 5be06edecf5749caa7edfdba75a143e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2025 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ


17.03.2025 №111

Київ



Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель


Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.



Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-02-19-014124-a 19.02.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-19 17:48:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Засоби особистої гігієни», за кодом ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-19-014124-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-24 14:23:17

Відповідь на зипит від 19.03.2025 р., рамках моніторингу UA-M-2025-03-17-000099 процедури відкритих торгів по закупівлі засобів особистої гігієни у 2025 році, за кодом ДК 021:2015 33770000-8 «Папір санітарно-гігієнічного призначення» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-19-014124-а)

В рамках моніторингу UA-M-2025-03-17-000099 процедури відкритих торгів по закупівлі засобів особистої гігієни у 2025 році, за кодом ДК 021:2015 33770000-8 «Папір санітарно-гігієнічного призначення» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-19-014124-а), на питання «яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», повідомляє наступне:
1. Технічні та якісні характеристики засобів особистої гігієни визначалися Центром самостійно, відповідно до вимог чинного законодавства України, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації, та відповідно до реальної потреби по видах та кількості, обрахованої згідно медичних призначень лікарів Центру та рекомендацій по застосуванню засобів гігієни.
Станом на 01.01.2025 року кількість клієнтів, а це особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та одинокі непрацездатні громадяни, які відповідно до медичних призначень лікарів потребували щоденного використання засобів особистої гігієни, складала 83 людини.
Зваживши на фізіологічні особливості кожного клієнта, процес переміщення клієнта, ризики щодо алергічних реакцій та дерматичних запалень від потертостей, які можуть бути спровоковані невірно підібраними видами особистої гігієни, та враховуючи, що найменша кількості підгузок, прокладок, урологічних прокладок, прокладок для критичних днів тощо на одного клієнта буде складати не менше чим 2 одиниці в день, було вирішено провести закупівлю по наступним видам та кількості:
- Підгузки для дорослих, розмір М (середнє поглинання) 9540 шт
- Підгузки поясний для дорослих, розмір М (високе поглинання) 630 шт
- Підгузки для дорослих, розмір М (максимальне поглинання 2880 шт
- Підгузки для дорослих, розмір L (середнє поглинання) 7680 шт
- Підгузник для дорослих поясний L (середнє поглинання) 600 шт
- Підгузки для дорослих, розмір L (максимальне поглинання) 2232 шт
- Підгузки для дорослих, розмір ХL (середнє поглинання) 1080 шт
- Підгузник для дорослих, поясний ХL (максимальне поглинання) 252 шт
- Підгузки-труси для дорослих, розмір М (середнє поглинання) 4500 шт
- Підгузки-труси для дорослих, розмір L (середнє поглинання) 4500 шт
- Пелюшки сечопоглинальні 60х90 см (велике поглинання) 1320 шт
- Урологічні прокладки для жінок, поглинання від 345 мл 1008 шт
- Урологічні прокладки для жінок, поглинання від 550 мл 3120 шт
- Урологічні прокладки для жінок, поглинання від 910 мл (нічні) 1152 шт
- Урологічні прокладки (вкладки) для жінок, поглинання від 2200 мл 432 шт
- Урологічні прокладки для жінок, поглинання від 930мл (збільшенні) 720 шт
- Підгузки-трусики для дітей (19-30 кг) 104 шт
- Підгузки-трусики для дітей (22-37 кг) 60 шт
- Трусики сітчасті, розмір L 50 шт
- Підгузки розмір ХХL (високе поглинання) 120 шт
- Прокладки для критичних днів 2160 шт.
Розмір бюджетного призначення визначався відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами, та в межах кошторисних призначень Центру по КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев'язувальні матеріали» та по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на 2025 рік. Розмір бюджетного призначення затверджений планом закупівель та оприлюднений у встановленому Законом порядку на веб-сторінці https://prozorro.gov.ua.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалася відповідно до методики, яка передбачена Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", та визначалася на підставі проведеного моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро») та отримання комерційних (цінових) пропозицій від потенційних постачальників (скан-копії додаємо). Враховуючи викладене, очікувану вартість по закупівлі засобів особистої гігієни вирішили затвердити у сумі 1 032 000,00 грн., та оприлюднити на веб-сайті: https://prozorro.gov.ua у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Стосовно сторінки власного веб-сайту, на якому рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до частини 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу): «4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Оскільки органом управління Центру є Київська обласна державна (військова) адміністрація інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на їх офіційному веб-сайті. Посилання: https://koda.gov.ua/gromadskosti/vidkryti-dani/publichni-zakupivli/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-oda/departament-soczialnogo-zahystu-naselennya/ («Обгрунтування закупівель – Інтернати, пансіонати – лютий 2025». Також надаємо посилання на завантаження файлу з обґрунтуванням з сайту https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/03/dszn-lyutyj-2025.zip і додатково прикріплюємо сам файл з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-19 18:17:06

Запит про надання пояснень

Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна, з огляду на не надання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-24 14:27:17

Відповідь на зипит від 19.03.2025 р., рамках моніторингу UA-M-2025-03-17-000099 процедури відкритих торгів по закупівлі засобів особистої гігієни у 2025 році, за кодом ДК 021:2015 33770000-8 «Папір санітарно-гігієнічного призначення» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-19-014124-а)

ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ вважав, що формулювання норми законодавства «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю....» надає розуміння в тлумаченні вимоги, щодо встановлення імперативної вимоги лише щодо крайнього строку оприлюднення відповідних документів. При цьому Відповідно до вимог ч.2 абз. 15 п.47 Особливостей № 1178 Центр не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Оскільки відповідні документи наявні в електронній системі закупівель, Центр вважав, що переможець процедури закупівлі надав відповідні документи вчасно та не порушив вимоги законодавства та тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку з неможливістю усунення порушення описаного у висновку, а саме «…оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 3 пункту 47 Особливостей № 1178 з дати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (з 04.03.2025 по 07.03.2025 включно)…» було прийнято рішення про розірвання договору № 31 від 11.03.2025 року з ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна.

2025-04-14 16:23:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна 996 210,90
UAH з ПДВ
996 210,90
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 лютого 2025 22:19
Електронний підпис
26 лютого 2025 22:18
Додаток 3 ТХ.pdf
26 лютого 2025 22:16
Додаток_3 ТХ.pdf
26 лютого 2025 22:15
Додаток_3 ТХ.pdf
26 лютого 2025 22:06
Електронний підпис
26 лютого 2025 19:34
Електронний підпис
26 лютого 2025 18:21
ISO 13485-1.pdf
26 лютого 2025 18:21
ІНН.pdf
26 лютого 2025 18:21
Виписка з ЄДР Дія.pdf
26 лютого 2025 18:21
Висновок Ліберо 2023-5.pdf
26 лютого 2025 18:21
Висновок Лібресс 2020.pdf
26 лютого 2025 18:21
Витяг з ЄДР openbot.pdf
26 лютого 2025 18:21
Витяг з РПЄП.pdf
26 лютого 2025 18:21
Витяг про несудимість.pdf
26 лютого 2025 18:21
ГЛ щодо договору.pdf
26 лютого 2025 18:21
ДВ Flex.pdf
26 лютого 2025 18:21
ДВ Libero Sleep Tight.pdf
26 лютого 2025 18:21
ДВ SENI_CONTROL 23.pdf
26 лютого 2025 18:21
ДВ Super_Seni_.pdf
26 лютого 2025 18:21
ДВ Tena Lady Protect_ 23.pdf
26 лютого 2025 18:21
ДВ Tena Slip Plus (PL)_01.2029.pdf
26 лютого 2025 18:21
ДВ iD Підгузники_ труси.pdf
26 лютого 2025 18:21
ДВ Сені Фікс.PDF
26 лютого 2025 18:21
Довідка щодо ліцензій.pdf
26 лютого 2025 18:21
Додаток_3 ТХ.pdf
26 лютого 2025 18:21
Лист про документи 2024.pdf
26 лютого 2025 18:21
Паспорт Терещенко.pdf
26 лютого 2025 18:21
Сертификат GS1 Seni.pdf
26 лютого 2025 18:21
Сертификат GS1 iD.pdf
26 лютого 2025 18:21
Сертифікат GS1 Тена.pdf
26 лютого 2025 18:21
ТХ iD Slip.pdf
26 лютого 2025 18:21
ТХ Ліберо Ап энд гоу.pdf
26 лютого 2025 18:21
ТХ Ліберо Сліптайт.pdf
26 лютого 2025 18:21
ТХ Лібрес класік.pdf
26 лютого 2025 18:21
ТХ Сені Супер Плюс-2.pdf
26 лютого 2025 18:21
ТХ Сені Фікс.pdf
26 лютого 2025 18:21
ТХ Тена Бед.pdf
26 лютого 2025 18:21
ТХ Тена Комфорт.pdf
26 лютого 2025 18:21
ТХ Тена Леді С-а .pdf
26 лютого 2025 18:21
ТХ Тена Пантс.pdf
26 лютого 2025 18:21
ТХ Тена Сліп.pdf
26 лютого 2025 18:21
ТХ Тена Флекс ISO.pdf
26 лютого 2025 18:21
аналогічний договір 1.pdf
26 лютого 2025 18:21
аналогічний договір 2.pdf
26 лютого 2025 18:21
аналогічний договір 3.pdf
26 лютого 2025 18:21
аналогічний договір 4.pdf
26 лютого 2025 18:21
аналогічний договір 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна
#3297818067
Переможець 996 210,90
UAH з ПДВ
03 березня 2025 15:09

Документи

03 березня 2025 15:09
Довідка НАЗК
03 березня 2025 15:09
Електронний підпис
03 березня 2025 15:06
Протокол 22.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2025 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Терещенко Вікторія Вікторівна
#3297818067
996 210,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2025 15:09
Довідка НАЗК
03 березня 2025 15:09
Електронний підпис
03 березня 2025 15:06
Протокол 22.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2025 16:20
ДУ1 договір 31.pdf укладений
14 квітня 2025 16:19
Електронний підпис укладений
11 березня 2025 14:50
Договір 31.pdf укладений
11 березня 2025 14:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2025 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2025-03-17-000099 від 17 березня 2025 року, про виявлені порушення при визначені переможця закупівлі UA-2025-02-19-014124-a