Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Полігон" Володимирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32598072 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир, вул. Володимира Великого, будинок 54 |
Контактна особа: |
Віталій Толстобрюх +380978717612 poligonvolvol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2025 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2025 11:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2025 15:42 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2025 15:42 |
Очікувана вартість: | 865 059,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 650,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2025 10:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2025 10:55 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx | |
19 лютого 2025 10:55 |
Додаток 4 Проєкт договору.doc | |
19 лютого 2025 10:55 |
Додаток 3 Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
19 лютого 2025 10:55 |
Додаток 1 Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
19 лютого 2025 10:55 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-17-000128 ● 7692ae4bfae7473ba387d67e182ce8f3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2025 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.03.2025 НАКАЗ№ 12-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 17.03.2025 №12-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2025-02-19-003518-a 19.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-18 16:13:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Щебінь та щебенево – піщана суміш» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-19-003518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами обґрунтування розміру витрат, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-21 12:07:43
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу (ID: UA-2025-02-19-003518-a) надаємо наступні пояснення:
Нормативно - правовим актом, що містить згадку про необхідність обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості є постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів”. Відповідно до п. 4-1 зазначеної постанови головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: 1) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; 2) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів є обов`язковим саме для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб`єктів господарювання державного сектору економіки.
Комунальне підприємство «Полігон» Володимирської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та не належить до суб’єкта господарювання державного сектору економіки.
Таким чином обов’язок щодо складання та розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не передбачений для КП «Полігон».
В свою чергу, з метою дотримання принципів публічних закупівель технічні вимоги до предмета закупівлі були сформовані відповідно до потреб замовника (на підставі службової записки заступника директора КП «Полігон» В. Павлося (додається) з метою поліпшення благоустрою та належного утримання доріг та територій населених пунктів громади та повинні відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам). Вимоги до предмета закупівлі враховують норми та стандарти до даного виду товару та спрямовані на забезпечення задоволення потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Розмір бюджетного призначення закупівлі визначено в межах бюджетного запиту КП «Полігон» на 2025 рік. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (отримання пропозицій постачальників вартості відповідних товарів).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-24 16:51:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Щебінь та щебенево – піщана суміш» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-19-003518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до підпункту 6 пункту 3.7 Додаток 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання учасником договір з виробником, що підтверджує правовий зв'язок між виробником та учасником.
В пропозиції Фізичної особи – підприємця Токарчука Віктора Сергійовича надано договір купівлі – продажу від 04.01.2021 №04/01/21 (файл – «Додаток 2. Довідка про правовий зв_язок виробника та учасника»), термін дії якого до 31 грудня 2024 року.
Разом з тим, процедура закупівлі «Щебінь та щебенево – піщана суміш» було оприлюднена 19 лютого 2025 року, а також пропозиція Фізичної особи – підприємця Токарчука Віктора Сергійовича була подана 21 лютого 2025 року.
Просимо надати документи, якими учасником Фізичною особою – підприємцем Токарчуком Віктором Сергійовичем підтверджено, що договір купівлі – продажу від 04.01.2021 №04/01/21 діє до кінцевого строку поставки товарів, а саме до 31.03.2025?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-26 16:31:03
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу (ID: UA-2025-02-19-003518-a) надаємо наступні пояснення:
В пропозиції Фізичної особи – підприємця Токарчука Віктора Сергійовича надано договір купівлі – продажу від 04.01.2021 №04/01/21 (файл – «Додаток 2. Довідка про правовий зв_язок виробника та учасника»), термін дії якого до 31 грудня 2024 року. Водночас пунктом 7.8. вказаного договору передбачено, що строк його дії автоматично може бути пролонгованим на наступний рік терміном 1 рік на тих самих умовах, якщо жодна із Сторін не повідомить іншу Сторону за десять днів до закінчення кожного однорічного періоду дії договору про намір припинити його дію.
Зміст наявного правового регулювання вказує на те, що має місце загальне правило, згідно яким, якщо сторони не врегулювали це питання окремо та не домовилися про припинення договірних відносин, відповідні договірні відносини є продовженими.
Пропозиція Фізичної особи – підприємця Токарчука Віктора Сергійовича містить довідку від 19.02.2025 Вих. № 456 про підтвердження стосунків із виробником в якій учасник посилається на зазначений договір чим підтверджує його дію.
В свою чергу тендерна документація не передбачала конкретних умов щодо надання саме копій договорів, вимог до їх чинності та наявності саме в таких договорах умов підтвердження пролонгації.
Окрім цього в пропозиції Фізичної особи – підприємця Токарчука Віктора Сергійовича надано «Гарантійний лист від виробника продукції» від 20.02.2025 Вих. № 10/2-5 (файл - «Гарантійний лист від виробника.pdf»), яким виробник підтверджує можливість відвантаження товару в необхідній кількості, якості та терміни визначені тендерною документацією та пропозицією учасника.
Відповідно до підпункту 6 пункту 3.7 Додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання учасником не виробником товару не лише договору з виробником, а й надання та/або сертифікату дистриб’ютора, представника, дилера та/або листа від виробника про гарантії поставки та/або іншого аналогічного документу що підтверджує правовий зв'язок між виробником та учасником.
Враховуючи зазначене учасник виконав вимоги даного підпункту.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2025 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Токарчук Віктор Сергійович |
709 248,00
UAH з ПДВ
|
649 207,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АВК Будторг" |
800 077,30
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БАСТІОН БУДТРЕЙД" |
798 600,00
UAH з ПДВ
|
770 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО, ЩО ПОВНІСТЮ НАЛЕЖИТЬ ІНОЗЕМНОМУ ІНВЕСТОРУ "ГРАН-ІНВЕСТ" |
798 360,00
UAH з ПДВ
|
779 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Токарчук Віктор Сергійович #2323400056 |
Переможець |
649 207,20
UAH з ПДВ
|
06 березня 2025 11:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2025 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2025 09:26
|
Договір 63.pdf | укладений |
13 березня 2025 09:25
|