Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Патрульний автомобіль підвищеної прохідності (типу Pick up)
Очікувана вартість
158 743 667,00 UAH
UA-2025-02-17-012556-a ● 36bca309e61f4e57889b022ab6ec5ab4
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 23311317 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Прокопчук Сергій Петрович 380445276607 SProkopchuk@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2025 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2025 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 158 743 667,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 587 436,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317, IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 587 436,67 грн. (Один мільйон п’ятсот вісімдесят сім тисяч чотириста тридцять шість гривень 67 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1587436.67 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 одиниця
Патрульний автомобіліь підвищеної прохідності (типу Pick up)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 червня 2025
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2025 16:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2025 16:42 |
ДОДАТОК 1 Цінова пропозиція.docx | |
17 лютого 2025 16:42 |
ДОДАТОК 4 Інші вимоги.docx | |
17 лютого 2025 16:42 |
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНА_Пікапи.docx | |
17 лютого 2025 16:42 |
ДОДАТОК 3 Договір.docx | |
17 лютого 2025 16:42 |
ДОДАТОК 2 Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 19 лютого 2025 18:26
Дата відповіді: 20 лютого 2025 16:39
Реалізуючи своє право, передбачене частиною сьомою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), звертаємось через електронну систему закупівель до замовника – Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі (далі – Звернення) на закупівлю: «Патрульних автомобілів підвищеної прохідності (типу Pick up) код ДК 021:2015:
34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-17-012556-a (надалі – Процедура закупівлі).
Вважаємо, що встановлення Замовником в Оголошенні про закупівлю державним замовником у сфері оборони в порядку проведення спрощеної закупівлі з особливостями (далі – Оголошення) умов, що стосуються технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі, а саме:
- кліренс ‒ не нижче 215 мм,
- двигун: потужність – не нижче 200 к.c.
призводить до звуження кола учасників тендера, що є порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Звертаємо увагу, що відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зауважуємо, що розширення діапазонів відповідності вказаних технічних характеристик наступним чином:
- кліренс ‒ не нижче 210 мм,
- двигун: потужність – не нижче 150 к.c.
суттєво не впливає на продуктивність та ефективність автомобілів, що закуповуються, та їх функціонал і можливості зберігаються; зміна кліренсу і потужності двигуна не погіршує технічних характеристик автомобіля, оскільки основні експлуатаційні характеристики залишаються незмінними.
Встановлення вищевказаних вимог в Оголошенні саме у такій редакції не обґрунтовано Замовником і може свідчити про зацікавленість в конкретній моделі автомобіля заздалегідь визначеного суб’єкта господарювання.
Також повідомляємо щодо строку поставки товару, що є предметом закупівлі
(50 штук – до 20.05.2025 року; 50 штук – до 20.06.2025 року).
Вказаний строк поставки надмірно скорочений в умовах логістичних та адміністративних складнощів, спричинених збройною агресією росії проти України, в умовах дії правового режиму воєнного стану в Україні, постійних обстрілів об’єктів інфраструктури та перебоїв з електропостачанням, що виглядає як умисне і вмотивоване рішення Замовника позбутися конкурентного середовища і «зайвих учасників» під час проведення даного тендеру.
Таким чином, Замовником звужено коло учасників виключно до тих, які мають змогу запропонувати автомобілі підвищеної прохідності (типу Pick up) певного виробника та заздалегідь визначеної моделі, та створені штучні перешкоди для участі в тендері тих учасників (у тому числі, заявника), які можуть запропонувати якісні та високоефективні автомобілі, що повністю задовольняють потребу Замовника, але при цьому за деякими своїми показниками не «вписуються» в розроблену Замовником «схему».
Враховуючи викладене вище, з метою усунення порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, а також створення належного рівня конкурентного середовища, вимагаємо внести до Оголошення наступні зміни:
- кліренс ‒ не нижче 210 мм,
- двигун: потужність – не нижче 150 к.c.
- строк поставки товару змінити на: «до 31.08.2025».
Ігнорування Замовником даного Звернення, невнесення відповідних змін до Оголошення неодмінно призведе до порушення такого принципу здійснення публічних закупівель як запобігання корупційним діям і зловживанням (додатково до перелічених вище), а також спричинить збитки Державі та суспільству у розмірі, який сягає приблизно 160 млн грн, що слугуватиме підставою для подання скарги до органу оскарження (АМКУ), формування заяв (у тому числі, надання відповідних матеріалів, документів та інформації) до відповідних правоохоронних органів з метою вжиття заходів впливу.
Окремо зауважуємо, що подібні «тендерні схеми» та кейси такого масштабу завжди викликають потужний суспільний резонанс та зацікавленість незалежних антикорупційних діячів!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Технічні вимиги щодо предмету закупівлі сформовано відповідним відділом, з урахуванням скаладних умов експлуатації (бездоріжжя, де підвищений кліренс та потужність двигуна мають вирішальне значення). Стосовно термінів поставки, то вони також визначені потребою в таких автомобілях. Дякую.
Внесення змін щодо строків постачання автомобілів
Дата подання: 21 лютого 2025 15:32
Дата відповіді: 21 лютого 2025 17:01
Шановний, замовник, доброго дня.
Ми, як офіційний дилер відповідних автомобілей в Україні, ознайомившись з вимогами замовника звертаємось з наступним.
Відповідно до Оголошення про закупівлю державним замовником у сфері оборони в порядку проведення спрощеної закупівлі з особливостями в електронній системі закупівель товару: Патрульних автомобілів підвищеної прохідності (типу Pick up) код ДК 021:2015: 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби - строки постачання автомобілів замовником визначені як 50 штук - до 20.05.2025 року; 50 штук - до 20.06.2025 року.
Варто зауважити, що замовником передбачено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії в розмірі 1 587 436,67 грн. Також відповідно до умов тендеру - є вимога забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 1 % від вартості контракту.
До закупівлі визначений величезний об’єм автомобілів з максимально обмеженим строком постачання - близько трьох місяців. Виконати дану вимогу в теперішніх складних умовах має змогу виключно той учасник, який вже має дані автомобіль в наявності, тобто замовником абсолютно виключений момент конкурентності на закупівлі.
Ми є активним учасником ринку тендерних продажів, маємо змогу забезпечити виконання вимог замовника у повному обсязі, готові запропонувати максимально конкурентну вартість, тому звертаємось до замовника внести зміни до умов документації, а саме подовжити строк постачання автомобілів до липня-серпня, 2025р., тобто фактично лише на 1-2 місяці.
Сподіваємось на порозуміння з Вашого боку.
Ми також розуміємо, що подібний вид закупівель не оскаржується в Антимонопольному комітеті України, але враховуючи резонансність тендеру, можливість економії державних коштів та в цілому публічності, відкритості закупівель в цілому, а особливо для потреб оборони - сподіваємось на виважене рішення Замовника та внесення змін до умов тендеру за для його успішного завершення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України проводить закупівлю (UA-2025-02-17-012556-a) для забезпечення потреб Державної прикордонної служби України відповідно до наказів, розпоряджень чи інших розпорядчих документів Адміністрації Держприкордонслужби. Вимоги стосовно закупівлі визначені замовником. Відповідно до Положення про Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України у нас відсутні правові підстави щодо внесення змін до закупівлі (визначених замовником).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
132 110 040,00
UAH з ПДВ
|
132 110 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
132 110 040,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 12:09
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій