Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00433331 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91 |
Контактна особа: |
Інна Суровицька +380542225521 ukb.smr.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2025 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 12:28 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 12:28 |
Очікувана вартість: | 52 760 047,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 263 800,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 65 |
Виконання робіт | Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2025 11:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2025 11:52 |
Додаток № 3 до ТД_техвимоги ЗОШ 5 нова редакція.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
Додаток № 4 до ТД проєкт договору ЗОШ 5 нова редакція.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
Прелік змін ЗОШ 5.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
Додаток № 5 до ТД перелік для Переможця нова редакція.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
Технічне завдання ЗОШ 5 нова редакція.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
Додаток № 2 до ТД_16 кваліфікаційні ЗОШ 5 нова редакція.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
Тендерна_документація_Нове б-во ЗОШ 5 нова редакція.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
Додаток № 1 перелік для Учасника до ТД_ЗОШ 5 нова редакція.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
ПВР ЗОШ 5.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі — Закон) з урахуванням цих особливостей.
Вимоги до відомостей, які мають міститися в тендерній документації, передбачені ч. 2 ст. 22 Закону. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, частиною 5 статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
- передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
- не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Будівництво укриттів є критично важливим завданням, яке вимагає високих стандартів якості, безпеки та екологічного управління. Враховуючи стратегічне значення таких об'єктів, у тендерній документації доцільно встановлено вимоги щодо наявності в Учасника наступних сертифікатів ISO:
• Сертифікат системи екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015)
• Сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019/45001:2018)
• Сертифікат системи управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018)
Крім того тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки вимога надати перелічені сертифікати ISO безпосередньо стосуються предмета закупівлі та сфери діяльності, по якій проводиться закупівля.
Встановлення вимог щодо сертифікації за ISO 9001, ISO 45001 та ISO 14001 є необхідним для:
- гарантії якісного та відповідального виконання будівельних робіт;
- забезпечення охорони праці та безпечних умов роботи на об'єкті;
- виконання робіт із мінімальним негативним впливом на довкілля.;
- відбору професійних та надійних підрядників.
Включення цих вимог до тендерної документації є обґрунтованим та необхідним кроком для забезпечення належної якості будівництва укриттів.
Висота підйому до 3000 мм;
Ширина/довжина платформи 1100х1400мм;
Розміри посадочної площадки перед підйомником 1550х4000 мм;
Відстань до ймовірної точки живлення - відстань від лівого підйомника до електрощитової 11,5 м, відстань від правого підйомника до електрощитової 19,5 м
Тип: некерований
Gigabit Ethernet: Так
Комутаційна матриця: 48 Гбіт/с
Загальна кількість портів: 24
Підтримка PoE: без PoE
Блок живлення: вбудований
Охолодження: пасивне
Корпус: Металевий
Робоча температура: 0...40 °C
Температура під час зберігання: -40...70 °C
Максимальна споживана потужність: 14.6 Вт
Щодо довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), то учаснику необхідно буде надати лише ті, що підтверджують часткове або повне виконання робіт за договором. У зв’язку з чим Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до цього кваліфікаційного критерію.
Щодо довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), то учаснику необхідно буде надати лише ті, що підтверджують часткове або повне виконання робіт за договором. У зв’язку з чим Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до цього кваліфікаційного критерію.
- захисної споруди цивільного захисту або;
- протирадіаційного укриття або;
- бомбосховища.
Замовником також враховано, що роботи саме з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту / протирадіаційного укриття / бомбосховища розпочалися порівняно недавно, займають тривалий час та можуть бути ще не завершені станом на сьогодні, тому в документації зазначено, що аналогічний договір може бути як повністю виконаним, так і таким, що перебуває у процесі виконання, проте за умови надання документів, які підтверджують виконання ключових видів робіт.
Важливо підкреслити, що не може вважатися аналогічним будь-який договір підряду, у межах якого виконувались окремі види робіт (земляні, бетонні, електромонтажні тощо). Досвід учасника має підтверджувати його спроможність виконати ключові роботи із будівництва укриття відповідно до специфічних вимог безпеки.
Будівництво захисної споруди – це спеціалізований об’єкт із особливими вимогами безпеки. Захисні споруди цивільного захисту повинні відповідати суворим нормам щодо:
- стійкості до ударних навантажень та вибухової хвилі;
- герметичності та захисту від проникнення токсичних речовин;
- вентиляційних і санітарно-технічних вимог для тривалого перебування .
Захисна споруда – це не просто будівельний об’єкт, а комплексна інженерна система, яка має включати, зокрема:
- правильне проєктування та будівництво залізобетонних конструкцій з урахуванням навантажень;
- герметичні двері та захисні шлюзи;
- системи життєзабезпечення (вентиляція, водопостачання, каналізація, електропостачання, автономне опалення) людей.
Виконання цих робіт у рамках іншого будівництва (наприклад, промислового об’єкта чи житлового будинку) не гарантує, що підрядник може забезпечити повноцінне будівництво укриття та не означає, що підрядник має досвід будівництва укриття.
Тільки підрядник, який уже виконував будівництво захисної споруди, бомбосховищ, інших укриттів або виконував ключові роботи у межах їх будівництва має необхідну компетентність, розуміє специфіку таких об’єктів і здатен гарантувати належну якість робіт.
Таким чином, включення в тендерну документацію вимоги про аналогічний договір саме з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту/протирадіаційного укриття/бомбосховища, а не будь-якого об’єкта, де виконувались окремі види робіт, є обґрунтованим та необхідним.
Технічні характеристики насоса:
Продуктівність -550 л/год, температура конденсату приймаємо +10°, максимальна подача(напір)-5м
Продуктівність -550 л/год, температура конденсату приймаємо +10°, максимальна подача(напір)-5м
Також, в технічному завданні Кошторис №02-01-03 «Покрівля» в пункті 38 «Улаштування вирівнюючих стяжок цементно-піщаних на кожний 1 мм зміни товщини, до 100 мм» - одиниця виміру 100м2, кількість - 0,82, допущено помилку, слід рахувати – одиниця виміру – 100м2, кількість – 0,544.
Замовником будуть внесені зміни в цій частині.
Звертаємо вашу увагу, що ваше трактування положень тендерної документації не відповідає їх фактичному змісту.
Замовник встановив вимогу щодо наявності досвіду саме у виконанні нового будівництва захисної споруди цивільного захисту/протирадіаційного укриття/бомбосховища, оскільки це комплексний процес, який включає зведення об'єкта як єдиної системи із урахуванням усіх конструктивних, інженерних та технічних особливостей.
Тобто Замовнику важливо аби Учасник мав досвід виконання саме такого будівництва.
Будівництво захисної споруди цивільного захисту / протирадіаційного укриття / бомбосховища – це специфічний процес, який вимагає комплексного підходу та інтеграції всіх елементів на етапі будівництва.
Виконання окремих робіт у межах капітального ремонту чи реконструкції не гарантує наявності у підрядника компетентності щодо створення об’єкта з нуля з урахуванням відповідних норм та вимог.
Замовник свідомо передбачив можливість підтвердження досвіду не лише завершеними об'єктами, а й за договорами, які ще тривають. Це пов’язано з тим, що масштабне будівництво укриттів активізувалося відносно недавно, триває тривалий період та може ще не бути повністю завершеним.
Перелік основних видів робіт, зазначений у тендерній документації, спрямований на об’єктивну оцінку спроможності Учасника виконати будівництво укриття як цілісної споруди, а не лише окремих його елементів.
Таким чином, встановлена вимога є обґрунтованою, недискримінаційною та такою, що відповідає предмету закупівлі.
Просимо уважно ознайомитися з положеннями документації та врахувати зазначене під час підготовки тендерної пропозиції.
Щодо такого виду робіт як «улаштування покриттів з фігурних елементів мощення», то Замовником будуть внесені зміни до ТД в цій частині – виключено цей вид робіт.
Якщо у вас є додаткові запитання щодо роз’яснення вимог, готові надати відповідь у межах передбаченої процедури.
Приписи статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначають, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Таким чином, Законом не встановлено вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону. При цьому, одним з основних кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Чинним законодавством не передбачено вимог щодо документів, якими виконання учасником аналогічного договору може бути підтверджено, також чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір», а тому в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, межі критерію «аналогічний договір» визначаються, виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Замовник визначає вимоги тендерної документації виключно на підставі потреби у якісному виконанні робіт, що є предметом закупівлі.
Встановлені кваліфікаційні критерії не спрямовані на обмеження конкуренції чи надання переваг конкретному учаснику, а мають на меті забезпечення належного рівня компетентності виконавця. Оскільки предметом закупівлі є нове будівництво захисної споруди, критично важливо, щоб потенційний підрядник мав підтверджений досвід виконання аналогічних проєктів, а не лише окремих видів робіт у межах реконструкції чи капітального ремонту.
Замовником також враховано, що масштабне будівництво укриттів розпочалося відносно недавно, а тому можливість підтвердження досвіду не обмежується лише завершеними об'єктами – допускаються й чинні договори.
У разі наявності обґрунтованих зауважень щодо вимог документації, законодавством передбачено відповідний механізм їх оскарження. Водночас безпідставні звинувачення не сприяють конструктивному діалогу.
Якщо у вас є додаткові запитання щодо роз’яснення вимог, готові надати відповідь у межах передбаченої процедури.
Крім цього, законодавець одним із принципів здійснення публічних закупівель затвердив відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Такий принцип щонайкраще реалізується в ході взаємодії учасника та замовника в межах електронної системи.
Тому якщо потенційний учасник має зауваження щодо змісту тендерної документації, він має право звернутися за роз'ясненнями чи із вимогою до замовника через електронну систему закупівель.
Крім того стаття 22 ЗУ не містить вимог щодо зазначення в тендерній документації номеру телефону уповноваженої особи, вона повинна містити зокрема такі відомості: прізвище, ім’я та по батькові, посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Тому в цій частині Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Також, в технічному завданні кошторису №02-01-01 «Будівельні конструкції» в пункті 119 «Установлення стальних конструкцій, що залишаються в тілі бетону» в кількості 0,00206 т допущено помилку, слід рахувати в кількості 0,0116 т.
П. 117 та п.118 цього локального кошторису залишаються без змін.
Замовником будуть внесені зміни в цій частині.
Замовником внесені зміни до тендерної документації в цій частині, а саме повернуто до ТД вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації товарів»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-31-000057 ● 4223711ae3aa4c5d8ba3b92514772f4e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 14:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2025 №26-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 31.03.2025 №26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-02-14-007610-a 14.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-01 10:45:28
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ № 5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-007610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-02 09:44:19
Пояснення на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано на підставі робочого проекту. Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та експертного звіту (позитивного) від 30.10.2024 №4006 щодо розгляду проєктної документації на будівництво об’єкта «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32», виданого ТОВ «Центр експертизи» (скан-копія експертного звіту, зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва та Наказу про затвердження проекту № П-115 від 06.11.2024 додаються).
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі робіт за об’єктом будівництва «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32», ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-14-007610-a розміщено 17.02.2025 на сайті Сумської міської ради за посиланням: https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-03 11:50:28
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-007610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» (далі – учасник), з огляду на те що у відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника, відсутні матеріали передбачені замовником, зокрема, в пунктах 239-240, 242, 244-246, 248, 250-252, 255-256, 270-271, 273, 277, 279-280, 283-284, 286-291, 295-296, 298-302, 304-307, 309-310, 312, 314-330, 332-335, 344, 346, 350, 353, 371-373, 375-377, 379, 384, 389-390, 392-397, 409, 413-416, 418-420, 429, 433, 435-436, 451-453, 471-472, 474, 476, 479, 584-586, 590, 599, 618, 671, 687-689, 693, 699-704, 711-712, 714-715, 723, 752, 754, 763-766, 786-788, 793, 798-801, 828, 832-835, 838-839, 843-844, 848-849, 851-852, 854-867, 870, 901, 915 (Азбест хризолітовий, марка К-6-30, Азбест хризолітовий, марка К-6-45, Азбестовий картон загального призначення [КАОН-1], товщина 2 мм, Азбестовий шнур загального призначення [ШАОН-1], діаметр 8,0-10,0 мм, Ацетилен розчинений технічний, марка А, Бензин авіаційний Б-70, Бітуми нафтові будівельні, марка БН-90/10, Бітуми нафтові будівельні, марка БН-70/30, Грунтовка глубокопроникающая Сеrеsіt СT 17 10 л, Бура, Бязь сурова, Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,6х50 мм, Гіпсові в'яжучі Г-3, Ґрунтовка, Вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1, Вапно хлорне, марка А, Вироби гумові технічні морозостійкі, Канати прядив'яні просочені, Каніфоль соснова, Каболка, Картон будівельний прокладний, марка А, Б, Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2, Фарба водно-дисперсійна полівінілацетатна ВД-ВА-17 біла, Білило густотерте цинкове МА-011-0 та ін.) Підсумкової відомості ресурсів (файл ПВР ЗОШ 5.xlsx).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-07 16:09:41
Пояснення на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Підсумкова відомість ресурсів долучена до технічного завдання Тендерної документації містить застарілі матеріальні ресурси, які не є ефективними в використанні, а іноді й протиправними, оскільки не відповідають сучасним будівельним нормам та стандартам, а також специфіки виконання робіт. Наприклад учасник процедури закупівлі прибрав такий матеріал як «вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1», цей матеріал використовують як зв’язуючий компонент для приготування сухих бетонних сумішей та приготування будівельних розчинів. Учасник процедури закупівлі не планує виготовляти будівельні розчини, а закуповує їх у постачальників, тому в нього немає потреби в використанні «вапна будівельного негашеного грудкового, сорт 1».
Також хочемо зауважити, що розрахунок вартості будівництва визначався на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації за допомогою програмного комплекса АВК-5 або сумісного з ним згідно кошторисних норм України та згідно КНУ Настанова з визначення вартості будівництва.
Варто зазначити, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми, які містять застарілі матеріальні ресурси та не враховують специфіку даного об’єкта, тому учасник процедури закупівлі оптимізував кошторис, вилучивши матеріали, які не відповідають вимогам ДБН В2.2-5:2021, оскільки матеріали повинні відповідати вимогам міцності, довговічності та радіаційного захисту. Отже відповідно ДСП 173-96 та ДБН В.2.2-3:2018 використання матеріалів із токсичними чи радіаційно небезпечними компонентами заборонено.
Звертаємо увагу, що використання застарілих матеріально-технічних ресурсів створює загрозу життю та здоров’ю людей та не відповідає санітарним вимогам.
Окрім того, Додаток № 3 до тендерної документації не містить вимоги щодо обов’язковості повного відображення всіх ресурсів у кошторисних розрахунках учасника.
Згідно вимогам п. 1.4. Додатку № 3 до тендерної документації, учасник зобов’язаний здійснити роботи у чіткій відповідності до кількості та обсягів робіт, відповідати видам робіт та одиницям їх виміру, що визначені замовником у Технічному завданні (Розділ 3) цього Додатку.
Враховуючи викладене, учасник не зобов’язаний дослівно відтворювати підсумкову відомість ресурсів Замовника у своїх кошторисах, оскільки це не є критерієм оцінки відповідності тендерної пропозиції.
Також зазначаємо, що у складі інвесторської кошторисної документації передбачено використання традиційних машин, механізмів та матеріальних ресурсів на основі типових рішень, що застосовуються при формуванні вартості будівництва. Водночас Учасник використовує сучасне високотехнологічне обладнання, машини та механізми, які відповідають актуальним вимогам чинного законодавства та дозволяють значно оптимізувати виробничі процеси. Зокрема, це забезпечує можливість зменшення потреби в окремих матеріальних ресурсах або повну відмову від їх використання. Зазначені ресурси передбачені інвесторською кошторисною документацією, однак не є доцільними або технічно сумісними з новітніми технологічними рішеннями, які застосовує Учасник. Таким чином, використання сучасного обладнання сприяє ефективнішому та раціональнішому виконанню робіт без порушення вимог проєктної документації.
Наприклад, проте не виключно, замість традиційного газового різання, яке потребує використання ацетилену, Учасник використовує сучасну плазмову різку (Tesla Weld CUT60), яка його не потребує. Використання монтажного пістолету BX3-МЕ пояснює виключення класичних цвяхів будівельних – вони замінюються сучасними кріпленнями. Замість старих типів зварювальних апаратів Учасник використовує сучасні апарати, які не потребують гасу для технічних цілей (КТ-1, КТ-2). Сучасне зварювальне обладнання не потребує використання азбестових матеріалів (які раніше використовувалися для термозахисту).
Крім того азбест виключений як шкідливий та такий, що заборонений через шкоду для здоров’я. Згідно частини 3 статті 28 Закону України №4142 «Про систему громадського здоров'я», у технологічних процесах та під час здійснення будівельно-монтажних робіт на будь-яких об’єктах забороняється виробництво і використання азбесту незалежно від виду, а також азбестовмісних виробів і матеріалів. Заходи безпеки і захисту від шкідливого впливу азбесту та азбестовмісних виробів і матеріалів визначаються державними медико-санітарними правилами.
Заборона азбесту в Україні також є частиною зобов'язань країни перед Європейським Союзом у межах Угоди про асоціацію.
Відсутність зазначених матеріалів жодним чином не впливає на будівництво та не знижує якість або безпеку виконуваних робіт. Навпаки, їх невикористання є наслідком впровадження більш ефективних і безпечних технологій, які відповідають сучасним будівельним нормам, екологічним вимогам та стандартам охорони праці. Такий підхід не лише оптимізує витрати та логістику, а й виключає застосування застарілих або заборонених матеріалів, як-от азбест, що становить загрозу для здоров’я працівників та майбутніх користувачів об’єкта. Це свідчить про свідомий і відповідальний підхід Учасника до організації будівельного процесу, спрямованого на якість, інноваційність і безпеку. У той час як дослівне відтворювання Учасником підсумкової відомості ресурсів згідно технічного опису (підсумкова відомість ресурсів) Замовника призведе до використання матеріалів, які не будуть відповідати вимогам ДБН В2.2-5:2021, ДСП 173-96 та ДБН В.2.2-3:2018, тобто не будуть відповідати вимогам міцності, довговічності, радіаційного захисту та Закону України №4142 «Про систему громадського здоров'я».
Учасник урахував специфіку об’єкта будівництва, запропонував більш сучасний підхід до будівництва, оптимізував кошторис, вилучивши застарілі, небезпечні та зайві матеріали, у тому числі матеріали, які не відповідають вимогам, зокрема ДБН В2.2-5:2021 та зменшив кошторисні витрати.
Таким чином, зміна окремих ресурсів є технічно обґрунтованою, не впливає на обсяг чи якість виконання робіт, та здійснюється з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері будівництва.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 11 квітня 2025 року стосовно процедури закупівлі UA-2025-02-14-007610-a Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради (далі – Замовник) ознайомилось із Висновком (далі – Висновок) від 11 квітня 2025 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – ДАСУ), стосовно проведеної Замовником державної процедури закупівлі UA-2025-02-14-007610-a (далі – Закупівля). Висловлюємо категоричну незгоду з опублікованим Висновком, вважаємо його таким, що містить необґрунтовану інформацію та порушує права нашої організації як Замовника зважаючи на наступне. Щодо оцінки відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» вимогам тендерної документації Закупівлі. ДАСУ стверджує, що тендерна пропозиція ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. За результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено, що у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» (файли «8 кошторис ч. 1.pdf» та «8.1.кошторис ч.2.pdf») відсутні деякі матеріали, передбачені Підсумковою відомістю ресурсів, наданої Замовником у складі тендерної документації, зокрема, в пунктах 239-240, 242, 244-246, 248, 250-252, 255-256, 270-271, 273, 277, 279-280, 283-284, 286-291, 295-296, 298-302, 304-307, 309-310, 312, 314-330, 332-335, 344, 346, 350, 353, 371-373, 375-377, 379, 384, 389-390, 392-397, 409, 413-416, 418-420, 429, 433, 435-436, 451-453, 471-472, 474, 476, 479, 584-586, 590, 599, 618, 671, 687-689, 693, 699-704, 711-712, 714-715, 723, 752, 754, 763-766, 786-788, 793, 798-801, 828, 832-835, 838-839, 843-844, 848-849, 851-852, 854-867, 870, 901, 915 (Азбест хризолітовий, марка К-6-30, Азбест хризолітовий, марка К-6-45, Азбестовий картон загального призначення [КАОН-1], товщина 2 мм, Азбестовий шнур загального призначення [ШАОН-1], діаметр 8,0-10,0 мм, Ацетилен розчинений технічний, марка А, Бензин авіаційний Б-70, Бітуми нафтові будівельні, марка БН-90/10, Бітуми нафтові будівельні, марка БН-70/30, Грунтовка глубокопроникающая Сеrеsіt СT 17 10 л, Бура, Бязь сурова, Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,6х50 мм, Гіпсові в'яжучі Г-3, Ґрунтовка, Вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1, Вапно хлорне, марка А, Вироби гумові технічні морозостійкі, Канати прядив'яні просочені, Каніфоль соснова, Каболка, Картон будівельний прокладний, марка А, Б, Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2, Фарба водно-дисперсійна полівінілацетатна ВД-ВА-17 біла, Білило густотерте цинкове МА-011-0 та ін.) З вказаними висновками Замовник не погоджується, з огляду на наступне. Відсутність окремих матеріалів у кошторисі не є підставою для дискваліфікації учасника, оскільки вони можуть бути замінені рівноцінними аналогами або внесені до фінальної договірної документації. Закон «Про публічні закупівлі» не містить прямої вимоги щодо жорсткого дотримання первинної кошторисної документації без права її уточнення. Пункт 5.12. розділу V «Визначення вартості об`єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисні норми України), затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 зазначає, що якщо внаслідок об`єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами. Розрахунок вартості будівництва, що визначається на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації таким програмним забезпеченням як АВК-5 або аналог базується на нормативних базах даних, які можуть містити застарілі матеріали. У випадку з протирадіаційними укриттями їх використання є не лише неефективним, а й протиправним, оскільки: - не відповідає сучасним будівельним нормам та стандартам. Відповідно до ДБН В.2.2-5:2021, матеріали мають відповідати вимогам міцності, довговічності та радіаційного захисту; - протирічить пожежним нормам. Використання застарілих ресурсів може створювати загрозу життю та здоров’ю людей (ДБН В.1.1-7:2016); - не враховує санітарні вимоги. Відповідно до ДСП 173-96 та ДБН В.2.2-3:2018, використання матеріалів із токсичними чи радіаційно небезпечними компонентами заборонено. У складі Технічного завдання до Тендерної документації міститься підсумкова відомість ресурсів, до якої включено ряд матеріалів застарілого типу, які в сучасних умовах не є доцільними для фактичного застосування. Прикладом такого ресурсу є: «вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1», цей матеріал використовують як зв’язуючий компонент для приготування сухих бетонних сумішей та приготування будівельних розчинів. Учасник процедури закупівлі не планує виготовляти будівельні розчини, а закуповує їх у постачальників, тому в нього немає потреби в використанні «вапна будівельного негашеного грудкового, сорт 1». У зв’язку з цим використання негашеного вапна є зайвим, економічно неефективним та технологічно недоцільним. Разом з тим, на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації програмне забезпечення АВК-5 або аналог не враховує специфіку конкретного об’єкта будівництва, що призводить до автоматичного включення несумісних матеріалів у розрахунки. Окрім того, учасником виключено ряд інших матеріальних ресурсів, які застосовуються виключно для обслуговування певних видів будівельних машин і механізмів, що не використовуються учасником. Так у складі інвесторської кошторисної документації передбачено використання традиційних машин, механізмів та матеріальних ресурсів на основі типових рішень. Водночас Учасник використовує сучасне високотехнологічне обладнання, машини та механізми, які відповідають актуальним вимогам чинного законодавства та дозволяють значно оптимізувати виробничі процеси. Зокрема, це забезпечує можливість зменшення потреби в окремих матеріальних ресурсах або повну відмову від їх використання. Зазначені ресурси передбачені інвесторською кошторисною документацією, однак не є доцільними або технічно сумісними з новітніми технологічними рішеннями, які застосовує Учасник. Таким чином, використання сучасного обладнання сприяє ефективнішому та раціональнішому виконанню робіт без порушення вимог проєктної документації та вони не впливають на технологію виконання робіт. Замість традиційного газового різання, яке потребує використання ацетилену, Учасник використовує сучасну плазмову різку (Tesla Weld CUT60), яка його не потребує. Замість старих типів зварювальних апаратів Учасник використовує сучасні апарати, які не потребують гасу для технічних цілей (КТ-1, КТ-2). Сучасне зварювальне обладнання не потребує використання азбестових матеріалів (які раніше використовувалися для термозахисту). Крім того азбест виключений як шкідливий та такий, що заборонений через шкоду для здоров’я. Згідно частини 3 статті 28 Закону України №4142 «Про систему громадського здоров'я», у технологічних процесах та під час здійснення будівельно-монтажних робіт на будь-яких об’єктах забороняється виробництво і використання азбесту незалежно від виду, а також азбестовмісних виробів і матеріалів. Заходи безпеки і захисту від шкідливого впливу азбесту та азбестовмісних виробів і матеріалів визначаються державними медико-санітарними правилами. Заборона азбесту в Україні також є частиною зобов'язань країни перед Європейським Союзом у межах Угоди про асоціацію. Відсутність зазначених матеріалів жодним чином не впливає на технологію виконання робіт, на будівництво та не знижує якість або безпеку виконуваних робіт. Більш того, у тендерній документації не встановлено обов’язковості повного відображення всіх ресурсів у локальних кошторисах учасника. Учасник зобов’язаний виконати всі роботи відповідно до Технічного завдання, а не сліпо копіювати підсумкову відомість ресурсів. Зазначені у Висновку матеріальні ресурси не є доцільними для фактичного застосування та/або використовуються виключно для обслуговування або експлуатації окремих видів машин та механізмів, які не застосовуються Учасником у зв’язку з використанням, зокрема власної наявної техніки. У зв’язку з цим використання зазначених у висновку ДАСУ матеріальних ресурсів є зайвим, економічно неефективним та технологічно недоцільним. Таким чином, їх вилучення з договірної ціни є обґрунтованим, а загальна технологія виконання робіт, їх якість та обсяг залишаються незмінними. Учасник не враховував в розрахунок ціни пропозиції вартість саме допоміжних матеріальних ресурсів, так як вони не впливають на технологію виконання робіт. Отже, враховуючи викладене, відсутність у кошторисах учасника окремих матеріалів, зазначених у підсумковій відомості ресурсів замовника, не є підставою для відхилення його пропозиції, оскільки пропозиція учасника забезпечує виконання всіх передбачених обсягів робіт згідно з Технічним завданням, а Договірна ціна є економічно обґрунтованою і покриває всі витрати, необхідні для виконання робіт. Таким чином, нормативна база прямо передбачає можливість заміни або вилучення матеріалів, якщо це не впливає на якість або технологію будівельного процесу. У випадку, що розглядається, учасником процедури закупівлі було обґрунтовано виключено ряд матеріальних ресурсів, які: - є застарілими або не використовуються у сучасних технологіях; - призначені виключно для обслуговування певного типу техніки, яка не залучається Учасником; - дублюють готову продукцію, яку Учасник закуповує у сертифікованих постачальників. Жодне з вказаних вилучень не змінило технології виконання робіт і не вплинуло на: - якість виконання; - обсяг будівництва; - функціональні властивості майбутнього об’єкта. Більше того, зазначені вилучення забезпечили економію бюджетних коштів та відповідають принципу раціонального використання державних ресурсів, передбаченому частиною 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
2025-04-18 16:00:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (_)
Оскарження в суді
Опис: | Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради 25.04.2025 року подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. |
Дата публікації: | 28 квітня 2025 |
Номер відкриття провадження: | 2-а/480/4217/25 |
Дата відкриття провадження: | 08 травня 2025 |
Документи:
09 травня 2025 09:36
|
Електронний підпис |
28 квітня 2025 09:26
|
Електронний підпис |
28 квітня 2025 09:25
|
Позовна заява ЗОШ 5 перша сторінка.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2025 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Суми-Сервіс-Буд" |
44 878 504,52
UAH з ПДВ
|
40 496 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельна виробничо-комерційна компанія "Федорченко" |
46 994 987,44
UAH з ПДВ
|
40 497 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Суми-Сервіс-Буд" #36234347 |
Переможець |
40 496 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2025 09:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2025 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2025 16:47
|
Договірна ціна 5 школа.xlsx | укладений |
03 квітня 2025 16:45
|
План фін ПРУ 5 школа.docx | укладений |
03 квітня 2025 16:45
|
Інформація про матеріал.xlsx | укладений |
03 квітня 2025 16:45
|
6 25 ПРУ 5 школа.docx | укладений |
03 квітня 2025 16:45
|
Договір 6 25 прозоро.pdf | укладений |
03 квітня 2025 16:45
|
Календарний графік 5 школа.xlsx | укладений |
03 квітня 2025 16:45
|