Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32
Очікувана вартість
52 760 047,20 UAH
UA-2025-02-14-007610-a ● 5296d3fe59c1423d90a4bbaa7d05184f
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00433331 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91 |
Контактна особа: |
Інна Суровицька +380542225521 ukb.smr.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2025 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 12:28 |
Очікувана вартість: | 52 760 047,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 263 800,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 65 |
Виконання робіт | Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2025 11:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2025 11:52 |
Додаток № 3 до ТД_техвимоги ЗОШ 5 нова редакція.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
Додаток № 4 до ТД проєкт договору ЗОШ 5 нова редакція.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
Прелік змін ЗОШ 5.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
Додаток № 5 до ТД перелік для Переможця нова редакція.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
Технічне завдання ЗОШ 5 нова редакція.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
Додаток № 2 до ТД_16 кваліфікаційні ЗОШ 5 нова редакція.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
Тендерна_документація_Нове б-во ЗОШ 5 нова редакція.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
Додаток № 1 перелік для Учасника до ТД_ЗОШ 5 нова редакція.docx | |
03 березня 2025 11:52 |
ПВР ЗОШ 5.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансова звітність
Дата подання: 19 лютого 2025 12:49
Дата відповіді: 21 лютого 2025 13:24
Згідно Додатоку № 2 до тендерної документації п.4. "Наявність фінансової спроможності" вимагається подати звітність за останній звітний період, тобто за 2024 рік. Фінансова звітність за 2024 рік подається: до Держстату – не пізніше 28 лютого включно, до ДПС разом з декларацією з прибутку чи звітом неприбутківців – до 3 березня (включно). Тобто, на сьогоднішній час наявна річна фінансова звітність тільки за 2023 рік. Просимо внести зміни до тендерної документації, вказавши річну фінансову звітність за 2023 рік.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час встановлення кваліфікаційного критерію щодо підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2024 рік, замовник врахував, що учасники до кінцевого строку подання пропозицій (03.03.2025) вже мають можливість подавати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність за 2024 рік. Проте враховуючи, що строк подання звітності за 2024 саме до ДПС разом з декларацією з прибутку чи звітом неприбутківців – до 3 березня (включно), то Замовником будуть внесені зміни до ТД в частині подовження терміну подання пропозицій, що дозволить Учаснику завершили складання та подання річної фінансової звітності за 2024 рік та виконати вимогу ТД в цій частині.
Дискріміаційні вимоги
Дата подання: 19 лютого 2025 13:45
Дата відповіді: 21 лютого 2025 13:27
Добрий день!
Згідно вимог тендерної документації учасник має надати:
- чинний Сертифікат системи екологічного управління за стандартами ДСТУ ISO 14001:2015, виданого на ім'я учасника. У випадку надання Сертифікату, з дати сертифікації якого минуло більше 12 місяців, Учасник має надати звіт про наглядовий аудит (чи інший документ), підтверджуючий чинність такого сертифікату;
- чинний Сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці за стандартами ДСТУ ISO 45001:2019/45001:2018, виданого на ім'я учасника. У випадку надання Сертифікату, з дати сертифікації якого минуло більше 12 місяців, Учасник має надати звіт про наглядовий аудит (чи інший документ), підтверджуючий чинність такого сертифікату. У випадку надання Сертифікату, з дати сертифікації якого минуло більше 12 місяців, Учасник має надати звіт про наглядовий аудит (чи інший документ), підтверджуючий чинність такого сертифікату.
- чинний Сертифікат на систему управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якості. Вимоги», або національних стандартів, якими їх замінено, виданого на ім`я учасника.
У випадку надання Сертифікату, з дати сертифікації якого минуло більше 12 місяців, Учасник має надати звіт про наглядовий аудит (чи інший документ), підтверджуючий чинність такого сертифікату
Дані вимоги є незаконними та дискримінаційними, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності. Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України і у разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учасник має нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення цих сертифікатів відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить кілька тижнів з моменту оголошення закупівлі (чотири з яких припадає на вихідні дні).
Вказаними вимогами Замовник ставить Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають сертифікатів, і до того ж не зобов’язані їх отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Отже, вважаємо, що Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників, свідчать про те, що тендерна документація підготовлена під конкретного учасника, обмежує можливості інших Учасників участі у процедурі закупівлі, що є порушенням чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, оскільки наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі — Закон) з урахуванням цих особливостей.
Вимоги до відомостей, які мають міститися в тендерній документації, передбачені ч. 2 ст. 22 Закону. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, частиною 5 статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
- передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
- не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Будівництво укриттів є критично важливим завданням, яке вимагає високих стандартів якості, безпеки та екологічного управління. Враховуючи стратегічне значення таких об'єктів, у тендерній документації доцільно встановлено вимоги щодо наявності в Учасника наступних сертифікатів ISO:
• Сертифікат системи екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015)
• Сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019/45001:2018)
• Сертифікат системи управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018)
Крім того тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки вимога надати перелічені сертифікати ISO безпосередньо стосуються предмета закупівлі та сфери діяльності, по якій проводиться закупівля.
Встановлення вимог щодо сертифікації за ISO 9001, ISO 45001 та ISO 14001 є необхідним для:
- гарантії якісного та відповідального виконання будівельних робіт;
- забезпечення охорони праці та безпечних умов роботи на об'єкті;
- виконання робіт із мінімальним негативним впливом на довкілля.;
- відбору професійних та надійних підрядників.
Включення цих вимог до тендерної документації є обґрунтованим та необхідним кроком для забезпечення належної якості будівництва укриттів.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі — Закон) з урахуванням цих особливостей.
Вимоги до відомостей, які мають міститися в тендерній документації, передбачені ч. 2 ст. 22 Закону. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, частиною 5 статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
- передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
- не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Будівництво укриттів є критично важливим завданням, яке вимагає високих стандартів якості, безпеки та екологічного управління. Враховуючи стратегічне значення таких об'єктів, у тендерній документації доцільно встановлено вимоги щодо наявності в Учасника наступних сертифікатів ISO:
• Сертифікат системи екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015)
• Сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019/45001:2018)
• Сертифікат системи управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018)
Крім того тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки вимога надати перелічені сертифікати ISO безпосередньо стосуються предмета закупівлі та сфери діяльності, по якій проводиться закупівля.
Встановлення вимог щодо сертифікації за ISO 9001, ISO 45001 та ISO 14001 є необхідним для:
- гарантії якісного та відповідального виконання будівельних робіт;
- забезпечення охорони праці та безпечних умов роботи на об'єкті;
- виконання робіт із мінімальним негативним впливом на довкілля.;
- відбору професійних та надійних підрядників.
Включення цих вимог до тендерної документації є обґрунтованим та необхідним кроком для забезпечення належної якості будівництва укриттів.
Щодо підйомнику
Дата подання: 20 лютого 2025 10:51
Дата відповіді: 21 лютого 2025 13:32
Просимо надати інформацію щодо підйомника, зокрема:
- висота підйому
-ширина/довжина платформи
-розміри посадочної площадки
- відстань до ймовірної точки живлення (220В)
Відповідь: Добрий день! Інформація щодо підйомника, зокрема:
Висота підйому до 3000 мм;
Ширина/довжина платформи 1100х1400мм;
Розміри посадочної площадки перед підйомником 1550х4000 мм;
Відстань до ймовірної точки живлення - відстань від лівого підйомника до електрощитової 11,5 м, відстань від правого підйомника до електрощитової 19,5 м
Висота підйому до 3000 мм;
Ширина/довжина платформи 1100х1400мм;
Розміри посадочної площадки перед підйомником 1550х4000 мм;
Відстань до ймовірної точки живлення - відстань від лівого підйомника до електрощитової 11,5 м, відстань від правого підйомника до електрощитової 19,5 м
Щодо дизеля-генератора
Дата подання: 20 лютого 2025 11:09
Дата відповіді: 21 лютого 2025 13:37
Добрий день! Чи входить до складу Дизель-генератора DE-22PYS щит АВР?
Відповідь: Добрий день! Дизель-генератор комплектується АВР
Щодо комутатора
Дата подання: 21 лютого 2025 12:19
Дата відповіді: 24 лютого 2025 14:46
В переліку устаткування зазначений "Комутатор на 24 порта". Просимо надати його технічні характеристики.
Відповідь: Характеристики:
Тип: некерований
Gigabit Ethernet: Так
Комутаційна матриця: 48 Гбіт/с
Загальна кількість портів: 24
Підтримка PoE: без PoE
Блок живлення: вбудований
Охолодження: пасивне
Корпус: Металевий
Робоча температура: 0...40 °C
Температура під час зберігання: -40...70 °C
Максимальна споживана потужність: 14.6 Вт
Тип: некерований
Gigabit Ethernet: Так
Комутаційна матриця: 48 Гбіт/с
Загальна кількість портів: 24
Підтримка PoE: без PoE
Блок живлення: вбудований
Охолодження: пасивне
Корпус: Металевий
Робоча температура: 0...40 °C
Температура під час зберігання: -40...70 °C
Максимальна споживана потужність: 14.6 Вт
Про Акти КБ2
Дата подання: 21 лютого 2025 12:40
Дата відповіді: 24 лютого 2025 14:54
Згідно вимог тендерної документації учасник має надати "копії актів приймання-виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в до аналогічного/аналогічних договорів, які містять інформацію про виконання зазначених видів робіт та довідка/довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до цих актів (Довідка КБ-3) щодо кожного аналогічного договору".
Просимо пояснити, чи потрібно завантажувати абсолютно всі акти за формою №КБ-2в та Довідки КБ-3 до договору, що містять інформацію про виконання зазначених виконаних робіт чи можна обмежитись завантаженням кількох актів за формою КБ-2в до договору, що містять інформацію про виконання зазначених виконаних робіт та Довідки КБ-3 до них?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо актів за формою №КБ-2в, то з метою ясності та повноти інформації Учаснику необхідно надати усі акти до аналогічного договору за формою №КБ-2в, які містять інформацію про виконання зазначених видів робіт.
Щодо довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), то учаснику необхідно буде надати лише ті, що підтверджують часткове або повне виконання робіт за договором. У зв’язку з чим Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до цього кваліфікаційного критерію.
Щодо довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), то учаснику необхідно буде надати лише ті, що підтверджують часткове або повне виконання робіт за договором. У зв’язку з чим Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до цього кваліфікаційного критерію.
Про копії копії актів приймання-виконаних будівельних робіт
Дата подання: 21 лютого 2025 12:42
Дата відповіді: 24 лютого 2025 14:55
Відповідно до вимог ТД учасник має надати "копії актів приймання-виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в до аналогічного/аналогічних договорів, які містять інформацію про виконання зазначених видів робіт та довідка/довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до цих актів (Довідка КБ-3) щодо кожного аналогічного договору".
Чи потрібно завантажувати абсолютно всі копії актів приймання-виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в до аналогічного/аналогічних договорів, які містять інформацію про виконання зазначених видів робіт та довідка/довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до цих актів (Довідка КБ-3) чи можна обмежитись лише тими, що містять інформацію про виконання зазначених видів робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо актів за формою №КБ-2в, то з метою ясності та повноти інформації Учаснику необхідно надати усі акти до аналогічного договору за формою №КБ-2в, які містять інформацію про виконання зазначених видів робіт.
Щодо довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), то учаснику необхідно буде надати лише ті, що підтверджують часткове або повне виконання робіт за договором. У зв’язку з чим Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до цього кваліфікаційного критерію.
Щодо довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), то учаснику необхідно буде надати лише ті, що підтверджують часткове або повне виконання робіт за договором. У зв’язку з чим Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до цього кваліфікаційного критерію.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 лютого 2025 09:51
Дата відповіді: 25 лютого 2025 11:01
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Приписи статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначають, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Таким чином, Законом не встановлено вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону.
При цьому, одним з основних кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Чинним законодавством не передбачено вимог щодо документів, якими виконання учасником аналогічного договору може бути підтверджено, також чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір», а тому в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, межі критерію «аналогічний договір» визначаються, виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Пунктом 3.1. Додатку № 2 до тендерної документації передбачено подання Учасником Довідки з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору), складена за формою Таблиці 4 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою.
Аналогічним вважається договір підряду, укладений протягом 2020-2024 років на закупівлю робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту/протирадіаційного укриття/бомбосховища/ приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття. Учасник має підтвердити досвід виконання наступних робіт:
- земляні роботи;
- бетонні роботи, улаштування монолітних фундаментних плит та плит перекриття;
- улаштування покриттів з фігурних елементів мощення;
- встановлення дверних блоків;
- влаштування опалення та вентиляції.
- влаштування мереж водопроводу і каналізації;
- електромонтажні роботи;
Отже, межі аналогічного договору у закупівлі визначаються саме предметом закупівлі. Тобто, подання листа з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з підтверджуючими документами, вимагає надання документів, що підтверджують виконання певних видів робіт.
Дана вимога обумовлюється тим, що у потенційного виконавця робіт повинен бути досвід виконання, зазначених Замовником в тендерній документації, робіт (земляні, бетонні роботи, улаштування монолітних фундаментних плит та плит перекриття, улаштування покриттів з фігурних елементів мощення, встановлення дверних блоків, влаштування опалення та вентиляції, влаштування мереж водопроводу і каналізації, електромонтажні роботи).
Таким чином, встановлюючи вимогу надати Лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з підтверджуючими документами (копії/копію аналогічних/аналогічного договорів/договору (з додатковими угодами за наявності таких; копії актів приймання-виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в до аналогічного/аналогічних договорів, які містять інформацію про виконання зазначених видів робіт та довідка/довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до цих актів (Довідка КБ-3) щодо кожного аналогічного договору), Замовник ставить головною імперативною умовою підтвердження досвіду виконання робіт потенційного учасника закупівлі, те що предметом договору за аналогічним договором мають бути будівельні роботи, які виконуються лише під час будівництва.
Зазначене, суттєво обмежує коло аналогічних договорів, які можуть надаватися потенційним учасником у складі тендерної пропозиції, адже вказані вище будівельні роботи також можуть входити до складу робіт з капітального ремонту, з реконструкції чи ремонтних робіт, а не лише з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту/протирадіаційного укриття/бомбосховища/ приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття.
Також зауважимо, що нагальна потреба і, як результат, роботи по будівництву захисної споруди цивільного захисту/протирадіаційного укриття/бомбосховища/ приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття виникли після початку повномасштабного вторгенення росіі в Україну, тобто вимога про договір підряду, укладений протягом 2020-2024 років також наводить на думку, що тендерна документація зроблена під конкретного виконавця.
Вказаними вимогами Замовник ставить Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше, а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Вважаємо, що вказані вимоги Замовника є дискримінаційними і свідчать про те, що тендерна документація підготовлена під конкретного учасника, що є порушенням чинного законодавства.
Таким чином, з метою запобігання дискримінаційних умов, просимо внести зміни до Тендерної документації в частині визначення аналогічного договору, а саме:
Аналогічним вважається договір підряду, укладений протягом 2020-2024 років на закупівлю робіт, в яких учасник виступає як генпідрядник і які підтверджують досвід виконання наступних робіт:
- земляні роботи;
- бетонні роботи, улаштування монолітних фундаментних плит та плит перекриття;
- улаштування покриттів з фігурних елементів мощення;
- встановлення дверних блоків;
- влаштування опалення та вентиляції.
- влаштування мереж водопроводу і каналізації;
- електромонтажні роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами тендерної документації, аналогічним договором повинен бути договір підряду саме на закупівлю робіт з нового будівництва:
- захисної споруди цивільного захисту або;
- протирадіаційного укриття або;
- бомбосховища.
Замовником також враховано, що роботи саме з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту / протирадіаційного укриття / бомбосховища розпочалися порівняно недавно, займають тривалий час та можуть бути ще не завершені станом на сьогодні, тому в документації зазначено, що аналогічний договір може бути як повністю виконаним, так і таким, що перебуває у процесі виконання, проте за умови надання документів, які підтверджують виконання ключових видів робіт.
Важливо підкреслити, що не може вважатися аналогічним будь-який договір підряду, у межах якого виконувались окремі види робіт (земляні, бетонні, електромонтажні тощо). Досвід учасника має підтверджувати його спроможність виконати ключові роботи із будівництва укриття відповідно до специфічних вимог безпеки.
Будівництво захисної споруди – це спеціалізований об’єкт із особливими вимогами безпеки. Захисні споруди цивільного захисту повинні відповідати суворим нормам щодо:
- стійкості до ударних навантажень та вибухової хвилі;
- герметичності та захисту від проникнення токсичних речовин;
- вентиляційних і санітарно-технічних вимог для тривалого перебування .
Захисна споруда – це не просто будівельний об’єкт, а комплексна інженерна система, яка має включати, зокрема:
- правильне проєктування та будівництво залізобетонних конструкцій з урахуванням навантажень;
- герметичні двері та захисні шлюзи;
- системи життєзабезпечення (вентиляція, водопостачання, каналізація, електропостачання, автономне опалення) людей.
Виконання цих робіт у рамках іншого будівництва (наприклад, промислового об’єкта чи житлового будинку) не гарантує, що підрядник може забезпечити повноцінне будівництво укриття та не означає, що підрядник має досвід будівництва укриття.
Тільки підрядник, який уже виконував будівництво захисної споруди, бомбосховищ, інших укриттів або виконував ключові роботи у межах їх будівництва має необхідну компетентність, розуміє специфіку таких об’єктів і здатен гарантувати належну якість робіт.
Таким чином, включення в тендерну документацію вимоги про аналогічний договір саме з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту/протирадіаційного укриття/бомбосховища, а не будь-якого об’єкта, де виконувались окремі види робіт, є обґрунтованим та необхідним.
- захисної споруди цивільного захисту або;
- протирадіаційного укриття або;
- бомбосховища.
Замовником також враховано, що роботи саме з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту / протирадіаційного укриття / бомбосховища розпочалися порівняно недавно, займають тривалий час та можуть бути ще не завершені станом на сьогодні, тому в документації зазначено, що аналогічний договір може бути як повністю виконаним, так і таким, що перебуває у процесі виконання, проте за умови надання документів, які підтверджують виконання ключових видів робіт.
Важливо підкреслити, що не може вважатися аналогічним будь-який договір підряду, у межах якого виконувались окремі види робіт (земляні, бетонні, електромонтажні тощо). Досвід учасника має підтверджувати його спроможність виконати ключові роботи із будівництва укриття відповідно до специфічних вимог безпеки.
Будівництво захисної споруди – це спеціалізований об’єкт із особливими вимогами безпеки. Захисні споруди цивільного захисту повинні відповідати суворим нормам щодо:
- стійкості до ударних навантажень та вибухової хвилі;
- герметичності та захисту від проникнення токсичних речовин;
- вентиляційних і санітарно-технічних вимог для тривалого перебування .
Захисна споруда – це не просто будівельний об’єкт, а комплексна інженерна система, яка має включати, зокрема:
- правильне проєктування та будівництво залізобетонних конструкцій з урахуванням навантажень;
- герметичні двері та захисні шлюзи;
- системи життєзабезпечення (вентиляція, водопостачання, каналізація, електропостачання, автономне опалення) людей.
Виконання цих робіт у рамках іншого будівництва (наприклад, промислового об’єкта чи житлового будинку) не гарантує, що підрядник може забезпечити повноцінне будівництво укриття та не означає, що підрядник має досвід будівництва укриття.
Тільки підрядник, який уже виконував будівництво захисної споруди, бомбосховищ, інших укриттів або виконував ключові роботи у межах їх будівництва має необхідну компетентність, розуміє специфіку таких об’єктів і здатен гарантувати належну якість робіт.
Таким чином, включення в тендерну документацію вимоги про аналогічний договір саме з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту/протирадіаційного укриття/бомбосховища, а не будь-якого об’єкта, де виконувались окремі види робіт, є обґрунтованим та необхідним.
Щодо підйомника
Дата подання: 24 лютого 2025 14:23
Дата відповіді: 24 лютого 2025 17:15
Просимо вказати тип підйомника: похилий чи вертикальний?
Відповідь: Добрий день! Тип підйомника – вертикальний.
Щодо насосу
Дата подання: 25 лютого 2025 10:27
Дата відповіді: 26 лютого 2025 13:42
Такий товар як «насос» входить до переліку товарів пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Просимо роз’яснити, чи входить до вказаного переліку насос для відведення конденсату Aspen Pumps EU Hi Capacity? Та просимо надати його технічні характеристики.
Відповідь: Якщо вартість такого насосу дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, то до такого товару (устаткування) застосовується вимога щодо ступеня локалізації виробництва, який повинен бути підтверджено учасником. Крім того у разі набуття права власності на декілька одиниць товару за однаковими позиціями з переліку пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в складі робіт або послуг, підтвердження ступеня локалізації здійснюється з урахуванням загальної їх вартості у складі предмета закупівлі.
Технічні характеристики насоса:
Продуктівність -550 л/год, температура конденсату приймаємо +10°, максимальна подача(напір)-5м
Технічні характеристики насоса:
Продуктівність -550 л/год, температура конденсату приймаємо +10°, максимальна подача(напір)-5м
Технічні характеристики насосу
Дата подання: 25 лютого 2025 10:41
Дата відповіді: 25 лютого 2025 16:44
Просимо надати технічні характеристики насосу для відведення конденсату Aspen Pumps EU Hi Capacity, а саме:
-продуктивність
-тиск
-температура конденсату
Відповідь: Технічні характеристики насоса:
Продуктівність -550 л/год, температура конденсату приймаємо +10°, максимальна подача(напір)-5м
Продуктівність -550 л/год, температура конденсату приймаємо +10°, максимальна подача(напір)-5м
Обсяги робіт
Дата подання: 25 лютого 2025 13:37
Дата відповіді: 27 лютого 2025 15:04
Згідно наданого технічного завдання Кошторис №02-01-03 на покрівля:
ПОКРІВЛЯ ТИП 1 п.12 Улаштування вирівнюючих стяжок цементно-піщаних товщиною 15 мм -100м2 - 6,313 та п.13 Улаштування вирівнюючих стяжок цементно-піщаних на кожний 1 мм зміни товщини, до 50 мм - 100м2 - 8,26.
ПОКРІВЛЯ ТИП 2 п. 37 Улаштування вирівнюючих стяжок цементно-піщаних товщиною 15 мм-100м2-0,544 та п.38 Улаштування вирівнюючих стяжок цементно-піщаних на кожний 1 мм зміни товщини, до 100 мм -100м2-0,82.
Просимо пояснити, чому обсяг робіт по улаштуванню вирівнюючих стяжок цементно-піщаних товщиною 15 мм не відповідає обсягу додаткового улаштуванню вирівнюючих стяжок цементно-піщаних на кожний 1 мм зміни товщини, якщо в розцінці на додатковий 1 мм вже врахована зміна товщини вирівнюючих стяжок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит, щодо обсягів робіт в технічному завданні Кошторис №02-01-03 «Покрівля», повідомляємо, що в пункті 13 «Улаштування вирівнюючих стяжок цементно- піщаних на кожний 1 мм зміни товщини, до 50 мм» - одиниця виміру 100м2, кількість – 8,26, допущено помилку, слід рахувати – одиниця виміру 100м2, кількість – 6,313 м2.
Також, в технічному завданні Кошторис №02-01-03 «Покрівля» в пункті 38 «Улаштування вирівнюючих стяжок цементно-піщаних на кожний 1 мм зміни товщини, до 100 мм» - одиниця виміру 100м2, кількість - 0,82, допущено помилку, слід рахувати – одиниця виміру – 100м2, кількість – 0,544.
Замовником будуть внесені зміни в цій частині.
Також, в технічному завданні Кошторис №02-01-03 «Покрівля» в пункті 38 «Улаштування вирівнюючих стяжок цементно-піщаних на кожний 1 мм зміни товщини, до 100 мм» - одиниця виміру 100м2, кількість - 0,82, допущено помилку, слід рахувати – одиниця виміру – 100м2, кількість – 0,544.
Замовником будуть внесені зміни в цій частині.
Порушення чинного законодавства
Дата подання: 25 лютого 2025 14:45
Дата відповіді: 28 лютого 2025 13:37
Шановний Замовнику!
У своїй відповіді на аналогічне питання ви написали, що будівництво захисної споруди – це спеціалізований об’єкт із особливими вимогами безпеки. Захисні споруди цивільного захисту повинні відповідати суворим нормам щодо:
- стійкості до ударних навантажень та вибухової хвилі;
- герметичності та захисту від проникнення токсичних речовин;
- вентиляційних і санітарно-технічних вимог для тривалого перебування .
Захисна споруда – це не просто будівельний об’єкт, а комплексна інженерна система, яка має включати, зокрема:
- правильне проєктування та будівництво залізобетонних конструкцій з урахуванням навантажень;
- герметичні двері та захисні шлюзи;
- системи життєзабезпечення (вентиляція, водопостачання, каналізація, електропостачання, автономне опалення) людей.
Тільки підрядник, який уже виконував будівництво захисної споруди, бомбосховищ, інших укриттів або виконував ключові роботи у межах їх будівництва має необхідну компетентність, розуміє специфіку таких об’єктів і здатен гарантувати належну якість робіт.
Просимо пояснити, яким чином досвід робіт з улаштування покриттів з фігурних елементів мощення відноситься саме до аналогічного договору тільки з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту/протирадіаційного укриття/бомбосховища/ приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття. Чому вказані роботи не можна вказати по договору з капітального ремонту, реконструкції, по яким виконувались аналогічні види робіт?
Вказані вами вимоги свідчать про порушення антикорупційного законодавства та змушують звернися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановник Учасник!
Звертаємо вашу увагу, що ваше трактування положень тендерної документації не відповідає їх фактичному змісту.
Замовник встановив вимогу щодо наявності досвіду саме у виконанні нового будівництва захисної споруди цивільного захисту/протирадіаційного укриття/бомбосховища, оскільки це комплексний процес, який включає зведення об'єкта як єдиної системи із урахуванням усіх конструктивних, інженерних та технічних особливостей.
Тобто Замовнику важливо аби Учасник мав досвід виконання саме такого будівництва.
Будівництво захисної споруди цивільного захисту / протирадіаційного укриття / бомбосховища – це специфічний процес, який вимагає комплексного підходу та інтеграції всіх елементів на етапі будівництва.
Виконання окремих робіт у межах капітального ремонту чи реконструкції не гарантує наявності у підрядника компетентності щодо створення об’єкта з нуля з урахуванням відповідних норм та вимог.
Замовник свідомо передбачив можливість підтвердження досвіду не лише завершеними об'єктами, а й за договорами, які ще тривають. Це пов’язано з тим, що масштабне будівництво укриттів активізувалося відносно недавно, триває тривалий період та може ще не бути повністю завершеним.
Перелік основних видів робіт, зазначений у тендерній документації, спрямований на об’єктивну оцінку спроможності Учасника виконати будівництво укриття як цілісної споруди, а не лише окремих його елементів.
Таким чином, встановлена вимога є обґрунтованою, недискримінаційною та такою, що відповідає предмету закупівлі.
Просимо уважно ознайомитися з положеннями документації та врахувати зазначене під час підготовки тендерної пропозиції.
Щодо такого виду робіт як «улаштування покриттів з фігурних елементів мощення», то Замовником будуть внесені зміни до ТД в цій частині – виключено цей вид робіт.
Якщо у вас є додаткові запитання щодо роз’яснення вимог, готові надати відповідь у межах передбаченої процедури.
Звертаємо вашу увагу, що ваше трактування положень тендерної документації не відповідає їх фактичному змісту.
Замовник встановив вимогу щодо наявності досвіду саме у виконанні нового будівництва захисної споруди цивільного захисту/протирадіаційного укриття/бомбосховища, оскільки це комплексний процес, який включає зведення об'єкта як єдиної системи із урахуванням усіх конструктивних, інженерних та технічних особливостей.
Тобто Замовнику важливо аби Учасник мав досвід виконання саме такого будівництва.
Будівництво захисної споруди цивільного захисту / протирадіаційного укриття / бомбосховища – це специфічний процес, який вимагає комплексного підходу та інтеграції всіх елементів на етапі будівництва.
Виконання окремих робіт у межах капітального ремонту чи реконструкції не гарантує наявності у підрядника компетентності щодо створення об’єкта з нуля з урахуванням відповідних норм та вимог.
Замовник свідомо передбачив можливість підтвердження досвіду не лише завершеними об'єктами, а й за договорами, які ще тривають. Це пов’язано з тим, що масштабне будівництво укриттів активізувалося відносно недавно, триває тривалий період та може ще не бути повністю завершеним.
Перелік основних видів робіт, зазначений у тендерній документації, спрямований на об’єктивну оцінку спроможності Учасника виконати будівництво укриття як цілісної споруди, а не лише окремих його елементів.
Таким чином, встановлена вимога є обґрунтованою, недискримінаційною та такою, що відповідає предмету закупівлі.
Просимо уважно ознайомитися з положеннями документації та врахувати зазначене під час підготовки тендерної пропозиції.
Щодо такого виду робіт як «улаштування покриттів з фігурних елементів мощення», то Замовником будуть внесені зміни до ТД в цій частині – виключено цей вид робіт.
Якщо у вас є додаткові запитання щодо роз’яснення вимог, готові надати відповідь у межах передбаченої процедури.
Дискрімаційні вимоги
Дата подання: 25 лютого 2025 14:51
Дата відповіді: 28 лютого 2025 13:38
Шановний Замовнику!
Згідно вимог Вашої Тендерної документації по об’єкту: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумська СШ №25 за адресою: м. Суми, вул. Гарбузівка, 80 (ДК 021:2015 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»), оголошення № UA-2024-05-22-005807-a, викладеної в Додатку 1 до ТД, Учасник мав підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Згідно п.3.2. вказаного додатку «Аналогічним вважається договір підряду, укладений протягом 2020-2023 років на закупівлю робіт з нового будівництва/ капітального ремонту/реконструкції приміщень.
3.3. Для підтвердження інформації поданої у довідці учасник на кожний зазначений договір має надати:
- копію аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними як невід’ємними та додатковими угодами, за наявності таких);
- довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Довідка КБ-3);
- лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента за підписом уповноваженої особи контрагента, про належне виконання аналогічного договору із обов’язковим зазначенням: № та дати укладення цього договору; предмету договору, вартість фактично виконаних робіт по договору, виконання договору в повному обсязі.
Відгук має бути виданий – після дати оголошення процедури закупівлі.
Проте, згідно вимог Тендерної документації на закупівлю робіт: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території КУ Сумської ЗОШ №5, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Василя Огієвського, 32 вказана вимога про аналогічний договір, не дивлячись на ідентичність предмета закупівлі, значно відрізняється.
Пунктом 3.1. Додатку № 2 до тендерної документації аналогічним вважається договір підряду, укладений протягом 2020-2024 років на закупівлю робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту/протирадіаційного укриття/бомбосховища/ приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття. Учасник має підтвердити досвід виконання наступних робіт:
- земляні роботи;
- бетонні роботи, улаштування монолітних фундаментних плит та плит перекриття;
- улаштування покриттів з фігурних елементів мощення;
- встановлення дверних блоків;
- влаштування опалення та вентиляції.
- влаштування мереж водопроводу і каналізації;
- електромонтажні роботи;
3.2. Для підтвердження інформації поданої у довідці учасник має надати:
- копії/копію аналогічних/аналогічного договорів/договору (з додатковими угодами за наявності таких);
- копії актів приймання-виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в до аналогічного/аналогічних договорів, які містять інформацію про виконання зазначених видів робіт та довідка/довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до цих актів (Довідка КБ-3) щодо кожного аналогічного договору;
- відгук (и) від контрагента за підписом уповноваженої особи контрагента, щодо виконання наданого аналогічного договору (аналогічних договорів) із обов’язковим зазначенням: № та дати укладення цього договору; предмету договору, вартість фактично виконаних робіт по договору, стану виконання договору (в повному обсязі/не повне/виконується). Відгук має бути виданий – після дати оголошення процедури закупівлі.
Досвід виконання аналогічного договору може бути підтверджено одним або декількома договорами, головне, щоб учасник підтвердив виконання окремих видів робіт.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Таким чином, складається враження, що Замовник підготував свою Тендерну документацію під конкретного учасника, що є порушенням чинного законодавства та унеможливлює вільну конкуренцію серед учасників закупівлі.
Вважаємо, що головним критерієм даної закупівлі має бути ціна, спроможність учасника виконати будівельні роботи (наявність матеріально-технічної бази тощо) та досвід виконання саме зазначених будівельних робіт, оскільки вказані вами, як Замовником, будівельні роботи, що потребують досвіду, можуть входити до складу робіт з капітального ремонту, з реконструкції чи ремонтних робіт, а не лише нового будівництва захисної споруди цивільного захисту/протирадіаційного укриття/бомбосховища/ приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття.
Вважаємо ваші вимоги щодо аналогічного договору дискримінаційними і свідчать про порушення чинного законодавства, а саме – вами, як Замовником, підготовлені вимоги Тендерної документації під конкретного учасника, який в подальшому визначиться вами переможцем даної закупівлі.
Таким чином, з метою запобігання дискримінаційних умов, просимо внести зміни до Тендерної документації в частині визначення аналогічного договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При складанні цієї тендерної документації враховано положення Наказу Мінекономіки від 22.11.2024 року № 26335 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", згідно якого Мінекономіки рекомендує аналогічним визначати договір, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель, з урахуванням таких умов: під час закупівлі робіт з нового будівництва аналогічним рекомендовано визначати тільки договір з виконання робіт з нового будівництва.
Приписи статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначають, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Таким чином, Законом не встановлено вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону. При цьому, одним з основних кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Чинним законодавством не передбачено вимог щодо документів, якими виконання учасником аналогічного договору може бути підтверджено, також чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір», а тому в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, межі критерію «аналогічний договір» визначаються, виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Замовник визначає вимоги тендерної документації виключно на підставі потреби у якісному виконанні робіт, що є предметом закупівлі.
Встановлені кваліфікаційні критерії не спрямовані на обмеження конкуренції чи надання переваг конкретному учаснику, а мають на меті забезпечення належного рівня компетентності виконавця. Оскільки предметом закупівлі є нове будівництво захисної споруди, критично важливо, щоб потенційний підрядник мав підтверджений досвід виконання аналогічних проєктів, а не лише окремих видів робіт у межах реконструкції чи капітального ремонту.
Замовником також враховано, що масштабне будівництво укриттів розпочалося відносно недавно, а тому можливість підтвердження досвіду не обмежується лише завершеними об'єктами – допускаються й чинні договори.
У разі наявності обґрунтованих зауважень щодо вимог документації, законодавством передбачено відповідний механізм їх оскарження. Водночас безпідставні звинувачення не сприяють конструктивному діалогу.
Якщо у вас є додаткові запитання щодо роз’яснення вимог, готові надати відповідь у межах передбаченої процедури.
Приписи статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначають, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Таким чином, Законом не встановлено вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону. При цьому, одним з основних кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Чинним законодавством не передбачено вимог щодо документів, якими виконання учасником аналогічного договору може бути підтверджено, також чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір», а тому в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, межі критерію «аналогічний договір» визначаються, виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Замовник визначає вимоги тендерної документації виключно на підставі потреби у якісному виконанні робіт, що є предметом закупівлі.
Встановлені кваліфікаційні критерії не спрямовані на обмеження конкуренції чи надання переваг конкретному учаснику, а мають на меті забезпечення належного рівня компетентності виконавця. Оскільки предметом закупівлі є нове будівництво захисної споруди, критично важливо, щоб потенційний підрядник мав підтверджений досвід виконання аналогічних проєктів, а не лише окремих видів робіт у межах реконструкції чи капітального ремонту.
Замовником також враховано, що масштабне будівництво укриттів розпочалося відносно недавно, а тому можливість підтвердження досвіду не обмежується лише завершеними об'єктами – допускаються й чинні договори.
У разі наявності обґрунтованих зауважень щодо вимог документації, законодавством передбачено відповідний механізм їх оскарження. Водночас безпідставні звинувачення не сприяють конструктивному діалогу.
Якщо у вас є додаткові запитання щодо роз’яснення вимог, готові надати відповідь у межах передбаченої процедури.
Надати інформацію
Дата подання: 25 лютого 2025 14:56
Дата відповіді: 27 лютого 2025 15:11
Шановний Замовнику!
Неодноразово ми намагались звʼязатися з вами по вказаному у ТД телефону посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати звʼязок з учасниками, проте за вказаним номером так ніхто і не відповів. Просимо вказати дійсний контактний номер телефону посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати звʼязок з учасниками.
Відповідь: Відповідно до статті 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Крім цього, законодавець одним із принципів здійснення публічних закупівель затвердив відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Такий принцип щонайкраще реалізується в ході взаємодії учасника та замовника в межах електронної системи.
Тому якщо потенційний учасник має зауваження щодо змісту тендерної документації, він має право звернутися за роз'ясненнями чи із вимогою до замовника через електронну систему закупівель.
Крім того стаття 22 ЗУ не містить вимог щодо зазначення в тендерній документації номеру телефону уповноваженої особи, вона повинна містити зокрема такі відомості: прізвище, ім’я та по батькові, посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Тому в цій частині Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Крім цього, законодавець одним із принципів здійснення публічних закупівель затвердив відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Такий принцип щонайкраще реалізується в ході взаємодії учасника та замовника в межах електронної системи.
Тому якщо потенційний учасник має зауваження щодо змісту тендерної документації, він має право звернутися за роз'ясненнями чи із вимогою до замовника через електронну систему закупівель.
Крім того стаття 22 ЗУ не містить вимог щодо зазначення в тендерній документації номеру телефону уповноваженої особи, вона повинна містити зокрема такі відомості: прізвище, ім’я та по батькові, посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Тому в цій частині Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Невідповідність виготовлення та монтажу
Дата подання: 26 лютого 2025 14:41
Дата відповіді: 27 лютого 2025 15:12
Просимо пояснити невідповідність виготовлення та монтажу Мк5 згідно наданого технічного завдання Кошторис 02-01-01 до наданих матеріалів, а саме:
п.116 Виготовлення дрібних індивідуальних листових конструкцій масою до 0,5 т [бачки, воронки, жолоби, лотки та ін.] становить 0,00206 т
П.117 Сталь листова товщиною 3мм - 0,0112784 т
П.118 Гарячекатана арматурна сталь періодичного профілю, клас А-ІІІ, діаметр 8 мм - 0,001064 т
П.119 Установлення стальних конструкцій, що залишаються в тілі бетону - 0,00206т
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит щодо невідповідності виготовлення та монтажу Мк5 наданого технічного завдання кошторису №02-01-01 «Будівельні конструкції», повідомляємо, що в пункті 116 «Виготовлення дрібних індивідуальних листових конструкцій масою до 0,5 т [бачки, воронки, жолоби, лотки та ін.]» в кількості 0,00206 т допущено помилку, слід рахувати в кількості 0,0116 т.
Також, в технічному завданні кошторису №02-01-01 «Будівельні конструкції» в пункті 119 «Установлення стальних конструкцій, що залишаються в тілі бетону» в кількості 0,00206 т допущено помилку, слід рахувати в кількості 0,0116 т.
П. 117 та п.118 цього локального кошторису залишаються без змін.
Замовником будуть внесені зміни в цій частині.
Також, в технічному завданні кошторису №02-01-01 «Будівельні конструкції» в пункті 119 «Установлення стальних конструкцій, що залишаються в тілі бетону» в кількості 0,00206 т допущено помилку, слід рахувати в кількості 0,0116 т.
П. 117 та п.118 цього локального кошторису залишаються без змін.
Замовником будуть внесені зміни в цій частині.
Локалізація
Дата подання: 01 березня 2025 14:03
Дата відповіді: 03 березня 2025 12:12
Шановний замовнику!
Згідно внесених змін, просимо розʼяснити чи протрібно надавати довідку по локалізації, якщо вартість товару перевищує 200 тисяч гривень?
Відповідь: Добрий день!
Замовником внесені зміни до тендерної документації в цій частині, а саме повернуто до ТД вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації товарів»
Замовником внесені зміни до тендерної документації в цій частині, а саме повернуто до ТД вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації товарів»
Щодо аналогічних робіт
Дата подання: 01 березня 2025 14:22
Шановний Замовнику!
Просимо пояснити, яким чином досвід робіт з встановлення дверних блоків відносяться саме до аналогічного договору тільки з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту/протирадіаційного укриття/бомбосховища/ приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття. Чому вказані роботи не можна вказати по договору з капітального ремонту, реконструкції, по яким виконувались аналогічні види робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Електромонтажні роботи
Дата подання: 01 березня 2025 14:24
Шановний Замовнику!
Поясніть, будь ласка, чому досвід з електромонтажних робіт відносяться саме до аналогічного договору тільки з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту/протирадіаційного укриття/бомбосховища/ приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття. Чому вказані роботи не можна вказати по договору з капітального ремонту, реконструкції по яким виконувались аналогічні види робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро