Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і обслуговування офісної техніки та заправки картриджів
Очікувана вартість
125 550,00 UAH
UA-2025-01-31-007452-a ● d48aa2857864461899121ffc3b7ad51a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Чуб Тетяна Леонідівна 380633197098 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2025 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 125 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 627,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і обслуговування офісної техніки та заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, м. Київ, Управління освіти Дніпровської РДА за адресою: проспект Миру, 6-а Дніпровського району м. Києва; централізована бухгалтерія управління освіти Дніпровської РДА за адресою: проспект Соборності, 3-а Дніпровського району м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2025 15:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2025 15:07 |
Перелік змін до ТД від 04.02.2025 (послуги з ремонту і обслуговування офісної техніки та заправки картриджів)_2.pdf | |
04 лютого 2025 15:07 |
ТД послуги з ремонту і обслуговування офісної техніки та заправки картриджів зі змінами на 04.02.2025_2.docx | |
04 лютого 2025 14:38 |
Перелік змін до ТД від 04.02.2025 (послуги з ремонту і обслуговування офісної техніки та заправки картриджів).pdf |
04 лютого 2025 15:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 лютого 2025 15:07 |
Перелік змін до ТД від 04.02.2025 (послуги з ремонту і обслуговування офісної техніки та заправки картриджів)_2.pdf
|
||||||
04 лютого 2025 15:07 |
ТД послуги з ремонту і обслуговування офісної техніки та заправки картриджів зі змінами на 04.02.2025_2.docx | ||||||
04 лютого 2025 14:38 |
Перелік змін до ТД від 04.02.2025 (послуги з ремонту і обслуговування офісної техніки та заправки картриджів).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо встановлення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 31 січня 2025 22:43
Дата відповіді: 04 лютого 2025 14:39
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 2 до Тендерної документації "Специфікація (Технічні вимоги)" (п. 2.5.2) зазначено, що учаснику потрібно надати: "Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів та інші основні комплектуючі) які використовуються при наданні послуг з заправки/відновлення тонерних картриджів, є безпечними для застосування за призначенням та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій". Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! До тендерної документації були внесені зміни.
щодо сертифікатів ASTM / STMC
Дата подання: 31 січня 2025 23:27
Дата відповіді: 04 лютого 2025 15:08
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на вимогу, зазначену в п. 2.9 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: надати копію сертифікату виробника (або імпортера) тонеру, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC. Надати посилання на офіційну сторінку організації, яка здійснила сертифікацію https://i-itc.org/certified-companies/, за якою можна перевірити чинність сертифікату та відомості про його власника. Зазначаємо, що ваше посилання є недіючим. Також, якщо перейти за посиланням - https:www.i-itc.org/stmc, дійсно можна перейти на сторінку компанії в США, яка надає послуги з сертифікації та відповідно видає сертифікат ASTM / STMC. Однак, отримати сертифікат, який підтверджує відповідність витратних матеріалів, що використовуються для надання послуг стандартам ASTM / STMC Є НЕМОЖЛИВИМ!!!!!! Оскільки згідно інформації з наданому Замовником сайту - Компанія, яка отримала сертифікат STMC, — це компанія, яка успішно навчила своїх співробітників цим методам тестування в авторизованого інструктора STMC, підтвердила використання цих методів тестування, вибрала правильне випробувальне обладнання та повідомила комітету STMC, що вона добре розуміє використання цих методів тестування. Компанії, що отримали сертифікат STMC, стрімко ВИРОБЛЯЮТЬ кращі картриджі для принтерів (переклад з оригіналу на українську мову). Враховуючи викладене, оскільки вимагається сертифікат, який передбачений для ВИРОБНИКІВ КАРТРИДЖІВ, а предметом закупівлі є ЗАПРАВКА картриджів, просимо уточнити чи правильно ми розуміємо, що участь у Вашому тендері можуть прийняти учасники, які мають даний сертифікат, та відповідно, учасники, які надають послуги з заправки картриджів ТА ОДНОЧАСНО Є ЇХ ВИРОБНИКАМИ??? Адже, сертифікація ASTM / STMC передбачена лише при виробництві, в т.ч. етапу їх перевірки, але під час виробництва картриджів, що не має жодного відношення до предмету закупівлі, оскільки Замовник планує придбати саме послуги із заправки картриджів, а не сам товар, тобто не картриджі вцілому.
Крім того, жодним нормативно-правовим документом та/або законодавчим актом не передбачена відповідність витратних матеріалів стандартам ASTM / STMC. Згідно з пунктом 11 статті 23 Закону № 922 документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Також, враховуючи те, що виробники та більше того імпортери не зобов’язані отримувати такий сертифікат, дана вимога є дискримінаційною, так як звужує коло учасників. Відповідно до п.28 Особливостей № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст.22 Закону № 922, якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників, згідно з ч.4 ст 5 Закону № 922 Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Наполегливо просимо розібратися в цій вимозі. В інакшому випадку будемо розбиратися за допомогою органу оскарження. Тим паче, вже є позитивне рішення АМКУ по аналогічній вимозі UA-2024-06-05-007264-a. Просимо внести зміни до Документації та видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! До тендерної документації були внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС СЕРВІС" |
124 850,00
UAH з ПДВ
|
124 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС СЕРВІС" #43221944 |
Переможець |
124 850,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2025 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2025 15:11
|
Договір № 39.pdf | укладений |
03 березня 2025 15:11
|