Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стоматологічні та супутні послуги
Очікувана вартість
3 801 500,00 UAH
UA-2025-01-23-007160-a 593843cab97242219e214638346bef1f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Ситарук

+380638881880 1employe1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка"
Код ЄДРПОУ: 01982850
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Контактна особа: Юрій Ситарук
+380638881880
1employe1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2025 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2025 00:00
Очікувана вартість: 3 801 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 007,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85130000-9: Стоматологічні та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Вкладка цирконієва (з підготовленої моделі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
15 штука
Індивідуальний абатмент цирконієвий (з підготовленої моделі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
40 штука
Індивідуальний абатмент цирконієвий (з відбитку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
10 штука
Каркас цирконієвий ST-Color (до 5 одиниць) (з підготовленої моделі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
10 штука
Каркас цирконієвий ST-Color (від 6 - 14 5 одиниць в одному містку) (з підготовленої моделі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
150 штука
Коронка цирконієва Multilayer 4D-Pro (з підготовленої моделі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
20 штука
Коронка надрукована на 3D принтері (з підготовленої моделі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
100 штука
Коронка цирконієва Multilayer 4D-Pro (повна анатомія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
50 штука
Коронка цирконієва Multilayer 4D-Pro з мікронанесенням кераміки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вінницька область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
100 штука
Коронка цирконієва на імпланті Повна анатомія (Monolayer) “Економ”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
20 штука
Коронка цирконієва на імпланті Повна анатомія Multilayer 4D-Pro
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
10 штука
Коронка фризерована на імпланті (з підготовленої моделі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
50 штука
Коронка фризерована пластмасова (з підготовленої моделі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
200 штука
Коронка фризерована пластмасова (з відбитку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
1000 штука
Куксова вкладка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
200 штука
Куксова вкладка: Розбірна, Двохкоренева, Трьохкоренева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
50 штука
Куксова цирконієва вкладка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
1500 штука
Металокерамічна коронка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
150 штука
Металокерамічна коронка на імпланті (Гвинтова фіксація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
150 штука
E-Max PRESS Вінір/Коронка GC-LISI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
50 штука
Штучна десна в цирконієвих контруціях (додатково за кожну одиницю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
20 штука
Постійна маталокерамічна контрукція з SLM або литим каркасом та штучними яснами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
20 штука
Постійна цирконієва контрукція “ALL IN 4/6” Multilayer 4D
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
20 штука
Тимчасовий протез на імплант для негайного навантаження з рівня MULTI-UNIT (зуби Yamahachi або фрезована PMMA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
100 штука
Тимчасова коронка надрукована на 3D принтері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги
50 штука
Тимчасова коронка на імпланті (+ вартість поклейки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 січня 2025 11:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-03-000134 ● b6ffb9cfcaca4f9b9a070748d631eb19
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2025 09:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.03.2025 НАКАЗ№ 10-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Сергій КУЛІНІЧ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 03.03.2025 №10-з



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-01-23-007160-a 23.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-04 12:32:30

Запит про надання пояснень

1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін на стоматологічні та супутні послуги, ДК 021:2015 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином переможцем процедури закупівлі ФОП ДАНИЛЬЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ дотримано вимоги підпункту 5.9. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавство» Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, зокрема: «5.9. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен, на імперативну вимогу абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме:
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення на керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий не пізніше місячної давнини на дату його подання;
- повний витяг* з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, яка до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути виданий не пізніше місячної давнини на дату його подання;
- повний витяг* з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію щодо керівника учасника процедури закупівлі, який до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути виданий не пізніше місячної давнини на дату його подання;
- повний витяг* з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, який(а) до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Документ повинен бути виданий не пізніше місячної давнини на дату його подання»
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-07 10:43:40

Надання пояснень

Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка" (надалі - Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (обл.) від 04.03.2025 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системи закупівель Prozzoro за номером UA-2025-01-23-007160-a) надає наступні пояснення.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались на основі наявних потреб Замовника, виду господарської діяльності. Очікувана вартість визначалась на підставі цін попередніх періодів та врахування ринкових цін, вивчення цін на загальнодоступних сайтах, аналіз комерційних пропозицій.
2. Нами була розглянута пропозиція учасника закупівлі ФОП ДАНИЛЬЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ, яка повністю відповідала вимогам тендерної документації, на підставі чого він був визнаний переможцем. Після оприлюднення протоколу, про намір укласти договір, Данильчук Микола Миколайович, звернувся до нас особисто з тим, що його комп’ютер вийшов з ладу і даний час не має змоги надати документи, в електронному вигляді, тому приніс їх особисто. З приводу того, що була подана тільки одна пропозиція, нами було прийнято рішення укласти договір з ФОП ДАНИЛЬЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ. Скановані копії документів, додаємо.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальним підприємством "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка" розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі "UA-2025-01-23-007160-a повідомляє наступне. Уповноважена особа, а саме Юрій Ситарук, яким було допущено порушення вимог чинного законодавства про закупівлі стоматологічних та супутніх послуг згідно оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-23-007160-a на даний час в Комунальному підприємстві "Луцька міська клінічна стоматологічна полікніка" не працює. З метою виконання зобов'язань зазначених у висновку про результати моніторингу підготовлено додаткову угоду про припинення зобов'язань за договором, яку буде направлено ФОП Данильчук Миколі Миколайовичу. Також, з метою не допущення порушень вимог законодавства зобов'язано уповноважену особу, яка на даний час працює в підприємстві Наталію Колеснікову пройти навчання щодо публічних закупівель відповідно до чинного законодавства.

2025-04-01 09:10:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 березня 2025
Кінцевий строк оскарження: 12 квітня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто

Припинено зобов’язань за договором

2025-04-18 11:53:22

Ризики, що спрацювали

sas24-3-10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП ДАНИЛЬЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ 3 801 000,00
UAH
3 801 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 січня 2025 16:57
Електронний підпис
27 січня 2025 16:30
Витяг ФОП .pdf.p7s
27 січня 2025 16:28
Витяг ФОП .pdf
27 січня 2025 16:28
Гарантійний лист .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДАНИЛЬЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДАНИЛЬЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2873809794
Рішення скасоване 3 801 000,00
UAH
31 січня 2025 14:04
ФОП ДАНИЛЬЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2873809794
Переможець 3 801 000,00
UAH
31 січня 2025 14:06

Документи

31 січня 2025 10:29
Довідка НАЗК
31 січня 2025 10:29
Електронний підпис
31 січня 2025 10:29
Протокол 22.docx

Документи

31 січня 2025 14:06
Довідка НАЗК
31 січня 2025 14:06
Електронний підпис
31 січня 2025 14:06
Протокол 22.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2025 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДАНИЛЬЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2873809794
3 801 000,00
UAH
Документи

Документи

31 січня 2025 14:06
Довідка НАЗК
31 січня 2025 14:06
Електронний підпис
31 січня 2025 14:06
Протокол 22.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2025 10:30
Додаткова угода на розірвання Договору про закупівлю.pdf укладений
03 квітня 2025 10:29
Електронний підпис укладений
14 лютого 2025 15:52
113.pdf укладений
14 лютого 2025 15:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2025 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 3 801 000,00
UAH
Причини розірвання договору: Згідно висновка Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу процедури закупівлі №UA 2025-01-23-007160-a від 28.03.2025, Сторони розривають Договір із 03 квітня 2025 року.