Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка" |
Код ЄДРПОУ: | 01982850 |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39 |
Контактна особа: |
Юрій Ситарук +380638881880 1employe1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2025 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 801 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 007,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85130000-9: Стоматологічні та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2025 12:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2025 11:56 |
Тендерна документація.docx | |
23 січня 2025 11:56 |
Додаток 1. Тендерна пропозиія.docx | |
23 січня 2025 11:56 |
Додаток 4. Проєкт договору.docx | |
23 січня 2025 11:56 |
Додаток 5. Лист-згода на обробку даних.docx | |
23 січня 2025 11:56 |
Додаток 3. Вимоги до учасника.docx | |
23 січня 2025 11:56 |
Додаток 6. Лист-згода з проєктом договору.docx | |
23 січня 2025 11:56 |
Додаток 2. Медико-технічні вимоги.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-03-000134 ● b6ffb9cfcaca4f9b9a070748d631eb19
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2025 09:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2025 НАКАЗ№ 10-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Сергій КУЛІНІЧ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 03.03.2025 №10-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-01-23-007160-a 23.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-04 12:32:30
Запит про надання пояснень
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін на стоматологічні та супутні послуги, ДК 021:2015 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином переможцем процедури закупівлі ФОП ДАНИЛЬЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ дотримано вимоги підпункту 5.9. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавство» Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, зокрема: «5.9. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен, на імперативну вимогу абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме:
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення на керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий не пізніше місячної давнини на дату його подання;
- повний витяг* з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, яка до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути виданий не пізніше місячної давнини на дату його подання;
- повний витяг* з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію щодо керівника учасника процедури закупівлі, який до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути виданий не пізніше місячної давнини на дату його подання;
- повний витяг* з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, який(а) до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Документ повинен бути виданий не пізніше місячної давнини на дату його подання»
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-07 10:43:40
Надання пояснень
Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка" (надалі - Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (обл.) від 04.03.2025 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системи закупівель Prozzoro за номером UA-2025-01-23-007160-a) надає наступні пояснення.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались на основі наявних потреб Замовника, виду господарської діяльності. Очікувана вартість визначалась на підставі цін попередніх періодів та врахування ринкових цін, вивчення цін на загальнодоступних сайтах, аналіз комерційних пропозицій.
2. Нами була розглянута пропозиція учасника закупівлі ФОП ДАНИЛЬЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ, яка повністю відповідала вимогам тендерної документації, на підставі чого він був визнаний переможцем. Після оприлюднення протоколу, про намір укласти договір, Данильчук Микола Миколайович, звернувся до нас особисто з тим, що його комп’ютер вийшов з ладу і даний час не має змоги надати документи, в електронному вигляді, тому приніс їх особисто. З приводу того, що була подана тільки одна пропозиція, нами було прийнято рішення укласти договір з ФОП ДАНИЛЬЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ. Скановані копії документів, додаємо.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним підприємством "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка" розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі "UA-2025-01-23-007160-a повідомляє наступне. Уповноважена особа, а саме Юрій Ситарук, яким було допущено порушення вимог чинного законодавства про закупівлі стоматологічних та супутніх послуг згідно оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-23-007160-a на даний час в Комунальному підприємстві "Луцька міська клінічна стоматологічна полікніка" не працює. З метою виконання зобов'язань зазначених у висновку про результати моніторингу підготовлено додаткову угоду про припинення зобов'язань за договором, яку буде направлено ФОП Данильчук Миколі Миколайовичу. Також, з метою не допущення порушень вимог законодавства зобов'язано уповноважену особу, яка на даний час працює в підприємстві Наталію Колеснікову пройти навчання щодо публічних закупівель відповідно до чинного законодавства.
2025-04-01 09:10:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
Припинено зобов’язань за договором
2025-04-18 11:53:22
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ДАНИЛЬЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ |
3 801 000,00
UAH
|
3 801 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ДАНИЛЬЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ #2873809794 |
Рішення скасоване |
3 801 000,00
UAH
|
31 січня 2025 14:04
|
ФОП ДАНИЛЬЧУК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ #2873809794 |
Переможець |
3 801 000,00
UAH
|
31 січня 2025 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2025 10:30
|
Додаткова угода на розірвання Договору про закупівлю.pdf | укладений |
03 квітня 2025 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2025 15:52
|
113.pdf | укладений |
14 лютого 2025 15:51
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 лютого 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
3 801 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Згідно висновка Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу процедури закупівлі №UA 2025-01-23-007160-a від 28.03.2025, Сторони розривають Договір із 03 квітня 2025 року. |