Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування автомобільним транспортом (послуги автовежі) - код за ДК 021:2015 – «45510000-5 - Прокат підіймальних кранів із оператором»
Очікувана вартість
289 440,00 UAH
UA-2025-01-21-013235-a 5eb51e67b801423eac259bd436373f3e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривуненко Інна Сергіївна

380954440655 kpf_konvaliya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство фірма "Конвалія" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 25162264
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Мистецька, будинок 36
Контактна особа: Кривуненко Інна Сергіївна
380954440655
kpf_konvaliya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2025 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2025 00:00
Очікувана вартість: 289 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 447,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45510000-5: Прокат підіймальних кранів із оператором


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 година
Послуги з обслуговування автомобільним транспортом (послуги автовежі) - код за ДК 021:2015 – «45510000-5 - Прокат підіймальних кранів із оператором»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Мистецька, будинок 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 лютого 2025  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45510000-5 — Прокат підіймальних кранів із оператором

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді Замовником в національній валюті України, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, керуючись ч.1.ст. 49 Бюджетного кодексу України. Замовник зобов'язаний сплатити вартість Послуг на умовах відстрочки платежу до 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання Послуг, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 15:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-24-000187 ● 291675d872d34dddb8dc76af5570d4ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2025 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.03.2025 № 23-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 4 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
24.03.2025 № 23-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2025-01-21-013235-a, 21.01.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-25 11:30:36

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 289 440,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-21-013235-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- Яким чином Вами встановлено дотримання учасником вимог підпункту 1.2, Розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації, зокрема в частині надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та документів, які підтверджують відносини учасника з працівниками, зазначеними у довідці (накази на прийняття на роботу та/або витяги з трудових книжок та/або цивільно-правові угоди)?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-27 16:46:36

пояснення на запит від 25.03..2025

Основною метою діяльності КПФ «Конвалія» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області є вирішення місцевих завдань в галузі житлово-комунального господарства і задоволення потреб Лубенської територіальної громади в роботах і послугах, пов’язаних з озелененням, утриманням та доглядом за зеленими насадженнями на території громади, зокрема спилювання аварійних, сухостійних дерев, обрізка дерев висотою більше 5м із застосуванням телевишки. Підприємство працює за Програмою з поліпшення утримання та збереження зелених насаджень Лубенської територіальної громади на 2025-2027 роки затвердженої Рішенням Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області області від 30.05.2024 року (додається). На КПФ «Конвалія» розроблені відповідно до нормативів та Правил утримання зелених насаджень в населених пунктах України, технологічні карти (додаються), в яких передбачено основні види робіт, кратність виконання і допоміжні роботи, без яких неможливо завершити технологічний процес. Програма з поліпшення утримання та збереження зелених насаджень Лубенської територіальної громади на 2025-2027 роки затвердженої Рішенням Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області області від 30.05.2024 року профінансована лише на 61%. Зокрема, планова необхідність залучення телевишки для здійснення вказаних вище робіт на 2025 рік становить 1016 год. Виходячи з наданого фінансування, процедура закупівлі проводилася лише на 360 год. Попередньо аналізуючи калькуляції потенційних надавачів послуг, було визначено, що вартість години телевишки для підприємства повинна бути в межах 800,00 грн. (калькуляції додаються). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, для забезпечення вчасного виконання невідкладних технічних завдань Програми, а саме обрізка та видалення аварійних та сухостійних дерев із застосуванням автовежі у місті Лубни та Лубенському районі Полтавської області. Необхідність термінової доставки вишки до місця проведення робіт зумовлена багатьма чинниками:
- погодні умови (буревії, вітровали, обледеніння дерев та ін.) які створюють аварійні ситуації при падінні гілок або дерев, що вимагають негайного усунення наслідків стихійного лиха;
- велика кількість фаутних та омелових дерев у Лубенській громаді, що засвідчено численними комісійними актами обстежень зелених насаджень;
- з метою уникнення простоїв та втрат робочого часу.
Умова стосовно висоти телевишки 17-22 м. зумовлена висотою дерев, які підлягають обрізці або видаленню згідно комісійного обстеження та їх місцем знаходження (поряд з лініями електромереж, дахами будівель та іншими перешкодами, які не дозволяють з меншої висоти провести необхідні роботи)
Очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020, а саме методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, на підставі відкритих даних ринку про ціни на послуги з відповідними параметрами з використанням Інтернет – ресурсу та запиту цінової пропозиції(калькуляцій) потенційних надавачів зазначених вище послуг.
Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю таких послуг саме за такою вартістю.
Стосовно питання встановлення нами дотримання учасником вимог підпункту 1.2, Розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації, зокрема в частині надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та документів, які підтверджують відносини учасника з працівниками, зазначеними у довідці (накази на прийняття на роботу та/або витяги з трудових книжок та/або цивільно-правові угоди), можемо пояснити наступне: головною умовою надання вищезазначених послуг є дотримання законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки. Підіймання працівників виробничим обладнанням може здійснюватися лише за умови вжиття належних заходів безпеки відповідно до вимог нормативно-правових актів з охорони праці та забезпечення належного нагляду за виконанням робіт. Під час перебування наших працівників на виробничому обладнанні, призначеному для підіймання вантажів, на посту керування увесь час повинен перебувати оператор (машиніст). Учасник процедури закупівлі є фізичною особою – підприємцем, який згідно чинного законодавства має беззаперечне право самостійно надавати послуги без залучення найманих працівників. Види діяльності, які здійснюються Учасником процедури закупівлі передбачають наявність кваліфікації машиніст автовишки та автогідропідіймача, згідно якої Учасник допускається до обслуговування автовишки, автогідропідіймача. Тому Учасником у складі тендерної пропозиції надано посвідчення машиніста автовишки та автогідропідіймача 4 розряду на ім’я Учасника процедури закупівлі та протокол засідання кваліфікаційної комісії ТОВ «НЕЦ «ФОРТ ПЛЮС» по проведенню перевірки знань Учасника, який пройшов навчання на курсах цільового призначення, що є підтвердженням надання послуг особисто Учасником. Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасником надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в якій Учасник підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні крани, дороги фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників (п. 7 групи А Порядку…); підйомник автомобільний гідравлічний АР-18.04., зав.№105, р.в. 2010, к.в. України.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З Уповаженою особою проведено роз'яснювальну роботи з приводу недопущень надалі подібних порущень на всіх етепах проведення процедур закупівель, винесено попередження згідно наказу з основної діяльності № 53 від 10.04.2025 р.

2025-04-11 08:38:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП ОВЧАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 288 000,00
UAH з ПДВ
288 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 лютого 2025 10:24
Електронний підпис
07 лютого 2025 10:07
Електронний підпис
05 лютого 2025 11:49
Електронний підпис
05 лютого 2025 11:38
Електронний підпис
28 січня 2025 10:24
Електронний підпис
28 січня 2025 10:20
права вова мол.pdf.p7s
28 січня 2025 10:20
паспорт Вва мол.pdf.p7s
28 січня 2025 10:20
код Вова мол.pdf.p7s
28 січня 2025 10:20
Договір Лубнимясо.pdf.p7s
28 січня 2025 10:20
Договір Лубнимясо.pdf.p7s
28 січня 2025 10:19
витяг Вова.pdf.p7s
28 січня 2025 10:19
акти Лубнимаш.pdf.p7s
28 січня 2025 10:19
актЛубнимясо.pdf.p7s
28 січня 2025 10:17
тендерна пропозиція.pdf
28 січня 2025 10:17
витяг Вова.pdf
28 січня 2025 10:17
Договір Лубнимясо.pdf
28 січня 2025 10:17
акти Лубнимаш.pdf
28 січня 2025 10:17
актЛубнимясо.pdf
28 січня 2025 10:17
Договір Лубнимаш 23р.pdf
28 січня 2025 10:17
Договір Лубнимаш 24р.pdf
28 січня 2025 10:17
паспорт Вва мол.pdf
28 січня 2025 10:17
реквізити Вова Овчар.pdf
28 січня 2025 10:17
код Вова мол.pdf
28 січня 2025 10:17
права вова мол.pdf
28 січня 2025 10:03
Договір Лубнимаш 23р.pdf
28 січня 2025 10:03
Договір Лубнимясо.pdf
28 січня 2025 10:03
Договір Лубнимаш 24р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ОВЧАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

в учасника процедури закупівлі наявне обладнання, матеріально-технічна бази та технології. Вимоги викладено в додатку 3 до Тендерної документації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

в учасника процедури закупівлі наявні працівники відповідної кваліфікації. Вимоги викладено в додатку 3 до Тендерної документації

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

в учасника процедури закупівлі наявний досвід виконання аналогічного договору. Вимоги викладено в додатку 3 до Тендерної документації

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ОВЧАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3552205591
Переможець 288 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2025 16:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2025 10:49

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей (частина16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями та відповідно до статті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) ) При проведенні кваліфікації Замовником були виявлені невідповідності у поданих документах відповідно до п.п.1.1.2. розділу 3 тендерної документації, зокрема технічні вимоги у стверджувальній формі. Просимо усунути невідповідності наступним чином, а саме: надати технічні вимоги у стверджувальній формі згідно додатку 2 тендерної документації завірені належним чином (підписом уповноваженої особи.)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2025 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ОВЧАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3552205591
288 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2025 09:30
договір 3 овчаренко.pdf укладений
18 лютого 2025 09:27