Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Анастасія Коновалова +380504536101 254163@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2025 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2025 12:57 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2025 12:57 |
Очікувана вартість: | 12 009 571,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 047,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання, бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, що повинно бути передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом, з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, Учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку Учасника на рахунки банківської установи. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку №7 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 360288 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2025 17:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2025 17:16 |
ЗТД Охорона об'єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю, Фунікулера та Бази відпочинку.docx | |
05 лютого 2025 17:16 |
Перелік змін 1.docx |
05 лютого 2025 17:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2025 17:16 |
ЗТД Охорона об'єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю, Фунікулера та Бази відпочинку.docx
|
|||
05 лютого 2025 17:16 |
Перелік змін 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Це підтверджує, що під «дозволами, виданими власнику службових автомобілів» маються на увазі саме перепустки, які дозволяють пересування транспортних засобів під час дії комендантської години у зазначених регіонах.
Таким чином, учасник обов’язково має долучити ці сертифікати до тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які, серед іншого, не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень.
Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на даний час учасники отримують через застосунок «Дія» протягом кількох хвилин, і це не складає труднощів.
У Витязі відображається результат перевірки за персонально-довідковим обліком на дату здійснення перевірки. Надання застарілого витягу не гарантує, що охоронець, залучений до надання послуг, за даний період не був притягнутий до кримінальної відповідальності та становить ризик для Замовника в частині залучення для виконання умов договору щодо охорони об’єктів замовника працівників, які мають судимість. Враховуючи наявність на об’єктах замовника значної кількості громадян (пасажирів), можливе залучення до охорони осіб, які мають судимість за скоєння умисних злочинів, що становить під загрозу життя та здоров’я людей, які знаходяться на об’єктах замовника та збереження ввіреного майна.
Згідно вимог ст. 17 Наказу МВС від 30.03.2022 №207 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.04.2022 №426/37762) «Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» результати перевірки за ІАС за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення невідкладно надаються ініціатору у вигляді Витягу.
Відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів.
Таким чином, для отримання Витягу з ІАС «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» достатньо 10 робочих днів, що не перевищує термін, визначений тендерною документацією.
Щодо медичних та психіатричних оглядів, відповідно до:
• Наказу МОЗ №246 від 23.07.2007,
• Наказу МОЗ №651 від 18.04.2022,
• Наказу МОЗ №139 від 26.01.2024,
роботодавець зобов’язаний забезпечити проходження працівниками охоронної сфери:
• попередніх медичних оглядів (під час прийняття на роботу);
• періодичних медичних оглядів (у процесі роботи);
• позачергових медичних оглядів (за необхідністю).
Ці огляди спрямовані на підтвердження психічної та фізичної придатності працівників до виконання професійних обов’язків.
Замовник наполягає на наданні актуальних медичних довідок, оскільки стан здоров’я працівників безпосередньо впливає на якість виконання охоронних послуг.
Замовник має право встановлювати такі умови, які, на його думку, забезпечить належний рівень безпеки для охоронників, які виконують свої обов’язки в межах договору. Страхування від нещасних випадків, хоча і є добровільним за законом, є важливим елементом, що дозволяє мінімізувати ризики для здоров’я та життя працівників, особливо у сфері охорони, де фізичні навантаження та ризики травм є підвищеними. Учасник зобов’язаний забезпечити належний рівень безпеки працівників та взяти до уваги можливі ризики при виконанні охоронних функцій.
Вимога надання документів, що підтверджують наявність страхування, є частиною політики замовника щодо підвищення безпеки працівників і не обмежує коло учасників. Це забезпечує те, що тільки ті учасники, які готові забезпечити додатковий рівень безпеки для своїх працівників, можуть брати участь у тендері, тим самим підвищують загальний рівень відповідальності та безпеки у виконанні договору.
Крім того, вимога щодо добровільного страхування є обґрунтованою, адже наявність таких договорів свідчить про серйозний підхід до виконання охоронних послуг і готовність учасників нести відповідальність за своїх працівників.
З огляду на вищезазначене, вимога щодо надання договору добровільного страхування від нещасних випадків є законною та не порушує чинного законодавства. Замовник вправі вимагати цей документ в межах тендерної документації, як одну з умов для забезпечення належної якості наданих послуг.
Вимоги тендерної документації щодо підтвердження фінансової спроможності учасника, зокрема надання інформації про сформований статутний капітал, спрямовані на забезпечення належної оцінки надійності учасників.
Зазначене питання стосується можливості надання альтернативних документів для підтвердження фінансової спроможності. Оскільки ваша компанія не має можливості надати банківські виписки через закриття рахунків у відповідних фінансових установах, надання сканкопій банківських платіжних доручень, інструкцій або квитанцій з відміткою фінансової установи, які підтверджують внесення грошових коштів на рахунок підприємства для формування статутного капіталу, у поєднанні з фінансовою звітністю за останній звітний період з відміткою або квитанцією про прийняття її органами Державної статистики, може бути прийнятими.
При цьому зазначені документи мають:
1. Чітко підтверджувати внесення коштів для формування статутного капіталу.
2. Відповідати вимогам, встановленим у тендерній документації, зокрема щодо розміру статутного капіталу (не менше 1% від очікуваної вартості закупівлі.
Таким чином, зазначені учасником документи(платіжні доручення, квитанції тощо) разом із фінансовою звітністю можуть бути прийнятті за умови, що вони повністю підтверджують вимоги тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 20 січня 2025 17:57
Дата подання: 06 березня 2025 17:41
Дата подання: 02 квітня 2025 14:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000127 ● 35e266237d2d4ab59c08921d2f3e4105
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 18:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2025-01-16-017388-a 16.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 15:01:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю, Фунікулера та Бази відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-16-017388-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.04.2025 № 5873-р/пк-пз.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 10:16:29
Щодо надання відповіді
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 22.04.2025р. до процедури закупівлі Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю, Фунікулера та Бази відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-16-017388-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляю наступне.
Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі передбачені діючими законодавчими актами, посилання на які наведені в технічних вимогах Тендерної документації.
При формуванні очікуваної вартості було здійснено ціновий моніторинг електронної системи публічних закупівель Prozzoro, а також вільних джерел, а саме мережі Інтернет.
Для отримання цінових пропозицій щодо вартості послуг було надіслано запити на підприємства:
1. ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» запит від 11.11.2024 №053/01/33-1374;
2. ПП «АТЛАНТ» запит від 11.11.2024 №053/01/33-1373;
3. ТОВ «СБ «СТАТУС» запит від 11.11.2024 №053/01/33-1372.
Також додатково був здійснений збір та аналіз цін, аналогічних послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі в тому числі на сайтах надавачів аналогічних послуг та в електронній системі закупівель «Prozzoro».
На дату формування ціни за результатами надісланих запитів та аналізу загальнодоступної інформації, що містяться у відкритому доступі була отримана наступна інформація щодо вартості послуг:
1. ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» лист від 27.11.2024 №053/01/33-483;
2. ПП «АТЛАНТ» лист від 27.11.2024 №053/01/33-485;
3. ТОВ «СБ «СТАТУС» лист від 27.11.2024 №053/01/33-484;
4. Інформація взята з електронної системі закупівель «Prozzoro».
Також повідомляємо, що закупівля здійснюється за кошти, отримані від господарської діяльності підприємства, а не бюджетні.
Щодо виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.04.2025 № 5873-р/пк-пз повідомляємо.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Підприємством з дотриманням строків, передбачених чинним законодавством, буде подано позов щодо оскарження рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.04.2025 № 5873-р/пк-пз.
Додається:
Комерційна пропозиція ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» на 1 арк.
Комерційні пропозиції ПП «АТЛАНТ» на 1 арк.
Комерційна пропозиція ТОВ «СБ «СТАТУС» на 1 арк.
Висновок щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі на 2 арк.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2025 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" |
11 398 752,00
UAH з ПДВ
|
11 139 033,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А1 ОХОРОНА" |
11 802 000,00
UAH з ПДВ
|
11 172 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" |
11 915 907,84
UAH з ПДВ
|
11 915 907,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" #43399373 |
Рішення скасоване |
11 139 033,80
UAH з ПДВ
|
21 березня 2025 16:35
|
|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" #37757055 |
Рішення скасоване |
11 172 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2025 16:35
|
|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" #43399373 |
Відхилено |
11 139 033,80
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 16:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2025 17:26
|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" #37757055 |
Очікує рішення |
11 172 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 16:37
|