Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю, Фунікулера та Бази відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Очікувана вартість
12 009 571,20 UAH
UA-2025-01-16-017388-a 4eefee08fe5049ecbcd191546bb9fd85
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Анастасія Коновалова

+380504536101 254163@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Анастасія Коновалова
+380504536101
254163@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2025 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2025 00:00
Початок аукціону: 24 січня 2025 14:37
Очікувана вартість: 12 009 571,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 047,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання, бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, що повинно бути передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом, з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, Учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку Учасника на рахунки банківської установи. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку №7 цієї тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 360288 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 людина
Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю, Фунікулера та Бази відпочинку КП «Київпастранс»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, м. Київ, Згідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2025  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 січня 2025 17:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання, бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, що повинно бути передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом, з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, Учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку Учасника на рахунки банківської установи. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку №7 цієї тендерної документації.

Сума забезпечення: 360288 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотки) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 (нуль цілих п’ять десятих) % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Замовник повертає забезпечення виконання договору у випадках передбачених ч. 2 ст. 27. ЗУ «Про публічні закупівлі».
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Копія платіжної інструкції завантажується учасником-переможцем у строк, що не перевищує встановлений Особливостями строк для укладення договору про закупівлю.
Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотки) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 (нуль цілих п’ять десятих) % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотки) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 (нуль цілих п’ять десятих) % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Службові автомобілі
Дата подання: 17 січня 2025 17:15
Дата відповіді: 20 січня 2025 17:05
Вітаємо! Відповідно п. 1.3.Додатку 1 Учасник повинен документально підтвердити наявність (не менше двох) службових автомобілів. Надати на службові автомобілі свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та дозволи видані власнику службових автомобілів. Перепустки, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву та Київській області, на період дії комендантської години, повинні бути дійсні на момент розгляду тендерної пропозиції Учасника. Перепустка повинна містити повний номер та державний номерний знак транспортного засобу. Прохання роз’яснити під виразом «дозволи видані власнику службових автомобілів» мається на увазі перепустки, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву та Київській області, на період дії комендантської години?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тексті документа згадується наступне: «Перепустки, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву та Київській області, на період дії комендантської години, повинні бути дійсні на момент розгляду тендерної пропозиції Учасника. Перепустка повинна містити повний номер та державний номерний знак транспортного засобу.»
Це підтверджує, що під «дозволами, виданими власнику службових автомобілів» маються на увазі саме перепустки, які дозволяють пересування транспортних засобів під час дії комендантської години у зазначених регіонах.
Сертифікати
Дата подання: 17 січня 2025 17:16
Дата відповіді: 20 січня 2025 17:06
Вітаємо! Відповідно п. 2.4..Додатку 1 Учасник повинен надати сертифікати (свідоцтва) керівного складу підприємства, фахівців з організації заходів охорони, співробітників ГКНС, охоронників, що засвідчують проходження навчання з надання першої невідкладної домедичної допомоги, дійсні на весь період надання послуг. Запитання: чи може Учасник долучати сертифікати з надання першої домедичної допомоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога є чітко визначеною: учасники зобов’язані надати сертифікати (свідоцтва) про проходження навчання з надання першої невідкладної домедичної допомоги для керівного складу, фахівців з організації заходів охорони, співробітників ГКНС та охоронників. Сертифікати мають бути чинними протягом усього періоду надання послуг.
Таким чином, учасник обов’язково має долучити ці сертифікати до тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Щодо працівників
Дата подання: 20 січня 2025 16:28
Дата відповіді: 22 січня 2025 17:19
Доброго дня! В ТД наявна вимога щодо надання документу або копія документів, завірений уповноваженими органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості (QR-код повинен розпізнаватися сканувальним обладнанням). Довідки повинні бути видані не раніше 60 (шестидесяти) днів з дати оприлюднення оголошення про закупівлю. Дана вимога замовника є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників виходячи з наступного: Відповідно до положень ЗУ «Про охоронну діяльність» та Постанови КМУ від 18.11.2015 року № 960 «Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат (суб’єкт охоронної діяльності) зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, зокрема документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. Згідно ч. 5 ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, прийомі на роботу персоналу охорони, в організації правил носіння відповідного одягу та розпізнавальних знаків, а також в оснащенні засобами оборони та індивідуального захисту. Тобто, виходячи з положень зазначених нормативно-правових актів, обов’язок отримати від працівників документ, який підтверджує відсутність непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, покладається на суб’єкта охоронної діяльності. При цьому, вказаний обов'язок виникає при прийнятті працівників на роботу. У подальшому, суб’єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, що відповідно включає в себе контроль за працівниками та відповідне реагування у разі вчинення останніми кримінальних правопорушень. Чинним законодавством України, яке регулює охоронну діяльність, а тим більше діяльність у сфері публічних закупівель не передбачено періодичність або строки отримання працівниками суб’єкта охоронної діяльності довідок (витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини, а також строку їх дії (терміну придатності). Відповідно, на нашу думку, така вимога замовника штучно створює умови для неможливості участі в даній закупівлі значної кількості суб’єктів охоронної діяльності та створює переваги для компанії (компаній), яким було заздалегідь відомо про зазначені торги. Стосовно вимоги про наявність не менше шести чергових пульта централізованого спостереження. Для таких працівників необхідно надати всі відповідні документи: або копії документів, а саме: - довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о; - документ або копія документів, завірений уповноваженими органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості (QR-код повинен розпізнаватися сканувальним обладнанням). - документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 №246). Довідки повинні бути видані не раніше шістидесяти днів з дати оприлюднення оголошення про закупівлю. І знову вимога, що всі довідки мають бути видані не раніше 60 днів з дати оголошення. Звідки взята така вимога? Яким законодавчим чи нормативно-правовим актом передбачені такі терміни проходження медичного огляду працівниками? А якщо працівники нашої компанії пройшли повний медогляд за 90 днів чи 100 днів до дати оголошення? Це означає, що ми не маємо права приймати участь в даній закупівлі. На яких підставах виставлені ці вимоги? Жоден нормативно правовий акт, зазначений у ваших вимогах не містить терміни видачі цих довідок, а тим паче не підстосовується під терміни оприлюднення вашої закупівлі. Працівники 1 раз на рік проходять повне обстеження та отримують довідку відповідно Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 №246, а також довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о. І ці довідки являються чинними протягом року. А виходячи з ваших вимог, наші працівники маючи чинний медогляд повинні проходити його знову, бо так вирішив ЗАМОВНИК, тому що вже ці документи має компанія, яка завчасно готувалась до закупівлі. Просимо прибрати ці вимоги стосовно термінів видачі всіх вищезазначених довідок (витягів) та внести зміни до тендерної документації, так як вони несуть дискримінаційний характер та обмежують коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які, серед іншого, не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень.
Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на даний час учасники отримують через застосунок «Дія» протягом кількох хвилин, і це не складає труднощів.
У Витязі відображається результат перевірки за персонально-довідковим обліком на дату здійснення перевірки. Надання застарілого витягу не гарантує, що охоронець, залучений до надання послуг, за даний період не був притягнутий до кримінальної відповідальності та становить ризик для Замовника в частині залучення для виконання умов договору щодо охорони об’єктів замовника працівників, які мають судимість. Враховуючи наявність на об’єктах замовника значної кількості громадян (пасажирів), можливе залучення до охорони осіб, які мають судимість за скоєння умисних злочинів, що становить під загрозу життя та здоров’я людей, які знаходяться на об’єктах замовника та збереження ввіреного майна.
Згідно вимог ст. 17 Наказу МВС від 30.03.2022 №207 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.04.2022 №426/37762) «Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» результати перевірки за ІАС за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення невідкладно надаються ініціатору у вигляді Витягу.
Відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів.
Таким чином, для отримання Витягу з ІАС «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» достатньо 10 робочих днів, що не перевищує термін, визначений тендерною документацією.
Щодо медичних та психіатричних оглядів, відповідно до:
• Наказу МОЗ №246 від 23.07.2007,
• Наказу МОЗ №651 від 18.04.2022,
• Наказу МОЗ №139 від 26.01.2024,
роботодавець зобов’язаний забезпечити проходження працівниками охоронної сфери:
• попередніх медичних оглядів (під час прийняття на роботу);
• періодичних медичних оглядів (у процесі роботи);
• позачергових медичних оглядів (за необхідністю).
Ці огляди спрямовані на підтвердження психічної та фізичної придатності працівників до виконання професійних обов’язків.
Замовник наполягає на наданні актуальних медичних довідок, оскільки стан здоров’я працівників безпосередньо впливає на якість виконання охоронних послуг.
Страхування від нещасних випадків
Дата подання: 20 січня 2025 16:29
Дата відповіді: 22 січня 2025 17:19
Охоронники, які будуть залучатись до надання послуг за договором, повинні бути застрахованими від нещасних випадків. Для підтвердження надати в складі тендерної пропозиції договори страхування. Відповідно до тендерної документації Учасник має надати документ (договір) добровільного страхування від нещасних випадків. Відповідно до вимог законодавства така вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже договір є добровільним та НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як такий, що обов'язковий. Також, відповідно до діючого законодавства, у разі настання нещасного випадку відповідальність за це несе Учасник (роботодавець). Замовник не може вказувати як вести господарську діяльність Учаснику і які договори укладати. Просимо виключити дану вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Замовник має право встановлювати такі умови, які, на його думку, забезпечить належний рівень безпеки для охоронників, які виконують свої обов’язки в межах договору. Страхування від нещасних випадків, хоча і є добровільним за законом, є важливим елементом, що дозволяє мінімізувати ризики для здоров’я та життя працівників, особливо у сфері охорони, де фізичні навантаження та ризики травм є підвищеними. Учасник зобов’язаний забезпечити належний рівень безпеки працівників та взяти до уваги можливі ризики при виконанні охоронних функцій.
Вимога надання документів, що підтверджують наявність страхування, є частиною політики замовника щодо підвищення безпеки працівників і не обмежує коло учасників. Це забезпечує те, що тільки ті учасники, які готові забезпечити додатковий рівень безпеки для своїх працівників, можуть брати участь у тендері, тим самим підвищують загальний рівень відповідальності та безпеки у виконанні договору.
Крім того, вимога щодо добровільного страхування є обґрунтованою, адже наявність таких договорів свідчить про серйозний підхід до виконання охоронних послуг і готовність учасників нести відповідальність за своїх працівників.
З огляду на вищезазначене, вимога щодо надання договору добровільного страхування від нещасних випадків є законною та не порушує чинного законодавства. Замовник вправі вимагати цей документ в межах тендерної документації, як одну з умов для забезпечення належної якості наданих послуг.
Підтвердження статутного капіталу
Дата подання: 20 січня 2025 21:51
Дата відповіді: 22 січня 2025 17:20
Розділом 13 таблиці 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку 1 «Перелік документів, які надаються УСІМА УЧАСНИКАМИ для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» до тендерної документації передбачено, що на підтвердження фінансової спроможності Учасник повинен мати сформований статутний капітал у розмірі не менше одного відсотку від суми очікуваної вартості закупівлі (надається банківська виписка та фінансова звітність за останній звітній період з відміткою / або квитанцією про підтвердження прийняття її органами Державної статистики). Формування статутного фонду нашого підприємства відбувалося в попередніх роках частинами, в тому числі з урахуванням рішень власників щодо його збільшення і через різні фінансові (банківські) установи з якими на сьогодні припинені договірні відносини, розрахункові рахунки закриті. У зв’язку з цим наше підприємство не має можливості отримати в них банківські виписки. Наразі наше підприємство має оригінали банківських платіжних доручень//інструкцій/квитанцій з відмітками фінансових установ, які підтверджують внесення грошових коштів на рахунок підприємства для формування статутного фонду. Враховуючи зазначене, просимо надати відповідь на наступне питання: чи достатньо Замовнику для підтвердження фінансової спроможності Учасника, надати йому сканкопії банківських платіжних доручень/інструкцій/квитанцій з відміткою фінансової установи, що підтверджують внесення грошових коштів на рахунок підприємства для формування статутного капіталу у розмірі не менше одного відсотку від суми очікуваної вартості закупівлі та фінансову звітність за останній звітній період з відміткою/або квитанцією про підтвердження прийняття її органами Державної статистики).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Вимоги тендерної документації щодо підтвердження фінансової спроможності учасника, зокрема надання інформації про сформований статутний капітал, спрямовані на забезпечення належної оцінки надійності учасників.
Зазначене питання стосується можливості надання альтернативних документів для підтвердження фінансової спроможності. Оскільки ваша компанія не має можливості надати банківські виписки через закриття рахунків у відповідних фінансових установах, надання сканкопій банківських платіжних доручень, інструкцій або квитанцій з відміткою фінансової установи, які підтверджують внесення грошових коштів на рахунок підприємства для формування статутного капіталу, у поєднанні з фінансовою звітністю за останній звітний період з відміткою або квитанцією про прийняття її органами Державної статистики, може бути прийнятими.
При цьому зазначені документи мають:
1. Чітко підтверджувати внесення коштів для формування статутного капіталу.
2. Відповідати вимогам, встановленим у тендерній документації, зокрема щодо розміру статутного капіталу (не менше 1% від очікуваної вартості закупівлі.
Таким чином, зазначені учасником документи(платіжні доручення, квитанції тощо) разом із фінансовою звітністю можуть бути прийнятті за умови, що вони повністю підтверджують вимоги тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-01-16-017388-a.b1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД", Код ЄДРПОУ:43399373
Дата подання: 20 січня 2025 17:57
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації на закупівлю Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю, Фунікулера та Бази відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 22 січня 2025 15:27
рішення від 22.01.2025 № 938.pdf
Дата публікації: 22 січня 2025 15:27

Документи подані скаржником

20 січня 2025 16:54
Д_2312000094_від 26.12.2023.pdf
20 січня 2025 16:55
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження