Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
нове будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області
Очікувана вартість
13 783 557,60 UAH
UA-2025-01-15-007788-a ● 95c3d91d897c473c974284e0070b951c
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Щуров Максим Дмитрович procurement@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2025 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2025 12:08 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2025 12:08 |
Очікувана вартість: | 13 783 557,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 917,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги») у розмірі: 68 000,00 грн. (шістдесят вісім тисяч грн. 00 коп.). Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо). - лист-згода (або її копію) від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 68000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
нове будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по Договору проводяться Замовником в розмірі 100% від вартості робіт після прийняття завершених робіт згідно з обсягами, визначеними в Договірній ціні, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за формою №КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (за формою №КБ-3), складених Підрядником відповідно до вимог державних будівельних норм. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2025 14:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2025 14:42 |
ТД (нова редакція).docx | |
31 січня 2025 14:42 |
Перелік змін .doc | |
31 січня 2025 14:42 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
23 січня 2025 13:49 |
Додаток 2 (нова редакція).docx | |
23 січня 2025 13:49 |
Додаток 5 (нова редакція).docx | |
15 січня 2025 13:18 |
Додаток 6.docx | |
15 січня 2025 13:18 |
Додаток 3.docx | |
15 січня 2025 13:18 |
Додаток 7.docx | |
15 січня 2025 13:18 |
Додаток 4.docx | |
15 січня 2025 13:18 |
Дорога Замшанське (1).7z |
31 січня 2025 14:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 січня 2025 14:42 |
ТД (нова редакція).docx
|
||||||
31 січня 2025 14:42 |
Перелік змін .doc
|
||||||
31 січня 2025 14:42 |
Додаток 1 (нова редакція).docx
|
||||||
23 січня 2025 13:49 |
Додаток 2 (нова редакція).docx
|
||||||
23 січня 2025 13:49 |
Додаток 5 (нова редакція).docx
|
||||||
15 січня 2025 13:18 |
Додаток 6.docx
|
||||||
15 січня 2025 13:18 |
Додаток 3.docx
|
||||||
15 січня 2025 13:18 |
Додаток 7.docx
|
||||||
15 січня 2025 13:18 |
Додаток 4.docx
|
||||||
15 січня 2025 13:18 |
Дорога Замшанське (1).7z
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо відомостей обсягів робіт
Дата подання: 21 січня 2025 14:01
Дата відповіді: 23 січня 2025 13:56
Шановний замовник, згідно Додатку 2, Таблиці 1 «Відомість обсягів робіт» пункт 25 «Спорудження збірної портальної та укісної стінки» обсяг робіт дорівнює 12,12 м3, а згідно розділу 2, Робочих креслень, Аркуш 20 таблиця «Відомість обсягів основних будівельних робіт на Влаштування Водопропускних труб» пункт 9 обсяг робіт дорівнює 36,6 м3. Такі ж самі невідповідності обсягів у «Відомості обсягів робіт» та робочих кресленнях у пункті «Улаштування лотків у ємкісних спорудах». Данні помилки суттєво впливають на очікувану вартість робіт, тому просимо внести зміни у технічне завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 21 січня 2025 16:41
Дата відповіді: 23 січня 2025 13:57
1.Шановний замовнику, уточніть чітко, який має бути строк виконання робіт за договором про закупівлю?
Згідно оголошення у процедурі закупівлі робіт «Нове будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області» вказано, що строк виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2026, згідно п. 4.4. тендерної документації замовника вказано: 147 робочих днів з моменту отримання від Замовника проектно-кошторисної документації на виконання робіт по Об’єкту при умові отримання Замовником права на виконання будівельних робіт в порядку, встановленому законодавством України. Згідно додатку 4 до тендерної документації , у проекті «Договору підряду» у п. 2.2. вказано, що строк виконання робіт по Договору визначається Календарним графіком виконання робіт (Додаток 2 до Договору), а договір згідно п. 13.1. діє до 31.12.2025, а в частині розрахунків та виконання гарантійних зобов’язань – до виконання Сторонами договірних зобов’язань.
Шановний замовнику, відповідно до вимог п. 1.1. Додатку 1 для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій наявності, якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються:
- копії договорів, дійсних та чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди/суборенди, лізингу, надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України.(*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт).
Отже, який строк виконання робіт за договором про закупівлю?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 4.4. Розділу І тендерної документації, строк виконання робіт становить 147 робочих днів з моменту отримання від Замовника проектно-кошторисної документації на виконання робіт по Об’єкту при умові отримання Замовником права на виконання будівельних робіт в порядку, встановленому законодавством України.
Разом з тим, зважаючи на необхідність визначення конкретної дати для забезпечення учасником можливості виконання вимог п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, в п. 13.1. Проекту договору, наведеного у Додатку 4 до тендерної документації, встановлено, що договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2025.
Відповідно до пункту 54 Особливостей, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
З метою уточнення вимог до строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, до оголошення про проведення закупівлі внесенно відповідні зміни
Разом з тим, зважаючи на необхідність визначення конкретної дати для забезпечення учасником можливості виконання вимог п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, в п. 13.1. Проекту договору, наведеного у Додатку 4 до тендерної документації, встановлено, що договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2025.
Відповідно до пункту 54 Особливостей, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
З метою уточнення вимог до строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, до оголошення про проведення закупівлі внесенно відповідні зміни
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 21 січня 2025 16:42
Дата відповіді: 23 січня 2025 13:56
Шановний замовнику у складі додатків до тендерної пропозиції є додатки, вимоги яких суперечать за містом один одному щодо підтвердження наявності працівників.
Так, Додатком 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» у п. 1.2. передбачено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник подає заповнену довідку за формою №2, а для підтвердження інформації, яка вказана у довідwі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
У п. 1.2.2.1. Додатка 1 вказано:
«1.2.2.1. копії документів, що підтверджують працівників, зазначених у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники” або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом) або копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) або трудові договори (у разі наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю та листами-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). Допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників.»
У п. 3.2.2.1. Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вказано:
«3.2.2.1. копії документів, що підтверджують працівників, зазначених у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники” або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом) або копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) або трудові договори (у разі наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю разом з копіями паспортів, картками платників податків (не надається у разі, якщо така інформація наявна в ID картці) таких осіб та листами-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). Допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників»
У вище зазначених додатках по-різному прописані вимоги про перелік документів на підтвердження учасником укладення цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю разом.
Просимо замовника усунути дані невідповідності, внести зміни до тендерної документації та чітко прописати, які документи учасник має подавати у складі тендерної пропозиції разом із копіями цивільно-правових договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 21 січня 2025 16:44
Дата відповіді: 23 січня 2025 13:56
Шановний замовнику у складі додатків до тендерної пропозиції є додатки, вимоги яких суперечать за містом один одному щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогійного договору (договорів).
У п. 1.3. Додатка 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» зазначено, що аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи:
1) Корчування пнів;
2) Розроблення ґрунту бульдозерами;
3) Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами;
4) Планування площ механізованим способом;
5) Ущільнення ґрунту котками;
6) Укладання труб;
7) Улаштування основи з інертних матеріалів;
8) Улаштування покриття;
9) Установлення дорожніх знаків.
Такий же перелік робіт є у формі 3. «Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
А у п. 4 Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вказано, що аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи:
1) Корчування пнів;
2) Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами;
3) Планування площ механізованим способом;
4) Ущільнення ґрунту котками;
5) Укладання водопропускних труб;
6) Улаштування основи з інертних матеріалів;
7) Установлення дорожніх знаків.
Перелік робіт у двох додатках різний. Просимо замовника усунути дані невідповідності, внести зміни до тендерної документації та чітко прописати, які мають бути роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 21 січня 2025 16:45
Дата відповіді: 23 січня 2025 14:03
Шановний замовнику у складі додатків до тендерної пропозиції є додатки, вимоги яких не відповідають за містом один одному щодо подання учасником інших документів, зокрема, різник перелік документів щодо фінансової звітності.
У п. 3.1. «Інші вимоги» Додатка 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» вказано наступний перелік документів щодо фінансової звітності:
3.1.1.1.3. копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України;
3.1.1.1.4. Копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2024 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України або лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2024 року.
У п. 7 Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» наведено наступний перелік документів щодо фінансової звітності:
7.1.2. Копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю;
7.1.3. Копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України;
7.1.4. Копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2024 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України або лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2024 року
7.1.5. Копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 1-е півріччя 2024 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 1-е півріччя 2024 року;
Вимоги про подання: Копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 1-е півріччя 2024 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 1-е півріччя 2024 року у Додатку 1 не має.
Перелік документів у двох додатках різний, внесіть відповідні зміни до тендерної документації, які саме документи має подати учасник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Працівники
Дата подання: 22 січня 2025 15:26
Дата відповіді: 23 січня 2025 13:54
Підпунктом 1.2.2.1. частини 1.2. Розділу І. Перелік документів, що вимагаються від учасника Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження інформації, вказаної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, «копію звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники”». Просимо замовника конкретизувати який саме звіт мається на увазі? Чи буде вважатися належним підтвердженням відповідності вищезазначеній вимозі, якщо учасником буде надано Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року №4?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року №4 відповідає вимогам пункту 1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, а саме надання у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації, вказаної у довідці за пунктом 1.2.1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, копії документів, що підтверджують працівників, зазначених у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники”.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 23 січня 2025 10:33
Дата відповіді: 23 січня 2025 13:55
Звертаємося до вас із вимогою усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься в тендерній документації.
Зокрема, вважаємо дискримінаційною вимогу розділу 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
Надання довідки за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного договору, що включає обов’язковий перелік робіт: "розробка ґрунту екскаваторами", "планування площ механізованим способом", "улаштування основи", "улаштування покриття", "установлення дорожніх знаків".
Дана вимога обмежує конкуренцію та надає перевагу учасникам, які виконували аналогічні договори виключно з повним переліком зазначених робіт. Проте тендерною документацією не враховано, що виконання робіт, які входять до предмета закупівлі, може здійснюватися різними способами, за різними договорами, або через залучення субпідрядних організацій.
Зазначена вимога не відповідає принципам недискримінації учасників, закріпленим у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Зокрема, згідно із зазначеною нормою:
Усі учасники мають рівні права та можливості для участі в процедурі закупівлі.
Замовник не має права встановлювати такі умови, які обмежують коло учасників.
Вимога щодо обов’язкового виконання всіх зазначених робіт є надмірною, дискримінаційною та не відповідає реальним умовам ринку.
У зв’язку з цим просимо:
Усунути вимогу щодо обов’язкового виконання всіх зазначених робіт у рамках одного або кількох договорів.
Дозволити учасникам підтверджувати досвід виконання робіт будь-якими аналогічними договорами, які демонструють здатність учасника виконати предмет закупівлі.
У разі відмови в задоволенні цієї вимоги ми залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України (АМКУ) для захисту своїх прав і законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно пункту 3 частини 2 Статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З метою уточнення вимог до способу підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), до тендерної документації були внесені зміни.
Керуючись вищезазначеним, замовником встановлено пунктом 1.3.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (в останній редакції) вимогу щодо надання учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції заповненої довідки за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи:
1) Корчування пнів;
2) Земляні роботи;
3) Укладання водопропускних труб;
4) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів;
5) Установлення дорожніх знаків;
Твердження, викладені у зверненні є хибними та безпідставними, оскільки всі зазначені у пункті 1.3.1. Розділу І Додатку 1 роботи є складовою предмету закупівлі, за яким здійснюється закупівля.
Замовником не обмежено в тендерній документації кількість аналогичних договорів, якими учасник може підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Разом з тим, відповідно до абзацу 2 частини 3 Статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Законом не встановлено можливості учасника залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Враховуючи викладене, тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині.
Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно пункту 3 частини 2 Статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З метою уточнення вимог до способу підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), до тендерної документації були внесені зміни.
Керуючись вищезазначеним, замовником встановлено пунктом 1.3.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (в останній редакції) вимогу щодо надання учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції заповненої довідки за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи:
1) Корчування пнів;
2) Земляні роботи;
3) Укладання водопропускних труб;
4) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів;
5) Установлення дорожніх знаків;
Твердження, викладені у зверненні є хибними та безпідставними, оскільки всі зазначені у пункті 1.3.1. Розділу І Додатку 1 роботи є складовою предмету закупівлі, за яким здійснюється закупівля.
Замовником не обмежено в тендерній документації кількість аналогичних договорів, якими учасник може підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Разом з тим, відповідно до абзацу 2 частини 3 Статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Законом не встановлено можливості учасника залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Враховуючи викладене, тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині.
Щодо додатку 2
Дата подання: 23 січня 2025 16:51
Дата відповіді: 24 січня 2025 10:59
Шановний замовник, згідно Додатку 2 (нова редакція), Таблиці 1 «Відомість обсягів робіт» пункт 25 «Спорудження збірної портальної та укісної стінки» обсяг робіт дорівнює 12,12 м3, а згідно розділу 2, Робочих креслень, Аркуш 20 таблиця «Відомість обсягів основних будівельних робіт на Влаштування Водопропускних труб» пункт 9 обсяг робіт дорівнює 36,6 м3. Такі ж самі невідповідності обсягів у «Відомості обсягів робіт» та робочих кресленнях у пункті «Улаштування лотків у ємкісних спорудах». У новому додатку викладені ті ж самі помилки! Данні помилки суттєво впливають на очікувану вартість робіт, тому просимо внести зміни у технічне завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3.4. Додатку 2 до тендерної документації, Договірна ціна, надана учасником, означає ціну, за яку Переможець згоден виконати роботи, що є предметом закупівлі, відповідно до Технічного завдання.
У свою чергу, обсяги робіт та очікувана вартість закупівлі (з урахуванням даних обсягів робіт) визначена відповідно до інвесторської кошторисної документації у складі робочого проекту по об'єкту «Нове будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв.26-30, 42,43) протяжністю 4,0 км Ковельського району Волинської області» за підсумком проходження будівельної експертизи, результатом якої є отримання позитивного експертного звіту.
Враховуючи зазначене та умови договору підряду, фактичні виконані обсяги робіт визначаються в Актах приймання виконаних будівельних робіт, складених відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва з урахуванням змін № 1, № 2, № 3, № 4., розділ 6. У разі виробничої необхідності, під час виконання будівельних робіт, проектна документація може бути скоригована відповідно до чинного законодавства.
Враховуючи викладене, тендерна документація не потребує змін у цій частині.
У свою чергу, обсяги робіт та очікувана вартість закупівлі (з урахуванням даних обсягів робіт) визначена відповідно до інвесторської кошторисної документації у складі робочого проекту по об'єкту «Нове будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв.26-30, 42,43) протяжністю 4,0 км Ковельського району Волинської області» за підсумком проходження будівельної експертизи, результатом якої є отримання позитивного експертного звіту.
Враховуючи зазначене та умови договору підряду, фактичні виконані обсяги робіт визначаються в Актах приймання виконаних будівельних робіт, складених відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва з урахуванням змін № 1, № 2, № 3, № 4., розділ 6. У разі виробничої необхідності, під час виконання будівельних робіт, проектна документація може бути скоригована відповідно до чинного законодавства.
Враховуючи викладене, тендерна документація не потребує змін у цій частині.
Техніка
Дата подання: 28 січня 2025 11:59
Дата відповіді: 31 січня 2025 14:58
Добрий день! Як потрібно заповнювати останню графу Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій? Програмне забезпечення АВК -5 немає типу/марки/моделі, також зазначення приналежності, тому поясніть як коректно потрібно заповнювати дані графи Довідки!
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни
Банківська гарантія
Дата подання: 28 січня 2025 12:05
Дата відповіді: 31 січня 2025 14:59
Шановний Замовнику! В умовах ТД вказано "Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк...." . Який строк дії тендерної пропозиції? або ж який строк дії забезпечення тендерної пропозиції? Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт «Нове будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції.
Згідно пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт ««Нове будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт ««Нове будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Дискримінайційні вимоги
Дата подання: 29 січня 2025 09:49
Дата відповіді: 31 січня 2025 14:59
Повторно звертаємося до вас із вимогою усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься в
тендерній документації. Зокрема, вважаємо дискримінаційною вимогу розділу 1.3. Наявність
документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом
закупівлі договору (договорів), а саме: Надання довідки за формою № 3 з інформацією про досвід
виконання аналогічного договору, що включає обов’язковий перелік робіт: "розробка ґрунту
екскаваторами", "планування площ механізованим способом", "улаштування основи",
"улаштування покриття", "установлення дорожніх знаків". Згідно п.3 ч.2 ст16 Закону Замовник
установлює один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв одним із яких є « наявність
документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом
закупівлі договору (договорів)». Як бачимо Закон дозволяє надати один аналогічний договір за
предметом закупівлі. Предметом закупівлі є «Нове будівництво автомобільної дороги
лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км.
Ковельського району Волинської області», а не корчування пнів, земляні роботи, укладання
водопропускних труб,улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів та установлення
дорожніх знаків ( ці види робіт/послуг, до речі, мають інші коди ДК 021:2015). Таким чином
Учасник може надати один аналогічний договір за предметом будівництво, або реконструкція, або
капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо ( згідно вимог
пункті 1.3.1. Розділу І Додатку 1 тендерної документації). Учасник міг виконувати аналогічний
договір, до якого входили також і перераховані Вами види робіт (корчування пнів,земляні роботи,
укладання водопропускних труб,улаштування основ/дорожнього одягу з інертних
матеріалів,установлення дорожніх знаків тощо) без укладання окремих договорів на встановлені
Вашими вимогами види робіт. Якщо йти Вашою логікою, то Учасник, як підрядник, маючи
наприклад договір на капремонт/реконструкцію /будівництво дороги, повинен укладати ще
договори на корчування пнів, земляні роботи, влаштування щебеневих основ дороги, потім
влаштування гарячого покриття, розмітку, тощо? Питання риторичне. Учасник, надаючи
аналогічний договір, підтверджує свою спроможність виконати повний комплекс робіт, згідно
технічного завдання/проектних рішень Замовника. У зв’язку з цим просимо: Усунути
дискримінаційну вимогу щодо обов’язкового надання сумарно кількох аналогічних договорів де
виконувались наступні роботи:
1) Корчування пнів;
2) Земляні роботи;
3) Укладання водопропускних труб;
4) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів;
5) Установлення дорожніх знаків;
6) виконання всіх зазначених робіт у рамках одного або кількох договорів.
Дана вимога обмежує конкуренцію та надає перевагу учасникам, які виконували аналогічні
договори виключно з повним переліком зазначених робіт. Проте тендерною документацією не
враховано, що виконання робіт, які входять до предмета закупівлі, може здійснюватися різними
способами, за різними договорами, або через залучення субпідрядних організацій. Зазначена
вимога не відповідає принципам недискримінації учасників, закріпленим у статті 5 Закону України
"Про публічні закупівлі". Зокрема, згідно із зазначеною нормою: Усі учасники мають рівні права та
можливості для участі в процедурі закупівлі. Замовник не має права встановлювати такі умови, які
обмежують коло учасників. Вимога щодо обов’язкового виконання всіх зазначених робіт є
надмірною, дискримінаційною та не відповідає реальним умовам ринку. У зв’язку з цим просимо:
Усунути вимогу щодо обов’язкового виконання всіх зазначених робіт у рамках одного або кількох
договорів. Дозволити учасникам підтверджувати досвід виконання робіт будь-якими
аналогічними договорами, які демонструють здатність учасника виконати предмет закупівлі. У разі
відмови в задоволенні цієї вимоги ми залишаємо за собою право звернутися до
Антимонопольного комітету України (АМКУ) для захисту своїх прав і законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно пункту 3 частини 2 Статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Керуючись вищезазначеним, замовником встановлено пунктом 1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимогу щодо надання учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції:
1. Заповненої довідки за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи:
1) Корчування пнів;
2) Земляні роботи;
3) Укладання водопропускних труб;
4) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів;
5) Установлення дорожніх знаків.
Слід зазначити, що предметом закупівлі є виконання робіт з нового будівництва автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області.
Крім того, відповідно до відомості обсягів робіт та устаткування, що підлягають виконанню у рамках цієї закупівлі та яка наведена у Додатку 2 до тендерної документації, виконанню підлягають у тому числі наступні роботи:
1) Корчування пнів;
2) Земляні роботи;
3) Укладання водопропускних труб;
4) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів;
5) Установлення дорожніх знаків.
Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались роботи передбачені відомістю обсягів робіт та устаткування, що підлягають виконанню у рамках цієї закупівлі повністю відповідає вимогам законодавства та предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно пункту 3 частини 2 Статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Керуючись вищезазначеним, замовником встановлено пунктом 1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимогу щодо надання учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції:
1. Заповненої довідки за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи:
1) Корчування пнів;
2) Земляні роботи;
3) Укладання водопропускних труб;
4) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів;
5) Установлення дорожніх знаків.
Слід зазначити, що предметом закупівлі є виконання робіт з нового будівництва автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області.
Крім того, відповідно до відомості обсягів робіт та устаткування, що підлягають виконанню у рамках цієї закупівлі та яка наведена у Додатку 2 до тендерної документації, виконанню підлягають у тому числі наступні роботи:
1) Корчування пнів;
2) Земляні роботи;
3) Укладання водопропускних труб;
4) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів;
5) Установлення дорожніх знаків.
Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались роботи передбачені відомістю обсягів робіт та устаткування, що підлягають виконанню у рамках цієї закупівлі повністю відповідає вимогам законодавства та предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
аналогічний досвід
Дата подання: 29 січня 2025 11:35
Дата відповіді: 31 січня 2025 15:00
Шановний замовник, звертаємо увагу, що за класифікатором дк, корчування пнів, які ви вимагаєте не відносяться до робіт з "будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо", тому обмежувати можливість надання учасником договорів виключно по цих роботах є дискримінаційними, тому проимо Замовника внести зміни і не обмежувати можливість учасника надавати договори виключно в сфері "будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо" а прописати що "Учасник може надати аналогічний договір з даним переліком робіт без прив'язки до конеретного предмету закупівлі"
Або забрати з переліку робіт розцінку "корчування пнів" так як вона не відноситься до такого виду робіт як "будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно пункту 3 частини 2 Статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Керуючись вищезазначеним, замовником встановлено пунктом 1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимогу щодо надання учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції:
1. Заповненої довідки за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи:
1) Корчування пнів;
2) Земляні роботи;
3) Укладання водопропускних труб;
4) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів;
5) Установлення дорожніх знаків.
Слід зазначити, що предметом закупівлі є виконання робіт з нового будівництва автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області.
Крім того, відповідно до відомості обсягів робіт та устаткування, що підлягають виконанню у рамках цієї закупівлі та яка наведена у Додатку 2 до тендерної документації, виконанню підлягають у тому числі наступні роботи:
1) Корчування пнів;
2) Земляні роботи;
3) Укладання водопропускних труб;
4) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів;
5) Установлення дорожніх знаків.
Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались роботи передбачені відомістю обсягів робіт та устаткування, що підлягають виконанню у рамках цієї закупівлі повністю відповідає вимогам законодавства та предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно пункту 3 частини 2 Статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Керуючись вищезазначеним, замовником встановлено пунктом 1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимогу щодо надання учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції:
1. Заповненої довідки за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи:
1) Корчування пнів;
2) Земляні роботи;
3) Укладання водопропускних труб;
4) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів;
5) Установлення дорожніх знаків.
Слід зазначити, що предметом закупівлі є виконання робіт з нового будівництва автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області.
Крім того, відповідно до відомості обсягів робіт та устаткування, що підлягають виконанню у рамках цієї закупівлі та яка наведена у Додатку 2 до тендерної документації, виконанню підлягають у тому числі наступні роботи:
1) Корчування пнів;
2) Земляні роботи;
3) Укладання водопропускних труб;
4) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів;
5) Установлення дорожніх знаків.
Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались роботи передбачені відомістю обсягів робіт та устаткування, що підлягають виконанню у рамках цієї закупівлі повністю відповідає вимогам законодавства та предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Банківська гарантія
Дата подання: 30 січня 2025 11:31
Дата відповіді: 31 січня 2025 15:00
Шановник Замовнику! Пунктом 11 частини 2 статті 22 закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що в тендерній документації зазначається інформація про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Отже, Замовник ПОВИНЕН зазначати СТРОК ДІЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, який не повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції (може і бути більше) та строк розкриття тендерних пропозиції повинен розраховуватися з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Не зазначення строку дії тендерної пропозиції або банківської гарантії унеможливлює учасника на отримання від банківської установи забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії). Тому просимо вирішити дане питання та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт «Нове будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції.
Згідно пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт ««Нове будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт ««Нове будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2025 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" |
12 405 625,74
UAH з ПДВ
|
12 198 872,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" |
12 505 003,78
UAH з ПДВ
|
12 212 163,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОУДІЗ" |
13 483 201,72
UAH з ПДВ
|
12 212 164,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
12 812 221,57
UAH з ПДВ
|
12 812 221,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
13 370 759,34
UAH з ПДВ
|
13 370 759,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" #42818575 |
Очікує рішення |
12 198 872,37
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2025 12:49
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 березня 2025 13:44 |
Кінець періоду оскарження: | 18 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 18 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Розгляд питань: Відповідно до наказу ДП «Ліси України» від 05.03.2025 №516 «Про внесення змін до наказу від 25.02.2025 № 467 «Про визначення уповноважених осіб з організації та проведення закупівель» уповноваженій особи з організації та проведення закупівель Касьян Яні Олександрівні доручено завершити процедури закупівель робіт, які були розпочаті, але незавершені уповноваженою особою з організації та проведення закупівель робіт Прохоренком Віталієм Олеговичем. Так, вказаною уповноваженою особою були розпочато наступні закупівлі: - Закупівля 1: Нове будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області (UA-2025-01-15-007788-a); - Закупівля 2: «Реконструкція мосту через річку Красношурка на під’їзді до урочища «Спад-2» Краснянського лісництва, в селі Красна Тячівського району Закарпатської області» (UA-2025-01-13-011716-a); - Закупівля 3: «Нове будівництво лісової автомобільної дороги в кв. 1-3, Лісництво "Шипот" та кв 29 Лютянського лісництва філія «Ужгородське лісове господарство» ДП «Ліси України» (Ужгородський район, Закарпатська область)» (UA-2025-01-10-008671-a). На даний час вказані закупівлі знаходяться на стадії «Кваліфікація переможця». Розкриття пропозицій по Закупівлі 1 відбулося 05 лютого 2025; по Закупівлі 2 - 30 січня 2025; по Закупівлі 3 - 28 січня 2025. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Пунктом 10 статті 29 Закону вказано, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. При аналізі вказаних закупівель встановлено, що по Закупівлі 1 строк розгляду тендерних пропозицій закінчився 12.02.2025 (строк розгляду тендерних пропозицій продовжений не був); по Закупівлі 2 продовжений Протоколом №36 від 04.02.2025 строк розгляду тендерних пропозицій закінчився 26.02.2025; по Закупівлі 3 продовжений Протоколом №35 від 04.02.2025 строк розгляду тендерних пропозицій закінчився 24.02.2025. Враховуючи викладене, Замовником порушені строки розгляду тендерних пропозицій, визначені пунктом 10 статті 29 Закону. На даний час вказане порушення усунути неможливо. Відповідно до пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене є необхідність відміни закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. |
Документи:
07 березня 2025 13:43
|
Електронний підпис |
07 березня 2025 13:41
|
Протокол_94_07.03.2025_відміна_закупівлі_роботи.docx.p7s.zip |