Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт приміщення ККЗ ім.О.Довженка за адресою: м. Запоріжжя, пр. Соборний, 145 " ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
4 478 347,60 UAH
UA-2025-01-14-013658-a ● 3df98345397145b3bf18fa0ab0d9a11b
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Кіноконцертний зал ім.О.Довженка" |
Код ЄДРПОУ: | 30408294 |
Вебсайт: | http://dov.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, проспект Соборний, 145 |
Контактна особа: |
Зоя Твердохліб +380677114567 fokinanna9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2025 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2025 15:34 |
Початок аукціону: | 30 січня 2025 13:59 |
Очікувана вартість: | 4 478 347,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 391,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія в розмірі 0,5%- 22 391,74 грн., оформлена згідно додатку 7 до ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 22391.74 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
"Капітальний ремонт приміщення ККЗ ім.О.Довженка за адресою: м. Запоріжжя, пр. Соборний, 145 " ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2025 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2025 16:25 |
ТД1.pdf | |
14 січня 2025 16:25 |
Додаток 7.docx | |
14 січня 2025 16:25 |
Оголошення.pdf | |
14 січня 2025 16:25 |
Додаток 6.doc | |
14 січня 2025 16:25 |
ДОДАТОК 1.doc | |
14 січня 2025 16:25 |
Додаток 9.docx | |
14 січня 2025 16:25 |
Додаток 8.docx | |
14 січня 2025 16:25 |
Додаток 3.docx | |
14 січня 2025 16:25 |
Додаток 2.docx | |
14 січня 2025 16:25 |
Додаток 5 Проєкт договору кап..docx | |
14 січня 2025 16:25 |
Дод 4 тех.завдання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційний характер тендерної документації
Дата подання: 14 січня 2025 20:34
Дата відповіді: 17 січня 2025 15:04
Ми, як зацікавлена сторона у прозорості публічних закупівель, звертаємо вашу увагу на такі положення тендерної документації, які, на нашу думку, не відповідають вимогам законодавства України та можуть порушувати принципи чесної конкуренції.
1. Відсутність достатньої конкретизації технічних вимог до предмета закупівлі
У тендерній документації не вказано чітких технічних характеристик предмета закупівлі (капітального ремонту). Наприклад, у розділі "Технічне завдання" відсутні докладні специфікації щодо матеріалів, їх якості, технічних стандартів або обсягів робіт.
Це порушує положення частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вимагає, щоб тендерна документація містила повний перелік технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відсутність такої інформації:
створює можливість суб’єктивного оцінювання пропозицій учасників;
обмежує конкуренцію, оскільки учасники не мають однакового розуміння вимог;
може свідчити про створення переваг для конкретного постачальника, який вже знайомий із деталями предмета закупівлі.
Пропозиція: надати детальний опис технічних вимог до матеріалів, обсягів та етапів виконання робіт, відповідно до норм ДСТУ, ДБН та інших національних стандартів.
2. Вимога зазначати ціну з ПДВ
У формі "Тендерна пропозиція" зазначено: "зазначеною ціною: __________________ грн. з ПДВ, у т.ч. ПДВ - ______________."
Ця вимога може створювати перешкоди для учасників, які не є платниками ПДВ (наприклад, платники єдиного податку 3-ї групи), що порушує принцип недискримінації, передбачений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Хоча в кінці документа зазначено, що ціна може подаватися без ПДВ, це формулювання недостатньо чітке, що може відлякати потенційних учасників.
Пропозиція: внести чітке уточнення, що ціна може бути подана без урахування ПДВ, якщо учасник не є платником цього податку.
3. Надмірні вимоги до оформлення документів
У тендерній документації вказано, що документи учасників мають бути засвідчені печаткою (хоча це і зазначено як необов’язкове).
Це суперечить Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток» № 1982-VIII, згідно з яким використання печаток не є обов’язковим для юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців. Така вимога може бути використана для дискримінації учасників, які не використовують печатки.
Пропозиція: повністю вилучити згадку про печатки з документації.
4. Відсутність посилання на строки укладення договору
У документації не зазначено, що договір не може бути укладений раніше ніж через 5 днів після публікації рішення про намір укласти договір. Це суперечить частині 2 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», що забезпечує право оскарження рішення.
Пропозиція: уточнити строки укладення договору згідно з законодавством.
5. Тендерні вимоги можуть бути складені під конкретного постачальника
Нечіткість технічних характеристик, разом із необґрунтованими вимогами, такими як терміни дії пропозиції або надмірні формальні вимоги до документів, створює враження, що тендерні умови прописані під конкретного учасника.
Це порушує частину 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка забороняє складання тендерної документації з метою надання переваг окремим учасникам.
Пропозиція: забезпечити прозорість процедури та надати чітке обґрунтування вимог, що виключатиме можливість дискримінації.
Перераховані положення суперечать чинному законодавству України та можуть свідчити про дискримінаційний характер тендерної документації. Ми наполегливо рекомендуємо переглянути тендерні вимоги, щоб забезпечити їх відповідність Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримання принципів прозорості та конкурентності.
У разі, якщо перераховані порушення та недоліки не будуть усунуті шляхом внесення змін до тендерної документації, а також якщо у процесі визначення переможця будуть виявлені порушення вимог законодавства, ми залишаємо за собою право:
подати офіційну скаргу до Антимонопольного комітету України (АМКУ), згідно з частиною 1 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»;
звернутися до інших уповноважених органів із метою забезпечення дотримання принципів відкритості та прозорості процедур публічних закупівель.
Наполягаємо на приведенні тендерної документації у відповідність до законодавства України та забезпеченні рівних умов для всіх учасників.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В Технічному завданні Додаток № 4 до Тендерної документації зазначені всі необхідні технічні характеристики предмета закупівлі (капітального ремонту) необхідні для створення учасниками розрахунків своєї цінової пропозиції, а саме зазначені: найменування робіт, одиниця виміру, кількість.
2. В Додатку 1 «Тендерна пропозиція» враховані умови подання цінової пропозиції як від учасників-платників ПДВ так і для учасників - неплатників ПДВ, про це свідчить:
посилання «*» до ціни пропозиції, яке пояснює, що « У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та зазна¬чають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку»
3. Вимога щодо засвідчення документів Учасників печаткою вже зазначена у ТД як необов’язкова, а саме: «у разі її використання, за бажанням» та не суперечить ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток» №1982-VIII. Таким чином, дана вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, які печатку не використовують.
4. Строки укладання договору про закупівлю були зазначені у ТД згідно частини 2 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: розділ ТД «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» п. 2 «Строк укладання договору» та повним чином забезпечують право за оскарження рішення Учасником.
5. Тендерні вимоги прописані згідно до чинного законодавства України, не містять дискримінаційних вимог в тендерній документації. Отже всі охочі учасники, які відповідають кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам встановленим у тендерній документації приймають участь на рівних умовах.
2. В Додатку 1 «Тендерна пропозиція» враховані умови подання цінової пропозиції як від учасників-платників ПДВ так і для учасників - неплатників ПДВ, про це свідчить:
посилання «*» до ціни пропозиції, яке пояснює, що « У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та зазна¬чають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку»
3. Вимога щодо засвідчення документів Учасників печаткою вже зазначена у ТД як необов’язкова, а саме: «у разі її використання, за бажанням» та не суперечить ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток» №1982-VIII. Таким чином, дана вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, які печатку не використовують.
4. Строки укладання договору про закупівлю були зазначені у ТД згідно частини 2 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: розділ ТД «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» п. 2 «Строк укладання договору» та повним чином забезпечують право за оскарження рішення Учасником.
5. Тендерні вимоги прописані згідно до чинного законодавства України, не містять дискримінаційних вимог в тендерній документації. Отже всі охочі учасники, які відповідають кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам встановленим у тендерній документації приймають участь на рівних умовах.
CC
Дата подання: 15 січня 2025 16:21
Дата відповіді: 17 січня 2025 15:05
Який клас наслідків об'єкту будівництва?
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) об'єкту будівництва: СС1
Вимоги до виконання робіт та документального забезпечення відповідно до будівельних норм і тендерної документації
Дата подання: 15 січня 2025 18:50
1. Клас наслідків (СС):
Яким чином визначено клас наслідків (СС1) для об'єкта "Капітальний ремонт приміщення ККЗ ім. О. Довженка"? Чи відповідає він вимогам п. 6 ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та п. 4.4 ДСТУ 8855:2019? Які критерії використовувалися для оцінки ризиків та відповідності цьому класу?
2. Використання державних стандартів:
Які конкретні стандарти (ДСТУ, ГОСТ) слід застосовувати для кожного виду будівельних робіт, зокрема для оздоблювальних, електромонтажних та сантехнічних? Чи вимагає Замовник сертифікації матеріалів згідно із Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності"?
3. Гарантійний термін:
Який мінімальний термін гарантії на виконані роботи вимагається згідно з п. 4 ст. 884 Цивільного кодексу України? Які конкретні дефекти, виявлені протягом гарантійного терміну, Учасник зобов'язаний усунути за власний кошт?
4. Субпідрядники:
Які документи потрібно надати для підтвердження кваліфікації субпідрядників, якщо вони виконують роботи вартістю менше 20% від суми договору? Чи потрібна ліцензія на проведення робіт у сфері будівництва згідно з Постановою КМУ №256 від 30.03.2016 року?
5. Вимоги до матеріалів:
Які сертифікати відповідності повинні бути надані для матеріалів, що використовуються при капітальному ремонті (наприклад, сертифікати пожежної безпеки або санітарно-гігієнічні висновки)? Чи повинні ці документи відповідати Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" або іншим актам?
6. Контроль прихованих робіт:
Які конкретні акти повинні складатися при прийманні прихованих робіт? Чи повинен Замовник використовувати ДБН А.3.1-5:2016 для контролю якості будівельних процесів? Які наслідки можуть бути для Учасника у разі виявлення недоліків після приймання таких робіт?
7. Гарантія забезпечення пропозиції:
Яким чином перевіряється чинність банківської гарантії згідно з Постановою НБУ №639 від 15.12.2004 року? Чи допускається використання файлів з розширенням .p7s для підтвердження кваліфікованого електронного підпису? Які наслідки для Учасника у разі невідповідності вимогам?
8. Внесення змін до проєктно-кошторисної документації:
Чи допускається внесення змін до затвердженої проєктно-кошторисної документації? Якщо так, чи потрібне погодження цих змін відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"?
9. Заходи безпеки:
Які конкретні заходи щодо охорони праці, пожежної безпеки та захисту довкілля повинні бути дотримані Учасником згідно з ДБН А.3.2-2:2009? Чи повинен Учасник забезпечити наявність пожежних сертифікатів на матеріали та інструменти, які будуть використовуватися?
10. Вивезення сміття:
Які вимоги до утилізації відходів, що виникають під час будівництва, зокрема їх вивезення на спеціалізовані полігони? Чи потрібно Учаснику надати документи, які підтверджують укладення договорів з ліцензованими організаціями, відповідно до Закону України "Про відходи"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
кошти
Дата подання: 15 січня 2025 21:11
Доброго дня! Шановний Замовнику, в Проекті Договору ви вказуєте, що це Договір на публічні кошти.
Чи справді це так? Не бюджетні кошти, а саме публічні?
Відповідно до Закону України від 11.02.2015 № 183-VIII, публічні кошти - кошти державного бюджету (крім таємних видатків), бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів, кредитні ресурси, надані під державні та місцеві гарантії, кошти Національного банку України, державних банків, державних цільових фондів, Пенсійного фонду України (далі - Пенсійний фонд), фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, а також кошти суб'єктів господарювання державної і комунальної власності, отримані ними від їхньої господарської діяльності.
Бюджетні кошти (кошти бюджету) — належні відповідно до законодавства надходження бюджету та витрати бюджету.
Просимо надати роз'яснення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро