Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
5 524 150,00 UAH
UA-2025-01-14-003504-a 72e23720d79042eaa602d217e5eab765
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Лесних

+380343320759 vukm_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31692820
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1
Контактна особа: Галина Лесних
+380343320759
vukm_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 січня 2025 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2025 00:00
Очікувана вартість: 5 524 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 620,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області"
ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78453, Україна, Івано-Франківська область, с.Саджавка, вул. Українська, 77а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 січня 2025 10:52

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо аналогічного договору
Дата подання: 15 січня 2025 22:53
Дата відповіді: 15 січня 2025 23:00
шановний Замовник! Повідомляємо, що умова ТД "Аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2023-2025 років з виконання робіт/надання послуг, відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання, ціна якого повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі." є дискримінаційною в частині вимоги щодо років укладення 2023-2025 та вартості договору не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі . Просимо вилучити дискримінаційні умови з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий вечір! Вивчивши зміст Вашого запитання, а саме, про дискримінаційну умову щодо визначення аналогічним договором, договір вартість якого становить не менше ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі, повідомляємо, що Замовник не погоджується з твердженням, що дана умова є дискримінаційною, так як 30% не є високою межею з обмеженням для Учасників. Дана вимога встановлена з дотриманням частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що надає право Замовнику, на його власний розсуд включити до умов тендерної документації іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Чинне законодавство не містить чіткого визначення поняття «аналогічний договір». Тому Замовники можуть у кожному конкретному випадку самостійно визначати вимоги до цього кваліфікаційного критерію, враховуючи законодавчі норми, Порядок визначення предмета закупівлі згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 і предмет закупівлі. Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» — один із критеріїв, який дає змогу Замовнику переконатися в тому, що учасник уже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов’язання якісно та в зазначений термін. Вибір Підрядника — чи не найвідповідальніший етап реалізації проєкту. Щоб запобігти провалу проєкту, Замовник повинен унеможливити таку ситуацію і по максимуму передбачити всі умови для уникнення даної проблеми, тому згідно вимог Учасник повинен підтвердити свій позитивний досвід у реалізації аналогічних проєктів, враховуючи їх масштаб та використання технологій, наявність персоналу у спосіб який прописано Замовником у тендерній документації. Саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Учасник вже виконував роботи, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей Учасник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання. Залучення недосвідченого Підрядника може унеможливити реалізацію проекту та спричинити втрати Замовнику в сумі його вартості, а також може бути причиною порушення строків реалізації проектів. З метою уникнення таких моментів Замовником було прописано дану умову.
повторно наголошуємо щодо незаконної умови щодо встановленого % виконання договорів
Дата подання: 15 січня 2025 23:47
Дата відповіді: 17 січня 2025 16:29
шановний Замовник! повторно просимо внести зміни у ТД та вилучити дискримінаційні умови. Наша вимога грунтується на Рішенні АМКУ з ідентичного питання №8899-р/пк-пз від 21.05.2024 ( Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання: UA-2024-05-01-009324-a.a1), де у ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 1 Документації містить кваліфікаційні критерії: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 3.2. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 роки (2018-2021) (без урахування воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі. Під аналогічними розуміються договориз капітального ремонту та/або нового будівництва та/або реконструкціїоб’єктів. Надати сканкопії відгуків, наданого замовником(ами) щодо кожного аналогічного договору, який надається Учасником. Відгук(и) мають містити інформацію щодо дати на номеру аналогічного договору, відомості про якість виконання, відсутність щодо учасника претензій та судових позовів стосовно невиконання або неналежного виконання умов аналогічного договору. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, очікувана вартість становить 64 113 105,00 UAH. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 роки (2018-2021) (без урахування воєнного стану) із вартістю кожного договору саме не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Ознайомитись з повним рішенням можна за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-01-009324-a
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Повторно надаємо Вам відповідь на Ваше запитання про дискримінаційну умову щодо визначення аналогічним договором, договір вартість якого становить не менше ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі, повідомляємо, що Замовник не погоджується з твердженням, що дана умова є дискримінаційною, так як 30% не є високою межею з обмеженням для Учасників. Дана вимога встановлена з дотриманням частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що надає право Замовнику, на його власний розсуд включити до умов тендерної документації іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Чинне законодавство не містить чіткого визначення поняття «аналогічний договір». Тому Замовники можуть у кожному конкретному випадку самостійно визначати вимоги до цього кваліфікаційного критерію, враховуючи законодавчі норми, Порядок визначення предмета закупівлі згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 і предмет закупівлі. Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» — один із критеріїв, який дає змогу Замовнику переконатися в тому, що учасник уже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов’язання якісно та в зазначений термін. Вибір Підрядника — чи не найвідповідальніший етап реалізації проєкту. Щоб запобігти провалу проєкту, Замовник повинен унеможливити таку ситуацію і по максимуму передбачити всі умови для уникнення даної проблеми, тому згідно вимог Учасник повинен підтвердити свій позитивний досвід у реалізації аналогічних проєктів, враховуючи їх масштаб та використання технологій, наявність персоналу у спосіб який прописано Замовником у тендерній документації. Саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Учасник вже виконував роботи, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей Учасник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання. Залучення недосвідченого Підрядника може унеможливити реалізацію проекту та спричинити втрати Замовнику в сумі його вартості, а також може бути причиною порушення строків реалізації проектів. З метою уникнення таких моментів Замовником було прописано дану умову. Так як зазначений відсоток не являється високою межею, а тільки свідчить про досвід та компетентність Учасників, ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Аналогічні договора
Дата подання: 20 січня 2025 11:58
Дата відповіді: 20 січня 2025 12:12
Шановний Замовнику! Вами надано вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме: аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2023-2025 років з виконання робіт/надання послуг, відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання, ціна якого повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі. До уваги учасників: Враховуються лише ті договори, які були виконані у повному обсязі. Документи, які підтверджують виконання договорів зазначених в Таблиці 3: • скан-копія договору з усіма невід'ємними частинами в тому числі додатковими угодами (якщо таке мало місце); • скан-копія всіх довідок КБ-3 по предмету закупівлі; • скан-копії актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в по предмету закупівлі. Надайте, будь ласка, пояснення яким чином Учасник має надати аналогічний договір за 2025 р? Якщо рік тільки почався. Просимо збільшити діапазон років щодо досвіду виконня аналогічних договорів. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день Учаснику! Зазначивши в Додатку 1 до тендерної документації вимогу про наявність виконання аналогічного договору протягом 2023-2025 років, Замовником малось на увазі, що договір може бути завершений станом на січень 2025 року. Так як бувають випадки коли замовники продовжують термін дії договору з попереднього року на наступний рік і час достатній для завершення робіт по договору. З метою отримання актуальної інформації про діяльність Учасників, Замовником зазначено підтвердження виконання аналогічного договору (договорів) саме за період 2023-2025 років.
уточнення щодо аналогічного договору
Дата подання: 20 січня 2025 12:10
Дата відповіді: 20 січня 2025 12:18
Доброго дня. Чи вважатиметься Замовником аналогічним договір за предметом закупівлі "Поточний ремонт системи опалення ", який відповідає основному складу робіт? Дякую за відповідь.
Відповідь: Добрий день! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що у пункті 3.2. Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2023-2025 років з виконання робіт/надання послуг, відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання, ціна якого повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-02-17-000014 ● 4d972a8ce8fd445a8b7a5b836fa407c6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2025 14:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
17.02.2025 № 9-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.02.2025 № 9-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2025-01-14-003504-a 14.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-24 10:05:49

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-003504-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-26 08:51:02

Відповідь на запит замовнику на пояснення

На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-003504-a), повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281.
Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва визначено на підставі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом, який отримав експертний звіт (позитивний). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-rekonstrukciya-beregoukriplennya-livogo-berega-r-prut-vid-mosta-na-s-nverbiz-do-parku-im-tsevcenka-v-m-kolomiyi-ivano-frankivskoyi-oblasti-dk-0212015-kod-45000000-7-budivelni-roboti-ta-potocnii-remont.

Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва.
2. Сканкопія експертного звіту та додатку.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-25 14:49:39

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-003504-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у пункті 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагається Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. *Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. Учаснику необхідно підтвердити наявність працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт. Для документального підтвердження наявності працівників, вказаних у таблиці, учасник повинен надати копії наказів про призначення, про прийом на роботу.
Учасником ФОП Столярчук Юрій Октавіанович у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.01.2025 № 27/01-02 (далі – Довідка) із зазначенням наявності монтажника Івончака І.М. та слюсарів-сантехніків Григорчак І.Р., Дмитрук О.І., Малиш І.І.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Столярчук Юрій Октавіанович те, що ним надано накази про прийняття на роботу вищевказаних працівників, однак, на посаду покрівельника, що не відповідає інформації, зазначеній у Довідці та вимозі пункту 2 частини 1 Додатку 1 ТД?
2. Учасником ФОП Столярчук Юрій Октавіанович, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції надано договори про надання послуг техніки від 01.08.2024 №0108-24, укладені з ФОП Василик Д.М. та ФОП Василик Т.Б. (Виконавці), де у п.1.1 вказаних договорів зазначено, що виконавці зобов’язуються надавати послуги будівельною технікою з екіпажем (машиністом).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Столярчук Юрій Октавіанович те, що ним у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.01.2025 № 27/01-02 відсутня інформація щодо машиністів, що не відповідає вимозі пункту 2 частини 1 Додатку 1 ТД?
Слід при цьому зауважити, що Замовником у Таблиці 2 Додатку 1 ТД зазначено: «*Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця».

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-26 08:53:20

Відповідь на запит замовнику на пояснення

На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-003504-a), повідомляємо наступне.
1. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником фізичною особою-підприємцем Столярчуком Юрієм Октавіановичем у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.01.2025 № 27/01-02. В даній довідці зазначено інформацію про наявних в учасника працівників. Також завантажено файл «накази працівники», в якому наявні накази про переведення працівників, а саме:
- наказ від 01.10.2024 року №22/1 про переведення Малиша І.І.;
- наказ від 01.10.2024 року №22/2 про переведення Томнюка В.В.;
- наказ від 01.10.2024 року №22/3 про переведення Дмитрука О.І.;
- наказ від 01.10.2024 року №22/4 про переведення Григорчака І.Р.
2. Згідно умов прописаних замовником в п.9 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати інформацію з найменуванням та місцезнаходженням щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника для виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у разі залучення субпідрядників, або довідки про незалучення субпідрядників.
Примітка: У разі, коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
На виконання даної умови учасником надано довідку від 10.02.2025 року №10/02-01 про незалучення субпідрядників.
Тож екіпаж (машиніст), який залучатиметься до виконання робіт на об'єкті, виступає не як працівник субпідрядника/співвиконавця, а згідно договорів надання послуг будівельною технікою від 01.08.2024 року №0108 (надавач послуг ФОП Василик Т.Б) та №0108-24 (надавач послуг Василик Д.В.). Дані договори долучені
в складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Тендерною документацією замовника не передбачалося документального підтвердження наявності працівників (машиністів) згідно договорів надання послуг чи оренди транспортних засобів.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-26 15:44:10

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-003504-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Замовником у пункті 2 частини 1 Додатку 1 ТД, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначена вимога, зокрема: «Учаснику необхідно підтвердити наявність працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт...».
Яким чином підтверджено учасником ФОП Столярчук Юрій Октавіанович вказану вимогу, якщо при виконанні зазначеного предмету закупівлі у наданій Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.01.2025 № 27/01-02 (далі – Довідка) відсутні водії та машиністи, які будуть задіяні при виконанні робіт?
Слід при цьому зауважити, що учасником ФОП Столярчук Юрій Октавіанович у Підсумковій відомості ресурсів враховано витрати праці робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-03 12:27:58

Відповідь на запит замовнику на пояснення

На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-003504-a), повідомляємо наступне.
На виконання вимоги прописаної замовником у пункті 2.2 Додатку 1 до тендерної документації, з метою підтвердження кваліфікаційного критерії щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме, про необхідність підтвердження учасником наявності працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт, учасником фізичною особою-підприємцем Столярчуком Юрієм Октавіановичем у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.01.2025 № 27/01-02. В даній довідці зазначено інформацію про наявних в учасника працівників, які будуть залучені до виконання робіт на об'єкті. Також учасником надано довідку від 10.02.2025 року №10/02-01 про незалучення субпідрядників.
Екіпаж (машиніст), який залучений згідно договорів надання послуг будівельною технікою від 01.08.2024 року №0108 (надавач послуг ФОП Василик Т.Б) та №0108-24 (надавач послуг Василик Д.В.), виступає не як працівник субпідрядника/співвиконавця, а як надавач послуги. Дані договори долучені в складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Замовником передбачалося підтвердження наявності працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт, а не при наданні послуг.
Згідно юридичного трактування:
- виконання робіт – це процес, коли людина здійснює певні дії для досягнення певного результату. Це може бути будівництво будинку, встановлення сантехніки або проведення ремонту автомобіля. Основна увага при виконанні робіт зосереджується на самій процедурі і результаті;
- надання послуг передбачає, що одна сторона надає іншій стороні певні послуги на основі домовленості. Це може бути послуга з доставки, консультування або ремонту техніки. Основна увага при наданні послуг зосереджується на самому процесі і взаємодії з клієнтом.
Повідомляємо, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо підтвердження наявності осіб (машиністів чи екіпажу), які залучаються на основі договорів надання послуг технікою. Таким чином Замовник не зобов’язаний перевіряти підтвердження інформації, якої не вимагав у тендерній документації та додатках до неї. Слід зазначити, що дане твердження підтверджується неодноразовими рішеннями органу оскарження.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» за ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-14-003504-a), встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме: не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додаток № 1 – Договірна ціна, додаток № 2 – Календарний графік виконання робіт та додаток № 3 – План фінансування робіт у машинозчитувальному форматі. З метою усунення виявлених порушень, Управлінням комунального господарства Коломийської міської ради оприлюднено в електронній системі закупівель Договір № 35/02.13.3-14 від 28.02.2025 р. на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» за ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт та додаток № 1 – Договірна ціна, додаток № 2 – Календарний графік виконання робіт та додаток № 3 – План фінансування робіт у машинозчитувальному форматі. Додатки: 1. Протокольне рішення УО.

2025-03-12 14:50:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 березня 2025
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (.) • усунуто

.

2025-03-13 09:55:45

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Столярчук Юрій Октавіанович 4 847 836,04
UAH з ПДВ
4 847 836,04
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 лютого 2025 10:15
Електронний підпис
14 лютого 2025 10:10
Документи переможця.rar
11 лютого 2025 11:36
Електронний підпис
28 січня 2025 18:06
Електронний підпис
28 січня 2025 18:00
ТП4_інші документи.rar
28 січня 2025 18:00
ТП1_реєстрац. .докум.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Столярчук Юрій Октавіанович

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Столярчук Юрій Октавіанович
#2822819578
Переможець 4 847 836,04
UAH з ПДВ
13 лютого 2025 16:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2025 13:44

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання норм пункту 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та умовам тендерної документації. Згідно вимог прописаних у тендерній документації та додатках до неї по предмету закупівлі "Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, учасником, фізичною особою-підприємцем Столярчуком Юрієм Октавіановичем, завантажено до електронної системи закупівель пакет документів. Проаналізувавши вищевказану документацію встановлено наступні факти невідповідності: 1. На виконання умов прописаних у пунктах 1.1. та 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати довідку згідно поданої замовником форми. До довідки включається обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису. Учасником надано сканкопію довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасника від 27.01.2025 року №27/01-01. При вивченні поданої учасником довідки та підтверджуючих документів виявлено наступне. Для підтвердження наявності машин учасником надано сканкопії договорів від 03.06.2024 року №0306 з фізичною особою-підприємцем Василик Т.Б та від 03.06.2024 року №0306-24 з фізичною особою-підприємцем Василик Д.В. В додатках №1, які долучені до вищевказаних договорів не вказано номер договору до якого цей додаток відноситься. 2. На виконання умов прописаних у пунктах 2.1. та 2.2. Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником надано скапкопію довідки від 27.01.2025 року №27/01-02, за формою поданою замовником та сканкопії наказів переведення працівників. Відсутні накази про прийняття на роботу працівників Томнюк В.В., Івончак І.М., Григорчак І.Р., Дмитрук О.І., та Малиш І.І. 3. На виконання умов прописаних у пунктах 3.1. та 3.2. Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасником надано сканкопію довідки від 27.01.2025 року №27/01-03, договору від 27.06.2024 року №31 та підтверджуючих документів про виконання аналогічного договору. Згідно умов прописаних замовником, аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2023-2025 років з виконання робіт/надання послуг, відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання, ціна яких повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі. Враховуються лише ті договори, які були виконані у повному обсязі. Документи, які підтверджують виконання договорів зазначених в Таблиці: • скан-копія договору з усіма невід'ємними частинами в тому числі додатковими угодами (якщо таке мало місце); • скан-копія всіх довідок КБ-3 по предмету закупівлі; • скан-копії актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в по предмету закупівлі. 3.1. В сканкопіях аналогічного договору та всіх додаткових угод до нього не зазначено банківські реквізити замовника. 3.2. Відсутній додаток до додаткової угоди до договору від 30.09.2024 року №31-2. 3.3. В довідках про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (по формі №КБ-3) та актах приймання виконаних будівельних робіт (по формі №КБ-2в) за серпень та вересень 2024 року відсутні дати підписання актів. 4. Учасником надано довідку про незалучення субпідрядників від 27.01.025 року №27/01-07, в якій він зазначає що не планує залучення субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору, що означає, що він планує залучати субпідрядків для виконання робіт в обсязі, що становить більше 20 відсотків вартості договору. Згідно вимог прописаних у пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації, в разі залучення субпідрядника до робіт вартість яких становить більше 20 відсотків вартості договору, Учасник повинен надати інформацію з найменуванням та місцезнаходженням суб’єкта господарювання, якого планує залучати як субпідрядника. Також, коли Учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі більш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. З метою усунення невідповідностей в документах учаснику необхідно: 1.Привести у відповідність додатки №1 до договорів договорів від 03.06.2024 року №0306 з фізичною особою-підприємцем Василик Т.Б та від 03.06.2024 року №0306-24 з фізичною особою-підприємцем Василик Д.В та завантажити. 2. Опублікувати накази про прийняття на роботу працівників Томнюк В.В., Івончак І.М., Григорчак І.Р., Дмитрук О.І., та Малиш І.І. 3. Завантажити належним чином оформлені документи, що підтверджують виконання аналогічного договору. 4. Надати інформацію з найменуванням та місцезнаходженням щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника для виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у разі залучення субпідрядників, або довідку про незалучення субпідрядників.

Документи

13 лютого 2025 16:26
Довідка НАЗК
13 лютого 2025 16:26
Електронний підпис
05 лютого 2025 11:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2025 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Столярчук Юрій Октавіанович
#2822819578
4 847 836,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2025 16:26
Довідка НАЗК
13 лютого 2025 16:26
Електронний підпис
05 лютого 2025 11:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2025 15:51
Додаток_2_Календарний графік виконання робіт.docx зміни до договору
11 березня 2025 15:41
Додаток_3_План фінансування робіт.docx зміни до договору
11 березня 2025 15:41
Протокольне рішення УО.pdf зміни до договору
11 березня 2025 15:41
Договір .docx зміни до договору
11 березня 2025 15:41
Додаток_1_ДЦ.xlsx зміни до договору
11 березня 2025 15:41
Електронний підпис укладений
04 березня 2025 16:14
Договір_35_КР системи опалення Саджавського ліцею.pdf укладений
04 березня 2025 16:13
Додаток_4 до Договору 35.pdf укладений
04 березня 2025 16:13
Дод.4_інформація про ціни на матеріальні ресурси.docx укладений
04 березня 2025 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення в електронній системі закупівель Договору № 35/02.13.3-14 від 28.02.2025 р., додаток № 1 – Договірна ціна, додаток № 2 – Календарний графік виконання робіт та додаток 3 – План фінансування робіт у машинозчитувальному форматі.
Номер договору про закупівлю: 35/02.13.3-14
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML