Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2025 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 524 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 620,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2025 10:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2025 10:53 |
14.01.2025 ДОДАТОК 6 до ТД на кап ремонт с-ми опалення ліцею в с.Саджавка.docx | |
14 січня 2025 10:53 |
14.01.2025 ДОДАТОК 4 до ТД на кап.ремонт с-ми опалення ліцею в с.Саджавка.docx | |
14 січня 2025 10:53 |
14.01.2025 ДОДАТОК 3 до ТД на кап.ремонт с-ми опалення ліцею в с.Саджавка.docx | |
14 січня 2025 10:53 |
14.01.2025 ТД на кап ремонт с-ми опалення ліцею в с.Саджавка.docx | |
14 січня 2025 10:53 |
14.01.2025 ДОДАТОК 5 до ТД на кап. ремонт с-ми опалення ліцею в с.Саджавка.doc | |
14 січня 2025 10:53 |
140120~3.DOC | |
14 січня 2025 10:53 |
14.01.2025 ДОДАТОК 1 до ТД на кап ремонт с-ми опалення ліцею в с.Саджавка.docx | |
14 січня 2025 10:53 |
14.01.2025 ДОДАТОК 2 ТЗ до ТД на кап.ремонт с-ми опалення ліцею в с.Саджавкка.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-17-000014 ● 4d972a8ce8fd445a8b7a5b836fa407c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2025 14:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.02.2025 № 9-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.02.2025 № 9-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2025-01-14-003504-a 14.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-24 10:05:49
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-003504-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-26 08:51:02
Відповідь на запит замовнику на пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-003504-a), повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281.
Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва визначено на підставі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом, який отримав експертний звіт (позитивний). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-rekonstrukciya-beregoukriplennya-livogo-berega-r-prut-vid-mosta-na-s-nverbiz-do-parku-im-tsevcenka-v-m-kolomiyi-ivano-frankivskoyi-oblasti-dk-0212015-kod-45000000-7-budivelni-roboti-ta-potocnii-remont.
Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва.
2. Сканкопія експертного звіту та додатку.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-25 14:49:39
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-003504-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у пункті 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагається Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. *Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. Учаснику необхідно підтвердити наявність працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт. Для документального підтвердження наявності працівників, вказаних у таблиці, учасник повинен надати копії наказів про призначення, про прийом на роботу.
Учасником ФОП Столярчук Юрій Октавіанович у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.01.2025 № 27/01-02 (далі – Довідка) із зазначенням наявності монтажника Івончака І.М. та слюсарів-сантехніків Григорчак І.Р., Дмитрук О.І., Малиш І.І.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Столярчук Юрій Октавіанович те, що ним надано накази про прийняття на роботу вищевказаних працівників, однак, на посаду покрівельника, що не відповідає інформації, зазначеній у Довідці та вимозі пункту 2 частини 1 Додатку 1 ТД?
2. Учасником ФОП Столярчук Юрій Октавіанович, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції надано договори про надання послуг техніки від 01.08.2024 №0108-24, укладені з ФОП Василик Д.М. та ФОП Василик Т.Б. (Виконавці), де у п.1.1 вказаних договорів зазначено, що виконавці зобов’язуються надавати послуги будівельною технікою з екіпажем (машиністом).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Столярчук Юрій Октавіанович те, що ним у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.01.2025 № 27/01-02 відсутня інформація щодо машиністів, що не відповідає вимозі пункту 2 частини 1 Додатку 1 ТД?
Слід при цьому зауважити, що Замовником у Таблиці 2 Додатку 1 ТД зазначено: «*Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-26 08:53:20
Відповідь на запит замовнику на пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-003504-a), повідомляємо наступне.
1. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником фізичною особою-підприємцем Столярчуком Юрієм Октавіановичем у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.01.2025 № 27/01-02. В даній довідці зазначено інформацію про наявних в учасника працівників. Також завантажено файл «накази працівники», в якому наявні накази про переведення працівників, а саме:
- наказ від 01.10.2024 року №22/1 про переведення Малиша І.І.;
- наказ від 01.10.2024 року №22/2 про переведення Томнюка В.В.;
- наказ від 01.10.2024 року №22/3 про переведення Дмитрука О.І.;
- наказ від 01.10.2024 року №22/4 про переведення Григорчака І.Р.
2. Згідно умов прописаних замовником в п.9 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати інформацію з найменуванням та місцезнаходженням щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника для виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у разі залучення субпідрядників, або довідки про незалучення субпідрядників.
Примітка: У разі, коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
На виконання даної умови учасником надано довідку від 10.02.2025 року №10/02-01 про незалучення субпідрядників.
Тож екіпаж (машиніст), який залучатиметься до виконання робіт на об'єкті, виступає не як працівник субпідрядника/співвиконавця, а згідно договорів надання послуг будівельною технікою від 01.08.2024 року №0108 (надавач послуг ФОП Василик Т.Б) та №0108-24 (надавач послуг Василик Д.В.). Дані договори долучені
в складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Тендерною документацією замовника не передбачалося документального підтвердження наявності працівників (машиністів) згідно договорів надання послуг чи оренди транспортних засобів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-26 15:44:10
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-003504-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Замовником у пункті 2 частини 1 Додатку 1 ТД, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначена вимога, зокрема: «Учаснику необхідно підтвердити наявність працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт...».
Яким чином підтверджено учасником ФОП Столярчук Юрій Октавіанович вказану вимогу, якщо при виконанні зазначеного предмету закупівлі у наданій Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.01.2025 № 27/01-02 (далі – Довідка) відсутні водії та машиністи, які будуть задіяні при виконанні робіт?
Слід при цьому зауважити, що учасником ФОП Столярчук Юрій Октавіанович у Підсумковій відомості ресурсів враховано витрати праці робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-03 12:27:58
Відповідь на запит замовнику на пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-14-003504-a), повідомляємо наступне.
На виконання вимоги прописаної замовником у пункті 2.2 Додатку 1 до тендерної документації, з метою підтвердження кваліфікаційного критерії щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме, про необхідність підтвердження учасником наявності працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт, учасником фізичною особою-підприємцем Столярчуком Юрієм Октавіановичем у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.01.2025 № 27/01-02. В даній довідці зазначено інформацію про наявних в учасника працівників, які будуть залучені до виконання робіт на об'єкті. Також учасником надано довідку від 10.02.2025 року №10/02-01 про незалучення субпідрядників.
Екіпаж (машиніст), який залучений згідно договорів надання послуг будівельною технікою від 01.08.2024 року №0108 (надавач послуг ФОП Василик Т.Б) та №0108-24 (надавач послуг Василик Д.В.), виступає не як працівник субпідрядника/співвиконавця, а як надавач послуги. Дані договори долучені в складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Замовником передбачалося підтвердження наявності працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт, а не при наданні послуг.
Згідно юридичного трактування:
- виконання робіт – це процес, коли людина здійснює певні дії для досягнення певного результату. Це може бути будівництво будинку, встановлення сантехніки або проведення ремонту автомобіля. Основна увага при виконанні робіт зосереджується на самій процедурі і результаті;
- надання послуг передбачає, що одна сторона надає іншій стороні певні послуги на основі домовленості. Це може бути послуга з доставки, консультування або ремонту техніки. Основна увага при наданні послуг зосереджується на самому процесі і взаємодії з клієнтом.
Повідомляємо, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо підтвердження наявності осіб (машиністів чи екіпажу), які залучаються на основі договорів надання послуг технікою. Таким чином Замовник не зобов’язаний перевіряти підтвердження інформації, якої не вимагав у тендерній документації та додатках до неї. Слід зазначити, що дане твердження підтверджується неодноразовими рішеннями органу оскарження.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» за ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-14-003504-a), встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме: не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додаток № 1 – Договірна ціна, додаток № 2 – Календарний графік виконання робіт та додаток № 3 – План фінансування робіт у машинозчитувальному форматі. З метою усунення виявлених порушень, Управлінням комунального господарства Коломийської міської ради оприлюднено в електронній системі закупівель Договір № 35/02.13.3-14 від 28.02.2025 р. на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт системи опалення із проведенням ділянки тепломережі від котельні до Саджавського ліцею Коломийської міської ради по вул. Українській, 77а в с. Саджавка Надвірнянського району Івано-Франківської області» за ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт та додаток № 1 – Договірна ціна, додаток № 2 – Календарний графік виконання робіт та додаток № 3 – План фінансування робіт у машинозчитувальному форматі. Додатки: 1. Протокольне рішення УО.
2025-03-12 14:50:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (.) • усунуто
.
2025-03-13 09:55:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Столярчук Юрій Октавіанович |
4 847 836,04
UAH з ПДВ
|
4 847 836,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Столярчук Юрій Октавіанович #2822819578 |
Переможець |
4 847 836,04
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2025 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2025 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2025 15:51
|
Додаток_2_Календарний графік виконання робіт.docx | зміни до договору |
11 березня 2025 15:41
|
Додаток_3_План фінансування робіт.docx | зміни до договору |
11 березня 2025 15:41
|
Протокольне рішення УО.pdf | зміни до договору |
11 березня 2025 15:41
|
Договір .docx | зміни до договору |
11 березня 2025 15:41
|
Додаток_1_ДЦ.xlsx | зміни до договору |
11 березня 2025 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2025 16:14
|
Договір_35_КР системи опалення Саджавського ліцею.pdf | укладений |
04 березня 2025 16:13
|
Додаток_4 до Договору 35.pdf | укладений |
04 березня 2025 16:13
|
Дод.4_інформація про ціни на матеріальні ресурси.docx | укладений |
04 березня 2025 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оприлюднення в електронній системі закупівель Договору № 35/02.13.3-14 від 28.02.2025 р., додаток № 1 – Договірна ціна, додаток № 2 – Календарний графік виконання робіт та додаток 3 – План фінансування робіт у машинозчитувальному форматі. |
Номер договору про закупівлю: | 35/02.13.3-14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол № 44 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |