Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Первомайської міської ради "Первомайське управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 45094848 |
Місцезнаходження: | 55210, Україна , Миколаївська обл., Первомайськ, вул. Київська, 129-А |
Контактна особа: |
Ольга Кияк +380960477443 puvkg23@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2025 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 204 470,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 022,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2025 13:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2025 13:10 |
перелік змін 2 від 26.02.25.docx | |
26 лютого 2025 13:08 |
Додаток 1кваліфікаційні вимоги зі змінами від 26.02.25.doc | |
26 лютого 2025 13:08 |
Додаток 2 технічні вимоги зі змінами 26.02.25.docx | |
26 лютого 2025 13:07 |
Тендерна документація за Особливостями зі змінами від 26.02.25.docx | |
30 січня 2025 12:54 |
перелік змін 1 від 30.01.25.docx | |
06 січня 2025 12:51 |
Додаток 3 до тендерної документації проєкт договору.docx | |
06 січня 2025 12:51 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 10 січня 2025 16:46
Дата подання: 03 лютого 2025 17:33
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-03-000067 ● 7ec74c9be3b6420987e55b47e119b839
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2025 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.04.2025 № 32-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 26.03.2025 № 003100-18/3822-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.04.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 03.04.2025 № 32-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-01-06-002957-a 06.01.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-04 09:48:40
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-06-002957-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-07 08:46:55
Пояснення у межах проведення моніторингу, який розпочато 03.04.2025 року, стосовно процедури закупівлі Хлор рідкий (в контейнерах), коагулянт (гідроксихлорид алюмінію) ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-06-002957-а
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
06.01.2025 року Замовником були оголошені відкриті торги з предмету Хлор рідкий (в контейнерах), коагулянт (гідроксихлорид алюмінію), ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (UA-2025-01-06-002957-а). При підготовці тендерної документації до процедури закупівлі, Замовником визначалася очікувана вартість вищезазначеного предмета на підставі проведених попередніх ринкових консультацій шляхом отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які займаються постачанням даного виду товару, враховуючи специфіку предмета закупівлі, його обсяги, умови оплати та поставки, інші можливі чинники, що можуть впливати на вартість товару, що є предметом закупівлі, досвід попередніх закупівель із зазначеного предмету, керуючись рекомендаціями Методики, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням фактичної потреби Замовника, виходячи з характеру та специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням умов чинного законодавства. Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі визначено в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі для визначення очікуваної вартості закупівлі уповноваженою особою направлено запит трьом контрагентам задля отримання комерційних пропозицій, проаналізовано фактичне використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних завдань замовника (запити на пропозиції, цінові пропозиції, протокол про визначення очікуваної вартості предмету закупівлі додаються).
З метою дотримання принципів максимальної економії очікувана вартість предмета закупівлі визначена у розмірі 4 204 470,00 гривень.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення:
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: http://vodokanal.prv.mk.ua/news/ob%D2%91runtuvannya_tekhnichnikh_ta_yakisnikh_kharakteristik_predmeta_zakupivli_rozmiru_byudzhetnogo_priznachennya_ochikuvanoi_vartosti_predmeta_zakupivli
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-08 09:58:53
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-06-002957-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Прошу пояснити, чи оскаржувалось комунальним підприємством Первомайської міської ради «Первомайське управління водопровідно-каналізаційного господарства» рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 22.01.2025 № 1008-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги UA-2025-01-06-002957-a.а1? Якщо так, прошу надати підтверджуючі документи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-09 10:35:14
Відповідь на отриманий запит, в рамках моніторингу
У відповідь на отриманий запит, в рамках моніторингу, щодо питання «чи оскаржувалось комунальним підприємством Первомайської міської ради «Первомайське управління водопровідно-каналізаційного господарства» рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 22.01.2025 № 1008-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги UA-2025-01-06-002957-a.а1?», пояснюємо наступне:
22.01.2025, Рішенням Антимонопольного комітету № 1008-р/пк-пз Замовника зобов’язано внести зміни відносно 5 із 6 пунктів скарги (детально в таблиці, що додається).
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
30.01.2025, на виконання рішення Органу оскарження від 22.01.2025 № 1008-р/пк-пз, Замовник вніс зміни до тендерної документації, відносно всіх пунктів рішення Антимонопольного комітету, а тому не подавав позовну заяву до суду (наглядно в таблиці, що додається).
03.02.2025 року, Скаржник, вважаючи, що внесені зміни до тендерної документації, є дискримінаційними, подав скаргу.
13.02.2025, в результаті розгляду Скарги, Орган оскарження прийняв Рішення № 2217-р/пк-пз, яким Замовника зобов’язано внести зміни відносно 2 із 4 пунктів скарги (детально в таблиці, що додається).
26.02.2025 року Замовник виконав Рішення Органу оскарження та вніс відповідні зміни до тендерної документації та виконав Рішення в повному обсязі.
З огляду на викладене, Замовник не подавав позовної заяви до суду, оскільки всі вимоги, що викладені в мотивувальній частині прийнятих Рішень (від 22.01.2025 № 1008-р/пк-пз, № 2217-р/пк-пз від 13.02.2025) були виконані Замовником.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу та на виконання вимог висновку № UA-М-2025-04-03-000067 Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 15.04.2025 року комунальним підприємством Первомайської міської ради «Первомайське управління водопровідно-каналізаційного господарства» здійснено заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності особи, якою допущено порушення, застосувавши захід стягнення у вигляді догани (НАКАЗ № 49 від 16.04.2025 року).
2025-04-16 15:03:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" |
4 194 470,00
UAH з ПДВ
|
4 194 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" #30600063 |
Переможець |
4 194 470,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2025 10:44
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
21 березня 2025 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2025 11:15
|
Договір 14.pdf | укладений |
20 березня 2025 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 5 пункту 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |