Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44064021 |
Місцезнаходження: | 08623, Україна , Київська обл., селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок, 57 |
Контактна особа: |
Сікало Оксана Олександрівна +380930846949 s03091977o@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2025 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 118 566,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 592,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає не більше 3 % очікуваної вартості закупівлі і становить: 153557 гривень 00 копійок, яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕІІ банка - гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком- гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 120 календарних днів з дати розкриття пропозицій, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист. Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, довідку банку про те, що покриття розміщене на весь строк дії забезпечення, копією платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в покриття забезпечення. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf- формату файла. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження оформлення банківської гарантії, учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал платіжного доручення щодо сплати комісії за оформлення банківської гарантії посвідченої банком. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: ВІДДІЛ ОСВІТИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: Україна, 08623, Київська обл., Фастівський р-н, селище міського типу Калинівка, вул.Центральна, будинок 57; Код ЄДРПОУ: 44064021 Банківська гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. В складі пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 153557 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2025 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2025 16:56 |
ТД_поточ_рем_09.01.2025р. (1).pdf | |
09 січня 2025 16:56 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
06 січня 2025 12:19 |
ТД_поточ_рем_.pdf |
09 січня 2025 16:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 січня 2025 16:56 |
ТД_поточ_рем_09.01.2025р. (1).pdf
|
|||
09 січня 2025 16:56 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
06 січня 2025 12:19 |
ТД_поточ_рем_.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-03-000051 ● 51f80c22bbc24f0682d2622e58b63ee8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2025 18:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.02.2025 №50
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Перелік процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-01-06-002638-a 06.01.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-04 17:40:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт частини будівлі ОЗО «Калинівський академічний ліцей - освітній центр» Калинівської селищної ради(спортивної зали) за адресою вул. Центральна 59, смт Калинівка Фастівського району Київської області, за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-06-002638-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-06 16:14:09
Пояснення на запит
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби в ході проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з Поточного ремону частини будівлі ОЗО "Калинівський академічний ліцей - освітній центр" Калинівської селищної ради(спортивної зали) за адресою вул. Центральна 59, смт Калинівка Фастівського району Київської області (за кодом ДК 021:2015 45400000-1 Завершальні будівельні роботи) Класифікація за ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Обґрунтована відповідь до пункту 1:
На підставі проведеного огляду приміщення спеціалізованими представниками відповідних організацій, аналізу отриманих цінових пропозицій (додаються до обґрунтування) , а також розрахунку за допомогою програмного комплексу АВК, було визначено орієнтовну вартість предмета закупівлі на виконання робіт з поточного ремонту частини будівлі ОЗО.
Зазначені заходи дозволили здійснити обґрунтування розміру бюджетних призначень, визначити технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також встановити його очікувану вартість відповідно до вимог чинного законодавства.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано на основі комплексного аналізу, що включає: Рекомендації профільних спеціалістів – консультації з експертами галузі та представниками відповідних організацій, які мають практичний досвід у виконанні аналогічних робіт ,надання ними цінових пропозицій.
Моніторинг аналогічних закупівель – вивчення технічних вимог до подібних проєктів, що успішно реалізовані іншими замовниками. Аналіз ринку – дослідження сучасних матеріалів, технологій та будівельних норм, які відповідають вимогам якості, безпеки та довговічності.Вимоги чинного законодавства – урахування державних будівельних норм (ДБН), стандартів (ДСТУ) та інших нормативних документів, що регулюють якість і технічні параметри робіт.Завдяки цьому підходу визначені характеристики закупівлі є обґрунтованими, об’єктивними та спрямованими на забезпечення належної якості та ефективності виконання робіт.
щодо сертифікатів якості:
Сертифікати, зазначені в тендерній документації, визначені на основі рекомендацій інших замовників та результатів моніторингу аналогічних закупівель. Ми переконані, що вимога щодо надання сертифікатів якості є необхідним пунктом, який забезпечує не лише відповідність матеріалів та робіт встановленим стандартам, але й гарантує фактичне отримання якісного кінцевого результату.
Цей підхід спрямований на забезпечення належного рівня будівництва та ремонту, запобігання використанню неякісних або підроблених матеріалів, а також підвищення відповідальності виконавців перед замовником.
Сертифікати якості у будівництві та ремонті запитуються для забезпечення відповідності матеріалів, обладнання та робіт встановленим стандартам і вимогам. Вони необхідні з таких основних причин:
1. Гарантія якості – підтверджують, що використані матеріали та конструкції відповідають державним і міжнародним стандартам, що гарантує їхню довговічність та безпечність.
2. Відповідність нормам і стандартам – сертифікати засвідчують, що продукція відповідає вимогам будівельних норм (ДСТУ, ДБН, ISO тощо).
3. Безпека – підтверджують екологічну безпечність матеріалів, відсутність у них шкідливих речовин та відповідність протипожежним вимогам.
4. Контроль і прозорість закупівель – у державних та комерційних тендерах сертифікати є обов’язковими для запобігання використанню неякісних або фальсифікованих матеріалів.
5. Юридичний захист – наявність сертифікатів допомагає уникнути претензій від замовників та контролюючих органів, оскільки підтверджує відповідність будівельних матеріалів і робіт нормативним вимогам.
6. Гарантія на виконані роботи – у разі виявлення дефектів сертифікати можуть слугувати підставою для пред’явлення претензій постачальнику або підряднику.
Загалом, сертифікати якості – це ключовий інструмент, який забезпечує надійність, безпечність і довговічність будівельних та ремонтних робіт.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі документації: Поточний ремонт частини будівлі ОЗО "Калинівський академічний ліцей - освітній центр" Калинівської селищної ради(спортивної зали) за адресою вул. Центральна 59, смт Калинівка Фастівського району Київської області (за кодом ДК 021:2015 45400000-1 Завершальні будівельні роботи) Класифікація за ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Задля дотримання принципів здійсненя закупівель, зокрема максимальної економії та ефективності уповноваженою особою здійснено маркетингові дослідження, моніторинг загальнодоступних сайтів будівельних компаній, ( зокрема:
https://prozorro.gov.ua/ - сайт Уповноваженого органу на якому можна знайти та переглянути інформацію про всі публічні закупівлі,
https://bi.prozorro.org – містить інформацію про закупівлі через систему Прозорро з 2015 року. Дає можливість знайти та перевірити постачальників та додатково оцінити рівень власної ефективності,
https://ca. ligazakon.net -аналітична система перевірки та оцінки надійності контрагента. Можливості системи дозволяють отримати актуальні та історичні дані щодо діяльності багатьох компаній та фізичних осіб підприємців, візуалізувати дієві юридичні зв/»язки, перевірити афілійованість та виявити кінцевих бенефіціарних власн6иків, та інші.
Щодо оголошення на власному веб-сайті:
У зв’язку з воєнним станом , оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» сайт нашої організації наразі працює лише в загальном режимі. Це зумовлено тим, що освітні заклади різних громад неодноразово зазнавали обстрілів з боку РФ, що вплинуло на їхню діяльність та безпекову ситуацію.
Окремо хочемо зауважити, що на території нашої громади розташована одна з найбільших військових частин Київської області, що також вимагає додаткових заходів безпеки.
Після завершення воєнного стану ми зобов’язуємось доопрацювати розділ закупівель на нашому сайті та забезпечити його повноцінну й активну роботу.
Також бажаємо наголосити, що ми дотримуємось всіх рекомендації ПКМУ 1178 від 12.10.2022 року, та не порушили жодного пункту щодо здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану
Щодо обґрунтування пункту третього : додаємо документи : рішення про виділення коштів ( лист тощо ) посилання на річний пан. UA-P-2025-01-06-002577-a
Рішенням сесії Калинівської селищної ради від 07.11.2024року №653458 було виділено 200000.00грн. на виготовлення проектно кошторисної документації.
Рішенням від 23.12.2024року №680-47-VIII Про бюджет Калинівської селищної територіальної громади на 2025 рік було виділено 5200000.00 на Поточний ремонт частини будівлі ОЗО "Калинівський академічний ліцей - освітній центр" Калинівської селищної ради(спортивної зали) за адресою вул. Центральна 59, смт Калинівка Фастівського району Київської області (за кодом ДК 021:2015 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-19 18:45:36
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИШПОСТАЧ» вимогам пункту 1 Розділу ІІ Додатку 3 ТД а саме, в частині підтвердження інформації зазначеної у довідці від 07.01.2025 щодо наявності необхідної кількості обладнання у оборотно-сальдової відомості?
Слід зазначити, що замовником встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності в учасника обладнання у кількості не менше 2-х шліф-машинок, не менше 2-х дрилей електричних, не менше 2-х перфораторів, не менше 2-х шуруповертів.
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИШПОСТАЧ» вимогам пункту 2 Розділу ІІ Додатку 3 ТД, а саме: додатково надати документ, який підтверджує погодження програми навчання?
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИШПОСТАЧ» вимогам пункту 4 Розділу ІV Додатку 3 ТД, а саме: cертифікати повинні підтвердити, що система управління якістю учасника стосовно виконання будівельних робіт, а саме: штукатурних робіт; малярних робіт та скління; установлення столярних виробів;
електромонтажних робіт, робіт з покриття підлоги й облицювання стін, які відповідають вимогам національного та міжнародного стандартам ДСТУ 9001:2015 та ISO 9001:2015?
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИШПОСТАЧ» вимогам пункту 6 Розділу ІV Додатку 3 ТД, а саме: cертифікат повинен підтвердити, що система управління якістю учасника стосовно виконання будівельних робіт, а саме: штукатурних робіт; малярних робіт та скління; установлення столярних виробів; електромонтажних робіт, робіт з покриття підлоги й облицювання стін, який відповідає вимогам національного та міжнародного стандартам ДСТУ ISO 14001:2015 та ISO 14001:2015?
5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИШПОСТАЧ» вимогам пункту 7 Розділу ІV Додатку 3 ТД, а саме: cертифікат повинен підтвердити, що система екологічного управління учасника стосовно будівельних робіт, а саме: інших спеціалізованих будівельних робіт, покрівельних робіт, інших робіт із завершення будівництва, малярних робіт та скління, покриття підлоги й облицювання стін, установлення столярних виробів, штукатурних робі, інших будівельно монтажних робіт, який відповідає вимогам національного та міжнародного стандартам ДСТУ ISO 14024:2018 та ISO 14024:2018?
6. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИШПОСТАЧ» вимогам пункту 6 Розділу 3 ТД, а саме: учасник надає в складі пропозиції копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера- проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника, подається у складі тендерної пропозиції)?
7. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?
8. Надати пояснення щодо відсутності зазначення країни походження товару в інформації про ціни на матеріальні ресурси відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-24 15:49:39
Пояснення на запит
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИШПОСТАЧ» вимогам пункту 1 Розділу ІІ Додатку 3 ТД а саме, в частині підтвердження інформації зазначеної у довідці від 07.01.2025 щодо наявності необхідної кількості обладнання у оборотно-сальдової відомості?
Слід зазначити, що замовником встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності в учасника обладнання у кількості не менше 2-х шліф-машинок, не менше 2-х дрилей електричних, не менше 2-х перфораторів, не менше 2-х шуруповертів.
Відповідь:
Стосовно вимогам п,1 розділ 2 додатку 3 ТД , ТОВ «ВИШПОСТАЧ» надав довідку №2 від 07.01.2025р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг.
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИШПОСТАЧ» вимогам пункту 2 Розділу ІІ Додатку 3 ТД, а саме: додатково надати документ, який підтверджує погодження програми навчання?
Відповідь:
Стосовно вимогам пункту 2 Розділу ІІ Додатку 3 ТД, ТОВ «ВИШПОСТАЧ» надав документи про працівників відповідної кваліфікації.
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИШПОСТАЧ» вимогам пункту 4 Розділу ІV Додатку 3 ТД, а саме: cертифікати повинні підтвердити, що система управління якістю учасника стосовно виконання будівельних робіт, а саме: штукатурних робіт; малярних робіт та скління; установлення столярних виробів;
електромонтажних робіт, робіт з покриття підлоги й облицювання стін, які відповідають вимогам національного та міжнародного стандартам ДСТУ 9001:2015 та ISO 9001:2015?
Відповідь:
Стосовно вимогам пункту 4 Розділу ІV Додатку 3 ТД, ТОВ «ВИШПОСТАЧ» надав всі відповідні сертифікати, які відповідають вимогам національного та міжнародного стандартам ДСТУ 9001:2015 та ISO 9001:2015.
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИШПОСТАЧ» вимогам пункту 6 Розділу ІV Додатку 3 ТД, а саме: cертифікат повинен підтвердити, що система управління якістю учасника стосовно виконання будівельних робіт, а саме: штукатурних робіт; малярних робіт та скління; установлення столярних виробів; електромонтажних робіт, робіт з покриття підлоги й облицювання стін, який відповідає вимогам національного та міжнародного стандартам ДСТУ ISO 14001:2015 та ISO 14001:2015?
Відповідь:
Стосовно вимогам пункту 6 Розділу ІV Додатку 3 ТД, ТОВ «ВИШПОСТАЧ» надав всі відповідні сертифікати, які відповідають вимогам національного та міжнародного стандартам ДСТУ ISO 14001:2015 та ISO 14001:2015.
5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИШПОСТАЧ» вимогам пункту 7 Розділу ІV Додатку 3 ТД, а саме: cертифікат повинен підтвердити, що система екологічного управління учасника стосовно будівельних робіт, а саме: інших спеціалізованих будівельних робіт, покрівельних робіт, інших робіт із завершення будівництва, малярних робіт та скління, покриття підлоги й облицювання стін, установлення столярних виробів, штукатурних робі, інших будівельно монтажних робіт, який відповідає вимогам національного та міжнародного стандартам ДСТУ ISO 14024:2018 та ISO 14024:2018?
Відповідь:
Стосовно вимогам пункту 7 Розділу ІV Додатку 3 ТД, ТОВ «ВИШПОСТАЧ» надав всі відповідні сертифікати, які відповідають вимогам національного та міжнародного стандартам ДСТУ ISO 14024:2018 та ISO 14024:2018.
6. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИШПОСТАЧ» вимогам пункту 6 Розділу 3 ТД, а саме: учасник надає в складі пропозиції копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера- проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника, подається у складі тендерної пропозиції)?
Відповідь: Стосовно вимогам пункту 6 Розділу 3 ТД, ТОВ «ВИШПОСТАЧ» надав копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера- проектувальника в частині кошторисної документації що завірена печаткою та підписом.
7. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?
Відповідь:
Відповідно вимоги до пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі було виконано. Враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», нами було завантажено в систему в у машинозчитувальному форматі.
8. Надати пояснення щодо відсутності зазначення країни походження товару в інформації про ціни на матеріальні ресурси відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
Відповідь:
Щодо відсутності зазначення країн походження товару ТОВ «ВИШПОСТАЧ» надав всю необхідну інформацію в Додатку 4 до тендерної документації.
Всі необхідні для підтвердження документи додаю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) та універсальний електронний підпис (УЕП) містять однакову інформацію, зокрема дані про підписанта, дату і час підписання та інші організації або підписанта , які підтверджують автентичність і цілісність документа.Враховуючи, що обидва типи підписів можуть містити аналогічну інформацію, у випадку використання УЕП замість КЕП, це може бути розглянуто як незначне порушення, так як інші умови тендеру були виконані коректно. Порушення не впливає на сутність документації або процес оцінки, таке порушення може бути розцінене як незначне, або навіть неформальне. Повідомляємо, що ми додаємо файл з інформацією про ціни на матеріальні ресурси для кожної номенклатурної позиції, як того вимагає тендерна документація. Також хочемо наголосити, що вся узагальнена інформація щодо матеріальних ресурсів, їхніх характеристик, одиниць виміру, кількості та вартості, в тому числі вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, вже міститься у наданих кошторисах. додаєте файл - Інорм про ціни на мет. Ресури Повідомляємо, що сертифікат щодо проходження та підтвердження знань головного інженера було додано до пропозиції учасника. Для вашої зручності файл додається повторно. Ви можете ознайомитися з ним за допомогою наступних посилань: https://search.app/PTF4k7j1Cx31g6ea8 https://info.edbo.gov.ua/ Згідно з вимогами Закону України про публічні закупівлі, замовник не має права вимагати документи, що знаходяться у вільному доступі, тому сертифікат надається в межах цієї вимоги. В довідці про наявність обладнання ( спочатку іде сума, потім кількість ) Вся необхідна кількість обладнання є в наявності. Додаток додано.
2025-03-06 17:38:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИШПОСТАЧ" |
5 112 341,75
UAH з ПДВ
|
5 112 341,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИШПОСТАЧ" #43120336 |
Переможець |
5 112 341,75
UAH з ПДВ
|
16 січня 2025 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2025 16:56
|
Дод.угода Вишпостач txt.txt | зміни до договору |
03 квітня 2025 16:55
|
Дод.угода Вишпостач.PDF | зміни до договору |
03 квітня 2025 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2025 17:53
|
Інформація_про_ціни_на_матеріальні_ресурси (2) (1).txt | зміни до договору |
06 березня 2025 17:50
|
Вишпостач 2025.PDF | зміни до договору |
06 березня 2025 17:50
|
Інформація про ціни на матеріальні ресурси.PDF | зміни до договору |
06 березня 2025 17:50
|
1208190209129209130208176209135-2025 (1).rar | зміни до договору |
06 березня 2025 17:50
|
1208190209129209130208176209135-2025 (1).zip | зміни до договору |
06 березня 2025 17:50
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2025 16:48
|
Підписаний контракт | укладений |
27 січня 2025 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | №27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт частини будівлі ОЗО "Калинівський академічний ліцей - освітній центр" Калинівської селищної ради(спортивної зали) за адресою вул. Центральна 59, смт Калинівка Фастівського району Київської області (за кодом ДК 021:2015 45400000-1 Завершальні будівельні роботи) | 1 |
5 112 341,75
UAH з ПДВ
|