Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАЛИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01991783 |
Місцезнаходження: | 11601, Україна , Житомирська обл., Коростенський район, місто Малин, ВУЛИЦЯ БОНДАРИК, будинок 17 |
Контактна особа: |
Гарбар Леся +380979777314 kot_sam@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2025 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 009 989,38 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 049,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2025 10:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2025 10:29 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-03-000013 ● 3dc0bc9c0de9452ba93e864b7329f1e5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2025 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.02.2025
№ 6-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.02.2025 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2025-01-06-001097-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-04 17:34:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-06-001097-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Квінта» на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Малинська міська лікарня» Малинської міської ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення).
4. Пунктом 24 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1082 передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису – засіб електронного підпису чи печатки, що відповідає вимогам, встановленим частинами першою - четвертою статті 19 Закону № 2155-VIII.
При цьому, в пункті 18 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII зазначено, що засіб електронного підпису чи печатки – це апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення, що використовуються для створення електронного підпису чи печатки.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону № 2155-VIII, дійсність кваліфікованого електронного підпису підтверджується, за умови, зокрема, підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та відсутності порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Також, пунктом 30 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII визначено, що кваліфікований сертифікат електронного підпису - сертифікат електронного підпису, що видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг і відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону № 2155-VIII, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, - у формі, придатній для автоматизованої обробки.
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника Гарбар Лесі Миколаївни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при оприлюдненні інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель порушено норми пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082?
5. Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей встановлено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
В Додатку № 4 до тендерної документації встановлено спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, зазначених у підпунктах 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, для переможця процедури закупівлі.
Однак, в Додатку № 4 відсутня інформація про підпункт 3 пункту 47 Особливостей (керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією) та не встановлено для переможця процедури закупівлі спосіб підтвердження відсутності вказаної підстави для відхилення.
Також, слід зазначити, що відповідь на запит до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, оприлюднена в електронній системі закупівель 14.01.2025 (Довідка НАЗК) містить інформацію про юридичну особу (ТОВ «Квінта»), а не про керівника учасника процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, поясніть вказану невідповідність тендерної документації вимогам законодавства в сфері закупівель, в частині відсутності інформації про спосіб підтвердження відсутності підстави для відхилення, зазначеної в пп. 3 п. 47 Особливостей, для переможця процедури закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
6. Також, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції (пункт 8 частини 2 статті 21 Закону та пункт 26 Особливостей).
Поясніть, чому Замовником при оприлюдненні інформації про закупівлю не дотримано норми пункту 8 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-07 14:25:12
Надання пояснень на запит
Щодо першого питання запиту:
Джерелом фінансування даної закупівлі є власні кошти (кошти від господарської діяльності підприємства) (код програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (КПКВК) для даного джерела фінансування не застосовується) (витяг з фінансового плану підприємства та витяг з потреби у видатках по КНП «Малинська міська лікарня» на 2025 рік додаються).
Щодо другого питання запиту:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснювалося відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації.
Розмір витрат визначено у фінансовому плані підприємства на 2025 рік, затвердженому рішенням 64-ї сесії Малинської міської ради восьмого скликання від 13.12.2024 року №1368, що додається.
Розрахунок потреби на пальне у 2025 році був здійснений виходячи з основних виробничих показників:
— фактичних видатків на пальне у 2025 році на транспортні засоби підприємства;
— забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв у плановому періоді.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався шляхом проведення статистичного аналізу про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з середньозваженими цінами по Житомирській області (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/), з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами).
Щодо третього питання запиту:
Факти формальних (несуттєвих) помилок, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Квінта» на відповідність тендерній документації, встановлені не були.
Щодо четвертого питання запиту:
Частиною другої і третьої статті 171 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» передбачено, що Кабінет Міністрів України встановлює вимоги до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг та вимоги до створення та перевірки удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Тож керуючись цією нормою Уряд постановою № 1298 від 12.12.2023 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» затвердив вимоги до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг.
Мінцифри, коментуючи прийняття постанови Уряду № 1298 від 12.12.2023, зокрема зазначало: «раніше вдосконалені електронні підписи та печатки використовували тимчасово в межах експерименту на період воєнного стану. Постанова покликана гармонізувати українське законодавство у сфері електронних довірчих послуг з європейським. Постанова значно спростить отримання та використання вдосконалених електронних підписів. Замість КЕПу тепер можна буде використовувати УЕП, якщо законом не вимагається інше».
Окрім цього Мінцифри у листі - роз’ясненні № 1/06-11-984 від 22.01.2024 зокрема зазначає: «Постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2023 р. № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» спрощено отримання та використання удосконалених електронних підписів. Замість кваліфікованого електронного підпису можна використовувати удосконалений підпис, якщо законом не вимагається інше.
Так, як Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимоги щодо використання замовниками торгів виключно кваліфікованого електронного підпису, а постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 є підзаконними нормативно-правовими актами, замовники можуть продовжувати й надалі використовувати удосконалені електронні підписи. Крім того, Мінцифри, підтверджує використання як кваліфікованого електронного підпису так і удосконаленого підпису, якщо законом не вимагається інше та інформує що рівень захищеності УЕП відповідає рівню захищенності КЕП.
Зважаючи, що Законом України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» не вимагається використання виключно КЕП та враховуючи практику органу оскарження можна резюмувати, що замовником, при використанні УЕП, не порушено норм чинного законодавства України.
Щодо п’ятого питання запиту:
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Отже, на підставі вищенаведеного, замовником не вимагалося документального підтвердження відсутності підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей, так як доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення є вільним.
Щодо шостого питання запиту:
Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника (пункт 3 Порядку №108).
Отже, розміщення інформації про публічні закупівлі, у тому числі оголошення як складової такої інформації, здійснюється із використанням електронної системи закупівель шляхом заповнення електронних полів.
Інструкцією про порядок створення процедури закупівлі на електронному майданчику «Playtender» визначено інформацію, яка зазначається замовником при публікації оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями. Функціональна можливість виконати обов`язок із зазначення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, шляхом заповнення відповідних електронних полів в електронній системі закупівель «Prozorro» електронним майданчиком не створена. Дана інформація вноситься електронним майданчиком автоматично. Отже, невиконання замовником передбаченого пунктами 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону та пунктом 26 Особливостей обов`язку щодо розміщення у тексті оголошення про проведення відкритих торгів інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, пов`язане із обставинами, що не залежали від замовника (інструкція додається).
Поряд із цим, відповідно до частини 1 статті 22 Закону разом із оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється тендерна документація.
В силу вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються відомості про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Отже, одночасно із оголошенням про проведення відкритих торгів замовником було оприлюднено й тендерну документацію. У тендерній документації, як і в оголошенні, замовник повинен зазначити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Метою розміщення такої інформації є створення усім зацікавленим особам гарантій та рівних умов для реалізації права на подання тендерних пропозицій.
Відтак, факт незазначення інформації про мову в тексті оголошення носить формальний характер, адже у тендерній документації така інформація відображена. У свою чергу, розміщення такої інформації у тендерній документації виключає ймовірність порушення прав будь-яких заінтересованих осіб на подання тендерних пропозицій з метою участі у торгах.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2025-02-19 15:24:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом проведення роз’яснювальної роботи.
2025-02-20 09:25:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Квінта |
1 009 645,40
UAH з ПДВ
|
1 009 645,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Квінта #30878945 |
Переможець |
1 009 645,40
UAH з ПДВ
|
14 січня 2025 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2025 16:27
|
Договір про закупівлю товарів.pdf | укладений |
21 січня 2025 16:14
|