Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01994451 |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська обл., Боярка, вулиця Хрещатик будинок 83 |
Контактна особа: |
Рєзніченко Наталія 380459836803 kodl.tender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
27 грудня 2024 21:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-11-000004 ● a24c4ee1a63441279661bfb8afd89293
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2025 11:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2025 № 60
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Перелік процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-12-27-013117-a 27.12.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-12 09:13:16
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних, головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області» (за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-27-013117-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-17 16:41:35
Відповідь на пояснення
На Ваш запит від 12.02.2025 по закупівлі за предметом «Додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних, головного корпусу Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області», ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-27-013117-a, надаємо наступну інформацію.
По питанню першому, 01.05.2024 було оголошено закупівлю на Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області (далі – Роботи).
За результатми вищенаведеної закупівлі було визначено переможцем ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» та укладено договір від 15.07.2024 № 199. Однак під час виконання робіт було встановлено необхідність у виконанні додаткових робіт, а саме:
Загальнобудівельні роботи
Очищення поверхонь щітками
Відбивання штукатурки по цеглі та бетону зі стін та стель, площа відбивання в одному місці більше 5 м2
Знімання підвіконних дощок з ПВХ в кам'яних будівлях
Знімання бетонних підвіконних дощок
(Демонтаж) Установлення металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен
Розбирання покриттів підлог з гранітних плит
Очищення поверхонь підлог щітками
Розбирання основи під підлогу з бетону на гравії
(Демонтаж) Улаштування перегородок на металевому однорядному каркасі з обшивкою гіпсокартонними
листами або гіпсоволокнистими плитами в один шар з ізоляцією у житлових і громадських будівлях
(Демонтаж) Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами [фальшстіни] по металевому каркасу
Відбивання штукатурки по цеглі та бетону зі стін та стель, площа відбивання в одному місці більше 5 м2
Демонтаж карнизів
Розбирання цегляних перегородок
Навантаження сміття вручну
Перевезення сміття до 30 км
Мурування окремих ділянок внутрішніх стін із цегли (закладання дверних прорізів)
Улаштування неармованих глухих цегляних перегородок товщиною 0,5 цеглини в приміщеннях площею більше 5 м2
Розбирання монолітних залізобетонних перекриттів (під вентиляційні короби)
Закладення бетоном в залізобетонних перекриттях отворів, гнізд і борозен
Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами [фальшстіни] по металевому каркасу
Укладання перемичок масою до 0,3 т
Різання цегляної кладки (з двох боків)
Ґрунтування металевих поверхонь за два рази ґрунтовкою ГФ-021
Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емаллю ПФ-115
Ґрунтування бетоноконтактом
Улаштування перемичок із металевих балок (каркас перемички)
Улаштування основи під штукатурку стель, сходових маршів з металевої сітки по каркасу з обмазуванням розчином (ізоляція низу перемички)
Ґрунтування металевих поверхонь за два рази ґрунтовкою ГФ-021
Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емаллю ПФ-115
Ґрунтування бетоноконтактом
Замонолічування окремих участків
Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею понад 2 до 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах
Монтаж апаратури для автоматичного відкривання дверей
Монтаж електромагнітного замка
Монтаж контролера доступу
Монтаж інфрачервоного радара
Антисептування водними сумішами стель
Улаштування каркасу підвісних стель
Укладання плит стельових в каркас стелі
Улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів
Облицювання каркасів стель неперфорованими плитами, дюралюмінієм товщиною 1 мм
Монтаж галтелей
Герметизацiя горизонтальних i вертикальних стикiв панелей герметиком
Антисептування водними сумішами стін
Поліпшене штукатурення стін по сітці без улаштування каркасу
Установлення перфорованих штукатурних кутиків
Шпаклювання стін акриловою шпаклівкою Vasco Acryl Finish
Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2
Обклеювання склосіткою стін в один шар
Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2 (товщ. 2 мм фінішний шар)
Антисептування водними сумішами стін
Поліпшене штукатурення стін по сітці без улаштування каркасу
Установлення перфорованих штукатурних кутиків
Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 до 7 шт
Антисептування водними сумішами стін
Поліпшене штукатурення стін по сітці без улаштування каркасу
Установлення перфорованих штукатурних кутиків
Установлення кутиків
Улаштування лежня
Антисептування водними сумішами стін
Поліпшене штукатурення стін по сітці без улаштування каркасу
Установлення перфорованих штукатурних кутиків
Шпаклювання стін акриловою шпаклівкою
Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2
Обклеювання склосіткою стін в один шар
Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2 (товщ. 2 мм фінішний шар)
Поліпшене фарбування латексними водоемульсійними сумішами стін по штукатурці
Антисептування водними сумішами стін
Поліпшене штукатурення стін по сітці без улаштування каркасу
Шпаклювання стін акриловою шпаклівкою
Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2
Поліпшене фарбування латексними водоемульсійними сумішами стін по штукатурці
Улаштування покриття з екструдованого пінополістиролу у два шари
Улаштування прокладної пароізоляції в один шар
Армування стяжки дротяною сіткою
Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею до 20 м2
На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати (до товщ. 80 мм)
Готування цементного розчину вручну
Улаштування стяжок самовирівнювальних із суміші Ceresit CN69 товщиною 5 мм
Улаштування покриттів з лінолеуму на клеї зі
зварюванням полотнища у стиках
Улаштування плінтусів на шурупах
Улаштування галтелей
Улаштування прокладної пароізоляції в один шар
Улаштування покриття з екструдованого
пінополістиролу у два шари
Улаштування прокладної пароізоляції в один шар
Армування стяжки дротяною сіткою
Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею до 20 м2
На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати (до товщ. 80 мм)
Готування цементного розчину вручну
Улаштування покриттів з лінолеуму на клеї зі зварюванням полотнища у стиках
Улаштування плінтусів на шурупах
Улаштування галтелей
Улаштування покриття з екструдованого пінополістиролу у два шари
Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею до 20 м2
На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати (до товщ. 80 мм)
Готування цементного розчину вручну
Електропостачання
Демонтаж труб діаметром до 25 мм, по підлозі
Демонтаж схованої електропроводки
Установлення щитків освітлювальних групових масою до 3 кг у готовій ніші або на стіні
Установлення вимикачів та перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм понад 25 А до 100 А
Установлення вимикачів та перемикачів пакетних 1-но, 2-х і 3-х полюсних на струм до 25 А
Установлення штепсельних розеток герметичних та напівгерметичних
Монтаж вініпластових труб для електропроводки діаметром до 25 мм, укладених в борознах під заливку
Рукав металевий, зовнішній діаметр до 48 мм
Шина мідна (полоса 20х4мм)
Затягування першого проводу перерізом понад 6 мм2 до 16 мм2 в труби
Прокладання проводів при схованій проводці в борознах
Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються в підвісних стелях
Установлення вимикачів герметичних і напівгерметичних
Установлення штепсельних розеток утопленого типу при схованій проводці
Установлення штепсельних розеток герметичних та напівгерметичних
Опалення та вентиляція
Пробивання отворів в бетонних стелях (при пробиваннi отворiв i борозен у залiзобетонних конструкцiях)
Забивання отворів у місцях проходу трубопроводу в бетонних перекриттях
Ізоляція трубопроводів трубками зі спіненого каучуку, поліетилену
Пробивання прорізів в бетонному перекритті
Свердлення отворів в цегляних стінах, товщина стін 0,5 цеглини, діаметр отвору до 20 мм
На кожнi 0,5 цеглини товщини стiни додавати (додати до 2-х цеглин)
На кожнi 10 мм дiаметру отворiв понад 20 мм додавати (до діам.220мм)
Пробивання прорiзiв в цегляни перегородках
Установлення камер припливних типових продуктивнiстю до 10 тис.м3/год
Комплект автоматики (монтаж)
Прокладання повітроводів діаметром до 200 мм гнучких алюмінієвих
Прокладання повітроводів периметром від 1100 мм до 1600 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,55 мм
Прокладання повітроводів діаметром до 200 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,55 мм
Установлення камери статичного тиску
Установлення повітророзподільників, призначених для подавання повітря у робочу зону, масою до 20 кг
Установлення фільтрувальних блоків
Монтаж клапана дросельного запорного без привода, діаметр [периметр] до 500 [1800] мм
Установлення шумоглушників вентиляційних трубчастих типу ГТП
Установлення клапанів вогнезатримуючих периметром до 3200 мм
Iзоляцiя поверхонь повітроводів базальтовими вогнезахисним матеріалом фольгованим товщ.20мм
Ізоляція плоских та криволінійних поверхонь листами зі спіненого каучуку, поліетилену
Прокладання повітроводів діаметром до 200 мм гнучких алюмінієвих
Прокладання повітроводів периметром від 1100 мм до 1600 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,55 мм
Установлення камери статичного тиску
Установлення повітророзподільників, призначених для подавання повітря у робочу зону, масою до 20 кг
Установлення витяжних блоків
Монтаж клапана дросельного запорного без привода, діаметр [периметр] до 500 [1800] мм
Установлення шумоглушників вентиляційних трубчастих типу ГТП
Установлення клапанів вогнезатримуючих периметром до 3200 мм
Iзоляцiя поверхонь повітроводів базальтовими вогнезахисним матеріалом фольгованим товщ.20мм
Ізоляція плоских та криволінійних поверхонь листами зі спіненого каучуку, поліетилену
Установлення над шахтами зонтів із листової оцинкованої сталі прямокутного перерізу периметром 1600 мм
Установлення камер припливних типових продуктивнiстю до 10 тис.м3/год
Комплект автоматики (монтаж)
Прокладання повітроводів діаметром до 200 мм гнучких алюмінієвих
Прокладання повітроводів периметром понад 1600 до 2400 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,8 мм
Прокладання повітроводів діаметром до 200 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,55 мм
Установлення фільтрувальних блоків
Монтаж клапана дросельного запорного без привода, діаметр [периметр] до 500 [1800] мм
Установлення шумоглушників вентиляційних трубчастих типу ГТП
Установлення клапанів вогнезатримуючих периметром до 3200 мм
Iзоляцiя поверхонь повітроводів базальтовими вогнезахисним матеріалом фольгованим товщ.20мм
Ізоляція плоских та криволінійних поверхонь листами зі спіненого каучуку, поліетилену
Монтаж агрегату або машини компресорно- конденсаторної
Шафа [пульт] керування
Проводка трубна з труб кольорових металів, діаметр зовнішній 10 мм
Ізоляція трубопроводів трубками зі спіненого каучуку, поліетилену
Прокладка дренажної труби
Ізоляція трубопроводів трубками зі спіненого каучуку, поліетилену
Прокладання повітроводів діаметром до 200 мм гнучких алюмінієвих
Прокладання повітроводів діаметром до 250 мм гнучких алюмінієвих
Прокладання повітроводів периметром від 1100 мм до 1600 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна]
товщиною 0,55 мм
Прокладання повітроводів периметром понад 1600 до 2400 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,8 мм
Прокладання повітроводів діаметром до 200 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,55 мм
Установлення витяжних блоків
Монтаж клапана дросельного запорного без привода, діаметр [периметр] до 500 [1800] мм
Установлення шумоглушників вентиляційних трубчастих типу ГТП
Установлення клапанів вогнезатримуючих периметром до 3200 мм
Iзоляцiя поверхонь повітроводів базальтовими вогнезахисним матеріалом фольгованим товщ.20мм
Ізоляція плоских та криволінійних поверхонь листами зі спіненого каучуку, поліетилену
Установлення над шахтами зонтів із листової оцинкованої сталі прямокутного перерізу периметром 2600 мм
Установлення витяжних колон
Установлення камер припливних типових продуктивнiстю до 10 тис.м3/год
Комплект автоматики (монтаж)
Прокладання повітроводів діаметром до 200 мм гнучких алюмінієвих
Прокладання повітроводів периметром від 1100 мм до 1600 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,55 мм
Прокладання повітроводів периметром понад 1600 до 2400 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,8 мм
Прокладання повітроводів периметром понад 2400 до 3200 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,8 мм
Прокладання повітроводів діаметром до 200 мм
Установлення фільтрувальних блоків
Монтаж установки ламінарного потоку
Монтаж клапана дросельного запорного без привода, діаметр [периметр] до 500 [1800] мм
Установлення шумоглушників вентиляційних трубчастих типу ГТП
Установлення клапанів вогнезатримуючих периметром до 3200 мм
Iзоляцiя поверхонь повітроводів базальтовими вогнезахисним матеріалом фольгованим товщ.20мм
Ізоляція плоских та криволінійних поверхонь листами зі спіненого каучуку, поліетилену
Монтаж агрегату або машини компресорно-конденсаторної, маса 0,18 т
Шафа [пульт] керування
Проводка трубна з труб кольорових металів, діаметр зовнішній 10 мм
Ізоляція трубопроводів трубками зі спіненого каучуку, поліетилену
Прокладка дренажної труби
Ізоляція трубопроводів трубками зі спіненого каучуку, поліетилену
Прокладання повітроводів діаметром до 200 мм гнучких алюмінієвих
Прокладання повітроводів діаметром до 250 мм гнучких алюмінієвих
Прокладання повітроводів периметром від 1100 мм до 1600 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,55 мм
Прокладання повітроводів периметром понад 1600 до 2400 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,8 мм
Прокладання повітроводів периметром понад 2400 до 3200 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,8 мм
Прокладання повітроводів діаметром до 200 мм
Установлення витяжних блоків
Монтаж клапана дросельного запорного без привода, діаметр [периметр] до 500 [1800] мм
Установлення шумоглушників вентиляційних трубчастих типу ГТП
Установлення клапанів вогнезатримуючих периметром до 3200 мм
Iзоляцiя поверхонь повітроводів базальтовими вогнезахисним матеріалом фольгованим товщ.20мм
Ізоляція плоских та криволінійних поверхонь листами зі спіненого каучуку, поліетилену
Установлення над шахтами зонтів із листової оцинкованої сталі прямокутного перерізу периметром 2600 мм
Установлення витяжних колон
Водопостачання і каналізація
Пробивання прорiзiв в цегляни перегородках
Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром 25 мм
Ізоляція трубопроводів трубками зі спіненого каучуку, поліетилену
Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром 25 мм
Ізоляція трубопроводів трубками зі спіненого каучуку, поліетилену
Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 50 мм
Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм
Монтаж опорних конструкцій для кріплення трубопроводів всередині будівель і споруд масою до 0,1 т (інсталяція для унітазу)
Установлення унітазів настінних на інсталяційну систему
Установлення кнопки інсталяції
Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів опалення і водопостачання діаметром 25 мм
Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів каналізації діаметром 100 мм
Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів каналізації діаметром 50 мм
Мурування окремих ділянок внутрішніх стін із цегли
Система пожежного захисту
(Демонтаж) Демонтаж пожежних датчиків сигналізації та оповіщувачів світлозвукових "вихід"
Демонтаж коробів
Демонтаж схованої електропроводки
Сповіщувач ПС автоматичний димовий у нормальному виконанні
Сповіщувач ПС автоматичний світловий у нормальному виконанні
Гучномовець або звукова колонка у приміщенні
Провід однопарний з кріпленням дротовими скріпами по стіні цегляній
Монтаж розподільчої коробки
Установлення вимикачів та перемикачів пакетних 1-но, 2-х і 3-х полюсних на струм до 25 А
Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС. Прилад приймально-контрольний з кількістю шлейфів від 10 до 20, за перший шлейф
Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС. Сповіщувач димовий
Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС. Сповіщувач ручний контактний
Мережа інтернет
Кабель по стіні цегляній, маса 1 м до 1 кг
Шафа або панель комутації зв'язку та сигналізації на стіні або в ніші, кількість пар до 20
Установлення штепсельних розеток герметичних та напівгерметичних
Установлення приладів або апаратів
У звʼязку з вищенаведеним, виникла необхідність у коригуванні проектної документації та відповідно було укладено договір з ТОВ «Форестал Сервіс» на коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних, головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області» (коригування).
За результатами коригування зазначеної документації було зроблено позитивний експертний звіт № 1307/24-РБК/ЕЗ від 19 грудня 2024, реєстраційний номер EX01:5845-6742-3290-6845 (додається), у якому кваліфікованими експертами в тому числі розраховано та зазначено вартість виконання додаткових робіт на обʼєкті: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних, головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області». Також додатково надаємо зведений кошторисних розрахунок до договору від 25.12.2024 № 417 на виконання вказаних робіт.
Таким чином очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі експертного звіту та на підтвердження обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розрахунку очікуваної вартість необхідної для виконання додаткових Робіт надаємо вищезазначений позитивний експертний звіт.
По питанню другому, відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 №70 «Про ефективне використання державних коштів» Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно із пунктом 13 частини 1 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Відповідно до частини 1 та 2 статті 13 Закону, закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Згідно із підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Таким чином підпунктом 8 пункту 13 Особливостей у разі виникнення додаткових робіт передбачена можливість укласти договір тільки з виконавцем робіт по основному договору, оскільки виконавцем робіт по основному договору є ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ», то замовником на виконання вимог чинного законодавстві для виконання додаткових робіт на обʼєкті: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних, головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області» було укладено договір з виконавцем робіт по основному договору, а саме з ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» без використання електронної системи закупівель та відповідно оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель разом із договором про закупівлю і додатками до нього разом із обґрунтуванням підстави застосування такої закупівлі.
Враховуючи те, що закупівля без використання електронної системи закупівель не є конкурентною процедурою закупівлі та відповідно не є переговорною процедурою закупівлі, тому замовники не зобов’язані оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
По питанню третьому, повідомляємо, що фінансування виконання робіт по обʼєкту: «Додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних, головного корпусу Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області» здійснювалось відповідно до Київської обласної програми «Здоровʼя Київщини» на 2024 – 2026 роки (із змінами затвердженими рішенням Київської обласної ради від 12 січня 2024 року № 825-24-VIII), якою передбачені видатки на виконання зазначених додаткових робіт за КПКВК 0712152 інші програми та заходи у сфері охорони здоровʼя (https://kor.gov.ua/wp-content/uploads/2024/01/Dodatok-14.pdf).
Також додатково надаємо на підтвердження наявного фінансування на виконання вищенаведених робіт довідку про зміни до плану фінансування бюджетних коштів від 11.07.2024 № 63.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-19 16:03:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), а також змін до договору у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?
2. Надати пояснення щодо відсутності невід’ємного додатка до договору про закупівлю робіт з капітального ремонту об’єкта будівництва документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначення країни походження товару відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-24 18:20:50
Пояснення на запит
Комунальним некомерційним підприємством Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня» на виконання пункту 1 оприлюднено договір № 417 від 25.12.2024 за предметом закупівлі Додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних, головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул.Хрещатик 83, м.Боярка, Київської області» та всі додатки до нього (зокрема документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
На виконання пункту 2 додаткового запиту направлено лист підряднику ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» з ініціативою укласти додаткову угоду до договору №417 від 25.12.2024 з метою внесення змін до Додатку №3 до договору – Кошторисний розрахунок в частині зазначення країни походження товару в інформації про ціни на матеріальні ресурси (підсумковій відомості ресурсів) відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII (копію листа додаємо).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-27 16:16:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Надати пояснення чому Замовником недотримано вимоги пункту 83 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду», в частині відсутності плану фінансування робіт до договору підряду від 24.12.2024 № 417?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-04 17:29:48
Пояснення на запит
Комунальним некомерційним підприємством Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня» на виконання вашого додаткового запиту від 27.02.2025 по закупівлі UA-2024-12-27-013117-а, щодо недотримання вимоги пункту 83 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду», в частині відсутності плану фінансування робіт до договору підряду від 25.12.2024 № 417 - Додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних, головного корпусу Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області», надає наступні пояснення.
01.05.2024 було оголошено закупівлю на Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області. За результатами вищенаведеної закупівлі було визначено переможцем ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» та укладено договір від 15.07.2024 №199. Однак під час виконання робіт було встановлено необхідність у виконанні додаткових робіт. Відповідно здійснено коригування проектно-кошторисної документації. Результатом коригування документації став позитивний експертний звіт №1307/24-РБК/ЕЗ від 19 грудня 2024, реєстраційний номер ЕХ01:5845-6742-3290-6845, у якому кваліфікованими експертами в тому числі розраховано та зазначено вартість виконання додаткових робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних, головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області».
Відповідно до коригованої проєктно-кошторисної документації (ЕХ01:5845-6742-3290-6845), норм і правил у порядку, який визначає Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI, на підставі Кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, та враховуючи Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, визначено очікувану вартість додаткових робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних, головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області» в сумі 16 812 694,37грн (Шістнадцять мільйонів вісімсот дванадцять тисяч шістсот дев'яносто чотири гривнi 37 копійок, з ПДВ) та укладено договір підряду на виконання вказаних додаткових робіт від 25.12.2024 № 417.
На момент укладення договору на виконання додаткових робіт - 25 грудня 2024 року, затверджений належним чином кошторис та помісячний план асигнувань на 2025 рік був відсутній, відповідно у КНП КОР «КОДЛ» була відсутня можливість скласти помісячний план фінансування робіт.
При цьому пунктом 4.3 договору підряду на виконання додаткових робіт від 25.12.2024 №417 визначено порядок здійснення оплати та план фінансування на 2024 та 2025 роки, а саме:
«4.3. Порядок здійснення оплати: згідно бюджетного законодавства.
Фінансування у 2024 році складає: 5 396 334,36 грн (п'ять мільйонів триста дев'яносто шість тисяч триста тридцять чотири гривнi 36 копійок) з ПДВ.
Фінансування у 2025 році складає: 11 416 360,01 грн (одинадцять мільйонів чотириста шістнадцять тисяч триста шістдесят гривень 01 копійка) з ПДВ.»
Надання інформації про усунення порушення замовником
27 грудня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель, за предметом «Додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних, головного корпусу Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області", номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-12-27-013117-a. Відповідно до Наказу Північного офісу Держаудитслужби №60 від 10.02.2025 року, було розпочато моніторинг закупівлі UA-2024-12-27-013117-a, предмет закупівлі «Додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних, головного корпусу Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул. Хрещатик 83, м. Боярка, Київської області"». 12 лютого 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено запит замовнику про надання пояснень, зокрема: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. 17 лютого 2025 року Замовником було оприлюднено Пояснення на запит від 12.02.2025 року. 19 лютого 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено запит замовнику про надання пояснень, зокрема: 1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), а також змін до договору у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)? 2. Надати пояснення щодо відсутності невід’ємного додатка до договору про закупівлю робіт з капітального ремонту об’єкта будівництва документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначення країни походження товару відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. 24 лютого 2025 року Замовником було оприлюднено Пояснення на запит від 19.02.2025 року, а саме: На виконання пункту 1 Комунальним некомерційним підприємством Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня» на виконання пункту 1 оприлюднено договір № 417 від 25.12.2024 за предметом закупівлі Додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних, головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул.Хрещатик 83, м.Боярка, Київської області» та всі додатки до нього (зокрема документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» , інформація за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-013117-a ): На виконання пункту 2 додаткового запиту направлено лист підряднику ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» з ініціативою укласти додаткову угоду до договору №417 від 25.12.2024 з метою внесення змін до Додатку №3 до договору – Кошторисний розрахунок в частині зазначення країни походження товару в інформації про ціни на матеріальні ресурси (підсумковій відомості ресурсів) відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. 27 лютого 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено запит замовнику про надання додаткових пояснень, щодо недотримання Замовником вимоги пункту 83 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду», в частині відсутності плану фінансування робіт до договору підряду від 24.12.2024 № 417. 04 березня 2025 року Замовником було оприлюднено Пояснення щодо даного запиту. 06 березня 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-27-013117-a (далі - Висновок). Відповідно до Висновку, виявлено порушення, а саме: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю у машинозчитувальному форматі, у відповідному полі, в якому оприлюднюється інформація про укладений договір, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня» на виконання положень Висновку, повідомляє про те, що Замовником здійсненні заходи щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель та заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом: - оприлюднення договору №417 від 25.12.2024 на виконання Додаткових робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху для облаштування операційних, головного корпусу комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня (КНП КОР «КОДЛ») за адресою: вул.Хрещатик 83, м.Боярка, Київської області» та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, у відповідному полі, в якому оприлюднюється інформація про укладений договір, інформація за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-013117-a): - проведено внутрішнє навчання працівників щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель, також в березні 2025 року заплановано підвищення кваліфікації уповноваженої особи шляхом участі у навчальній програмі «Весняний інтенсив від Держзакупівель», що проводиться Цифровим видавництвом «Експертус» (ТОВ «Експертус ТЕК»).
2025-03-11 16:57:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
-
2025-03-24 10:25:29
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» #40852022 |
Переможець |
16 812 694,37
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2024 21:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2025 18:17
|
Додаток №3 операц. 5-й ДР №417 від 25.12.24 (з країнами походження).xls | зміни до договору |
28 лютого 2025 18:14
|
ДУ №1 опер.5-й поверх ДР 27.02.25 зміна дод.3.docx | зміни до договору |
28 лютого 2025 18:13
|
ДУ №1 до Дог.417.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2025 18:11
|
Додатки 1, 3 до №417 від 25.12.24.xls | зміни до договору |
28 лютого 2025 18:09
|
Календарний графік 5-й операційні додаткові.docx | зміни до договору |
28 лютого 2025 18:09
|
Д. 5-й поверх опер ДР 25.12.docx | зміни до договору |
28 лютого 2025 18:08
|
Експ.звіт 5-й операц..pdf | укладений |
27 грудня 2024 21:36
|
Додаток 3 Дог №417.pdf | укладений |
27 грудня 2024 21:36
|
Договір підряду №417 від 25.12.2024.pdf | укладений |
27 грудня 2024 21:36
|
Обгрунтування Дог.№417.pdf | укладений |
27 грудня 2024 21:36
|
Звіт.pdf | укладений |
27 грудня 2024 21:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 417 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |