Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)
Очікувана вартість
1 441 314 000,00 UAH
UA-2024-12-27-012178-a ● 6e03b07128cd445888386ad97c555355
Спрощена закупівля
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Вебсайт: | https://dotua.org/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Владислав Павленко +380934784970 v.pavlenko@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2024 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2025 13:47 |
Очікувана вартість: | 1 441 314 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 206 570,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі) та складає 14 413 140 грн. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14413140 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
1. Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік - N-03-10-01-001-000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9298170 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2025
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
1830 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2025
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до п. 3.1 та п. 5.10 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару та/або підписаного Сторонами Зведеного (-их) акта (-ів) на оплату Актів приймання Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Банківська гарантія
Дата подання: 30 грудня 2024 10:46
Дата відповіді: 30 грудня 2024 12:39
Добрий день!
Наша компанія планує взяти участь в тендері щодо постачання комплектів продуктів для особового складу ЗСУ. Однією з умов подачі пропозиції є банківська гарантія у розмірі 14 413 140,00 грн., яка має бути надана учасником тендеру до 06 січня 2025 року включно.
Враховуючи такий короткий строк для подачі пропозиції й ще у період Різдвяних та Новорічних свят, оформити банківську гарантію на суму 14 413 140,00 грн. виявляється просто неможливим.
У зв’язку з цим питання, чи можна надати пропозицію 06 січня 2024 року без банківської гарантії, з додаванням гарантійного листа щодо її оформлення, або відстрочити термін надання банківської гарантії, або якісь інші варіанти для вирішення цього питання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, добрий день.
Вимога щодо надання забезпечення пропозиції (банківської гарантії) в складі пропозиції Учасника є обов'язковою.
Для уможливлення отримання забезпечення Замовником будуть внесені зміни в оголошення в частині подовження терміну подання пропозицій.
Вимога щодо надання забезпечення пропозиції (банківської гарантії) в складі пропозиції Учасника є обов'язковою.
Для уможливлення отримання забезпечення Замовником будуть внесені зміни в оголошення в частині подовження терміну подання пропозицій.
Довідки з реєстрів
Дата подання: 30 грудня 2024 13:29
Дата відповіді: 30 грудня 2024 13:56
Після кібератаки на державні реєстри України не всі реєстри відновили повноцінне їх функціонування. Оскільки до тендерної пропозиції необхідно також додавати довідки з відповідних реєстрів, є питання, яким ще чином можливо підтверджувати запитувану Вами інформацію у разі неможливості її витягнути з реєстру із-за відсутності до нього доступу?
Відповідь: Просимо уточнити, про які саме довідки йде мова?
Наразі відсутня інформація щодо проблем з реєстрами МВС, НАЗК, ДПС.
Щодо довідки про відсутність банкрутства, до відновлення роботи онлайн сервісу з надання відомостей з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), відомості про перебування у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) надаватимуться у формі інформаційних листів міжрегіональними управліннями Міністерства юстиції України за місцезнаходженням суб’єкта, щодо якого запитується інформація, за відповідним запитом (письмовим або електронним).
Наразі відсутня інформація щодо проблем з реєстрами МВС, НАЗК, ДПС.
Щодо довідки про відсутність банкрутства, до відновлення роботи онлайн сервісу з надання відомостей з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), відомості про перебування у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) надаватимуться у формі інформаційних листів міжрегіональними управліннями Міністерства юстиції України за місцезнаходженням суб’єкта, щодо якого запитується інформація, за відповідним запитом (письмовим або електронним).
Довідки з реєстрів
Дата подання: 30 грудня 2024 14:19
Дата відповіді: 30 грудня 2024 14:49
Так, на сьогодні виникла проблема щодо отримання довідки, що учасник не є банкрутом із реєстру.
Дякуємо за роз'яснення.
Відповідь: До відновлення роботи онлайн сервісу з надання відомостей з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), відомості про перебування у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) надаватимуться у формі інформаційних листів міжрегіональними управліннями Міністерства юстиції України за місцезнаходженням суб’єкта, щодо якого запитується інформація, за відповідним запитом (письмовим або електронним).
Вимоги до запитів про надання відомостей про перебування у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) у формі інформаційного листа:
у запиті вказуються такі параметри:
інформація про запитувача:
- найменування і код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) (для фізичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців);
- повна адреса місцезнаходження (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) / місця проживання (перебування) (для фізичних осіб);
інформація про суб’єкта, щодо якого запитується інформація:
- найменування і код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта у формі книжечки / номер паспорта у формі картки (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті) (для фізичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців);
- повна адреса місцезнаходження;
у запиті вказуються підстави для отримання відомостей та обґрунтування необхідності в оперативному отриманні таких відомостей;
запит повинен містити особистий підпис запитувача (власноруч у разі направлення письмового запиту або із застосуванням кваліфікованого електронного підпису при поданні електронного запиту/направлення запиту засобами електронної пошти).
Інформаційний лист міжрегіонального управління Міністерства юстиції України надається за підписом керівника або заступника керівника міжрегіонального управління Міністерства юстиції України.
Вимоги до запитів про надання відомостей про перебування у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) у формі інформаційного листа:
у запиті вказуються такі параметри:
інформація про запитувача:
- найменування і код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) (для фізичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців);
- повна адреса місцезнаходження (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) / місця проживання (перебування) (для фізичних осіб);
інформація про суб’єкта, щодо якого запитується інформація:
- найменування і код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта у формі книжечки / номер паспорта у формі картки (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті) (для фізичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців);
- повна адреса місцезнаходження;
у запиті вказуються підстави для отримання відомостей та обґрунтування необхідності в оперативному отриманні таких відомостей;
запит повинен містити особистий підпис запитувача (власноруч у разі направлення письмового запиту або із застосуванням кваліфікованого електронного підпису при поданні електронного запиту/направлення запиту засобами електронної пошти).
Інформаційний лист міжрегіонального управління Міністерства юстиції України надається за підписом керівника або заступника керівника міжрегіонального управління Міністерства юстиції України.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро