Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)
Очікувана вартість
1 441 314 000,00 UAH
UA-2024-12-27-012178-a 6e03b07128cd445888386ad97c555355
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Павленко

+380934784970 v.pavlenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Владислав Павленко
+380934784970
v.pavlenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2024 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2025 00:00
Початок аукціону: 10 січня 2025 13:47
Початок аукціону: 10 січня 2025 13:47
Очікувана вартість: 1 441 314 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 206 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі) та складає 14 413 140 грн. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 14413140 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


1. Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік - N-03-10-01-001-000

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9298170 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2025
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
1830 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2025
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до п. 3.1 та п. 5.10 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару та/або підписаного Сторонами Зведеного (-их) акта (-ів) на оплату Актів приймання Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі) та складає 14 413 140 грн. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 14413140 UAH
Форма підтвердження: документ
31 грудня 2024 14:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2024 14:13
Перелік змін 3PL.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 6. Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 10. Періоди поставки та пакування харчових продуктів до Каталогу продуктів харчування.pdf
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 3. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 15 Договір про співпрацю_Оновлений_24.12.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 11. Каталог продуктів харчування зі змінами.pdf
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 13. Орієнтовний, ретроспективний, місячний вантажопотік у розрізі найменувань продуктів.xlsx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 14. Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування_оновлено.xlsx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 5. Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки).docx
27 грудня 2024 18:02
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі нова редакція.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 8. Проект договору харчі 2025_3PL .docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 7. Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 2. Форма Цінова пропозиція 3PL.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 12. Описи до продуктів харчування зі змінами.pdf
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників 3PL.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції 3PL.docx
31 грудня 2024 14:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2024 18:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2024 14:13
Перелік змін 3PL.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 6. Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 10. Періоди поставки та пакування харчових продуктів до Каталогу продуктів харчування.pdf
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 3. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 15 Договір про співпрацю_Оновлений_24.12.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 11. Каталог продуктів харчування зі змінами.pdf
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 13. Орієнтовний, ретроспективний, місячний вантажопотік у розрізі найменувань продуктів.xlsx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 14. Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування_оновлено.xlsx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 5. Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки).docx
27 грудня 2024 18:02
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі нова редакція.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 8. Проект договору харчі 2025_3PL .docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 7. Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 2. Форма Цінова пропозиція 3PL.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 12. Описи до продуктів харчування зі змінами.pdf
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників 3PL.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
27 грудня 2024 18:02
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції 3PL.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 30 грудня 2024 10:46
Дата відповіді: 30 грудня 2024 12:39
Добрий день! Наша компанія планує взяти участь в тендері щодо постачання комплектів продуктів для особового складу ЗСУ. Однією з умов подачі пропозиції є банківська гарантія у розмірі 14 413 140,00 грн., яка має бути надана учасником тендеру до 06 січня 2025 року включно. Враховуючи такий короткий строк для подачі пропозиції й ще у період Різдвяних та Новорічних свят, оформити банківську гарантію на суму 14 413 140,00 грн. виявляється просто неможливим. У зв’язку з цим питання, чи можна надати пропозицію 06 січня 2024 року без банківської гарантії, з додаванням гарантійного листа щодо її оформлення, або відстрочити термін надання банківської гарантії, або якісь інші варіанти для вирішення цього питання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, добрий день.
Вимога щодо надання забезпечення пропозиції (банківської гарантії) в складі пропозиції Учасника є обов'язковою.
Для уможливлення отримання забезпечення Замовником будуть внесені зміни в оголошення в частині подовження терміну подання пропозицій.
Довідки з реєстрів
Дата подання: 30 грудня 2024 13:29
Дата відповіді: 30 грудня 2024 13:56
Після кібератаки на державні реєстри України не всі реєстри відновили повноцінне їх функціонування. Оскільки до тендерної пропозиції необхідно також додавати довідки з відповідних реєстрів, є питання, яким ще чином можливо підтверджувати запитувану Вами інформацію у разі неможливості її витягнути з реєстру із-за відсутності до нього доступу?
Відповідь: Просимо уточнити, про які саме довідки йде мова?
Наразі відсутня інформація щодо проблем з реєстрами МВС, НАЗК, ДПС.
Щодо довідки про відсутність банкрутства, до відновлення роботи онлайн сервісу з надання відомостей з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), відомості про перебування у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) надаватимуться у формі інформаційних листів міжрегіональними управліннями Міністерства юстиції України за місцезнаходженням суб’єкта, щодо якого запитується інформація, за відповідним запитом (письмовим або електронним).
Довідки з реєстрів
Дата подання: 30 грудня 2024 14:19
Дата відповіді: 30 грудня 2024 14:49
Так, на сьогодні виникла проблема щодо отримання довідки, що учасник не є банкрутом із реєстру. Дякуємо за роз'яснення.
Відповідь: До відновлення роботи онлайн сервісу з надання відомостей з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), відомості про перебування у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) надаватимуться у формі інформаційних листів міжрегіональними управліннями Міністерства юстиції України за місцезнаходженням суб’єкта, щодо якого запитується інформація, за відповідним запитом (письмовим або електронним).
Вимоги до запитів про надання відомостей про перебування у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) у формі інформаційного листа:
у запиті вказуються такі параметри:
інформація про запитувача:
- найменування і код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) (для фізичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців);
- повна адреса місцезнаходження (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) / місця проживання (перебування) (для фізичних осіб);
інформація про суб’єкта, щодо якого запитується інформація:
- найменування і код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта у формі книжечки / номер паспорта у формі картки (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті) (для фізичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців);
- повна адреса місцезнаходження;
у запиті вказуються підстави для отримання відомостей та обґрунтування необхідності в оперативному отриманні таких відомостей;
запит повинен містити особистий підпис запитувача (власноруч у разі направлення письмового запиту або із застосуванням кваліфікованого електронного підпису при поданні електронного запиту/направлення запиту засобами електронної пошти).
Інформаційний лист міжрегіонального управління Міністерства юстиції України надається за підписом керівника або заступника керівника міжрегіонального управління Міністерства юстиції України.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2025 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 1 260 522 000,00
UAH з ПДВ
1 260 522 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ" 1 441 314 000,00
UAH з ПДВ
1 434 107 430,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 січня 2025 18:55
Електронний підпис
09 січня 2025 18:55
Електронний підпис
09 січня 2025 18:54
Витяг платника ПДВ.pdf
09 січня 2025 18:54
44372 ТОВ ПОНТЕМ.УА p7s.7z
09 січня 2025 18:54
Виписка ЄДРПОУ.PDF
09 січня 2025 18:54
Наказ на суміщення-1.pdf
09 січня 2025 18:54
Статут.pdf
09 січня 2025 18:54
Довідка-склади.pdf
09 січня 2025 18:54
Тех. паспорти.rar
09 січня 2025 18:54
Накази-1.pdf
09 січня 2025 18:54
Цінова пропозиція.pdf
09 січня 2025 18:54
Витяг-не судимість.rar
09 січня 2025 18:54
Фін. звітність 2023р..zip
09 січня 2025 18:54
Накази-2.pdf
09 січня 2025 18:54
Витяг ЄДРПОУ.pdf
09 січня 2025 18:54
Опис до Статуту.PDF
09 січня 2025 18:54
Потужності.pdf
09 січня 2025 18:54
ДОГОВІР ГАРАНТІЇ 44372.pdf
09 січня 2025 18:54
Довідка-транспорт.pdf
09 січня 2025 18:54
Склади.rar
09 січня 2025 18:54
Довідка-працівники.pdf
09 січня 2025 18:54
Рішення.pdf
09 січня 2025 18:54
44372 ТОВ ПОНТЕМ.УА p7s.7z

Конфіденційні документи

09 січня 2025 18:54
!!!Конд.Потужності.rar

Обґрунтування конфіденційності

Вимога, встановлена Замовником в Оголошенні

09 січня 2025 18:54
!!!Конфіденц.-Потужність-склад.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога, встановлена Замовником в Оголошенні

09 січня 2025 18:54
!!!Конф.-довідка-склади.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога, встановлена Замовником в Оголошенні

09 січня 2025 18:54
!!!Конфіденц.-Накази.rar

Обґрунтування конфіденційності

Вимога, встановлена Замовником в Оголошенні

09 січня 2025 18:54
!!Конфіденц.-Накази-1.rar

Обґрунтування конфіденційності

Вимога, встановлена Замовником в Оголошенні

09 січня 2025 18:54
!!Конфіденц.-Наказ на суміщення-1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога, встановлена Замовником в Оголошенні

09 січня 2025 18:54
!!!Конфіденц.-Наказ про суміщення.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога, встановлена Замовником в Оголошенні

09 січня 2025 18:54
!!!Конфіденц.-Довідка-працівники.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вимога, встановлена Замовником в Оголошенні

09 січня 2025 18:54
!! Конф.Склади.rar

Обґрунтування конфіденційності

Вимога, встановлена Замовником в Оголошенні

Публічні документи

22 січня 2025 15:18
Електронний підпис
22 січня 2025 15:18
10 ПАСПОРТ_директор.pdf.p7s
22 січня 2025 15:18
6 Виписка_13.01.2025.pdf.p7s
22 січня 2025 15:18
15 Наказ на Директора.pdf
22 січня 2025 15:18
10 ПАСПОРТ_директор.pdf
22 січня 2025 15:17
6 Виписка_13.01.2025.pdf
20 січня 2025 15:43
Електронний підпис
20 січня 2025 15:43
ДУ до договору 15.12.2024.pdf
09 січня 2025 21:11
Електронний підпис
09 січня 2025 21:11
Електронний підпис
09 січня 2025 21:11
Опис зміна КБВ_12_08_2024.pdf
09 січня 2025 21:11
Акт (заретушевано).pdf.p7s
09 січня 2025 21:11
5 Гар.лист EDI.pdf
09 січня 2025 21:11
Наказ на Директора.pdf
09 січня 2025 21:11
ПАСПОРТ_директор.pdf
09 січня 2025 21:11
Довідка_банкрутство.pdf
09 січня 2025 21:11
Наказ на Директора.pdf.p7s
09 січня 2025 21:11
17 Гар.лист рампи.pdf.p7s
09 січня 2025 21:11
17 Гар.лист рампи.pdf
09 січня 2025 21:11
Довідка корупція ЮТК.zip
09 січня 2025 21:11
20 Фінзвітність 09 міс.pdf
09 січня 2025 21:11
Акт (заретушевано).pdf
09 січня 2025 21:11
5 Гар.лист EDI.pdf.p7s
09 січня 2025 21:11
ПАСПОРТ_директор.pdf.p7s

Конфіденційні документи

20 січня 2025 15:43
Експлуатаційний дозвіл 2.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені адреси складів

20 січня 2025 15:43
Експлуатаційний дозвіл 1.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені адреси складів

20 січня 2025 15:43
2 Довідка про працівників.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені прізвища

20 січня 2025 15:43
Експлуатаційний дозвіл 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені адреси складів

20 січня 2025 15:43
Експлуатаційний дозвіл 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені адреси складів

20 січня 2025 15:43
2 Довідка про працівників.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені прізвища

09 січня 2025 21:11
22 Договір ЧІЛД ЛОІГСТИКА.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

в договорі визначені адреси складів

09 січня 2025 21:11
22 Договір ЧІЛД ЛОІГСТИКА.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в договорі визначені адреси складів

09 січня 2025 21:11
22.5 Експлуатаційний дозвіл (з пакуванням) (тарасівка).pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені адреси складів

09 січня 2025 21:11
22.6 Експлуатаційний дозвіл (март.75).pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені адреси складів

09 січня 2025 21:11
23 Реєстрація потужностей ЮТК.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені адреси складів

09 січня 2025 21:11
23 Реєстрація потужностей ЮТК.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені адреси складів

09 січня 2025 21:11
22.4 Акт держконтролю Чілд Логістика.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені адреси складів

09 січня 2025 21:11
22.3 АКТ держконтролю від 13.07.2023 р. Чілд Логістика.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені адреси складів

09 січня 2025 21:11
22.3 АКТ держконтролю від 13.07.2023 р. Чілд Логістика.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені адреси складів

09 січня 2025 21:11
22.6 Експлуатаційний дозвіл (март.75).pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені адреси складів

09 січня 2025 21:11
22.4 Акт держконтролю Чілд Логістика.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені адреси складів

09 січня 2025 21:11
22.5 Експлуатаційний дозвіл (з пакуванням) (тарасівка).pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі визначені адреси складів

09 січня 2025 21:11
10 Довідка про працівників.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі вказані прізвища працівників

09 січня 2025 21:11
10 Довідка про працівників.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

в документі вказані прізвища працівників

09 січня 2025 21:11
11 Довідка матбаза.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документів визначені адреси складів

09 січня 2025 21:11
11 Довідка матбаза.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

в документів визначені адреси складів

09 січня 2025 21:11
10.2 Накази на прийняття ЧІЛД ЛОГІСТИКА.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

в документів вказані прізвища працівників

09 січня 2025 21:11
10.1 Накази на працівників ЮТК.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документів вказані прізвища працівників

09 січня 2025 21:11
10.2 Накази на прийняття ЧІЛД ЛОГІСТИКА.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документів вказані прізвища працівників

09 січня 2025 21:11
10.1 Накази на працівників ЮТК.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

в документів вказані прізвища працівників

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Відхилено 1 260 522 000,00
UAH з ПДВ
15 січня 2025 12:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2025 10:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"
#45351684
Переможець 1 434 107 430,00
UAH з ПДВ
21 січня 2025 16:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 січня 2025 13:04

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає довідку за формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності). Для підтвердження наявності менеджера проекту, бухгалтера, відповідального за контроль якості, ІТ-спеціаліста, логістів/диспетчерів/операторів допускається надання цивільно-правової угоди або договору про надання послуг. Одна і та ж особа може бути залучена для виконання не більш ніж 2-х ролей/функцій. Учасником у складі пропозиції надано «Довідку з інформацією про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору» від 09 січня 2025 р. №09/01-1, проте на підтвердження наявності працівника, який виконує роль/функцію «менеджера проекту», а також «Відповідальний за контактування і взаємодію з військовими частинами» Моргунову Ірину Сергіївну, Учасник не надав наказ про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності), або цивільно-правову угоду або договір про надання послуг. Для усунення зазначеного недоліку Учаснику необхідно завантажити наказ про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності), або цивільно-правову угоду або договір про надання послуг на підтвердження наявності працівника, який виконує роль/функцію «менеджера проекту», а також «Відповідальний за контактування і взаємодію з військовими частинами» Моргунову Ірину Сергіївну. 2. Відповідно до підпункту 1.5. пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник підтверджує наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування, довідкою за наведеною формою. Крім того, якщо учасником надається договір про надання послуг перевезень транспортним/-и засобом/-ами, або договір про надання транспортно-експедиторських послуг тощо, такий договір повинен містити перелік транспортних засобів, що можуть бути залучені та додатково у складі пропозиції надається гарантійний лист від контрагента (перевізника), яким підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів, у разі визначення учасника переможцем закупівлі із зазначенням конкретного переліку транспортних засобів у разі відсутності такого переліку в договорі. Учасником у складі пропозиції надано довідку від 09.01.2025 р. № 09/01-11, де зазначено Договір про надання транспортних послуг від 18.11.2024 р. № 18/11-ТП та надано зазначений договір. Проте, в гарантійному листі контрагента (перевізника) від 09.01.2025 р. №10, яким підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів, зазначено інші реквізити договору. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити гарантійний лист контрагента (перевізника), якими підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів на Договір про надання транспортних послуг від 18.11.2024 р. № 18/11-ТП. 3. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності/-ей складу/-ів, зазначених у довідці, та експлуатаційний дозвіл/-и для складу/-ів, на якому/-их буде зберігатись продукція тваринного походження на склад/-и, зазначений/і у довідці за формою, що наведена у пункті 1.1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У складі пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності складів та експлуатаційні дозволи для складів, на яких буде зберігатись продукція тваринного походження на склади «для товарів, які не потребують особливого температурного режиму зберігання» та «для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2….+6 оС)» зазначені у довідці від 09.01.2025 №09/01-6. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності складів та експлуатаційні дозволи для складів, на яких буде зберігатись продукція тваринного походження на всі склад(-и), зазначені у довідці. 4. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази для забезпечення виконання умов договору про закупівлю за наведеною формою в п. 1.1. Крім того, загальна кількість складських приміщень (будівель), які вказуються в довідці, не повинна бути більше 4-х (чотирьох). Учасником у складі пропозиції надано довідку від 09.01.2025 №09/01-6 щодо наявності в Учасника складських приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань, відповідно до якої загальна кількість складських приміщень (будівель) більше 4-х (чотирьох). Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку, яка містить інформацію щодо наявності в Учасника складських приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань, відповідно до якої загальна кількість складських приміщень (будівель) буде не більше 4-х (чотирьох). 5. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази для забезпечення виконання умов договору про закупівлю за наведеною формою в п. 1.1. Для підтвердження інформації щодо складського/-их приміщення/-нь (будівель), зазначених у довідці, учаснику необхідно надати у складі пропозиції: · документальне підтвердження права користування або права власності на відповідну матеріально-технічну базу: - завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або скановані копії свідоцтва про право власності, або витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання складських послуг тощо. Договори повинні бути дійсними впродовж 2025 року. Зазначені документи повинні містити інформацію про площу приміщення. Учасником у складі пропозиції на підтвердження цієї вимоги надано Довідку від 09.01.2025 №09/01-6 щодо наявності в Учасника складських приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань, в якій зазначено реквізити договорів, а також на підтвердження цієї інформації надано копії таких договорів. Проте, в договорі організації складського зберігання від 01.01.2025 року №1/01-1 заретушовано адреси за якими знаходяться складські приміщення, а також в довідці зазначені інші реквізити даного договору; в договорі надання логістичних складських послуг від 01.06.2023 року №1/06-СЗ заретушовано адреси за якими знаходяться складські приміщення в файлах з поміткою «Публічно» та «Конфіденційно»; договір оренди від 17.11.2022 року №01/17/11, що підтверджує право користування, діє до 17.11.2024 року та має заретушовану адресу за якою знаходиться складське приміщення в файлах з поміткою «Публічно» та «Конфіденційно»; до договору про надання складських послуг від 03.06.2024 №4 надано додаткову угоду 1 до договору оренди обладнання від 03.06.2024 №4, що суперечить назві договору та відповідно до якої зазначено загальну площу складського приміщення 1500 кв.м, що суперечить інформації у довідці щодо наявності в Учасника складських приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань від 09.01.2025 №09/01-6 . Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати: - оновлену довідку відповідно до наданих договорів; - договір організації складського зберігання від 01.01.2025 року №1/01-1 без ретушування у вигляді файлу з поміткою «Конфіденційно»; - договорі надання логістичних складських послуг від 01.06.2023 року №1/06-СЗ без ретушування у вигляді файлу з поміткою «Конфіденційно»; - договір оренди від 17.11.2022 року №01/17/11 без ретушування у вигляді файлу з поміткою «Конфіденційно» та документи, які підтверджують чинність даного договору; 6. Відповідно пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник підтверджує наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування, довідкою за наведеною формою у підпункті 1.5.. Крім того, якщо учасником надається договір про надання послуг перевезень транспортним/-и засобом/-ами, або договір про надання транспортно-експедиторських послуг тощо, такий договір повинен містити перелік транспортних засобів, що можуть бути залучені та додатково у складі пропозиції надається гарантійний лист від контрагента (перевізника), яким підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів, у разі визначення учасника переможцем закупівлі із зазначенням конкретного переліку транспортних засобів у разі відсутності такого переліку в договорі. Учасником у складі пропозиції надано довідку від 09.01.2025 р. № 09/01-11, де зазначено Договір про надання транспортних послуг від 18.11.2024 р. № 18/11-ТП. Проте, для товарів, які не потребують особливого температурного режиму транспортування не вистачає загальної вантажопідйомності, адже зазначені транспорті засоби в п. 1-6 відповідно до технічних паспортів мають меншу вантажопідйомність, ніж зазначено в довідці, крім того в п. 8 та п. 9 вказано один і той самий транспортний засіб; для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2….+6 оС) не вистачає загальної вантажопідйомності, адже в п. 11 та п. 17 вказано один і той самий транспортний засіб, в п. 12 та п. 13 транспортні засоби дублюються з транспортними засобами в п. 8 та п. 11, які зазначені в переліку транспортних засобів для товарів, які не потребують особливого температурного режиму транспортування, а також транспортні засоби в пп. 12-23 не обладнанні рефрижераторною установкою; для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15…-18оС) транспортні засоби в пп. 5-6 не обладнанні рефрижераторною установкою, тому загальна вантажопідйомність не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати підтвердження наявності транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у вигляді довідки за наведеною формою, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази для забезпечення виконання умов договору про закупівлю, а саме: Наявність в Учасника складського/-их приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань, з наступними параметрами: 1.1. Для товарів, які не потребують особливого температурного режиму зберігання: - загальна площа сухих складів – не менше ніж 2000 кв.м; - кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-х; 1.2. Для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6 оС): - загальна площа складів – не менше ніж 2800 кв.м; - кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-ох; 1.3. Для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС): - загальна площа складів – не менше ніж 600 кв.м; - кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 2-ох; 1.4. Для підтвердження інформації щодо складського/-их приміщення/-нь (будівель), зазначених у довідці, учаснику необхідно надати у складі пропозиції: • документальне підтвердження права користування або права власності на відповідну матеріально-технічну базу: - завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або скановані копії свідоцтва про право власності, або витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання складських послуг тощо. Договори повинні бути дійсними впродовж 2025 року. Зазначені документи повинні містити інформацію про площу приміщення. - для підтвердження наявності відповідної кількості рамп/воріт на складі/складах учасник надає гарантійний лист. • Гарантійний лист на підтвердження наявності холодильного і морозильного обладнання та можливості підтримання діапазону температур +2...+6 оС та -15...-18 оС. • Документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності/-ей складу/-ів, зазначених у довідці, та експлуатаційний дозвіл/-и для складу/-ів, на якому/-их буде зберігатись продукція тваринного походження. На підтвердження інформації щодо складських приміщень (будівель), зазначених у довідці, Учасник ТОВ «ЮТ КОМПАНІ» надав Договір про надання комплексу логістичних послуг від 15 грудня 2024 року № 15-12/24. Проте, Додатки №№ 1-6 до Договору, не містять підпису та печатки. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити Додатки №№ 1-6 з підписом та печаткою. 2. Відповідно до підпунктів 1.5. та 1.6. пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування, у вигляді довідки за формою, а саме: • для товарів, які не потребують особливого температурного режиму транспортування: не менше ніж 17 окремих транспортних засобів загальною вантажопідйомністю не менше 340 т; • для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2….+6 оС): не менше ніж 22 окремих транспортних засобів, обладнаних рефрижераторами* за-гальною вантажопідйомністю не менше 440 т; • для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС): не менше ніж 6 окремих транспортних засобів, обладнаних рефрижера-тором*, загальною вантажопідйомністю не менше 120 т. Для підтвердження наявності вантажного автотранспорту Учасник у складі пропозиції надає: завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання послуг перевезень транспортним/-и засобом/-ами, або договір про надання транспортно-експедиторських послуг тощо. Договори повинні бути дійсними впродовж 2025 року. У випадку, якщо учасником надається договір про надання послуг перевезень транспортним/-и засобом/-ами, або договір про надання транспортно-експедиторських послуг тощо, такий договір повинен містити перелік транспортних засобів, що можуть бути залучені та додатково у складі пропозиції надається гарантійний лист від контрагента (перевізника), яким підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів, у разі визначення учасника переможцем закупівлі із зазначенням конкретного переліку транспортних засобів у разі відсутності такого переліку в договорі. Учасником на підтвердження відповідності даної вимоги надано Довідку про наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування від 09.01.2025 № 16, в якій на підтвердження наявності автотранспорту для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2….+6 оС) та (-15….-18 оС), Учасник надає Договір про надання комплексу логістичних послуг від 15.12.2024 № 15/12/24 з переліком транспортних засобів, але Додатки №№ 1-6 до Договору, не містять підпису та печатки. Разом з цим, загальної вантажопідйомності не достатньо для зазначеного транспорту для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС). Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити Додатки №№ 1-6 з підписом та печаткою до Договору про надання комплексу логістичних послуг від 15.12.2024 № 15/12/24 та підтвердити наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування, а саме для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС). 3. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у вигляді довідки за наведеною нижче формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Примітки: 1 - учасник зазначає інформацію про не менше ніж 4-ох працівників, які виконують функції, вказані в пунктах 6.1-6.5; 2 - учасник зазначає інформацію про не менше ніж 25 працівників, які виконують дану функцію. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності). Для підтвердження наявності менеджера проекту, бухгалтера, відповідального за контроль якості, ІТ-спеціаліста, логістів/диспетчерів/операторів допускається надання цивільно-правової угоди або договору про надання послуг. Одна і та ж особа може бути залучена для виконання не більш ніж 2-х ролей/функцій. Для підтвердження наявності працівників складу (вантажників/комірників тощо) може надаватись інформація та документи про працівників постачальника/виробника/тощо, який буде залучений учасником до виконання умов договору. У разі використання 1 (одного) великого приміщення з кількома температурними режимами загальна кількість працівників має відповідати сумарній потребі у працівниках відповідних температурних режимів. Учасником на підтвердження відповідності даної вимоги надано Довідку з інформацією про працівників від 09.01.2025 року № 10, проте в пункті № 6 Довідки на працівника Трошко Максима Анатолійовича в колонці назва роботодавця не вказано назву роботодавця. А також, особу Трошко Максим Анатолійович залучено більш ніж на 2 ролі/функції згідно наданої Довідки. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити приведену до відповідності Довідку з інформацією про працівників за формою встановленою у додатку 4 до Оголошення. 4. Відповідно до пункту 11 Додатку 7 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. Учасником на підтвердження відповідності даної вимоги надано Довідку про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датований ДО оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2025 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"
#45351684
1 434 107 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2025 13:43
Розцінений постачальником каталог продуктів харчування до Договору № 133.01-25-ХП.pdf укладений
29 січня 2025 13:01
Державний контракт (договір) про закупівлю № 133-01-25-ХП від 27.01.2025.pdf укладений
29 січня 2025 13:01