Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Комишанської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41834774 |
Місцезнаходження: | 42721, Україна , Сумська обл., село Комиші, вул.Київська, буд.16/з |
Контактна особа: |
Лєбєдєва Тетяна Юріївна +380951855465 komushi-viddil-osvitu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2024 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2025 11:27 |
Початок аукціону: | 06 січня 2025 11:28 |
Початок аукціону: | 06 січня 2025 11:28 |
Очікувана вартість: | 1 863 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 319,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2024 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2024 14:30 |
Проект ТД_з розподілом в новій редакції.docx | |
30 грудня 2024 14:30 |
Протокол про внесення змін до тендерногї документації.docx | |
30 грудня 2024 14:30 |
перелік змін.docx | |
30 грудня 2024 14:30 |
Проект ТД_з розподілом в новій редакції.docx | |
30 грудня 2024 14:30 |
Протокол про внесення змін до тендерногї документації.docx | |
30 грудня 2024 14:30 |
перелік змін.docx | |
22 грудня 2024 11:22 |
Проект ТД_з розподілом.docx | |
22 грудня 2024 11:22 |
Проект ТД_з розподілом.docx |
30 грудня 2024 14:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 грудня 2024 14:30 |
Проект ТД_з розподілом в новій редакції.docx
|
|||
30 грудня 2024 14:30 |
Протокол про внесення змін до тендерногї документації.docx
|
|||
30 грудня 2024 14:30 |
перелік змін.docx
|
|||
30 грудня 2024 14:30 |
Проект ТД_з розподілом в новій редакції.docx
|
|||
30 грудня 2024 14:30 |
Протокол про внесення змін до тендерногї документації.docx
|
|||
30 грудня 2024 14:30 |
перелік змін.docx
|
|||
22 грудня 2024 11:22 |
Проект ТД_з розподілом.docx
|
|||
22 грудня 2024 11:22 |
Проект ТД_з розподілом.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідь на звернення в закупівлі.
Кожен учасник має рівні можливості отримати зазначені сертифікати або аналогічні із цього питання в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендерної документації та підтвердити можливість постачання електричної енергії на належному рівні.
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, InternationalOrganizationforStandardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в тендерних закупівлях електричної енергії найчастіше використовуються ISO 14001, 27001, 45001.
Для підтвердження якості процесу постачання електроенергії необхідно отримати сертифікати ISO, а саме для підтвердження відповідності процесів в здійснені його діяльності для виконання договору про постачання електричної енергії в інтересах Замовника. Учасник також може надати аналогічні документи для такого підтвердження відповідно до тендерної документації.
Вимога подання оригіналів сертифікатів відповідності вимогам ДСТУ ISO в тендерній документації є важливим елементом забезпечення якості та дотримання стандартів у виборі постачальника.
- Сертифікати відповідності ДСТУ ISO є підтвердженням того, що постачальник відповідає визначеним стандартам якості.
- Оригінали сертифікатів гарантують, що інформація на них не була змінена або підроблена, забезпечуючи довіру до наданої інформації.
- ДСТУ ISO - це стандарти, які визначають вимоги до системи управління якістю, а також до конкретних видів продукції чи послуг.
- Оригінали сертифікатів вказують на те, що компанія вже успішно проходила аудити та відповідає визначеним стандартам.
- Вимога представлення сертифікатів свідчить про серйозність інтеграції стандартів якості в бізнес-процеси постачальника.
- Довіра до якості продукції чи послуг є важливим фактором в рішенні при виборі постачальника у тендерному процесі.
Загалом, вимога представлення сертифікатів відповідності ДСТУ ISO сприяє вибору надійних та якісних постачальників, забезпечуючи виконання вимог якості та стандартів у процесі вибору та укладання договорів.
З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, замовник зазначає інші вимоги до учасника закупівлі (майбутнього постачальника) згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
ДСТУ EN ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" містить обґрунтування важливості принципів управління якістю для організації, деякі приклади вигод, пов’язаних з принципом, а також приклади типових дій для поліпшення дієвості організації під час застосовування принципу. Принципи управління якістю: орієнтація на замовника; лідерство; задіяність персоналу; процесний підхід; поліпшення; прийняття рішень на підставі фактичних даних; керування взаємовідносинами. Розуміння та керування взаємопов’язаними процесами як системою сприяє результативності та ефективності організації в досягненні її запланованих результатів. Цей підхід дає змогу організації контролювати взаємозв’язки та взаємозалежності процесів системи з тим, щоб уможливити підвищення загальної дієвості організації.
Аудит за ДСТУ ISO 45001:2019 перевіряє встановлення відповідності сертифікованої системи управління охороною здоровʼя та безпекою праці; визначення результативності діючої системи управління охороною здоровʼя та безпекою праці; визначення спроможності системи управління охороною здоровʼя та безпекою праці забезпечувати відповідність Підприємства застосовним законодавчим, регулюючим та договірним вимогам. Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП) спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійно удосконалювати показники у сфері ОЗіБП. Мета системи управління ОЗіБП полягає в тому, щоб забезпечити середовище для управління ризиками у сфері ОЗіБП. Очікуваними результатами функціювання системи ОЗіБП є запобігання травмам і шкоді для здоров’я працівників, а також забезпечення безпечних і здорових умов праці на робочому місці. Відповідно для організації важливо унеможливити або зменшити ризики у сфері ОЗіБП за допомогою проведення результативних запобіжних заходів.
З приводу ДСТУ ISO 14001:2015 необхідно зазначити, що під час здійснення аудиторської перевірки здійснюється аналіз відповідності системи менеджменту підприємства вимогам норм щодо захисту довкілля і забезпечення впевненості в тому, що підприємство здатне надавати послуги, відповідає вимогам діючих нормативних документів, продукція/послуга незадовільної якості завчасно виявляється та вживаються заходи щодо запобігання випуску такої продукції/надання такої послуги. Відповідність даному стандарту в тому числі підтверджує раціональне використання ресурсів; захист біорізноманіття та екосистем; уповільнення зміни клімату; запобігання забруднень навколишнього середовища.
Аудит ДСТУ ISO 27001:2015 показує всім зацікавленим сторонам, що діяльність суб’єкту господарювання відповідає встановленим вимогам щодо створення, впровадження, моніторингу, обслуговування та вдосконалення системи менеджменту інформаційної безпеки від спроб несанкціонованого доступу.
Таким чином, з метою отримання відповідних сертифікатів суб’єкт господарювання не повинен підтверджувати відповідність будь-яким вимогам саме товару, реалізація якого здійснюється, підтверджується лише відповідність порядку здійснення діяльності постачальників. Вимога Замовника щодо надання сертифікатів стосується саме учасників процедури закупівлі, а не предмету закупівлі.
Вимога надання сертифікату ISO 37001 в закупівлі електричної енергії цілком виправдана, оскільки фактично жодна господарська діяльність не може бути вільною від ризиків, пов’язаних із корупційними виплатами. Стандарт ISO 37001 може допомогти організації впровадити необхідні заходи для запобігання, виявлення та реагування на випадки хабарництва. Організації, які отримали сертифікацію і дотримуються цієї системи мають більше можливостей для виявлення ризиків хабарництва; застосовують ефективні механізми запобігання та реагування на ризики хабарництва; загалом покращують оцінку ризиків; завойовують довіру ринку; покращують свою репутацію та імідж; ефективно управляють своїми бізнес-ризиками, включно з тими, які стосуються третіх сторін; проводять дослідження випадків корупції всередині організації до того, як вони стануть відомі широкому загалу. Впровадження системи сприяє зростанню доходів та економії витрат, корпоративній соціальній відповідальності.
Стандарт ISO 50001 визначає вимоги для системи енергетичного менеджменту, що дозволяє підприємству або організації зробити системний підхід до безперервного покращення енергоефективності і енергетичних параметрів. Для досягнення бажаних результатів у сфері
енергозбереження недостатньо лише вживати відповідних заходів, потрібно також систематично здійснювати управління енергоспоживанням, основна задача якого полягає у зниженні витрат на енергоресурси за необхідної їх кількості та якості. Для досягнення ефективного зниження витрат паливно-енергетичних ресурсів промислові підприємства повинні приділяти особливу увагу заходам з підвищення енергетичної ефективності їх використання. На відміну від енергозбереження, спрямованого головним чином на зменшення енергоспоживання, енергоефективність – це ефективне використання енергії. Ефективне використання енергії – це використання меншої кількості енергії для забезпечення того ж рівня енергетичного забезпечення технологічних процесів на виробництві.Енергетика є системоутворюючою, базовою галуззю, основою національної економіки, найважливішим чинником її розвитку. Від сталої роботи та розвитку паливно-енергетичного комплексу сьогодні залежить доля реформ і майбутнього розвитку будь-якої країни, зокрема України.
В отриманні сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 зацікавлені організації, які бажають зменшити ризики, та які розуміють важливість ідентифікації та управління ризиками у своєму ланцюгу постачання, рганізації, що працюють з критичними інфраструктурами. Такі сектори господарювання, як енергетика, транспорт, телекомунікації, які мають критичну інфраструктуру, можуть знайти цей стандарт особливо корисним. Сертифікація за ISO 28000 може покращити довіру клієнтів, забезпечити конкурентні переваги та сприяти загальному управлінню ризиками та безпекою в організації.
Із зазначеного можна дійти висновку, що вимога тендерної документації щодо надання сертифікатів на системи управління стосується лише порядку здійснення діяльності постачальника, не підпадає під регулювання ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT) та вимоги тендерної документації стосовно підтвердження учасниками впровадження та їхньої відповідності вищезазначеним системам управління (менеджменту) не є кваліфікаційним критерієм або вимогами до предмета закупівлі (вимогами щодо сертифікації електричної енергії) у розумінні Закону та цієї тендерної документації, а, як зазначено вище, включені до тендерної документації, керуючись абзацом першим частини третьої статті 22 Закону на підставі діючого законодавства.
Замовник має право включати до тендерної документації вимоги, що не заборонені чинним законодавством. Враховуючи відсутність нормативно-правової заборони на включення до тендерної документації вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікатів про відповідність міжнародним стандартам у різних галузях, Замовником обгрунтовано було прийнято рішення про включення таких вимог до тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 січня 2025 15:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-18-000071 ● 6e01a4798bb0496aabfe6afee59449df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2025 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.02.2025 № 12-З
Cуми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.02.2025 №12-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-12-22-000199-a 22.12.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-19 11:21:24
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ««Електрична енергія» (ДК021:2015:09310000-5 – Електрична енергія)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-22-000199-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-24 10:59:23
Пояснення на запит
На Ваш запит уповноважена особа Відділу освіти Комишанської сільської ради повідомляє, що при оголошенні закупівлі електроенергії було взято до відома високу волатильність ринку електричної енергії, оскільки ціна може змінюватися на понад 10% протягом доби. Тим паче, восени, а саме в холодну пору року ціна постійно зростає, оскільки збільшується споживання, на ринку може виникнути дефіцит. Тому є ризик оголосити закупівлю з низькою ціною і закупівля не відбудеться, оскільки постачальники не будуть зацікавлені в низькій ціні за кВт/год.
Уповноважена особа Відділу освіти Комишанської сільської ради керуючись даними сайту АТ «Оператор ринку» інформація є публічною, тому контролюючі органи, при перевірці підприємства, можуть самостійно перевірити дані на сайті. А також на підставі Комерційної пропозиції було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та розмір бюджетних призначень (додається Комерційна пропозиція та посилання на власний веб-сайт де розміщена інформація про закупівлю електричної енергії).
https://xn----7sbaj0alcnlgh6ae4gxc.xn--j1amh/%d0%be%d1%81%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%bd%d1%96-%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b8%d0%bd%d0%b8/%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%8f-%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%82%d1%80%d0%be%d0%b5%d0%bd%d0%b5%d1%80%d0%b3%d1%96%d1%97/
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-02-24 11:03:10
Пояснення з власної ініціативи
На Ваш запит уповноважена особа Відділу освіти Комишанської сільської ради повідомляє, що при оголошенні закупівлі електроенергії було взято до відома високу волатильність ринку електричної енергії, оскільки ціна може змінюватися на понад 10% протягом доби. Тим паче, восени, а саме в холодну пору року ціна постійно зростає, оскільки збільшується споживання, на ринку може виникнути дефіцит. Тому є ризик оголосити закупівлю з низькою ціною і закупівля не відбудеться, оскільки постачальники не будуть зацікавлені в низькій ціні за кВт/год.
Уповноважена особа Відділу освіти Комишанської сільської ради керуючись даними сайту АТ «Оператор ринку» інформація є публічною, тому контролюючі органи, при перевірці підприємства, можуть самостійно перевірити дані на сайті. А також на підставі Комерційної пропозиції було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та розмір бюджетних призначень (додається Комерційна пропозиція та посилання на власний веб-сайт де розміщена інформація про закупівлю електричної енергії).
https://xn----7sbaj0alcnlgh6ae4gxc.xn--j1amh/%d0%be%d1%81%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%bd%d1%96-%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b8%d0%bd%d0%b8/%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%8f-%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%82%d1%80%d0%be%d0%b5%d0%bd%d0%b5%d1%80%d0%b3%d1%96%d1%97/
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником За результатами проведеного Державною аудиторською службою України в Сумській області моніторингу процедури публічної закупівлі "Електрична енергія" (ДК021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-22-000199-a 03.03.2025 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати перевірки, якою встановлено порушення: - питання відображення закупівлі в річному плані установлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону; -питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону; -встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. За наслідками проведеного моніторингу 07.03.2025 року у Відділі освіти Комишанської сільської ради проведено збори трудового колективу відділу за участю т. в. о. начальника відділу, головного бухгалтера, спеціалістів відділу, на яких розглянуто висновок про результати проведеного моніторингу. В ході проведення зборів т. в. о. начальник відділу освіти Ланчинська А.С., ознайомила присутніх із результатами моніторингу. Уповноваженій особі відділу освіти Лєбєдєвій Т. Ю. було вказано на допущені недоліки та порушення, проведено роз`яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм законодавства у своїй подальшій роботі. Також зобов’язано направити уповноважену особу на навчання щодо підвищення кваліфікації з проведення публічних закупівель для удосконалення своїх навиків та знань чинного законодавства та недопущення у майбутньому даних порушень. За наслідками проведено моніторингу з вищевказаної закупівлі т. в. о. начальника Відділу освіти Ланчинська А. С. видано наказ №10-К/тр від 07.03.2025 року, за наслідком якого із Лєбєдєвої Т.Ю. знято премію в розмірі 30 відсотків за березень 2025 року .
2025-03-07 14:12:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (_)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (_) • усунуто
.
2025-03-10 09:21:58
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2025 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" |
1 584 315,00
UAH з ПДВ
|
1 565 676,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
1 716 341,25
UAH з ПДВ
|
1 574 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" #41447959 |
Рішення скасоване |
1 565 676,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2025 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 січня 2025 08:58
|
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" #41884537 |
Рішення скасоване |
1 574 994,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2025 15:39
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" #41447959 |
Переможець |
1 565 676,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2025 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2025 13:57
|
Додаткова угода _ 1.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2025 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2025 15:34
|
Договір _ 35.pdf | укладений |
11 лютого 2025 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |