Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі Іванівської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради Херсонської області, яка зазнала руйнувань внаслідок ракетно-бомбових ударів та попадання снарядів бойових дій за адресою: с. Іванівка, Бериславський район, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А» (Коригування)
Очікувана вартість
4 394 404,25 UAH
UA-2024-12-20-018497-a 1a44dc751d2a4c8d95f762d7ba1afc67
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плахута Тетяна Вікторівна

+380970089866 plakhuta1711@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 грудня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "АРХАНГЕЛЬСЬКИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ" ВИСОКОПІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24947276
Місцезнаходження: 74022, Україна , Херсонська обл., Високопільський район, селище міського типу Архангельське, вулиця Тараса Шевченка, будинок 44
Контактна особа: Плахута Тетяна Вікторівна
+380970089866
plakhuta1711@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт будівлі Іванівської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради Херсонської області, яка зазнала руйнувань внаслідок ракетно-бомбових ударів та попадання снарядів бойових дій за адресою: с. Іванівка, Бериславський район, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А» (Коригування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74020, Україна, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А, с. Іванівка, Бериславський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

20 грудня 2024 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-21-000041 ● e8af8c02d0404863b3bf232cd3ed59b2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2025 15:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.01.2025 № 4-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 21.01.2025.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
21.01.2025 №4-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-20-018497-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-22 10:09:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Іванівської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради Херсонської області, яка зазнала руйнувань внаслідок ракетно-бомбових ударів та попадання снарядів бойових дій за адресою: с. Іванівка, Бериславський район, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А» (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-20-018497-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «БУД КЕПІТАЛ ГРУПП», з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель?
4. Просимо пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа.
5. Просимо надати інформацію, чому Замовником не враховано зміни внесені до Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинності з 23.10.2024 та не оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в машинозчитувальному форматі визначеному в «Положенні про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-27 19:08:35

Відповідь на запит

У відповідь на ваш запит повідомляємо:
Щодо першого питання
1. При формуванні Технічного завдання для оголошення торгів за предметом: «Капітальний ремонт будівлі Іванівської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради Херсонської області, яка зазнала руйнувань внаслідок ракетно-бомбових ударів та попадання снарядів бойових дій за адресою: с. Іванівка, Бериславський район, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А» (Коригування)» 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, було взято всі технічні та якісні показники відповідно до Проєктно – кошторисної документації, розробленої ФОП Сєркін Ігор Олександрович, згідно з Завданням на проектування.
Очікувану вартість визначено згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (ЗКР додається).

Щодо другого та третього питання
Згідно частини 8 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від
12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова), замовник укладає договір про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
22 квітня 2024 року між Комунальним закладом «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради та Товариством з обмеженою відповідальністю "БУД КЕПІТАЛ ГРУПП" було укладено договір підряду № 4 на виконання капітального ремонту, а саме 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт будівлі Іванівської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради, яка зазнала руйнувань внаслідок ракетно-бомбових ударів та попадання снарядів бойових дій за адресою: с. Іванівка, Бериславський район, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А»), на суму 8 789 051,43 грн. з ПДВ, з урахуванням останньої додаткової угоди. Однак у ході виконання робіт за даним договором, у зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових будівельних робіт, не передбачених проектом, виникла необхідність у проведенні коригування проекту з закупівлі робіт на капітальний ремонт, а саме «Капітальний ремонт будівлі Іванівської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради, яка зазнала руйнувань внаслідок ракетно-бомбових ударів та попадання снарядів бойових дій за адресою: с. Іванівка, Бериславський район, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А» (Коригування). Вищевказані додаткові роботи збільшують обсяг та вартість робіт по даному об’єкту. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту.
Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення процедури закупівлі без застосування відкритих торгів шляхом укладання прямого договору. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника - відповідно внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи тощо не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. Відповідно, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом укладання прямого договору за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених частиною 8 пункту 13 Постанови. Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі Іванівської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради, яка зазнала руйнувань внаслідок ракетно-бомбових ударів та попадання снарядів бойових дій за адресою: с. Іванівка, Бериславський район, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А» (Коригування) , та необхідності виконання додаткових та інших робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт (4 394 404,25 грн) становить 49,99% відсотка від вартості головного (первинного) договору (8 789 051,43 грн з урахуванням останньої додаткової угоди), що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати процедуру закупівлі без застосування відкритих торгів шляхом укладення прямого договору з підстав, визначених згідно частиною 8 пункту 13 Постанови.
Враховуючи, що виконавець первинного договору Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД КЕПІТАЛ ГРУПП" має можливості виконати додаткові роботи по даному об’єкту, доцільно в якості виконавця вищевказаних додаткових і таких, що витікають з них, залишкових будівельних робіт, що встановлені в ході проведення обстежень, обрати саме Товариством з обмеженою відповідальністю "БУД КЕПІТАЛ ГРУПП" , що дозволить:
- дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є підстави здійснити закупівлю шляхом укладання договору на закупівлю робіт загальною вартістю додаткових робіт
4 394 404,25 грн., що становить 49,99% відсотка від вартості головного (первинного) договору 8 789 051,43 грн з урахуванням останньої додаткової угоди, та не перевищує 50 відсотків. Відповідно до частини 8 пункту 13 Постанови - необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника протягом трьох років після укладення договору про закупівлю та якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера уповноваженою особою було прийнято рішення про укладання договору без застосування відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту згідно робочого проекту «Капітальний ремонт будівлі Іванівської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради, яка зазнала руйнувань внаслідок ракетно-бомбових ударів та попадання снарядів бойових дій за адресою: с. Іванівка, Бериславський район, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А» (Коригування).

Щодо четвертого питання
Згідно частини пункту 13 Постанови у разі укладання договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Замовником при оголошенні закупівлі було дотримано цієї вимоги (копію надаємо).
Закупівлю було оголошено на майданчику ДЗО.
Крім того, якщо проаналізувати положення пункту 13 Особливостей, можемо зробити висновок про те, що як обґрунтування може виступати інший документ. Чинне законодавство не визначає, що це може бути за документ.

Щодо п’ятого питання
Замовником було враховано зміни, внесені до Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинності з 23.10.2024 та оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в машинозчитувальному форматі визначеному в «Положенні про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835. А саме, Замовником оприлюднено разом з договором файл «підсумкова відомість ресурсів в машинозчитувальному форматі». Відповідно до абзацу 5 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 385 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. До машинозчитувального формату відноситься pdf, перетворений з word. Наданий файл Замовника є файл pdf, перетворений з word.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-28 14:30:39

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Іванівської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради Херсонської області, яка зазнала руйнувань внаслідок ракетно-бомбових ударів та попадання снарядів бойових дій за адресою: с. Іванівка, Бериславський район, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А» (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-20-018497-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати документи, які підтверджують необхідність в проведенні додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт), які не були передбачені в первинній проєктно-кошторисній документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі Іванівської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради, яка зазнала руйнувань внаслідок ракетно-бомбових ударів та попадання снарядів бойових дій за адресою: с. Іванівка, Бериславський район, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А», що виникли безпосередньо в процесі виконання будівельних робіт, та були не передбачені основним договором підряду від 22.04.2024 № 4.
Також, просимо надати укладений договір підряду від 22.04.2024 № 4 з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього та посилання на номер ID основної процедури закупівлі.
2. Поясніть, чому Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі (Протокол від 19.12.2024 № 55 щодо прийняття рішення уповноваженою особою) не погоджено (затверджено) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника в порушення пункту 13 Особливостей?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-30 13:13:08

відповідь на запит

Щодо першого питання:
1. На підтвердження необхідності в проведенні додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт), які не були передбачені в первинній проєктно-кошторисній документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі Іванівської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради, яка зазнала руйнувань внаслідок ракетно-бомбових ударів та попадання снарядів бойових дій за адресою: с. Іванівка, Бериславський район, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А», що виникли безпосередньо в процесі виконання будівельних робіт, та були не передбачені основним договором підряду від 22.04.2024 № 4, надаємо копії дефектних актів (Додаток 1).
Також надаємо копію договору підряду від 22.04.2024 № 4 (Додаток 2).
Посилання на номер ID основної процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Іванівської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради, яка зазнала руйнувань внаслідок ракетно-бомбових ударів та попадання снарядів бойових дій за адресою: с. Іванівка, Бериславський район, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А» - UA-2024-04-04-006874-a.

Щодо другого питання
Відповідно до пункту 13 Особливостей «Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника».
Уповноважена особа - службова (посадова) чи інша особа Замовника, яка є працівником Замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення закупівель згідно із Законом на підставі наказу керівника Замовника.
Наказом від 03 червня 2024 року № 41-к директором Комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради призначено уповноважену особу за організацію та проведення процедур закупівель.
Відповідно до Положення про уповноважену особу за організацію та проведення закупівель Комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради, затвердженого наказом від 03 січня 2024 року № 3 уповноважена особа приймає рішення та підписує в межах своєї компетенції відповідні документи. Усі рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
А отже, протокол від 19.12.2024 № 55 щодо прийняття рішення уповноваженою особою підписано визначеною та уповноваженою керівником особою Замовника.

Додатки:
Додаток 1 – Дефектні акти
Додаток 2 - Договір підряду від 22.04.2024 № 4

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2025-01-30 13:21:30

Пояснення з власної ініціативи

У відповідь на ваш запит надаємо додаткову угоду на зменшення договору

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-30 18:57:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Іванівської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради Херсонської області, яка зазнала руйнувань внаслідок ракетно-бомбових ударів та попадання снарядів бойових дій за адресою: с. Іванівка, Бериславський район, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А» (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-20-018497-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): просимо надати підтверджуючий документ, який дає право уповноваженій особі приймати рішення та підписувати обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до абзацу тридцять першого пункту 13 Особливостей № 1178.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-31 16:47:31

відповідь

У відповідь на Ваш запит надаємо копію Положення про фахівця з публічних закупівель (уповноважену особу), в якому зазначено його права і обов’язки.

Додатки:
Додаток 1 – Положення про фахівця з публічних закупівель
Додаток 2 – Наказ на прийняття Жука Б.І.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На усунення порушень, виявлених під час проведення моніторингу Держаудитслужбою процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Іванівської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради Херсонської області, яка зазнала руйнувань внаслідок ракетно-бомбових ударів та попадання снарядів бойових дій за адресою: с. Іванівка, Бериславський район, Херсонська область, вул. Перемоги 34-А» (Коригування), Комунальний заклад «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради» (надалі – Комунальний заклад) оприлюднив в електронній системі закупівель договір підряду та додатки до договору у машинозчитувальному форматі. Документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси в машинозчитувальному форматі оприлюднено у файлі «підсумкова відомість ресурсів в машинозчитувальному форматі» 20.12.2024. Комунальний заклад зобов’язується в подальшому не припускати порушень вимог абзацу тридцять дев’ятого пункту 13 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, буде посилено контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі за дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняти міри щодо недопущення порушень з боку проведення процедур публічних закупівель.

2025-02-11 20:43:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 лютого 2025
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 21/0010/2025пр
Дата публікації: 04 березня 2025
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП

Документи:

04 березня 2025 11:37
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД КЕПІТАЛ ГРУПП»
#45147040
Переможець 4 394 404,25
UAH з ПДВ
20 грудня 2024 16:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2025 15:01
ДОГОВІР _ 19 від 19.12.2024 в машинозчитувальному форматі.pdf зміни до договору
17 лютого 2025 14:22
підсумкова відомість ресурсів в машинозчитувальному формтаті укладений
20 грудня 2024 16:32
підписаний контракт укладений
20 грудня 2024 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо усунення порушень виявлених в результаті проведеного моніторингу Держаудитслужбою
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML