Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі для розміщення внутрішньо переміщених осіб за адресою: Черкаська обл., Уманський р-н, с. Томашівка, вулиця Центральна, будинок 5
Очікувана вартість
36 293 777,00 UAH
UA-2024-12-18-022201-a ● bd20c5b744204ab2a23c3c85bd986144
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43991527 |
Місцезнаходження: | 20340, Україна , Черкаська обл., село Паланка, вул.Грушевського, будинок 11 |
Контактна особа: |
Чебан Валентина +474433176 tcso_um11@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2024 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2025 17:29 |
Початок аукціону: | 03 січня 2025 13:09 |
Початок аукціону: | 03 січня 2025 13:09 |
Очікувана вартість: | 36 293 777,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 181 468,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії у розмірі 100 000 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Учасник повинен завантажити скан-копію гарантії з накладеним КЕП банку-гаранта в електронній системі закупівель." |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 2 та додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція будівлі для розміщення внутрішньо переміщених осіб за адресою: Черкаська обл., Уманський р-н, с. Томашівка, вулиця Центральна, будинок 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі проміжними платежами в сумі, що не перевищує 70% вартості Договору, при наявності коштів на фінансування закупівлі на реєстраційному рахунку Замовника. Замовник має право сплатити Підряднику аванс в розмірі до 30 відсотків вартості річного обсягу робіт в поточному бюджетному періоді шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах ДКС у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на придбання і постачання необхідних для виконання будівельних робіт матеріалів, протягом трьох місяців після одержання авансу, з наданням підтвердних документів органам ДКС для здійснення платежів. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику та протягом не більше ніж 3 робочих днів після завершення вказаного тримісячного терміну. Суми авансу та строки його сплати Підряднику визначаються згідно плану фінансування робіт. Сторони можуть узгодити сплату авансу згідно умов цього пункту від річного обсягу робіт в бюджетному періоді 2025 р. та згідно плану фінансування робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 120 календарних днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Інші умови оплати - згідно розділу 15 додатку 1 до тендерної документації; | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється після завершення виконання робіт Підрядником та готовності об’єкта до експлуатації з отриманням відповідних підтвердних документів (сертифікат, або декларація, тощо, та якщо отримання таких документів передбачено чинним законодавством), у порядку згідно п. 15.2. Договору; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, за винятком випадків, передбачених тендерною документацією; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2024 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2024 16:13 |
Додаток 3 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі, відомісь ресурсів) НОВА РЕ.docx | |
18 грудня 2024 18:03 |
Додаток 1 до тендерної докуметації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx | |
18 грудня 2024 18:01 |
додаток 5 до тендерної документації.docx | |
18 грудня 2024 18:01 |
Додаток 4 до тендерної документації (Перелік документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції).docx | |
18 грудня 2024 18:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Томашівка (1).docx | |
18 грудня 2024 18:01 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі.зведені роботи).rtf |
20 грудня 2024 16:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 грудня 2024 16:13 |
Додаток 3 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі, відомісь ресурсів) НОВА РЕ.docx
|
|||
18 грудня 2024 18:03 |
Додаток 1 до тендерної докуметації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
|
|||
18 грудня 2024 18:01 |
додаток 5 до тендерної документації.docx
|
|||
18 грудня 2024 18:01 |
Додаток 4 до тендерної документації (Перелік документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції).docx
|
|||
18 грудня 2024 18:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Томашівка (1).docx
|
|||
18 грудня 2024 18:01 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі.зведені роботи).rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимагаємо внести зміни
Дата подання: 19 грудня 2024 18:21
Дата відповіді: 20 грудня 2024 11:06
Шановний замовник, Відповідно додатку 3 ТД, розділ II. Будівельні машини і механізми замовник зазначає необхідність наявності в учасника закупівлі матеріально-технічної бази (будівельних машин та механізмів) для здійснення даної закупівлі, звертаємся з вимогою внести зміни в технічне завдання та виключити застосування «Крани баштові, вантажопідйомність 5 т, Крани баштові, вантажопідйомність 8 т, Крани баштові, вантажопідйомність 12,5 т» адже використання зазначеної техніки не можливе для даного виду будівництва та порушує вимоги наказу Мінрегіонбуду України від 27.08.2008 № 385 а саме ДБН В.1.2-12-2008 "Будівництво в умовах ущільненої забудови. Вимоги безпеки" та приводить до неможливості дотримання безпечності виробничого процесу з реалізації прийнятих у проектній документації об'ємно-планувальних і конструктивних рішень, зауважимо що, відповідно до п. 5.9 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказ Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 № 281 (далі-Настанова) «При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.», вимагаємо в нести зміни в ТД, а саме технічне завдання та видалити «Крани баштові, вантажопідйомність 5 т, Крани баштові, вантажопідйомність 8 т, Крани баштові, вантажопідйомність 12,5 т».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне:
1. Щодо зазначених у тендерній документації будівельних машин та механізмів
У технічному завданні тендерної документації передбачено застосування баштових кранів вантажопідйомністю 5 т, 8 т та 12,5 т, які відповідають проектно-кошторисній документації, затвердженій у встановленому порядку, і є необхідними для виконання робіт із врахуванням обсягів та специфіки будівництва.
2. Щодо відповідності нормативним документам
Тендерна документація сформована відповідно до чинних вимог, зокрема ДБН В.1.2-12-2008 «Будівництво в умовах ущільненої забудови. Вимоги безпеки». Врахування цих положень забезпечено шляхом проектування будівельних процесів, зокрема передбачено належні заходи безпеки та технологічні рішення, які відповідають нормативним актам.
3. Щодо обмежень використання будівельних машин
Якщо внаслідок специфічних умов будівництва виникає необхідність заміни будівельних машин, це питання має вирішуватися під час укладення договору чи виконання робіт шляхом застосування механізмів, передбачених Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону України № 281 від 01.11.2021. При цьому забезпечення дотримання технології та показників якості залишається обов’язком підрядника.
4. Щодо змін до технічного завдання
На момент формування тендерної документації та визначення умов закупівлі враховано відповідність проектно-кошторисної документації, що є невід’ємною частиною процедури. Вилучення зазначених будівельних машин з технічного завдання може призвести до неможливості реалізації робіт у передбаченій технологічній послідовності.
Таким чином, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
1. Щодо зазначених у тендерній документації будівельних машин та механізмів
У технічному завданні тендерної документації передбачено застосування баштових кранів вантажопідйомністю 5 т, 8 т та 12,5 т, які відповідають проектно-кошторисній документації, затвердженій у встановленому порядку, і є необхідними для виконання робіт із врахуванням обсягів та специфіки будівництва.
2. Щодо відповідності нормативним документам
Тендерна документація сформована відповідно до чинних вимог, зокрема ДБН В.1.2-12-2008 «Будівництво в умовах ущільненої забудови. Вимоги безпеки». Врахування цих положень забезпечено шляхом проектування будівельних процесів, зокрема передбачено належні заходи безпеки та технологічні рішення, які відповідають нормативним актам.
3. Щодо обмежень використання будівельних машин
Якщо внаслідок специфічних умов будівництва виникає необхідність заміни будівельних машин, це питання має вирішуватися під час укладення договору чи виконання робіт шляхом застосування механізмів, передбачених Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону України № 281 від 01.11.2021. При цьому забезпечення дотримання технології та показників якості залишається обов’язком підрядника.
4. Щодо змін до технічного завдання
На момент формування тендерної документації та визначення умов закупівлі враховано відповідність проектно-кошторисної документації, що є невід’ємною частиною процедури. Вилучення зазначених будівельних машин з технічного завдання може призвести до неможливості реалізації робіт у передбаченій технологічній послідовності.
Таким чином, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Надайте обґрунтування необхідності
Дата подання: 19 грудня 2024 18:34
Дата відповіді: 20 грудня 2024 16:15
Учасником процедури закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог передбачених частиною 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника Додаток № 3 ТД містить посилання на конкретну торгову марку та виробника (Carrier, MAXUS, Electro, Rittal та інші ) у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент" зазначену позицію також висловлює Комісія ДАСУ. Вимагаємо негайно внести зміни в ТД, та надати обґрунтування необхідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Недоліки виправлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2025 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" |
31 359 403,08
UAH з ПДВ
|
31 359 403,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ" |
32 904 879,60
UAH з ПДВ
|
32 723 410,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" |
34 493 520,59
UAH з ПДВ
|
32 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" |
35 007 810,07
UAH з ПДВ
|
35 007 810,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" #41329917 |
Очікує рішення |
31 359 403,08
UAH з ПДВ
|
03 січня 2025 13:44
|