Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект навчального обладнання для навчального кабінету "Захист України" ДК39162110-9 Навчальне приладдя (Дошка пластикова для іммобілізації хребта (спінальна дошка) Ноші (м’які) Ноші (жорсткі) Ремені для дошки для іммобілізації хребта Фіксатор голови для дошки для іммобілізації Шина для кінцівок (типу UNO Emergency Splint) Аптечка стандартна індивідуальна Аптечний тактичний рюкзак бойового медика Наплічник (рюкзак) тактичний (25-40 л) Окуляри тактичні з чохлом Патрони навчальні Респіратор Світловідбивний жилет Стропи евакуаційні Термоковдра (типу накидка рятувальна) Повітроводна трубка «рот у рот» Бинт гемостатичний або його імітація Марля мед. гігроскопічна Бинт еластичний Пов’язка оклюзійна (наліпка) Комір шийний іммобілізаційний Мішок ручної вентиляції легень (типу Амбу) Ножиці атравматичні для розрізання одягу Пов’язки тиснучі (бандажі) різних моделей Турнікет Електронні ресурси Карти навчальні (комплект))
Очікувана вартість
194 384,00 UAH
UA-2024-12-05-020576-a 42ff39fe4bd64372a89236450659a7a5
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Юревич

+380969860818 viktoriia_yurevych@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОРОСТЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22061321
Місцезнаходження: 11501, Україна , Житомирська обл., Коростень, Коростенський р-н місто Коростень вул.Грушевського будинок 21 Б
Контактна особа: Вікторія Юревич
+380969860818
viktoriia_yurevych@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2024 20:13
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2024 00:00
Очікувана вартість: 194 384,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 971,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект навчального обладнання для навчального кабінету "Захист України" ДК39162110-9 Навчальне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11501, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського 21Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2024
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 грудня 2024 19:30

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 грудня 2024 20:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2024 20:13
ТД.doc
05 грудня 2024 19:30
Додаток 2 цінова пропозиція.doc
05 грудня 2024 19:30
Додаток 5.docx
05 грудня 2024 19:30
ДОДАТОК №3.docx
05 грудня 2024 19:30
Додаток 4 проект договору.doc
05 грудня 2024 19:30
додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-13-000030 ● c7244ca580a8405b92403236cdca3420
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2025 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.01.2025
№ 2-з

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.01.2025 № 2-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2024-12-05-020576-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-14 09:46:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-05-020576-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.

1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?

2) Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Таким чином повідомлення про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю було оприлюднено від 20.12.2024 року.
Однак, на дату публікації рішення про проведення моніторингу 13.01.2025 року, тобто на 25 день, відсутній оприлюднений в електронній системі закупівель договір про закупівлю.
Отже, поясніть, чи укладався Вами з ТОВ «Технологічні ІТ Рішення» договір про закупівлю?
У разі укладання договору про закупівлю, надайте укладений договір про закупівлю.

3) Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - ДК 021:2015).
Згідно пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (далі - Порядок № 708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником, зокрема, за показником четвертої цифри ДК 021:2015.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації закуповується Шкільні меблі, які ви визначили за кодом ДК 021:2015 39160000-1.
Однак, з урахуванням вимог пункту 3 розділу I Порядку № 708 закупівля турнікету пункт 1.26 технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації повинна закуповуватися відповідно за кодом ДК 021:2015 33190000-8, нош (м’які, жорсткі ), фіксатора голови для дошки для іммобілізації, шини для кінцівок, аптечки стандартної індивідуальної, пов’язки оклюзійної (наліпка) та термоковдри (типу накидка рятувальна) пункти 1.2, 1.3, 1.5, 1.6, 1.7, 1.16 та 1.21 технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації повині закуповуватися відповідно за кодом ДК 021:2015 33190000-8, ременя для дошки для іммобілізації хребта пункт 1.4 технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації повинна закуповуватися відповідно за кодом ДК 021:2015 35110000-8, аптечного тактичного рюкзака бойового медика пункт 1.8 технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації повинна закуповуватися відповідно за кодом ДК 021:2015 18930000-7, наплічника (рюкзак) тактичного (25-40 л) пункт 1.9 технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації повинна закуповуватися відповідно за кодом ДК 021:2015 18930000-7, респіратор пункт 1.12 технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації повинна закуповуватися відповідно за кодом ДК 021:2015 35810000-5, бинт гемостатичний або його імітація, Марля мед. Гігроскопічна та Пов’язки тиснучі (бандажі) різних моделей пункти 1.18, 1.19 та 1.25 технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації повинні закуповуватися відповідно за кодом ДК 021:2015 33140000-3, бинт еластичний пункт 1.20 технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації повинна закуповуватися відповідно за кодом ДК 021:2015 33170000-2.
Також, відповідно до вимог підпункту 5 пункту 21 Особливостей встановлено імперативну умову, що договір про закупівлю є нікчемним, у разі, коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Таким чином, у разі укладання договору про закупівлю відповідно до норм підпункту 5 пункту 21 Особливостей, укладений договір про закупівлю є нікчемним правочином.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-17 17:00:16

Відповідь на звернення

1.Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі , розміру , витрат та очікувана вартість закупівлі визначення письмовим обґрунтуванням закупівлі, що розміщена на веб-сторінці Коростенського міського ліцею. Інформація доступна за посиланням https://kmg-kor.e-schools.info/pages/tenderi
2. З ТОВ «Технологічні ІТ Рішення» був укладений договір (додається сканкопія)
3. Предмет закупівлі визначений як комплект навчального обладнання для кабінету «Захист України» за ДК 39162110-9 Навчальне приладдя, що зазначено у плану закупівлі . у Додатку 2 до тендерної документації закуповуються Шкільні меблі , що є загальним ДК для данної закупівлі 391600000-1 Шкільні меблі.
ДК 39162110-9 Навчальне приладдя є більш розгорнутим, так як ДК 391600000-1 Шкільні меблі це загальний ДК.
У Додатку 2 визначено перелік позицій закупівлі які має містити комплект навчального обладнання.
Закупівлі окремих елементів комплекту не проводилася, так як кошти субвенції на обладнання кабінету «Захист України» спрямовані на КЕКВ 3110.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2025-01-17 17:03:39

Відповідь на звернення

1.Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі , розміру , витрат та очікувана вартість закупівлі визначення письмовим обґрунтуванням закупівлі, що розміщена на веб-сторінці Коростенського міського ліцею. Інформація доступна за посиланням ……..
2. З ТОВ «Технологічні ІТ Рішення» був укладений договір (додається сканкопія)
3. Предмет закупівлі визначений як комплект навчального обладнання для кабінету «Захист України» за ДК 39162110-9 Навчальне приладдя, що зазначено у плану закупівлі . у Додатку 2 до тендерної документації закуповуються Шкільні меблі , що є загальним ДК для данної закупівлі 391600000-1 Шкільні меблі.
ДК 39162110-9 Навчальне приладдя є більш розгортутим, так як ДК 391600000-1 Шкільні меблі це загальний ДК.
У Додатку 2 визначено перелік позицій закупівлі які має містити комплект навчального обладнання.
Закупівлі окремих елементів комплекту не проводилася, так як кошти субвенції на обладнання кабінету «Захист України» спрямовані на КЕКВ 3110

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2025-01-17 17:13:45

Відповідь на звернення

У відповідь на Ваше звернення надаю наступну інформацію:

1.Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі , розміру , витрат та очікувана вартість закупівлі визначення письмовим обґрунтуванням закупівлі, що розміщена на веб-сторінці Коростенського міського ліцею. Інформація доступна за посиланням https://kmg-kor.e-schools.info/pages/tenderi
2. З ТОВ «Технологічні ІТ Рішення» був укладений договір (додається сканкопія)
3. Предмет закупівлі визначений як комплект навчального обладнання для кабінету «Захист України» за ДК 39162110-9 Навчальне приладдя, що зазначено у плану закупівлі . у Додатку 2 до тендерної документації закуповуються Шкільні меблі , що є загальним ДК для данної закупівлі 391600000-1 Шкільні меблі.
ДК 39162110-9 Навчальне приладдя є більш розгорнутим, так як ДК 391600000-1 Шкільні меблі це загальний ДК.
У Додатку 2 визначено перелік позицій закупівлі які має містити комплект навчального обладнання.
Закупівлі окремих елементів комплекту не проводилася, так як кошти субвенції на обладнання кабінету «Захист України» спрямовані на КЕКВ 3110.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2025-02-03 18:29:02

Виконання зобов'язання щодо заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому

Інформуємо Вас, що за результатами висновку ДАСУ КМЛ №4 здійснено наступні заходи щодо застосування відповідних наслідків нікчемності договору, а саме направлено офіційний лист постачальнику ТОВ "Технологічні ІТ рішення" з проханням розірвати договір та виконати умови абз. 1 ст. 216 ЦКУ а саме: у разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.
Враховуючи особливості побудови електронної системи закупівель публікація договору № 32 від 20.12.2024 р. та звіту про виконання ( закриття або розірвання договору) технічно неможлива.
Скріни з системи додаються.

Просимо Вас надати роз'яснення яким чином ми маємо опублікувати договір №32 від 20.12.2024р та його розірвання, якщо через електронну систему це не є можливим.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформуємо Вас, що за результатами висновку ДАСУ КМЛ №4 здійснено наступні заходи щодо застосування відповідних наслідків нікчемності договору, а саме направлено офіційний лист постачальнику ТОВ "Технологічні ІТ рішення" з проханням розірвати договір та виконати умови абз. 1 ст. 216 ЦКУ а саме: у разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування. Враховуючи особливості побудови електронної системи закупівель публікація договору № 32 від 20.12.2024 р. та звіту про виконання ( закриття або розірвання договору) технічно неможлива. Скріни з системи додаються. Просимо Вас надати роз'яснення яким чином ми маємо опублікувати договір №32 від 20.12.2024р та його розірвання, якщо через електронну систему це не є можливим.

2025-02-03 18:32:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2025-02-14 09:12:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" 194 208,00
UAH з ПДВ
194 208,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 грудня 2024 14:47
Електронний підпис
23 грудня 2024 14:46
документи переможця.pdf
23 грудня 2024 14:46
Витяг.zip
23 грудня 2024 14:46
Довідка.zip
12 грудня 2024 22:25
Електронний підпис
12 грудня 2024 22:23
порівняльна таблиця.pdf
12 грудня 2024 22:23
Завірений Додаток 1.pdf
12 грудня 2024 22:23
тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2024 22:23
п. 47 Особливостей.pdf
12 грудня 2024 22:23
Проект договору.pdf
12 грудня 2024 22:23
Сертифікати ISO.pdf
12 грудня 2024 22:23
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"
#42116114
Переможець 194 208,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2024 20:13

Документи

20 грудня 2024 20:13
Довідка НАЗК
20 грудня 2024 20:13
Електронний підпис
20 грудня 2024 20:11
ПРОТОКОЛ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2024 20:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"
#42116114
194 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2024 20:13
Довідка НАЗК
20 грудня 2024 20:13
Електронний підпис
20 грудня 2024 20:11
ПРОТОКОЛ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2025 16:55
Додаткова угода (2).pdf укладений
12 лютого 2025 16:51
Електронний підпис укладений
04 лютого 2025 16:32
договір 194208.PDF укладений
04 лютого 2025 16:30
протокол (1).PDF укладений
04 лютого 2025 16:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2024 — 26 грудня 2024
Сума оплати за договором: 194 208,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 368,00 UAH)
Причини розірвання договору: Визнання договору нікчемним