Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)
Очікувана вартість
3 192 588 000,00 UAH
UA-2024-12-02-017076-a ● 6ef10f659e8a4481b5aeef31723c54be
Спрощена закупівля
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Вебсайт: | https://dotua.org/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Владислав Павленко +380934784970 v.pavlenko@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2024 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 192 588 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-03-10-01-001-0001
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо проєкту договору
Дата подання: 04 грудня 2024 17:36
Дата відповіді: 04 грудня 2024 17:51
Поштивий Замовнику!
Чому категорія Б вказана у проєкті договору, а в каталозі категорія В, це ще одна категорія?
Відповідь: Доброго дня!
Інформуємо, що в Каталозі категорія Б позначена латинською В. Це одна і та сама категорія.
Інформуємо, що в Каталозі категорія Б позначена латинською В. Це одна і та сама категорія.
щодо тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2024 17:50
Дата відповіді: 05 грудня 2024 10:40
Просимо дати пояснення скільки може бути укладено договорів з учасником за результатами проведення даної спрощеної закупівлі
Відповідь: Шановний Учаснику,
Інформуємо, що за результатами проведення спрощеної закупівлі, з одним учасником може бути укладений один договір. Звертаємо увагу, що замовником внесені відповідні зміни/уточнення до Оголошення
Інформуємо, що за результатами проведення спрощеної закупівлі, з одним учасником може бути укладений один договір. Звертаємо увагу, що замовником внесені відповідні зміни/уточнення до Оголошення
Прохання надати роз'яснення та внести зімни
Дата подання: 05 грудня 2024 14:12
Дата відповіді: 06 грудня 2024 08:41
Відповідно до вимог пункту 1 додатку 4 Оголошення Замовником зазначено:
Наявність в учасника складського/-их приміщень, які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань, з наступними параметрами:
1.1. Для товарів, які не потребують особливого температурного режиму зберігання:
- загальна площа сухих складів – не менше ніж 2000 кв.м;
- кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-х;
1.2. Для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6 оС):
- загальна площа складів – не менше ніж 2800 кв.м;
- кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-ох;
1.3. Для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС):
- загальна площа складів – не менше ніж 600 кв.м;
- кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 2-ох;
Загальна кількість складських приміщень, які вказуються в довідці, не повинна бути більше 4-х (чотирьох).
Просимо роз’яснити замовника, яким чином кількість приміщень впливає на якість виконання учасником зобов’язань за договором. Вимога стосовно того, що складські приміщення загальною площею 5400 квадратних метрів повинні бути розмішені у не більше як чотирьох приміщеннях дискримінує більшість учасників, у яких є необхідна квадратура у відповідних температурних режимах, але складські приміщення розміщуються в 10 або 20 приміщеннях однієї будівлі, чи інших будівлях за різними адресами. За для проведення більш конкурентної процедури просимо внести зміни та видалити вимогу, яка обмежує складські приміщення за їх кількістю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога встановлена задля можливості забезпечення вхідного контролю якості товарів, які будуть постачатись на потужності Постачальника, шляхом забезпечення присутності на потужностях представників ДОТ. Складським приміщенням, в контексті вимоги, вважається будівля, яка може бути поділена на внутрішні приміщення з різними температурними режимами.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 05 грудня 2024 14:46
Дата відповіді: 06 грудня 2024 08:42
У проєкті договору пункті 4.2.3. зазначено обов`язок Постачальника надавати замовлення Виробнику (продавцю) за 4 дні, але пункт 4.2.2. суперечить цьому , так як зміни будуть відомі Постачальнику лише за 3 дні. А отже, по –перше, буде порушуватися пункт 4.2.3, а по-друге - на розподільчий склад буде привезено або більш чим потрібно продуктів (наприклад молочних продуктів і вони будуть псуватися), або менше привезуть і тоді невистачить на доставку у військові частини. Просимо привести у відповідність умови договору для ефективного виконання сторонами своїх обов`язків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни зазвичай відбуваються із 5-7% замовлень та не стосуються всього асортименту. Більшість з них відбувається більше ніж за 3 дні, про що ДП "ДОТ" день-у-день інформує Постачальника.
Для надійності і сталості поставок рекомендуємо мати певний перехідний залишок на складі. Терміни поставки у різних ВЧ відрізняються - тому не буде ситуації, коли весь обсяг замовлення потрібно вивезти в 1 день. Тому за рахунок цих факторів вимога надавати замовлення виробнику не пізніше ніж за 4 дні реалістична.
Для надійності і сталості поставок рекомендуємо мати певний перехідний залишок на складі. Терміни поставки у різних ВЧ відрізняються - тому не буде ситуації, коли весь обсяг замовлення потрібно вивезти в 1 день. Тому за рахунок цих факторів вимога надавати замовлення виробнику не пізніше ніж за 4 дні реалістична.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 05 грудня 2024 14:47
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:02
Просимо уточнити чи вимоги додатку №3 «Вимоги до товару та порядок здійснення контролю за якістю товару» відносяться тільки до Постачальника і до товарів категорії Б?
Відповідь: Контроль стосується всіх товарів незалежно від груп
Щодо умов договору
Дата подання: 05 грудня 2024 14:48
Дата відповіді: 06 грудня 2024 08:43
Вірно ми розуміємо, що відповідно до проєкту Договору на продукти категорії Б визначає постачальників саме Замовник?
Відповідь: Замовник визначатиме постачальників (виробників) продуктів тільки на товари категорії А.
Прохання надати роз’яснення
Дата подання: 05 грудня 2024 14:51
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:48
Просимо пояснити, чому Замовник визначив ціну у додатку № 14 на продукти категорії А, а калорійність не зазначено?
Відповідь: Калорійність буде визначено замовником на етапі підписання договору з переможцем
Прохання надати роз’яснення
Дата подання: 05 грудня 2024 14:52
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:48
Просимо пояснити, чому Замовник визначив ціну у додатку № 14 на продукти категорії А, а калорійність не зазначено?
Чи не буде так, що учасник визначить самостійно калорії по категорії А, а після проведених сигнальних торгів Замовником будуть обрані постачальники, що зазначать інші показники Ккал?
Так як невідповідність показника Ккал тягне до відповідальності постачальника, а також відмови під приймання товару Отримувачами (п.5.11. і 5.12.) необхідно урегулювати дане питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Теж саме, буде визначено і зафіксовано замовником на етапі підписання договору
Буде встановлено мінімальний показник калорійності, відхилення в більший бік не буде тягнути за собою відповідності постачальника
Буде встановлено мінімальний показник калорійності, відхилення в більший бік не буде тягнути за собою відповідності постачальника
Щодо проєкту договору
Дата подання: 05 грудня 2024 14:55
Дата відповіді: 06 грудня 2024 08:49
Пункт 3.12. договору зобов`язує постачальника здійснити оплату Виробнику (продавцю). Просимо уточнити оплата здійснюється пропорційно оплаченим актам Замовника? тобто тільки за ті продукти, що оплатив Замовник по акту приймання товару і які зазначені в додатку до акту приймання товару? І правильно ми розуміємо, що цей розрахунок здійснюється після виконання Договору , тобто остаточної оплати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оплата Постачальнику відбувається під час виконання договору за підписаними актами приймання товару між Отримувачами та Постачальником. Більшість актів складаються протягом 7-10 днів від дати поставки товару на військову частину. Далі після звірки із військовою частиною і надходження акту до ДП "ДОТ" відбувається перевірка і оплата. Це займає в середньому тиждень.
Взаєморозрахунки між постачальником і виробником відбуваються згідно Договору про співпрацю та фактичних договірних відносин.
Взаєморозрахунки між постачальником і виробником відбуваються згідно Договору про співпрацю та фактичних договірних відносин.
Щодо умов договору
Дата подання: 05 грудня 2024 14:57
Дата відповіді: 06 грудня 2024 08:58
В преамбулі договору зазначено, що сервісна складова відображається у Специфікації (Додаток №1 до Договору) та застосовується для розрахунків між Сторонами.
А в пункті 3.1. зазначено. що розрахунок здійснюється відповідно до Акту приймання товару. Але в акті приймання товару відсутній показник «сервісна складова» для розрахунку . Просимо пояснити як буде здійснюватися розрахунок за сервісну складову.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки предметом закупівлі є саме товар (комплект), то сервісна складова має бути включена у ціну такого товару, а саме врахована у вартості продуктів харчування категорії "А". Таким чином, розрахунок буде здійснюватись відповідно до актів приймання товарів, в яких до вартосиі комплекту вже включено сервісну складову.
Прохання надати роз’яснення
Дата подання: 05 грудня 2024 14:58
Дата відповіді: 06 грудня 2024 08:45
Просимо пояснити: в Оголошенні зазначено, що Розмір сервісної складової має бути зменшений пропорційно зменшенню ціни за комплект за формулою. Але не зазначено саме коли має бути зменшений.
Відповідь: сервісна складова за результатом аукціону = 12,5грн * (сума Цін за кг (шт) нормовидачі на 1 військового продуктів категорії Б за резульататами аукціону / сума Цін за кг (шт) нормовидачі на 1 військового продуктів категорії Б початкова)
Щодо невідповідності цін
Дата подання: 05 грудня 2024 15:02
Дата відповіді: 06 грудня 2024 08:45
9) Яйця курячі зазначена ціна як гранична , вище якої не можливо подати пропозицію, а це 5,60 грн. та 5,90 грн відповідно ґатунку. Але, така ціна не відповідає ринковій ціні. У зв`язку з цим необхідно привести ціни у відповідність ринковим, так як така розходженість з реальністю може спричинити корупційні ризики.
Наводемо інформацію щодо ринкових цінпо яйцям (minfin.com.ua)
Яйця: яйця курячі Квочка (С1 10 шт)
Яйця курячі Квочка (С1 10 шт) 10 шт
середня ціна: 78,40 грн.
Поточні ціни на яйця курячі по різних магазинах:
Auchan
Яйця курячі Квочка (С1 10 шт) (10 шт) 76,80 грн.
Джерело: https://auchan.zakaz.ua/...
4.12.2024
Novus
Яйця курячі Квочка (С1 10 шт) (10 шт) 79,99 грн.
Джерело: https://novus.zakaz.ua/...
5.12.2024
Середньомісячні ціни по магазинах у листопаді 2024 були такими:
Яйця курячі Квочка (С1 10 шт) 10 шт
Auchan
72,85 грн.
Novus
73,03 грн.
середня ціна: 72,94 грн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Граничні ціни сформовані відповідно до актуальних ринкових цін
Прохання надати роз’яснення
Дата подання: 05 грудня 2024 15:03
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:41
Просимо пояснити для чого застосовується ОРІЄНТОВНА ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОРИГУВАННЯ ЦІНИ
Відповідь: Інформація про коригування ціни за результатами проведених ЗАМОВНИКОМ сигнальних торгів доводиться ЗАМОВНИКОМ до ПОСТАЧАЛЬНИКА не пізніше п’ятниці п’ятого тижня за попередні чотири тижні шляхом направлення засобами електронної пошти у визначеному Договором порядку повідомлення за орієнтовною формою, передбаченою Додатком № 9 до Договору
Щодо цін на товари.
Дата подання: 05 грудня 2024 15:05
Дата відповіді: 06 грудня 2024 09:36
Просимо пояснити, чи ціни за продукти категорії А, по яким буде змушений постачальник розраховуватися з Виробником (покупцем), не виявляться більші, ніж ті ціни, що буде оплачувати Замовник, так як каталог з цінами не є додатком договору?
Відповідь: Замовник інформуватиме Постачальника про ціни за якими Постачальник має поставляти товари категорії А, та виробників, які будуть забезпечувати такі товари. Замовник буде оплачувати товари категорії А за цими цінами
Щодо умов договору
Дата подання: 05 грудня 2024 15:06
Дата відповіді: 06 грудня 2024 08:46
В договорі передбачено пунктом 4.8. поставка продуктів категорії А напряму від Виробника (продавця) Отримувачу (військовій частині). Чи правильно ми розуміємо, що кошти за сервісну складову за ці продукти всеодно отримує Постачальник.
Відповідь: Поставка продуктів харчування категорії А (крім Товару за категорією «Хліб та хлібобулочні вироби») здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ з розподільчого складу ПОСТАЧАЛЬНИКА та/або зі складу ВИРОБНИКА на умовах DDP – визначені ОТРИМУВАЧАМИ місця передачі Товару (на території України у межах базових областей – ________________________________), крім тимчасово окупованих територій, визначених наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309). Таким чином, саме на Постачальника покладено обов'язок власними силами і засобами забезпечити постачання Товару зі складу ВИРОБНИКА, в тому числі забезпечити транспортування за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, документальний супровід, тощо.
Прохання надати пояснення
Дата подання: 05 грудня 2024 15:08
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:58
Добрий день, як потенційний учасник та для можливості скласти пропозицію, просимо пояснити як розраховано сервісну складову у розмірі 12,50грн., що надасть змогу здійснити розрахунок.
Відповідь: Сервісна скадова розрахована як 8% від граничної вартості Комплекту.
Звертаємо увагу, що сервісна складова має бути зменшена пропорційно зниженню ціни товарів Категорії Б за результатами електронного аукціону
Звертаємо увагу, що сервісна складова має бути зменшена пропорційно зниженню ціни товарів Категорії Б за результатами електронного аукціону
Щодо умов договору
Дата подання: 05 грудня 2024 15:09
Дата відповіді: 06 грудня 2024 08:48
В договорі про співпрацю зазначено що замовлення подається Замовником Постачальнику, а Державним контрактом передбачено, що замовлення передається постачальником Виробнику. Звертаємось з проханням визначити терміни відповідно до умов в договорі.
Відповідь: Замовлення від військових частин передаються від Замовника Постачальнику. Постачальник на основі наявних залишків, з урахуванням страхового запасу, графіку поставки від Виробників, термінів придатності товару і інших факторів формує і направляє Замовлення на конкретні асортимнетні позиції каталогу Виробникам.
Прохання надати роз’яснення
Дата подання: 05 грудня 2024 15:14
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:24
1) Просимо пояснити, яка ціна за продукти буде перераховуватися Виробнику? та що зазначена зараз у додатку № 14?
2) Просимо пояснити, як різниця, що називається сервісна складова буде залишатися у Постачальника підчас здійснення розрахунків між Замовником та Постачальником, а потім Постачальником та Виробником?
Для прикладу, було поставлено комплект, що складається із:
Батон 35 грн (Б)
Баклажан 128 грн. (А)
Картопля 24грн. (А)
Всього 187 грн.
Вартість комплекту 155,02 грн.
Сервісна складова 12,50 грн.
Просимо відповісти по кожному питанню із зазначенням номеру питання до відповіді, а також на прикладі пояснити яка сума буде залишатися у Постачальника у разі наведеного у прикладі постачання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Виробнику буде перераховуватись вартість товарів категорії А, яка буде визначена за результатами сигнальних торгів.
2) Розмір сервісної складової буде визначатись за кількістю комплектів, товарів категорії А, яка буде фактично поставлена (к-сть комплектів категорії А * сервісна складова)
2) Розмір сервісної складової буде визначатись за кількістю комплектів, товарів категорії А, яка буде фактично поставлена (к-сть комплектів категорії А * сервісна складова)
Щодо проєкту договору
Дата подання: 05 грудня 2024 16:51
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:48
Щодо пункту 5.3.1. проєкту договору, просимо пояснити, якщо Постачальник доставив продукти частинами; до крайньої дати поставки є час; то буде складатися Акт про порушення договірних зобов`язань за непоставлений товар.
Відповідь: в разі, якщо Постачальник доставив продукти частинами та якщо товар буде поставлено до крайньої дати поставки - Акт про порушення договірних зобов`язань за непоставлений товар не складається
Щодо проєкту договору
Дата подання: 05 грудня 2024 16:55
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:59
У проєкті договору пункті 4.2.3. зазначено обов`язок Постачальника надавати замовлення Виробнику (продавцю) за 4 дні, але пункт 4.2.2. суперечить цьому , так як зміни будуть відомі Постачальнику лише за 3 дні. Пунктом 3.4.1 Договору про співпрацю передбачено звільнення Виробника (продавця) від відповідальності, а отже невиконання Виробником змін до замовлень залишається лише проблемою Постачальника
А також в пункті 3.4.1 міститься помилкове посилання на звільнення від відповідальності у пунктів 5.2.1, а має бути посилання на пункт 5.3.1.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник після 14 днів протермінування відмовляється від товару. Якщо товар досі потрібен ВЧ - вони включають цю потребу у нове замовлення.
Щодо проєкту договору, просимо внести зміни
Дата подання: 05 грудня 2024 16:56
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:19
Помилка в пункті 14.2.1 в абз 5 існує посилання на пункт 6.7.2 якого не існує в проєкті договору.
Відповідь: в пункті 14.2.1 була допущена технічна помилка (одруковка)
Щодо умов проєкту договору, просимо привести у відповідність
Дата подання: 05 грудня 2024 17:01
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:34
В проєкти Державного контракту міститься визначення, що вважається фальсифікованим товаром (п.6.3.3), відповідно до якого невідповідність калорій вважається фальсифікатом. Поставка товару, яка відповідає критеріям фальсифікованого (п.6.3.3) тягне накладення штрафних санкцій Постачальнику у розмірі 40 мінімальних заробітних плат (приблизно 300 тис. грн.). В той час як Договором про співпрацю, додаток 2, передбачає інші критерії фальсифікованого продукту, де порушення умови по калоріям Виробником (продавцем) не є фальсифікатом, а є невідповідністю, що тягне інші набагато менші штрафні санкції в розмір 100 % вартості такого товару.
Отже у разі вини Виробника, з яким Замовник зобов`язав укласти договір поставки, винний стає Постачальник у більших розмірах, а повинен бути винний Замовник.
Просимо привести у відповідність критерії фальсифікованих товарів, які виставляються до Постачальника і Виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки Договір про співпрацю не є додатком до Дрежавного контракту, дане зауваження буде враховано і внесені відповідні зміни до Договору про співпрацю
Щодо умов договору
Дата подання: 05 грудня 2024 17:03
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:58
Чому пункт 5.3.1 Договору про співпрацю містить обмеження штрафу Виробнику (продавцю), а саме до 20%, а Постачальнику, якому надав цього Виробника саме Замовник, не містять обмежень, та досягають безкінечності.
Відповідь: Пнкт 5.3.1. передбачає підписання договору постачання між Постачальником та Виробником, в якому можливо прописати інші штрафи, ніж зазначені в п. 5.3.1
Прохання надати роз’яснення
Дата подання: 05 грудня 2024 17:05
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:59
Чи вірно ми розуміємо просимо пояснити
Пункт 7.5. містить обов`язок поставити товар, бо в іншому випадку буде нараховуватися штраф до кінця дії договору. А пункт 7.3. не дає змоги виконати допоставку після 14-того календарного дня без створення нового замовлення.
Можливість повного виконання Постачальником зобов`язань з поставки товару буде залежати виключно від волі Отримувача, що містить корупційні ризики.
Просимо урегулювати на рівні умов Договору, щоб не допустити домовленностей між Постачальником та Отримувачем.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник після 14 днів протермінування відмовляється від товару. Якщо товар досі потрібен ВЧ - вони включають цю потребу у нове замовлення.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 05 грудня 2024 17:11
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:57
Представник Замовника одноосібно може приймати рішення про заборону на приймання та/або відвантаження товару, що оформлюється шляхом складанням акта. Проєкт договору не передбачає жодних інструкцій щодо складання такого акту, ні форми такого акту, а ні порядку оскарження. Таке рішення залежить від волі такого представника, що містить корупційні ризики. Просимо усунути корупційну складову в проєкті договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У випадку, якщо Представник Замовника здійснює неправомірні дії - рекомендуємо повідомляти за електронною адресою antycor@dot.gov.ua або заповнити форму: на сайті https://dotua.org/ua/povidomyty-pro-koruptsiiu/
Щодо проєкту договору
Дата подання: 05 грудня 2024 17:55
Дата відповіді: 06 грудня 2024 09:02
В Державному контракті є визначення терміну Період подання замовлень що потребує уточнення, а саме зазначено
Період подання замовлень – проміжок часу, що передує періоду «споживання та споживання», призначений для подання поточних Замовлень на поставку продуктів харчування.
«Споживання та споживання» це різні споживання чи одне споживання.
Відповідь: В договорі допущено технічну помилку. Мається на увазі один період споживання
Щодо проєкту договору
Дата подання: 05 грудня 2024 18:41
Дата відповіді: 06 грудня 2024 10:45
В проєкті Договору Замовник посилається на Інструкцію про застосування оперативно-господарський санкцій. Але, прозорих критеріїв, саме до якого постачальника буде застосовано, а якого омене застосування оперативно-господарських санкцій, не зазначено. Просимо визначити чітко критерії з метою доброчесного відношення до постачальників, відкритості та прозорості діяльності ДП «ДОТ», запобігання прояву корупції, дотримання чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інструкція про застосування оперативно-господарський санкцій розміщена в загальному доступі за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1p5XMvS-R0ZJBjNUIv8dddXt1KsIPtGKG/view
Підстави застосування ОГС прозорі та однакові для всіх суб'єктів господарювання, а саме:
2.1. Санкції можуть застосовуватися у випадках, коли суб’єкт господарювання:
2.1.1. Порушує строки поставки товарів або надання послуг, зокрема не відповідає достатньому рівню постачання, передбаченому договором.
2.1.2. Постачає товари або надає послуги неналежної якості, що не відповідає умовам договору та/або встановленим вимогам, які зазвичай встановлюються до даного виду товару або послуг.
2.1.3. Постачає фальсифіковану продукцію та/або товари з підробленими сертифікатами чи іншими документами тощо.
2.1.4. Постачає товари, надає послуги не в повному обсязі, передбаченому в договорі та/або в заявці / замовленні, передбачених договором, а саме визначеним належним рівнем постачання.
2.1.5. Відмовляється від виконання своїх зобов’язань повністю та/або частково за укладеним договором.
2.1.6. Порушує антикорупційні та/або санкційні застереження, передбачені умовами договору.
2.1.7. Відмовляє у наданні доступу та/або будь-якому іншому перешкоджанню в проведені аудиту потужностей та/або відбору зразків, яке не дає розпочати, провести та/або закінчити аудит та/або відбір зразків, у тому числі шляхом хибних викликів, та/або ненадання документів / копій документів, які вимагаються додатками до договору та/або використання потужності для комплектування товару, на якій не проведено аудит.
2.1.8. Не забезпечує виконання коригувальних дій та/або коригування не розроблені, не впроваджені у визначені терміни та/або не надано підтвердження їх виконання.
2.1.9. Не надає дані, які дають можливість визначити рівень постачання.
2.1.10. Не надав та/або не забезпечив доступ до матеріально-технічної бази, заявленої в електронній системі закупівель на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
2.1.11. Не надав та/або не забезпечив доступ до матеріалів та/або інформації, заявленої в електронній системі закупівель на підтвердження відповідності вимогам в частині комплаєнс та/ або антикорупційної перевірки суб’єкта господарювання.
2.1.12. Здійснює будь-які інші порушення, які призводять до збитків або інших негативних наслідків для Замовника, та/або з інших підстав, передбачених договорами.
Підстави застосування ОГС прозорі та однакові для всіх суб'єктів господарювання, а саме:
2.1. Санкції можуть застосовуватися у випадках, коли суб’єкт господарювання:
2.1.1. Порушує строки поставки товарів або надання послуг, зокрема не відповідає достатньому рівню постачання, передбаченому договором.
2.1.2. Постачає товари або надає послуги неналежної якості, що не відповідає умовам договору та/або встановленим вимогам, які зазвичай встановлюються до даного виду товару або послуг.
2.1.3. Постачає фальсифіковану продукцію та/або товари з підробленими сертифікатами чи іншими документами тощо.
2.1.4. Постачає товари, надає послуги не в повному обсязі, передбаченому в договорі та/або в заявці / замовленні, передбачених договором, а саме визначеним належним рівнем постачання.
2.1.5. Відмовляється від виконання своїх зобов’язань повністю та/або частково за укладеним договором.
2.1.6. Порушує антикорупційні та/або санкційні застереження, передбачені умовами договору.
2.1.7. Відмовляє у наданні доступу та/або будь-якому іншому перешкоджанню в проведені аудиту потужностей та/або відбору зразків, яке не дає розпочати, провести та/або закінчити аудит та/або відбір зразків, у тому числі шляхом хибних викликів, та/або ненадання документів / копій документів, які вимагаються додатками до договору та/або використання потужності для комплектування товару, на якій не проведено аудит.
2.1.8. Не забезпечує виконання коригувальних дій та/або коригування не розроблені, не впроваджені у визначені терміни та/або не надано підтвердження їх виконання.
2.1.9. Не надає дані, які дають можливість визначити рівень постачання.
2.1.10. Не надав та/або не забезпечив доступ до матеріально-технічної бази, заявленої в електронній системі закупівель на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
2.1.11. Не надав та/або не забезпечив доступ до матеріалів та/або інформації, заявленої в електронній системі закупівель на підтвердження відповідності вимогам в частині комплаєнс та/ або антикорупційної перевірки суб’єкта господарювання.
2.1.12. Здійснює будь-які інші порушення, які призводять до збитків або інших негативних наслідків для Замовника, та/або з інших підстав, передбачених договорами.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік) |
Опис предмету закупівлі: |
Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-03-10-01-001-0001
|
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 557 928 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 789 640,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі): Лот 1: 5 579 280 грн Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5579280 UAH |
Аукціон
Початок: 13 грудня 2024 12:29
Позиції
3599290 комп
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
29 червня 2025
710 комп
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
29 червня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до п. 3.1 та п. 5.10 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару та/або підписаного Сторонами Зведеного (-их) акта (-ів) на оплату Актів приймання Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро