Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень харчоблоку з придбанням нового технологічного обладнання для Сваричівського ліцею Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області. Коригування.
Очікувана вартість
4 045 335,60 UAH
UA-2024-11-26-017186-a 636b9dce0f2a41d28d7a43f2c2c240a2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Галина Василівна

380968324930 galasevcuk443@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 43917473
Місцезнаходження: 77600, Україна , Івано-Франківська обл., смт Рожнятів, вул.Шкільна, будинок 1
Контактна особа: Шевчук Галина Василівна
380968324930
galasevcuk443@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт приміщень харчоблоку з придбанням нового технологічного обладнання для Сваричівського ліцею Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77605, Україна, Івано-Франківська область, с. Сваричів, вулиця Довга, будинок, 126-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-10-000020 ● a4532ec1636144c4a03bec63d8718022
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2024 11:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
10.12.2024 №81-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Марія СТОРОЩУК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.12.2024 №81-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-11-26-017186-a 26.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-11 10:12:26

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку з придбанням нового технологічного обладнання для Сваричівського ліцею Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області. Коригування.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2024-11-26-017186-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП "Старий замок Рожнятів", з яким укладено договір підряду від 22.11.2024 № 345 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-13 15:23:14

Капітальний ремонт приміщень харчоблоку з придбанням нового технологічного обладнання для Сваричівського ліцею Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області. Коригування.

У відповідь на запит про надання пояснень від 11.12.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
Проєкт «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку з придбанням нового технологічного обладнання для Сваричівського ліцею Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області» пов'язаний з DREAM Код в DREAM DREAM-UA-230424-B820FE4A. Однією з умов проєкту - завершення до кінця 2024 року.
Відділом освіти, молоді та спорту Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-11-04-013708-a.
19.11.2024 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2024-11-04-013708-a.).
При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку з придбанням нового технологічного обладнання для Сваричівського ліцею Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області. Коригування» та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей.

1. Щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Обґрунтування розміру витрат: 4 045 335, 60 гривень розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до фактичної потреби на 2024 р. та відповідає кошторису на 2024 рік.
Джерело фінансування закупівлі
Державний бюджет України - 3574481, 26 гривень ( Наказ Міністерства освіти і науки України № 1389 від 30.09.2024 р. «Про внесення змін до Переліку об’єктів для фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію ( проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень ( харчоблоків) закладів загальної середньої освіти, у 2024 році.
Місцевий бюджет - 470 854, 34 гривень (Рішення сесії Рожнятівської селищної ради «Про внесення змін до бюджету Рожнятівської селищної територіальної громади на 2024 рік» від 10.10.2024 р. №1231-43/2024).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку з придбанням нового технологічного обладнання для Сваричівського ліцею Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області. Коригування» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 01 листопада 2024 р. №1996Е/11/24.
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Відділу освіти, молоді та спорту Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області за посиланням: https://rozhnosvita.blogspot.com/2024/11/

2. Щодо критеріїв оцінки можливих потенційних виконавців робіт.
Замовником було надіслано та проаналізовано 3 цінові пропозиції, отримані від потенційних виконавців робіт.
Керуючись принципом максимальної економії, а також попереднім позитивним досвідом співпраці з Приватним підприємством «Старий замок Рожнятів» було прийнято рішення укласти договір щодо закупівлі «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку з придбанням нового технологічного обладнання для Сваричівського ліцею Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області. Коригування» з Приватним підприємством «Старий замок Рожнятів», яка була найнижчою серед запропонованих, та становила 4 045 335,60 гривень ( чотири мільйони сорок п’ять тисяч триста тридцять п’ять гривень 60 коп.) з ПДВ.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зважаючи на Висновок про результати моніторингу закупівілі без використання електронної системи закупівель щодо закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку з придбанням нового технологічного обладнання для Сваричівського ліцею Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області. Коригування», (ідентифікатор UA-2024-11-26-017186-a ), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ та проведено заходи, направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, на виконання висновку про результати моніторингу закупівлі без використання електронної системи закупівель (ідентифікатор UA-2024-11-26-017186-a ) щодо закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку з придбанням нового технологічного обладнання для Сваричівського ліцею Рожнятівської селищної ради Івано-Франківської області. Коригування», Уповноваженою особою проведено детальний аналіз висновку моніторингу, проведеного Західним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів, які регулюють сферу публічних закупівель. Зазначаємо, що Уповноваженою особою виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ та усунуто допущені порушення шляхом завантаження в ЕЗС Додаткової угода №1 від 18.12.2024 р. до Договору №345 від 22 листопада 2024 р. шляхом оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі. Уповноваженою особою, враховано виявлені ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ порушення. Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати порушень при проведенні закупівель та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства

2025-01-24 11:15:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 грудня 2024
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (,)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Старий замок Рожнятів"
#36315698
Переможець 4 045 335,60
UAH з ПДВ
26 листопада 2024 16:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 травня 2025 15:15
Додаткова угода №6 вд 29.04.2025 р..pdf зміни до договору
01 травня 2025 15:14
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2025 09:25
Додаткова угода №5 від 27.03.2025 р. до Договору №345 від 22 листопада 2024 р..pdf зміни до договору
28 березня 2025 09:25
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2025 16:55
Додаткова угода №4 від 24.03.2025 р. до Договору 345 від 22 листопада 2024 р..pdf зміни до договору
24 березня 2025 16:54
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2025 16:42
Додаткова угода №3 від 12.03.2025 р..pdf зміни до договору
13 березня 2025 16:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2024 16:27
Додаткова угода №2 від 27.12.2024 р. до Договору №345 від 22 листопада 2024 р..pdf зміни до договору
30 грудня 2024 16:24
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2024 13:15
Додаткова угода №1 відт18.12.2024 р. до Договору №345 від 22 листопада 2024 р. .docx зміни до договору
19 грудня 2024 13:15
Додаткова угода №1 від 18.12.2024 р. до Договору №345 від 22 листопада 2024 р. docx.pdf зміни до договору
19 грудня 2024 13:14
Договір підряду №345 від 22.11.2024 р..pdf укладений
26 листопада 2024 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Підрядник погодились змінити шляхом оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі та викласти в новій редакції: - Додаток 5– Локальний кошторис на будівельні роботи; - Додаток 6– Інформація про ціни на матеріальні ресурси.
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, пп.3 п.10.13. Договору № 345 від «22» листопада 2024 року та з урахуванням листа-звернення № 50 від 24.12.2024 р. від підрядника Приватного Підприємства «Старий замок Рожнятів», в особі директора Руслана Паламара, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 10.2. Договору № 345 від «22» листопада 2024 року, уклали Додаткову угоду. Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань Договору від № 345 від «22» листопада 2024 року (далі — Договір) щодо виконання робіт і викласти в новій редакції пункт 10.2. Договору № 345 від «22» листопада 2024 року: «10.2.Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 31.03.2025 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.» Викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток №1) до Договору № 345 від «22» листопада 2024 року. Викласти в новій редакції План фінансування будівництва (Додаток №4) до Договору № 345 від «22» листопада 2024 року.
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, пп.3 п.10.13. Договору № 345 від «22» листопада 2024 року, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 10.2. Договору № 345 від «22» листопада 2024 року, уклали Додаткову угоду. Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань Договору від № 345 від «22» листопада 2024 року (далі — Договір) щодо виконання робіт і викласти в новій редакції пункт 10.2. Договору № 345 від «22» листопада 2024 року: «10.2.Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 30.04.2025 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.» Викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток №1) до Договору № 345 від «22» листопада 2024 року. Викласти в новій редакції План фінансування будівництва (Додаток №4) до Договору № 345 від «22» листопада 2024.
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни до Розділу 12. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН Договору № № 345 від «22» листопада 2024 року і викласти в новій редакції, згідно з п. 10.5, пп.2 п.10.13. Договору № 345 від «22» листопада 2024 року, та частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України згідно з Додатками до Договору, Додатку 4 - План фінансування будівництва за Договором № 345 від «22» листопада 2024 року, Сторони домовились внести зміни до Додатку 4 – «План фінансування будівництва» Договору № 345 від «22» листопада 2024 року та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, пп.3 п.10.13. Договору № 345 від «22» листопада 2024 року та з урахуванням листа-звернення №1/25 від 28.04.2025 р. від підрядника Приватного Підприємства «Старий замок Рожнятів», в особі директора Руслана Паламара, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 10.2. Договору № 345 від «22» листопада 2024 року, уклали Додаткову угоду. Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань Договору від № 345 від «22» листопада 2024 року (далі — Договір) щодо виконання робіт і викласти в новій редакції пункт 10.2. Договору № 345 від «22» листопада 2024 року: «10.2.Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 31.12.2025 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.» Викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток №1) до Договору № 345 від «22» листопада 2024 року. Викласти в новій редакції План фінансування будівництва (Додаток №4) до Договору № 345 від «22» листопада 2024 року.
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML