Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42789136 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Аліна Корзун +380674112559 tmo2_alina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2024 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2024 13:34 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2024 13:34 |
Очікувана вартість: | 1 515 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 156,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2024 14:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2024 14:01 |
Зміни до ТД бакпосіви 2025.docx | |
22 листопада 2024 14:01 |
Додаток 3 Технічне завдання бакпосіви зі змінами.docx | |
22 листопада 2024 10:12 |
ТД бакпосіви 2025 зі змінами.docx | |
18 листопада 2024 16:13 |
Додаток 2.1. Перелік документів Учасник.docx | |
18 листопада 2024 16:13 |
Додаток 2.2. Перелік документів Переможець.docx | |
18 листопада 2024 16:13 |
Додаток 5 Форма пропозиції.docx | |
18 листопада 2024 16:13 |
Додаток 4 Проект договору бакпосіви.docx | |
18 листопада 2024 16:13 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-10-000033 ● a6f727915be645d486476a08ba0a338c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2024 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.12.2024
№ 84-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.12.2024 № 84-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-11-18-012332-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-12 17:01:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Бактеріологічні дослідження» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-18-012332-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Відповідно до реєстру пропозицій було подано дві тендерні пропозиції учасників, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради та Комунального некомерційного підприємства «Обласний перинатальний центр» Житомирської обласної ради.
Аналізуючи Витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також статути вище вказаних учасників встановлено наступне.
Так, відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань учасника Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради засновником є Житомирська обласна рада, а також органом управління юридичної особи є виконавчий генеральний директор та Орган управління майном.
Крім того, пунктом 1.4 статті 1 Статуту учасника учасника Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради передбачено, що засновником, власником та органом управління майном підприємства є територіальні громади сіл, селищ, міст Житомирської області в особі Житомирської обласної ради (надалі – Орган управління майном). Підприємство підпорядковане, підзвітне та підконтрольне Органу управління майном.
Також, відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань учасника Комунального некомерційного підприємства «Обласний перинатальний центр» Житомирської обласної ради органом управління юридичної особи є виконавчий директор та Орган управління майном.
Крім того, пунктом 1.4 статті 1 Статуту учасника Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради передбачено, що засновником, власником та органом управління майном підприємства є територіальні громади сіл, селищ, міст Житомирської області в особі Житомирської обласної ради. Підприємство підпорядковане, підзвітне та підконтрольне Органу управління майном.
Таким чином, аналізом встановлено, що удвох учасників є один і той же засновник, а також підконтрольні вони Органу управління майном.
Відповідно до пункту 20 частини1 статті 1 Закону пов'язана особа - це особа, яка відповідає будь-якій із таких ознак:
-юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
-фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
-службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
-фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
З вище зазначеного слідує, що учасники Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради та Комунальне некомерційне підприємство «Обласний перинатальний центр» Житомирської обласної ради є пов’язаними особами.
Абзацом 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей.
Крім того, підпунктом 7 пункту 47 особливостей передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Також, підпунктом 1 пункту 51 Особливостей передбачено, що відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Таким чином, поясніть, чому на Вами не відхилено тендерні пропозиції учасників Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради та Комунальне некомерційне підприємство «Обласний перинатальний центр» Житомирської обласної ради відповідно до вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей та не відмінено торги відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-17 16:43:47
На виконання Запиту Північного офісу Держаудитслужби (Житомирська обл.) від 13 грудня 2024 року надати пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Бактеріологічні дослідження» (код за ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-18-012332-a та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань. 1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Повідомляємо Вам, що предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі рапорту, що додається. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі та розміру витрат враховувались: ціни попереднього року, аналіз цін на ринку, умови для учасників/постачальників, які визначені тендерною документацією та положенням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Разом з тим, було проаналізовано інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій (комерційна пропозиція додається). Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволило визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Щодо другого питання. Замовник погоджується з аргументацією викладеною в запиті Держаудитслужби і згоден, що потрібно було відхилити тендерну пропозицію учасників процедури закупівлі. На даний час юридична служба Замовника готує Додаткову угоду про розірвання Договору про надання послуг №1147 від 10.12.2024.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2024 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне некомерційне підприємство«Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради |
1 172 270,00
UAH з ПДВ
|
1 172 270,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
1 445 635,00
UAH з ПДВ
|
1 445 635,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне некомерційне підприємство«Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради #01991406 |
Переможець |
1 172 270,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2024 12:09
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 28 листопада 2024 12:09
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
Комунальне некомерційне підприємство«Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради #01991406 |
1 172 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 15:45
|
дод.уг.№ до дог.№1147.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2024 14:32
|
1147.pdf | укладений |
10 грудня 2024 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 1147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |